مقایسه کار تیمی در مقابل آسانا – 2023

هر دو Teamwork و Asana ابزارهای مدیریت پروژه هستند که رابط های تمیز و یادگیری آسان را ارائه می دهند که توسط طیف وسیعی از ویژگی های مفید برای برنامه ریزی و مدیریت پروژه ها تقویت شده است.

کار تیمی پلتفرمی است که برای افراد یا تیم های کوچکتر که با مشتریان کار می کنند طراحی شده است. همانطور که ابزارهای مدیریت پروژه پیش می‌روند، دائماً به عنوان یکی از ساده‌ترین ابزارها برای یادگیری و استفاده شناخته می‌شود، و شامل برخی ویژگی‌های واقعا عالی مانند ردیابی زمان و فرم‌های دریافت مشتری است که سایر ابزارهای مدیریت پروژه به سادگی ندارند. امروز می توانید به صورت رایگان کار تیمی را شروع کنید.

آسانا یک انتخاب محبوب برای مدیریت پروژه است که به افراد و تیم ها در تعیین اهداف، پیگیری وظایف و سازماندهی استراتژی های خود کمک می کند. کاربرپسند و شهودی است و طیف وسیعی از الگوها را ارائه می‌کند، به علاوه ویژگی‌هایی برای همکاری و اتوماسیون، مانند محرک‌های کار، چت‌های داخلی و اشتراک‌گذاری فایل. آسانا را در طرح رایگان خود که شامل بسیاری از بهترین ویژگی های آن است، امتحان کنید.

لوگوهای کار تیمی و آسانا برای مقایسه برند Crazy Egg.

مقایسه کار تیمی و آسانا با بهترین نرم افزار مدیریت پروژه

در زیر شما Golden Eggs ما را که ابزار نرم افزار مدیریت پروژه مورد علاقه ما هستند، پیدا خواهید کرد. ما اینها را بر اساس میزان مفید بودن آنها برای طیف گسترده ای از موارد انتخاب کردیم. هر دو تیم ورک و آسانا در فهرست کامل برتر قرار گرفتند، اما ما سه جایگزین قوی از آن برای ارائه در زیر انتخاب کرده‌ایم.

Monday.com یک ابزار عالی برای ارائه ترکیبی از قدرت و سهولت استفاده است که آن را به انتخاب مورد علاقه ما برای کاربران جدیدی تبدیل می کند که نمی خواهند زمان زیادی را صرف یادگیری نرم افزار جدید کنند. امروز می توانید به صورت رایگان شروع کنید.

کلیک آپ ابزاری مقرون به صرفه است که برای مدیریت پروژه‌ها با کارگران و تیم‌های راه دور ایده‌آل است، که توسط ویژگی‌های داخلی فوق‌العاده برای همکاری و سفارشی‌سازی گردش کار پشتیبانی می‌شود. از برنامه رایگان ClickUp شروع کنید یا فضای ذخیره سازی نامحدود و ادغام ها را فقط با 5 دلار برای هر کاربر دریافت کنید.

صفحه هوشمند یک ابزار مدیریت محصول قوی برای افرادی است که دوست دارند از صفحات گسترده استفاده کنند یا به چیزی شبیه به اکسل نیاز دارند که PM پانچ بزرگتری دارد. Smartsheet را در طرح رایگان برای همیشه آنها امتحان کنید.

کار تیمی در مقایسه با آسانا

در حالی که ما با خوشحالی هم Teamwork و هم Asana را توصیه می کنیم، بیایید نگاهی گذرا به ویژگی ها و محصولاتی که هر کدام ارائه می دهند بیاندازیم. هر کدام ابزارهای مشابهی را ارائه می دهند و یادگیری و استفاده از آنها آسان است، اما در این مرور کلی، در مورد تفاوت های کلیدی در موارد استفاده مناسب آنها صحبت خواهیم کرد.

نکات برجسته کار تیمی

نرم افزار مدیریت پروژه Teamwork که خود نام دارد، ابزار اصلی آن است، و وقتی صحبت از کار مشتری در تیم های کوچکتر می شود، با تمرکز بر عناصری مانند ردیابی زمان و صورتحساب، واقعاً می درخشد.

برنامه‌های اصلی کار تیمی همه ویژگی‌هایی را که یک فرد به آن نیاز دارد، مانند فهرست‌های کار، تفکیک کارها و داشبوردها پوشش می‌دهد، در حالی که برنامه‌های پیچیده‌تر برای تیم‌هایی با ویژگی‌هایی مانند فرم‌های دریافت مشتری، گزارش‌دهی، صورت‌حساب و دسترسی به داشبورد مشتری هدف قرار می‌گیرند.

