6 مرحله آسان برای شروع یک LLC در اوهایو

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

آیا ایده های بزرگی برای کسب و کار خود دارید؟ ممکن است LLC شیک به نظر برسد ، اما همچنین راهی عالی برای محافظت از تجارت شما است. اگر از ایده کاغذبازی پیچیده و الزامات قانونی ترسیده اید ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. این مراحل را دنبال کنید تا LLC خود را در اوهایو شروع کنید و کارها را برای خود آسان کنید.

چرا راه اندازی LLC در اوهایو ارزش آن را دارد

یک LLC از تجارت شما در برابر دعاوی و سایر ادعاها محافظت می کند. این بدان معناست که می توانید کمتر نگران اتفاقاتی باشید که در آن شرایط برای دارایی های شما می افتد و در عوض بر توسعه کسب و کار خود تمرکز کنید.

وقتی صحبت از مالیات و مقررات به میان می آید ، LLC ها نسبت به سایر مشاغل دستورالعمل های دقیق و کاغذبازی کمتری دارند. به عنوان یک LLC ، شما همچنین از گرفتن مالیات دو بار به عنوان یک شرکت C اجتناب می کنید. شما همچنین می توانید در مورد نحوه دریافت مالیات ، چه به عنوان یک شرکت یا نهاد منتقل شده ، اظهار نظر کنید.

LLC ها تعهدات کلی کمتری نسبت به شرکت ها نیز دارند. به عنوان مثال ، آنها هزینه یا گزارش سالانه ای را برای ادامه تجارت به عنوان LLC نمی پردازند.

متأسفانه ، با در نظر گرفتن چند اشکال برای شروع LLC در اوهایو ، مالیات های مشاغل بیشتری را پرداخت خواهید کرد. همچنین نمی توانید با انتشار سهام برای LLC در اوهایو پول جمع آوری کنید ، بنابراین تأمین مالی مشاغل خود را دشوار می کنید.

سرمایه گذاری مورد نیاز برای راه اندازی LLC در اوهایو

بیشترین سرمایه گذاری که هنگام شروع LLC در اوهایو نیاز دارید ، زمان است. با این حال ، شما به یک سرمایه گذاری کوچک مالی نیز نیاز دارید.

هنگام رزرو نام LLC خود ، باید 39 دلار هزینه پردازش پرداخت کنید. این تضمین می کند که هیچ کس نام تجاری شما را برای مدت معینی انتخاب نخواهد کرد.

همچنین برای تهیه مقالات سازمانی خود به 99 دلار نیاز دارید. این حداقل سرمایه اولیه را به 138 دلار می رساند. اگر کار با وکیل تجاری را انتخاب کنید ، بالاتر است.

برخلاف ایالت های دیگر ، نیازی نیست که سالانه هزینه LLC خود را در اوهایو بپردازید. با این کار مقداری در هزینه شما صرفه جویی می شود ، اما هزینه های جاری دیگری نیز برای فکر کردن دارید.

اگر به بیمه جبران خسارت کارگران نیاز دارید – که بسیاری از LLC ها آن را انجام می دهند – هزینه ثبت نام 120 دلار خواهید داشت. از آنجا ، باید مطمئن شوید که از توانایی مالی برخوردار هستید تا بتوانید بیمه کارگران کارگران خود را پرداخت کنید.

از نظر زمانی ، راه اندازی کامل LLC شما ممکن است هفته ها یا حتی ماه ها طول بکشد. شما باید مقالاتی از سازمان را تنظیم کنید ، یک قرارداد عملیاتی تنظیم کنید و از سایر حقوقی و اسناد و مدارک مراقبت کنید.

همه این وظایف بر اساس زمان پردازش پس از ارسال مطالب و مدت زمان انجام همه کارها متفاوت است. برخی از مشاغل فقط چند هفته طول می کشد ، در حالی که برخی دیگر به چند ماه زمان نیاز دارند تا کارهای خود را آغاز کنند.

ممکن است بخواهید برای راه اندازی LLC خود از نرم افزار تجاری استفاده کنید. ZenBusiness ابزارهای اضافی را در اختیار شما قرار می دهد تا ساخت و بهبود LLC خود را برای شما آسان تر کند.

این برنامه شما را از طریق ایجاد و ارسال اسناد LLC راهنمایی می کند و در وقت شما صرفه جویی می کند. این منابع بسیاری از ایالت شما را ارائه می دهد ، بنابراین می دانید که از همه مقررات پیروی می کنید.

