بررسی افزونه وردپرس Booknetic – خوب و بد برای سال 2023

افزونه وردپرس Booknetic به شما امکان می دهد تا قرار ملاقات ها را از داشبورد وردپرس خود مدیریت کنید. این افزونه با راه اندازی سریع، رابط کاربری آسان و قابلیت سفارشی کردن رزرو، مدیریت قرار ملاقات را ساده می کند. به علاوه، مشتریان می توانند به راحتی رزروهای خود را از طریق پورتال رو به رو مشتری این افزونه مدیریت کنند. بررسی کامل ما را در زیر بخوانید تا درباره نحوه عملکرد این افزونه و عملکرد آن بیشتر بدانید.

بررسی پلاگین وردپرس Booknetic لوگو برای Crazy Egg Booknetic.

افزونه وردپرس Booknetic: خوب و بد

افزونه های وردپرس مانند Booknetic می توانند قابلیت های زیادی را به سایت شما اضافه کنند. به ویژه Booknetic به شما کمک می کند تا قرار ملاقات های آینده، اولویت های مشتری، پرداخت ها و موارد دیگر را پیگیری کنید. با این حال، چند حوزه وجود دارد که ما معتقدیم فضایی برای رشد دارد. تمام نقاط قوت و ضعف افزونه Booknetic WordPress را در زیر پوشش خواهیم داد.

افزونه وردپرس Booknetic در چه چیزی خوب است

ما بررسی افزونه وردپرس Booknetic خود را با بهترین مزایایی که می توانید با استفاده از این افزونه رزرو به دست آورید، شروع می کنیم. نه تنها پیمایش از پشتیبان آسان است، بلکه فرآیند تنظیم قرار ملاقات را هم برای شما و هم برای مشتریانتان ساده می کند.

تقویم پشتیبان: ویژگی اصلی که از نرم افزار رزرو قرار می خواهید، راهی آسان برای مدیریت و سازماندهی رزروها است. افزونه Booknetic WordPress با ماژول تقویم کاربرپسند خود که هم قرار ملاقات ها و هم برنامه کارمندان شما را پیگیری می کند متمایز است. داشتن همه چیز در یک تقویم که می‌توانید با Google Calendar همگام‌سازی کنید، زمانی که به کارهای روزانه خود توجه می‌کنید بسیار ارزشمند است.

بین نماهای ماهانه، هفتگی یا روزانه جابجا شوید تا از وظایف و قرار ملاقات های مورد نیاز خود مطلع شوید. ماژول تقویم همچنین به شما امکان می دهد قرار ملاقات ها را مستقیماً از داشبورد وردپرس خود اضافه، ویرایش و تأیید کنید. Booknetic همه چیز را ساده می کند تا مدیریت رزرو را آسان کند.

تخفیف های مشتری: افزونه وردپرس Booknetic دارای ویژگی هایی است که می تواند مشتریان شما را به عقب برگرداند، مانند تخفیف مشتری و کوپن. از داشبورد، می‌توانید تبلیغات جدید اضافه کنید، خدماتی را که برای آن‌ها در نظر گرفته شده‌اند مشخص کنید، و در صورت لزوم محدودیت استفاده اعمال کنید. این افزونه از تخفیف‌های درصدی یا دلاری برای مشتریانی پشتیبانی می‌کند تا از آن‌ها هنگام رزرو قرار ملاقات با شما استفاده کنند و همچنین از تاریخ انقضا برای تبلیغات حساس به زمان استفاده کنند.

پشتیبانی چند زبانه: افزونه Booknetic دارای یک ماژول مترجم بصری است که به مشتریان اجازه می‌دهد با شما به زبان دلخواه خود قرار ملاقات رزرو کنند. بازدیدکنندگان سایت به سادگی از یک منوی کشویی برای انتخاب زبان مورد نظر خود استفاده می کنند و شما می توانید فایل های زبانی را برای مواردی که قبلاً درج نشده اند اضافه کنید. این افزونه حتی با زبان هایی که از راست به چپ خوانده می شوند نیز به خوبی کار می کند. برخلاف سایر پلاگین‌ها که به افزونه‌های اضافی برای این پشتیبانی نیاز دارند، این افزونه در پیشنهادات پایه Booknetic تعبیه شده است.