کار تیمی همچنین ابزارهای پیشرفته تری را ارائه می دهد که می توانند به طور جداگانه یا همراه با نرم افزار اصلی PM استفاده شوند. کاربران می‌توانند صندوق‌های پستی متمرکز را روی میز کار تیمی به اشتراک بگذارند، از چت گروهی برای آسان‌تر کردن ارتباط بین تیم‌ها استفاده کنند، از CRM تیم کار که مدیریت خط لوله فروش را آسان‌تر می‌کند، استفاده کنند، و به فضاهای کار تیمی ضربه بزنند، که دارای ویژگی‌هایی مانند خواندن ضروری برای کمک به تیم‌ها در نصب و راه‌اندازی است. آموزش.

کاربران در واقع می توانند همه این محصولات را زیر چتر Teamwork One جمع آوری کنند که به گونه ای طراحی شده است که تنها با استفاده از یک نرم افزار یک پروژه کامل و تجربه مدیریت تیم را به آنها ارائه دهد. با این حال، وقتی صحبت از مدیریت اولیه پروژه می شود، نرم افزار اصلی Teamwork به خوبی کار می کند.

نکات مهم آسانا

آسانا یک ابزار مدیریت پروژه عالی برای تیم های کوچک و متوسط ​​است، اما همچنین یک ابزار بهره وری عالی برای افرادی است که می خواهند سازماندهی شوند. کاربران انفرادی از برنامه کامل و رایگان آسانا برای همیشه قدردانی خواهند کرد، که تمام نیازهای شما (و سپس مقداری) را برای سازماندهی وظایف، موارد انجام کار و ذخیره سازی و مدیریت فایل در اختیار شما قرار می دهد.

بدون توجه به برنامه ای که انتخاب می کنید، سه نمای پروژه مختلف، یک رابط کاربری آسان، همکاری از طریق پیام رسانی درون پلت فرم و موارد دیگر دریافت می کنید. همه برنامه‌های آسانا همچنین شامل ادغام قدرتمند با Microsoft 365، Google Workspace، Adobe Creative Cloud، Salesforce و بیش از 100 ابزار دیگر است.

در برنامه های پولی، می توانید برخی از ویژگی های واقعا مفید را باز کنید. اهدافی را برای تیم خود تعیین کنید یا مجموعه کاملی از پروژه ها را با استفاده از داشبوردهای قابل تنظیم آسانا مدیریت کنید. آژانس‌ها گزینه دسترسی نامحدود مهمان و فرم‌های یکپارچه برای دریافت کار مشتری را دوست دارند، در حالی که تیم‌های Agile از ویژگی‌های نقاط عطف و سرعت‌های سرعتی، از جمله فیلدهای سفارشی و سازنده اتوماسیون که به شما امکان می‌دهد گردش‌های کاری آسانا را مطابق با اولویت‌های سازمانی خود ترسیم کنید، قدردانی می‌کنند.

کار تیمی در مقابل آسانا: مزایا و معایب

کار تیمی و آسانا از بسیاری جهات شبیه به هم هستند، بسیار شبیه به بسیاری از نرم افزارهای مدیریت پروژه محبوب امروزی. اما تفاوت های کلیدی در برخی از ویژگی ها و در مناسب بودن هر یک برای سبک های مختلف کار پروژه وجود دارد. بیایید به این موضوع بپردازیم که این دو پلتفرم در کجا مناسب هستند و در کجا ممکن است کوتاه بیایند.

جایی که کار تیمی می درخشد

سادگی: راه اندازی آسانا و تیم ورک بسیار آسان است، اما کار تیمی به ویژه برای مبتدیان مهربان است. هنگامی که برای اولین بار وارد Asana می شوید، یک ویژگی آموزشی کوچک عالی ظاهر می شود و شما را در هر بخش از رابط و اولین داشبوردتان راهنمایی می کند. کاربران همچنین می توانند داشبورد خود را از نظر طراحی و از طریق فیلدهای سفارشی از نظر داده های کلیدی سفارشی کنند. کاربران می توانند تمام پروژه هایی را که روی آنها کار می کنند در یک داشبورد با استفاده از ویژگی Everything مشاهده کنند.

ردیابی زمان: یکی از ویژگی هایی که Teamwork خود را با آن عرضه می کند، ویژگی ردیابی زمان آن است، به ویژه به این دلیل که بسیاری از ابزارهای مدیریت پروژه دیگر آن را ارائه نمی دهند. اما، جدای از اینکه می‌توانید مدت زمانی را که تیم‌ها برای پروژه‌ها صرف می‌کنند، ردیابی کنید، این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا گزارش‌های ساعتی قابل پرداخت را تنظیم کنید، که کار با مشتریان را بسیار آسان‌تر می‌کند. ویژگی ردیابی زمان حتی برای استفاده در طرح رایگان Teamwork در دسترس است.