پس از اتمام راه اندازی ، نرم افزار شما را تنها نمی گذارد. این الگوها را برای توافقات مورد نیاز برای تجارت خود به شما ارائه می دهد ، به شما کمک می کند تا نماینده قانونی دریافت کنید و موارد دیگر. ZenBusiness برخی از خسته کننده ترین قسمت های تشکیل LLC را در بر می گیرد و آنها را برای شما آسان می کند.

6 مرحله برای شروع یک LLC در اوهایو

قبل از شروع LLC در اوهایو ، این مراحل را بررسی کنید تا در مورد آنچه که در آن مشغول هستید بیشتر بدانید. ما تمام اطلاعات لازم برای انجام کارها را بدون دردسر به شما می دهیم.

مرحله 1 – انتخاب نام

برای تشکیل LLC ، شما نیاز به یک نام منحصر به فرد برای کسب و کار خود دارید. طبق قانون اوهایو ، این نام باید به راحتی از سایر مشاغل اوهایو متمایز شود.

اگر نام شما شبیه کسب و کار دیگری است ، نمی توانید از آن استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر “Bargain Books” از قبل موجود است ، نمی توانید نام شرکت جدید خود را “کتابفروشی Bargain” بگذارید.

پس از انتخاب نام ، باید به LLC یا Limited ختم شود. همچنین می توانید از اختصارات مانند Ltd یا LLC استفاده کنید

همچنین نمی توانید از کلمات خاصی در نام استفاده کنید مگر اینکه آن نوع مشاغل یا مجوزها را داشته باشید. برخی از آن کلمات عبارتند از:

  • بانک
  • اعتماد کنید
  • بیمه
  • تعاونی
  • دکتر

می توانید از ویژگی جستجوی کسب و کار در وب سایت وزیر امور خارجه اوهایو استفاده کنید تا بدانید آیا ویژگی شما در دسترس است یا خیر.

پس از انتخاب نام کسب و کار خود ، باید یک فرم رزرو نام ، که به فرم 534B معروف است ، ارسال کنید. می توانید فرم را به صورت آنلاین ارسال کنید یا یک نسخه چاپی با هزینه پردازش 39 دلار خود ارسال کنید. پس از آن ، شما 180 روز فرصت دارید تا مقالات سازمان خود را با نام تجاری رزرو شده خود ثبت کنید.

اگر می خواهید با نام دیگری غیر از نام LLC خود تجارت کنید ، باید نام Doing Business As (DBA) را دریافت کنید. DBA نامی است که مشتریان و مشتریان هنگام جستجوی شما و کار با شما می بینند. ZenBusiness می تواند به شما در تهیه یک مورد کمک کند.

DBA به علامت گذاری و متمایز کردن کسب و کار شما از بقیه کمک می کند. ZenBusiness منابعی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید نام DBA را جلب کنید که توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

وقتی صحبت از DBA شما می شود ، نیازی نیست که آن را از دیگران متمایز کنید. این بار ، اگر می خواهید فروشگاه خود را Bargain Books نامگذاری کنید و قبلاً Bargain Books دیگری در آنجا موجود است ، خوب است.

مرحله 2 – تعیین نماینده قانونی

یک نماینده قانونی ، که به عنوان نماینده ثبت شده نیز شناخته می شود ، اسناد رسمی LLC شما را دریافت کرده و به شما ارسال می کند. شما می توانید از یک کسب و کار یا یک فرد به عنوان نماینده قانونی خود استفاده کنید.

اگر فردی را انتخاب می کنید ، آنها باید 18 سال یا بیشتر داشته باشند ، بتوانند در تمام ساعات کاری معمولی مدارک را دریافت کنند و ساکن اوهایو باشند. اگر شرکتی را انتخاب می کنید ، آدرس تجاری آنها باید در اوهایو باشد.

همچنین می توانید به عنوان نماینده قانونی خود خدمت کنید یا برای آن شریک تجاری تعیین کنید. اما اگر برای پذیرش اسناد خود در دسترس نیستید ، ممکن است با مشکل مواجه شوید.

به عنوان مثال ، اگر در محل کار خود حضور ندارید ، نمی توانید اسناد را دریافت کنید. به علاوه ، اگر مدارکی را برای یک دعوی حقوقی یا سایر موارد حقوقی در مشاغل خود با مشتریان اطراف دریافت کنید ، می تواند اعتماد مشتریان را در تجارت شما کاهش دهد.

ZenBusiness می تواند به شما در یافتن و ثبت نماینده قانونی خود کمک کند. اگر قبلاً شخصی را که می خواهید از آن استفاده کنید ندارید ، آنها خدمات نمایندگی ثبت شده را ارائه می دهند.