سپرده های پرداختی: وقتی سرویسی را از طریق افزونه Booknetic WordPress ایجاد می کنید، می توانید مشخص کنید که آیا آن سرویس به واریز پرداخت نیاز دارد یا خیر. به عنوان مثال، یک قرار ملاقات با قیمت بالا ممکن است از شما بخواهد که چند ساعت از روز خود را مسدود کنید، و یک سپرده می تواند به شما کمک کند که مکان رزرو شده باقی بماند. این برای مشتریان نیز مفید است تا جایگاه خود را در تقویم شما حفظ کنند. می‌توانید مبلغ را برای واریز تعیین کنید، و مشتریان شما به همان روش‌های پرداخت دسترسی خواهند داشت تا هزینه آن را پرداخت کنند که برای رزرو کامل انجام می‌دهند.

مجوز مادام العمر: هنگام خرید افزونه وردپرس Booknetic، برای یک مجوز مادام العمر یک بار هزینه پرداخت می کنید. بنابراین نیازی به بودجه بندی برای اشتراک ماهانه یا سالانه ندارید و می توانید به صورت رایگان به تمامی آپدیت های افزونه دسترسی داشته باشید. این یک تفاوت بزرگ است، زیرا بسیاری از افزونه های وردپرس دیگر از یک مدل پرداخت مبتنی بر اشتراک استفاده می کنند.

پیشنهادات ویژگی: Booknetic به عنوان یک شرکت کاملاً پاسخگوی نیازها و خواسته های کاربران است. این شرکت یک صفحه کامل از وب سایت خود را به پیشنهادات مشتریان خود اختصاص داده است. هرکسی می‌تواند یک ویژگی جدید را پیشنهاد کند، به پیشنهادی که با آن موافق است رأی مثبت دهد و در مورد پیشنهادی که از قبل ارائه شده است نظر دهد. به‌علاوه، اگر به کمک یا بازخورد فوری نیاز دارید، می‌توانید به حساب Booknetic خود وارد شوید و به راحتی یک بلیط برای کمک سریع‌تر ارسال کنید.

چه چیزی فاقد افزونه Booknetic WordPress است

ما از افزونه وردپرس Booknetic به دلیل تعهد آن به نیازهای مشتری و انعطاف پذیری که به افزونه می دهد کاملاً قدردانی می کنیم تا صاحبان مشاغل بتوانند خدمات رزرو عملکردی را به مشتریان خود ارائه دهند. با این حال، چند راه وجود دارد که ما معتقدیم این افزونه می تواند بهبود یابد.

ویژگی های پیشرفته داخلی: Booknetic تعداد قابل توجهی از ویژگی ها را در افزونه خود بسته بندی می کند که در مجوز معمولی گنجانده شده است، مانند تقویم سازمان یافته، قرارهای ملاقات گروهی و پرداخت های واریز. با این حال، بسیاری از ویژگی‌ها نیز وجود دارد که ممکن است بخواهید آن‌ها را در لایسنس خود بگنجانید که هزینه اضافی دارند و به‌عنوان افزونه‌هایی از 19 تا 49 دلار در دسترس هستند.

برای مثال، فرم‌های رزرو سفارشی، صورت‌حساب آنلاین و تخفیف‌های کوپن فقط با افزونه‌های پولی در دسترس هستند. یکی از ویژگی‌هایی که ما به‌ویژه متوجه شدیم که فقط به‌عنوان یک افزونه در دسترس است، تعجب کردیم، اعلان‌های ایمیلی است که تأییدیه‌ها و یادآوری‌های قرارهای رزرو شده را به صندوق ورودی شما ارسال می‌کنند. این قابلیتی است که نرم افزار رزرو معمولا بدون هزینه اضافی شامل می شود. همانطور که گفته شد، در زمان نگارش این مقاله، افزونه اعلان ایمیل به رایگان تخفیف داده شده است (معمولاً 19 دلار است) که اگر بخواهید در آینده نزدیک Booknetic را به سایت وردپرس خود اضافه کنید باید از آن استفاده کنید. .

امتحان رایگان: آزمایش‌های رایگان یا نسخه‌های رایگان محدود برای تصمیم‌گیری مشتریان برای خرید ضروری است، به‌ویژه با افزونه‌هایی که می‌توانند بر پایگاه مشتری تأثیر بگذارند. متأسفانه، افزونه Booknetic تنها پس از پرداخت هزینه مجوز قابل دسترسی است. پوشش نقره ای این است که مجوز معمولی برای ویژگی های اصلی Booknetic گران نیست و همیشه می توانید قبل از خرید افزونه ها در صورت نیاز، مدتی از آن استفاده کنید.