اسکرین شات از صفحه تایمرهای Teamwork که فهرستی از کارها را با ورودی های زمان مربوطه نشان می دهد.  این صفحه شامل کنترل‌هایی برای شروع و توقف تایمرها، و همچنین ویرایش و حذف ورودی‌های زمانی است.

مدیریت مشتری: نه تنها می‌توانید زمان و ساعت‌های قابل پرداخت را مستقیماً در پلتفرم ردیابی کنید، بلکه کاربران همچنین می‌توانند صورت‌حساب‌ها و فرم‌های دریافتی را با مشتریان به اشتراک بگذارند و مجوزهایی را تنظیم کنند که به مشتریان اجازه می‌دهد تا نماهای جزئی از داشبورد پروژه را ببینند. اگرچه آسانا دارای چند ویژگی مشابه است، اما آنها طیف وسیعی از ویژگی ها یا تنظیمات مشاهده مشتری را ندارند، که باعث می شود تیم ورک برای تیم های کوچکتر یا افرادی که از این پلتفرم برای اجرای آژانس های خود استفاده می کنند متمایز شود.

ردیابی سودآوری: کار تیمی دارای ویژگی های عالی برای ردیابی هزینه ها، ایجاد بودجه و پایین نگه داشتن هزینه های پروژه است. کاربران می‌توانند بودجه‌ها را بر اساس پروژه یا زمان صرف شده شخصی‌سازی کنند، و رابط Teamwork کار بسیار خوبی را انجام می‌دهد تا کاربران را با نمودارها و نقاط برجسته رنگی به وضوح نشان دهد که در کجا هزینه می‌کنند. همچنین می توانید اعلان ها و هشدارهای خودکار را هنگامی که به خرج کردن بیش از حد یا رسیدن به نقاط عطف خاص در یک بودجه نزدیک می شوید، دریافت کنید.

صفحه ایجاد بودجه کار تیمی که فرمی را با فیلدهایی برای نام بودجه، تاریخ شروع و پایان، و واحد پول و همچنین گزینه‌هایی برای افزودن دسته‌ها و موارد با مقدار مربوطه نشان می‌دهد.

جایی که کار تیمی نیاز به بهبود دارد

محدودیت در طرح رایگان: قیمت کار تیمی مقرون به صرفه است، اما زمانی که مجبور به اضافه کردن اعضای تیم بیشتری باشید، ممکن است افزایش یابد. طرح رایگان آسانا حداکثر تا 15 کاربر را مجاز می‌کند، در حالی که کار تیمی فقط به 5 کاربر اجازه می‌دهد، که تفاوت بسیار مهمی است. علاوه بر این، کار تیمی به‌طور قابل‌توجهی برخی از ویژگی‌های کلیدی را در برنامه‌های پولی قفل می‌کند، اما فقدان گزارش‌ها، ادغام‌ها و فرم‌های دریافت مشتری ناامیدکننده است.

امنیت: در حالی که کار تیمی بسیار بر روی پشتیبانی از آژانس ها و کار مشتری متمرکز است، برخی از ویژگی های کلیدی برای ایمن نگه داشتن فضای کاری شما را از دست داده است. فقط صاحبان حساب های شخصی می توانند احراز هویت دو مرحله ای را از تنظیمات حساب خود فعال کنند، بنابراین هیچ راهی برای مدیران برای اجرای آن وجود ندارد. کاربران همچنین برای تنظیم تنظیمات حریم خصوصی از داشبورد خود مشکل پیدا کرده اند.

جایی که آسانا می درخشد

قالب ها: آسانا دارای تنوع فوق العاده ای از قالب های مفید برای اهداف و صنایع مختلف، از جمله مواردی برای بازاریابی، عملیات و طراحی است. الگوها بسیار دقیق هستند و به تیم ها پیشنهادات واقعی و ملموس برای کارهایی که باید انجام دهند و همچنین طرح و پیشنهادات طراحی ارائه می دهند. کار تیمی نیز قالب‌هایی دارد، اما آسانا از نظر صنعت یا تناسب بخش، دامنه بسیار بیشتر و ویژگی بهتری در آن قالب‌ها دارد.

اتوماسیون: وقتی ویژگی‌های خودکار و مفید آسانا را به دست می‌آورید، احتمالاً تعجب خواهید کرد که چگونه قبل از استفاده از آن به طور مؤثر کار می‌کردید. برای مثال، آسانا به کاربران اجازه می‌دهد قوانینی را تنظیم کنند که فرآیندها را سرعت می‌بخشد، از جمله مواردی مانند به‌روزرسانی خودکار وضعیت کار پس از انجام یک اقدام یا اطلاع دادن به اعضای تیم در صورت علامت‌گذاری کامل یک کار. این نه تنها با خودکار کردن مواردی مانند یادآوری، اشتباهات را به حداقل می رساند، بلکه کار روزانه پروژه را نیز ساده می کند، که دقیقا همان چیزی است که آسانا برای آن طراحی شده است.