برنامه ZenBusiness Starter با یک نماینده ثبت شده ارائه می شود ، بنابراین شما مجبور نیستید برای دریافت این ویژگی به بسته های گران تر بپردازید.

ZenBusiness سه سطح خدمات ارائه می دهد:

  • شروع کننده: 39 دلار در ماه به علاوه 99 دلار هزینه اوهایو
  • طرفدار: 149 دلار در ماه به علاوه 99 دلار هزینه اوهایو
  • حق بیمه: 249 دلار به علاوه 99 دلار هزینه اوهایو

بسته استاندارد دارای تمام ویژگی های اساسی مورد نیاز برای تشکیل LLC شما است ، از جمله خدمات پرونده استاندارد و الگوی توافقنامه عملیاتی. این می تواند به شما کمک کند LLC خود را تهیه و تنظیم کنید ، در دسترس بودن نام را جستجو کنید و به شما امکان دسترسی به سند آنلاین را می دهد.

شما مشاوره حسابداری رایگان دریافت می کنید و با این نسخه ، اگر نمی خواهید کل بسته خود را ارتقا دهید ، می توانید سایر ویژگی های خاص را اضافه کنید.

Pro دارای تمام ویژگی های Starter ، به علاوه شماره شناسه کارفرما ، سرعت تسلیم پرونده و رعایت نگراني است. هنوز می توانید چند ویژگی دیگر را با هزینه اضافی اضافه کنید ، اما برخی از آنها فقط با بسته Premium در دسترس هستند.

حق بیمه به شما امکان می دهد تا سریعاً پرونده سازی کنید ، یک وب سایت تجاری و نام دامنه ، حریم خصوصی نام دامنه و آدرس ایمیل تجاری خود را ارائه دهید.

مرحله 3 – در صورت لزوم مجوز تجارت اوهایو را دریافت کنید

اگر کسب و کار شما کالاهای فیزیکی یا خدمات مشمول مالیات می فروشد ، به مجوز تجاری اوهایو احتیاج دارید. وزیر امور خارجه می تواند در مورد شرایط خاص مجوز برای اوهایو بیشتر به شما بگوید.

وقتی شغلی دارید که به این نوع مجوز نیاز دارد ، همچنین باید مالیات بر فروش را جمع آوری کرده و آن مالیات را هر ماه به اداره مالیات اوهایو بپردازید.

اگر DBA دارید ، باید آن را در ایالت ثبت کنید. این فرآیند با هزینه ثبت 39 دلار همراه است.

ZenBusiness منابع متعددی برای کمک به شما در کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ مجوز کسب و کار دارد. نرم افزار آنها می تواند به شما در سازماندهی اسناد مورد نیاز کمک کند.

در صورت نیاز به پاسخ در مورد مجوزهای تجاری اوهایو ، وب سایت ZenBusiness اطلاعات زیادی دارد.

مرحله 4 – مقالات سازمان خود را ثبت کنید

ثبت مقالات سازمانی شما به طور رسمی LLC شما را تشکیل می دهد. برای انجام این کار ، اگر یک LLC داخلی هستید یا 533B اگر یک LLC خارجی ایجاد می کنید ، به فرم 533A نیاز دارید. یک LLC خارجی تنها آن است که در ابتدا در هر ایالت دیگر شکل گرفته است.

پردازش آنلاین سریعتر است ، اما شما می توانید این فرم را از طریق پست ارسال کنید. مهم نیست چگونه آن را ارسال می کنید ، باید 99 دلار هزینه ثبت نام را پرداخت کنید.

با مقالات سازمانی خود ، باید اطلاعات زیر را درج کنید:

  • نام LLC
  • نام نماینده ، امضا و اطلاعات تماس
  • نام و امضای شخصی که مقالات سازمان را تکمیل می کند

LLC های خارجی باید شامل حالتی باشند که مقالات را در ابتدا ارسال کرده اند ، و همچنین تاریخ تشکیل پرونده.

مطالب اختیاری در مقالات شامل تاریخ م theثر LLC ، دوره وجود و هدف است. همه این موارد لزوماً برای تجارت شما قابل اجرا نیست. به عنوان مثال ، اگر آن قسمت را پر نکنید ، دوره وجود به صورت نامحدود ذکر می شود.

هنگامی که مقالات خود را ارسال می کنید ، دولت آنها را ظرف یک هفته پردازش می کند. با ZenBusiness ، می توانید برای این اسناد و سایر اسناد درخواست تسریع یا تسریع در تنظیم سند کنید.

پس از آن ، یک نسخه رسمی مهر مقاله های خود را از ایالت دریافت می کنید.