دسترسی به موبایل: در حال حاضر، فقط می توانید قرار ملاقات ها را از طریق رایانه یا مرورگر تلفن همراه از طریق داشبورد وردپرس مدیریت و مشاهده کنید. در حالی که داشبورد Booknetic به راحتی از داشبورد وردپرس قابل دسترسی است، یک برنامه تلفن همراه برای مدیریت می‌تواند یک افزونه خوش‌آمد باشد، که سازماندهی و پیگیری رزروها را در زمانی که خارج از دفتر هستند برای مدیران راحت‌تر می‌کند.

قیمت گذاری و گزینه های افزونه وردپرس Booknetic

Booknetic هم افزونه وردپرس خود را که در این پست بررسی کرده‌ایم و هم یک سرویس SaaS جداگانه برای شرکت‌هایی که برای شرکت‌های دیگر قرار ملاقات رزرو می‌کنند، ارائه می‌دهد. از آنجایی که ما فقط بر روی بررسی افزونه وردپرس Booknetic تمرکز کرده‌ایم، قیمت مجوز آنها و برخی از افزونه‌های اختیاری را برای بهبود و سفارشی‌سازی افزونه شما بررسی می‌کنیم.

قیمت افزونه وردپرس Booknetic

پلاگین وردپرس Booknetic ۷۹ دلار برای یک مجوز معمولی اجرا می کند. مجوز معمولی شامل شش ماه پشتیبانی و تمام به روز رسانی های آینده بدون هزینه اضافی است. از آنجایی که این هزینه فقط یک بار است، نیازی به بودجه بندی برای پرداخت های اشتراک آینده نخواهید داشت. همچنین می توانید با پرداخت هزینه یکباره 27.75 دلاری، پشتیبانی را تا 12 ماه افزایش دهید.

ویژگی های داخلی این افزونه عبارتند از:

  • ویجت رزرو
  • گردش کار قابل تنظیم
  • یک تقویم شرکتی برای رزرو و کارکنان
  • پرداخت های محلی و لینک های پرداخت
  • پشتیبانی از چندین مکان شرکت
  • پرداخت های سپرده
  • ادغام با ReCAPTCHA.

افزونه وردپرس Booknetic را می توان از طریق افزونه هایی متناسب با نیازهای شرکت شما تنظیم کرد، که علاوه بر مجوز 79 دلاری به پرداخت یکباره اضافی نیاز دارد. بیایید به برخی از افزونه های کلیدی که می توانید افزونه رزرو وردپرس Booknetic را با آنها تقویت کنید، برویم.

افزونه های درگاه پرداخت Booknetic

افزودنی های درگاه پرداخت Booknetic هر کدام 19 دلار است. این گزینه‌ها به شما امکان می‌دهند روش‌های پرداخت اضافی را به رزروهای خود اضافه کنید، و به مشتریان روش‌های راحت‌تری برای پرداخت خدمات شما ارائه می‌دهند. Booknetic شامل افزونه‌هایی برای Razorpay، Square، Mollie، Stripe و PayPal است.

صفحه پرداخت از Bookneti با چندین روش برای تأیید رزرو.

پرداخت های محلی و کارت های اعتباری در هزینه پایه Booknetic گنجانده شده است. با این حال، کسب‌وکارهای مدرن ممکن است ترجیح دهند یک یا دو درگاه پرداخت را برای کمک به مشتریانی که از روش‌های پرداخت ترجیحی دیگر استفاده می‌کنند، انتخاب کنند. همچنین می‌توانید پیوندهای پرداخت مناسبی برای ارسال به مشتریان ایجاد کنید تا از روش‌های پرداخت افزودنی خود استفاده کنند.

اگر پلتفرم تجارت الکترونیکی است که کسب و کار و فروشگاه آنلاین خود را در آن راه اندازی می کنید، یک افزونه جداگانه به مبلغ 29 دلار برای ادغام افزونه Booknetic با WooCommerce وجود دارد.

افزونه های Booknetic Workflow

کسب‌وکار شما می‌تواند افزونه وردپرس Booknetic را با گردش‌های کاری شما برای دید بهتر همگام‌سازی کند.

اینها در حال حاضر در دو نوع هستند: افزونه‌هایی برای دریافت اعلان‌ها از طریق کانال‌های خاص و افزودنی webhook.

اعلان‌های واتس‌اپ، تلگرام یا پیامک را با قیمت 19 دلار به Booknetic اضافه کنید. اعلان‌های ایمیل معمولاً 19 دلار نیز هستند، اما می‌توانند در زمان نوشتن این پست (که ممکن است یک پیشنهاد برای مدت محدود باشد) به صورت رایگان به افزونه اضافه شوند.

