خرید گیفت کارت ریزر گلد

میلیون ها گیمر در سراسر جهان از این سیستم اعتباری مجازی بسیار محبوب استفاده می کنند.

از زمان راه اندازی آن در سال 2017، این ارز تبدیل به پیشرو ترین ارز بازی های مجازی در سراسر جهان شده است و در بیش از 40000 بازی و محصولات دیگر پذیرفته شده است.

البته رعایت جند نکته مهم در این باره نیز لازم است که آنها را نیز مرور میکنیم. بازیهای ویدیویی آنلاین بخش زیادی را شامل میشوند که از مهمترین آنها میتوان به پابجی موبایل و کال آف دیوتی اشاره کرد.

بخش توسعه خرید گیفت کارت ریزر گلد از فروشگاه دیکاردو شرکت با نام ریزر گلد شناخته می شود که به صورت یک فروشگاه در اختیار شماست و می توانید به راحتی با استفاده از آن پرداخت های درون برنامه ای انواع بازی ها و حتی نرم افزارها را انجام دهید.

خرید گیفت کارت ریزر گلد ارزاندر ادامه البته بیشتر روی موضوع بررسی انواع گیفت کارت ها تمرکز خواهیم کرد و شما را با امتیازاتی که این گیفت کارت در اختیار شما قرار می دهد آشنا می کنیم. در ادامه البته بیشتر با امکانات، قابلیت ها و مزیت های ریزر آشنا خواهیم شد. اگر جزء این دسته از افراد هستید به راحتی می توانید گیفت کارت ریزر گلد گلوبال Global Razer Gold را خریداری و در اکانت خود شارژ نمایید. گیفت کارت ریزر گلد چه مزایایی دارد؟ ریزر گلد (Razer Gold) یک شرکت محبوب چند ملیتی فعال در حوزه بازی های ویدئویی است که به عنوان زیرمجموعه کمپانی ریزر کار خود را در زمینه فروش گیفت کارت های مخصوص بازی ها و نرم افزارها آغاز نموده و در حال حاضر یکی از شرکت های بزرگ و فروشنده های قدرتمند در این حوزه است.

همان طور که در تصویر مشخص می باشد ، از منوی بالای تصویر روی گزینه Reload Now کلیک کنید.

برای این کار با ورود به حساب کاربری خود در قسمت سبز رنگ روی آیکون Proceed کلیک کنید تا از این قسمت کشور مربوط را روی گزینه United States تنظیم و در نهایت روی گزینه Confirm کلیک نمایید.

در حال حاضر بسیاری از بازی های آنلاین تحت وب، موبایل و دسکتاپ و حتی کنسول تحت پشتیبانی این شرکت بزرگ هستند.

پیشنهاد می کنیم که حتماً به سراغ ریزرگلد بروید و اگر از بازی موردنظر در لیست پشتیبانی این مجموعه بود به راحتی می توانید با استفاده از آن خریدهای درون برنامه ای خود را انجام دهید.

برای اینکه اطلاعات کامل از گیفت کارت ریزر گلد و نحوه خرید آن کسب کنید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. اگر مایل هستید در مورد مزیت ها و امکانات گیفت کارت ریزر گلد بیشتر بدانید در ادامه با ما همراه باشید. برای تهیه اعتبار در گیم ها خرید ملزومات هر بازی و سایر مواردی که احتیاج به خرید دارند می توانید از گیفت کارت ریزر گلد استفاده کنید. ریزر گلد معروفترین گیفت کارت موجود برای گیمرها است که در ایران نیز طرفداران زیادی داشته و همه از آن استفاده مینمایند. برخلاف چیزی که به نظر می رسد ریزر سیلور ارزش کمتری از گلد ندارد، بلکه برای قشر خاص و خریداران همیشگی این مجموعه به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است.

قیمت گیفت کارت ریزر گلدپین ریزر گلد چه زمانی منقضی می شود ؟ این نوع کارت توسط شرکت بزرگ RAZER تولید می شود. گیفت کارت ریزر گلد به عنوان یک ارز در داخل بازی ها و موارد دیگر استفاده می شود و گیمرها می توانند با استفاده از این گیفت کارت به کلی بازی دسترسی داشته باشند و از آن ها بهرمند شوند. بسیاری از بازی های محبوب در میان کاربران همچون GodsWar، CrossFire، Wild Guns، Trove، Runes of Magic، Tanki، The West و… بسیاری از سرویسهای خارجی امکانات و خدمات بسیار خوبی دارند که افراد با استفاده از آنها میتوانند به دنیایی از امکانات منحصربهفرد دسترسی داشته باشند.