در این مرحله ، شما LLC خود را ایجاد کرده اید. اما هنوز چند مرحله دیگر دارید تا بتوانید در بهترین حالت فعالیت کنید.

مرحله 5 – قرارداد عملیاتی خود را پیش نویس کنید

شما نیازی به توافقنامه عملیاتی از نظر قانون ندارید ، اما هنگامی که می فهمید چگونه می خواهید LLC خود را اجرا کنید ، به شما کمک می کند. این باید همه چیز را که باید در مورد فرایندهای تجاری و نقش هر مالک در شرکت بدانید ، بیان کند.

چند مورد که باید در قرارداد عملیاتی خود لحاظ کنید عبارتند از:

  • اهداف LLC
  • نام و آدرس مالک و مدیر
  • مشارکت اعضا
  • نقشها و مسئولیتهای اعضا
  • حق رأی ، سود و تقسیم سود
  • مراحل برای اعضای جدید ، خروج اعضای شرکت و انتخاب مدیر در صورت لزوم
  • فرایندهای ملاقات
  • روش انحلال LLC در صورت لزوم در آینده

توافقنامه عملیاتی یکی از طولانی ترین بخش های ایجاد LLC شما است ، حتی اگر پس از اتمام فنی این فرآیند انجام شود. با یک الگو و راهنمایی از ZenBusiness ، می توانید این فرآیند را کارآمدتر کنید.

ممکن است بخواهید یک وکیل تجاری استخدام کنید تا در تهیه این سند مهم به شما کمک کند. آنها می توانند مطمئن شوند که شما تمام اجزای لازم را دارید و برای همه افراد درگیر منصفانه است.

فقط به یاد داشته باشید که کار با وکیل همچنین به معنای هزینه بسیار بیشتری در ایجاد LLC شما است.

مرحله 6 – پرداخت مالیات و دریافت بیمه

برای پرداخت مالیات بر مشاغل ، به شماره شناسایی کارفرما (EIN) نیاز دارید. با استفاده از ZenBusiness Pro و Premium ، می توانید EIN را از طریق نرم افزار دریافت کنید. بسته استارت از شما می خواهد 70 دلار برای دسترسی به ویژگی بپردازید.

همه مشاغل باید مالیات تجاری اوهایو را بپردازند. با این حال ، با LLC ، این مالیات از مالیات شخصی مالک عبور می کند.

مزیت این فرآیند این است که LLC ها از مالیات مضاعف اجتناب می کنند ، جایی که هم مالیات بر مشاغل و هم مالیات شخصی کسر می شود.

اگر بیش از 150،000 دلار فروش ناخالص در اوهایو دارید ، باید مالیات فعالیت تجاری را نیز بپردازید. نرخ بستگی به کسب و کار شما دارد. اگر شرایط را برآورده می کنید ، باید برخی از حقوق کارکنان خود را برای پوشش مالیات حقوق و دستمزد کسر کنید.

شما همچنین باید مالیات بیمه تامین اجتماعی و Medicare را از دستمزد کارکنان خود دریغ کنید تا این هزینه ها را پوشش دهید. شما همچنین باید مالیات مشاغل خود را برای این اهداف بپردازید.

همراه با مالیات ، باید تمام کارکنان جدید را ظرف 20 روز پس از استخدام گزارش دهید. قانون اوهایو همچنین از شما می خواهد بیمه غرامت کارگران را از طریق ایالت دریافت کنید.

این الزام با بسیاری از ایالت های دیگر متفاوت است زیرا در اوهایو ، نمی توانید بیمه اجاره کارگران خصوصی خریداری کنید. برای دریافت بیمه کمپ کارگران از دفتر جبران خسارت کارگران ، فرم U-3 را پر کنید و آن را با 120 دلار هزینه خود ارسال کنید.

تا زمانی که LLC خود را اداره می کنید ، باید مالیات بپردازید و بیمه نامه خود را حفظ کنید. اطمینان حاصل کنید که همیشه بودجه ای را برای این اهداف اختصاص می دهید.

مراحل بعدی

همانطور که LLC خود را افزایش می دهید ، باید بازاریابی را دنبال کنید. برای به دست آوردن نام خود ، یک کمپین بازاریابی ایجاد کنید که توجه مشتریان شما را به خود جلب کرده و آنها را به عقب بازگرداند.

وقتی صحبت از آینده LLC شما می شود و حتی هنگام تهیه قرارداد عملیاتی خود ، این مراحل را برای انحلال LLC و دلایل نیاز به انجام آن بررسی کنید.

پس از اتمام این مراحل ، LLC خود را با موفقیت ایجاد کرده اید! از اینجا می توانید بر رشد و موفقیت کسب و کار خود تمرکز کنید.