کادر محاوره‌ای Create New Rule Asana که فرمی را با فیلدهایی برای نام قانون، راه‌اندازی، و عمل، و همچنین گزینه‌هایی برای افزودن شرایط و استثناها با استفاده از منوهای کشویی و چک باکس‌ها نشان می‌دهد.

همکاری: آسانا در ابتدا توسط دو کارمند سابق فیس بوک طراحی شد که می خواستند کار تیمی داخلی را بهبود بخشند، و این نشان می دهد. آسانا نه تنها دارای یک سیستم پیام رسانی داخلی و ویژگی های اشتراک فایل است، بلکه به راحتی برای کاربران تعیین وظایف و دعوت از اعضای تیم به پروژه های جدید است. به‌علاوه، آسانا در صورت انجام هرگونه تغییر یا تجدیدنظر در پروژه‌ها، کاربران را به‌روزرسانی می‌کند، بنابراین یک ابزار عالی برای تیم‌هایی است که هدفشان بهبود ارتباطات است.

PM چابک: تیم های چابک به آسانا علاقه دارند. ویژگی‌هایی برای برنامه‌ریزی سرعت، ردیابی اشکال و نقشه‌های راه در یک بسته بصری دریافت می‌کنید. برخی از ویژگی‌های کلیدی Agile در طرح Asana با بالاترین قیمت قفل شده‌اند، اما نقاط عطف، تاریخ‌ها و زمان‌های شروع، و جدول‌های زمانی استاندارد در هر طرح پولی وجود دارد.

صفحه نمایش Kanban Asana با ستون‌هایی برای مراحل یک پروژه و کارت‌هایی که وظایف را نشان می‌دهند، از جمله واگذارنده، تاریخ سررسید و نظرات.

جایی که آسانا نیاز به بهبود دارد

ردیابی زمان: در حالی که آسانا از جهات دیگر برای تیم‌ها و کار با مشتری عالی است، تفاوت آشکار بین آن و Teamwork در مورد ویژگی‌های ردیابی زمان است. کار تیمی در ارزیابی مدت زمان پروژه یا گزارش زمان به مشتری بسیار بهتر است. آسانا برخی از ویژگی‌های ردیابی زمان را برای مشتریان ممتاز یا سازمانی ارائه می‌کند، اما آنها به اندازه Teamwork شهودی نیستند و همچنین دارای همان ساعت قابل پرداخت یا سایر ویژگی‌های گزارش نیستند.

وظیفه تخصیص: به طور کلی، تعیین تکلیف در آسانا می تواند بهتر باشد، نه فقط برای بین کاربران بلکه برای کاربران مهمان. با Teamwork، گزینه ها و تنظیمات زیادی برای افزودن مشتری به پروژه ها وجود دارد، در حالی که در Asana تا حدودی محدود هستند. آسانا همچنین هنگام تعیین وظایف به اعضای مختلف تیم یا تغییر مجوزها بسیار سفت و سخت است که می تواند ناامید کننده باشد.

آخرین کلمه در مورد کار تیمی در مقایسه با آسانا

با Teamwork یا Asana، شما یک سیستم مدیریت پروژه خوش ساخت و ارزشمند را به صورت رایگان یا با قیمتی مقرون به صرفه دریافت می کنید. هم برای افراد و هم برای تیم ها، این ابزارها راه های قدرتمندی برای سازماندهی، پیگیری پروژه ها و ساده کردن وظایف روزمره هستند.

با این حال، حتی اگر هر دو از نظر ما کیفیت بالایی دارند، تفاوت‌های کلیدی وجود دارد. کار تیمی به طور کلی برای کارهایی که با مشتری روبه رو هستند و ذینفعان را در رابط قرار می دهد بهتر است. به علاوه، می توانید از ویژگی های صورتحساب و ردیابی زمان استفاده کنید. به طور مشابه، اگر در یک تیم کمی بزرگ‌تر کار می‌کنید و ارتباطات و صرفه‌جویی در زمان اولویت‌های اصلی هستند، ویژگی‌های همکاری و اتوماسیون آسانا بزرگترین دارایی برای شما خواهد بود.

اینها فقط دو گزینه با کیفیت در بازار نرم افزار PM هستند. ما Teamwork و Asana را در کنار چندین انتخاب برتر دیگر در پست کامل خود در مورد بهترین نرم افزار مدیریت پروژه ارزیابی کرده ایم.