خرید گیفت کارت ریزر گلد

در حال حاضر گیفت کارت ریزر گلد روی بسیاری از پلتفرم های بزرگ در حوزه بازی سازی فعال است و شما به راحتی می توانید، خریدهای آن ها را از طریق این سیستم پرداخت قدرتمند، ایمن و باسابقه انجام دهید. در واقع به راحتی امکان تبدیل کردن واحدهای پولی به یکدیگر وجود دارد.

این کارت برای هر گیمر و هر کسی که بازی کردن را دوست دارد، یک هدیه فوق العاده است. شما به راحتی می توانید از طریق این گیفت کارت پرداخت های درون برنامه ای را به راحتی انجام دهید و از مزیت های فوق العاده نظیر تخفیفات ویژه این شرکت برای کاربران همیشگی استفاده کنید.

سایت RAZER GOLD شوید.Razer Silver یک برنامه وفاداری است. Razer Silver تنها برنامه پاداش وفاداری مشتریان است که توسط Razer پشتیبانی میشود. هرچه طلای بیشتری خرج کنید، امتیاز های وفاداری نقره بیشتری کسب می کنید. می توانید پروسه خرید و تحویل کالا را ابتدا تست کنید. ابتدا برای استفاده از گیفت کارت ریزر گلد وارد سایت RAZER GOLD شوید. در صورتی که گیفت کارت های ریزر هیچ محدودیت زمانی ندارند و روی تمام سرویس های تحت پشتیبانی امکان ریدیم کردن دارند. با توجه به اطلاعات دادهشده راجع به شرکت Razer و پیشینه و توانایی­های آن در عرصه­ی گیمینک انتخاب گیفت کارت ­های این کمپانی گزینه­ای منطقی به نظر میرسد.

گیفت کارت خود را در کمتر از ۱ دقیقه خریداری نمایید و بعد از پرداخت کد را دریافت نمایید. گیفت کارت استور دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن می باشد و در مدت فعالیت خود حتی یک مورد نارضایتی و شکایت در کارنامه خود ثبت ندارد. در صورتی که شما از قبل دارای اکانت ریکستی بوده اید و اکانت شما دارای موجودی بوده است با ورود به سایت ریکستی و زدن دکمه ی UPGRADE TO RAZER اکانت شما به ریزر تبدیل شده و موجودی قبلی شما به اکانت جدید افزوده می گردد.

گیفت کارت ریزر گلددر عملیات ریدیم کردن شما می توانید کد را بدون تاریخ انقضا هر زمان که نیاز داشتید به راحتی درج کرده و از آن برای خریدهای درون برنامه ای استفاده کنید. به شما اجازه خرید یک کد خاص و ریدیم کردن آن بدون نیاز به احراز هویت و حساب بانکی را می دهد.

خبر خوب اینکه گیفت کارت ریزر بدون تاریخ انقضاست و برای استفاده از آن محدودیت زمانی ندارید. گیفت کارت فری فایر گیفت کارتی است که با استفاده از آن میتوانید خریدهای درون برنامهای بازی فری فایر را انجام دهید. مزیت کلیدی که این روش خرید مستقیم دارد این است که هزینه واسط پرداخت نمی کنید و پرداخت از طریق گیفت کارت انجام می شود.

در نهایت شرکت ریزر گلد این گیفت کارت را با مبلغی نجومی از شرکت ریکستی کد خریداری کرد و از آن به بعد، نام این گیفت کارت تبدیل به ریزر گلد شد و امروزه دیگر آیتمی به نام ریکستی کد وجود خارجی ندارد.

البته گيفت كارت ويزا،جزو یکی از مهمترین گیفت کارتهای دنیا شناخته شده است چون با داشتن قابليتهایی كه دارد مثل پرداخت در تمامی سایتهای خارجی و همه سایتهای آمریکایی نام برد.

شما می توانید با استفاده از این سیستم تمامی آیتم های ارزشمند را به دست آورید و البته به جای پرداخت از طریق مسترکارت و ویزاکارت و دیگر حساب های ارزی که برای ایرانیان یک دردسر واقعی هستند، از این طریق خرید خود را انجام دهید.