صفحه اکشن ویرایش Booknetic با فرم قابل پر کردن.

هزینه افزودنی webhook 39 دلار است و به شما امکان می دهد قفل ادغام های سفارشی ساخته شده از طریق Zapier یا IFTTT را باز کنید. در واقع ایجاد درخواست‌های HTTPS با استفاده از این ویژگی بسیار آسان است، و فرصت‌های زیادی را برای همگام‌سازی Booknetic با سایر پلتفرم‌های موجود در پشته فناوری شرکت شما باز می‌کند.

افزونه های مدیریت مشتری Booknetic

چندین افزونه مدیریت مشتری با قیمتی بین 19 تا 29 دلار در دسترس هستند. آنها طیف گسترده ای از تعامل با مشتری تا ایجاد انگیزه و صورتحساب را اجرا می کنند.

افزونه فهرست انتظار یکی از مفیدترین آنهاست، و ویژگی‌ای را اضافه می‌کند که مشتریان را در لیست انتظار برای قرار ملاقات ترجیحی‌شان نگه می‌دارد، اگر آن جایگاه قبلاً رزرو شده باشد. ادغام Zoom همچنین می تواند برای ایجاد یک اتاق انتظار قرار ملاقات برای قرارهای مجازی مفید باشد. قیمت هر دو 29 دلار است.

اگر می‌خواهید راهی برای مدیریت قرار ملاقات‌ها و تنظیم نمایه‌ها برای خدمات تکراری به مشتریان ارائه دهید، می‌توانید ویژگی پنل مشتری را با قیمت 29 دلار اضافه کنید. همچنین می‌توانید این قابلیت را به آن‌ها اضافه کنید که خدمات شما را با همان قیمت ارزیابی و بررسی کنند.

کارت‌های هدیه و کوپن‌ها باید از طریق افزونه باز شوند. قیمت اولی 19 دلار است که به شما امکان می دهد کوپن های دیجیتالی برای مشتریان برای استفاده در رزرو فعلی یا آینده ایجاد کنید. این همچنین یک گزینه پرداخت کارت هدیه را به صفحه پرداخت اضافه می کند که به مشتری امکان می دهد مبلغ کارت هدیه را از هزینه رزرو حذف کند.

صفحه کوپن با دو لیست.

علاوه بر این، کوپن ها و ویژگی های کمک مالی Booknetic هر کدام 29 دلار است. برافزای اهدایی به مشتریان این امکان را می دهد که برای یک سرویس پول اهدا کنند، شبیه به اضافه کردن یک انعام یا حتی ارائه قدردانی پولی برای یک سرویس رایگان. افزودنی کوپن به مشتریان امکان می دهد تا از کدهای کوپن سفارشی با تخفیف دلاری یا درصد تخفیف در رزرو استفاده کنند و به شما امکان می دهد تبلیغاتی را برای افزایش رزرو اجرا کنید.

بسیاری از شرکت ها ممکن است از افزودنی مالیاتی بهره مند شوند که به سیستم رزرو متصل می شود تا چندین نوع مالیات مورد نیاز برای مکان های مختلف را اضافه کند. هزینه آن 29 دلار است و برخی از فرآیندهای محاسبه و اضافه کردن مالیات فروش و خدمات را به پرداخت های رزرو شما خودکار می کند.

فاکتورهای Booknetic به عنوان یک افزونه 19 دلاری در دسترس هستند. این ویژگی فاکتورهایی را برای قرارهای رزرو شده شما به صورت خودکار ایجاد می کند، با گزینه ذخیره، چاپ یا ارسال آنها برای کارکنان یا مشتریان.

خلاصه

افزونه وردپرس Booknetic می تواند به مشاغل کوچک، مترجمان آزاد و کارآفرینان کمک کند تا رزرو خدمات مشتریان خود را مستقیماً از داشبورد وردپرس خود مدیریت کنند. پشتیبانی چند زبانه این افزونه و توانایی پاسخگویی به نیازهای مشتری از طریق فرآیندهای رزرو سفارشی، تخفیف‌ها و روش‌های پرداخت، آن را در بین رقبا متمایز می‌کند. اگرچه افزونه‌ها می‌توانند برچسب قیمت را افزایش دهند، اما ما معتقدیم که آنها واقعاً به برخی از صاحبان مشاغل کمک می‌کنند تا یک افزونه سفارشی طراحی کنند که واقعاً متناسب با تنظیم قرار ملاقات و نیازهای مدیریتی آنها باشد.