بررسی ReQtest – خوب و بد برای سال 2023

ReQtest یک راه حل جامع برای تیم های فناوری اطلاعات است که به دنبال مدیریت نیازمندی های ساده، مدیریت تست و قابلیت های ردیابی اشکال هستند. به لطف ماژول نیازمندی بسیار قابل تنظیم آن، می توانید به راحتی نیازمندی ها را سازماندهی، بررسی و اولویت بندی کنید. سایر ویژگی‌ها شامل تجسم داده‌ها برای ردیابی مؤثر اشکال و دسترسی به بینش‌های عملی برای افزایش بهره‌وری آزمایش‌کنندگان پذیرش است. با این حال، قابلیت‌های اتوماسیون محدود ReQtest (یعنی QA خودکار نیازمندی‌ها و مدل‌سازی مورد استفاده) و گزارش‌دهی به این معنی است که زمینه‌های زیادی برای بهبود وجود دارد، به ویژه در مقایسه با سایر گزینه‌های موجود در بازار.

آرم ReQtest برای بررسی ReQtest تخم مرغ دیوانه.

ReQtest در مقایسه با بهترین ابزارهای مدیریت نیازمندی ها

ReQtest آن را در لیست ما از بهترین ابزارهای مدیریت نیازمندی ها قرار نداد. اگرچه این گزینه منصفانه است، اما فاقد تطبیق پذیری و برخی از ویژگی های ضروری تر لازم برای ساده سازی فرآیند جمع آوری نیازمندی ها است. در عوض توصیه می کنیم تخم مرغ های طلایی خود را امتحان کنید:

Confluence دارای قابلیت‌های تجسم داده‌های درجه یک است و به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ را ارائه می‌کند تا شما را در جریان پیشرفت پروژه قرار دهد. برای یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه از طرح استاندارد یا Premium خود ثبت نام کنید.

Monday.com تابلوهای Kanban، جدول زمانی، تقویم و بیش از 200 الگوی بصری را ارائه می دهد تا مدیریت نیازمندی ها را راحت تر و از نظر بصری جذاب تر کند. با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه شروع کنید.

ClickUp به عنوان یک ابزار مدیریت نیازمندی ها و مدیریت پروژه دو برابر می شود و طیف وسیعی از ویژگی ها، از چک لیست های تکرارشونده و وابستگی وظایف گرفته تا نقش های سفارشی و فضاهای خصوصی را ارائه می دهد. با کلیک‌آپ قرارداد ببندید و به آن‌ها بگویید که مایلید به ازای هر عضو چقدر برای دریافت قیمت سفارشی بپردازید.

ReQtest: خوب و بد

ReQtest، مانند هر ابزار مدیریت نیازمندی های دیگری، دارای مزایا و معایبی است. این یک راه حل کاربر پسند و سبک وزن است که مدیریت مستحکم نیازمندی ها را به همراه ردیابی اشکال و مدیریت تست تضمین می کند. با این حال، فاقد گزارش کارآمد و توانایی ایجاد اتوماسیون های سفارشی است که فرآیند آزمایش را طولانی می کند.

ReQtest در چه چیزی خوب است

ReQtest یک راه حل کاربر پسند و سبک وزن با مجموعه کاملی از ویژگی های مدیریت نیازمندی های ساده است که امکان جمع آوری نیازهای چابک را فراهم می کند. سایر ابزارهای مفید، مانند مدیریت تست، ردیابی اشکال، تابلوهای وظایف چابک، قابلیت ردیابی الزامات سرتاسر، یا سایر ویژگی های مطلوب، تیم شما را به راحتی و به سرعت به بهره وری می رساند.

مقرون به صرفه و آسان برای تنظیم: ReQtest یکی از مقرون به صرفه‌تر و انعطاف‌پذیرترین ابزارهای مدیریت نیازمندی‌ها است. می‌توانید قبل از انجام یک دوره آزمایشی رایگان با امکانات کامل ثبت‌نام کنید، و گزینه‌هایی برای پرداخت‌های ماهانه یا سالانه وجود دارد.

زمان ارزش گذاری نیز با ReQtest کوتاهتر است، زیرا نیازی به راه اندازی، نصب یا آموزش اضافی ندارد. تیم شما می تواند از همان ابتدا شروع به کار کند.

ابزار سبک و مبتنی بر ابر: ReQtest یک راه حل مدیریت نیازمندی های کاملا مبتنی بر ابر است. شما و تیمتان در هر زمان و هر مکان به همه پروژه‌ها دسترسی دارید و اگر بتوانید به مرورگر وب دسترسی داشته باشید، می‌توانید به راحتی نرم‌افزار را برنامه‌ریزی، پیگیری و منتشر کنید.

در مقایسه با ابزارهای دیگر، ReQtest اساسی‌تر و سبک‌تر است، اما این در واقع می‌تواند یک مزیت برای تیم‌هایی باشد که الزامات مدیریت نیازمندی‌های قوی‌تری ندارند.

مدیریت کارآمد و کاربردی نیازمندیها: ویژگی های مدیریت نیازمندی های ReQtest پیشرفته ترین نیستند، اما برای انجام کار به خوبی کار می کنند.

به عنوان مثال، سلسله مراتب نیازمندی (در ماژول نیازمندی) به شما اجازه می دهد تا به صورت بصری زمینه یک نیاز را درک کنید. همچنین می‌توانید از ویژگی اولویت نیاز برای اولویت‌بندی کار، ترویج فرآیندهای توسعه و آزمایش استفاده کنید.

ReQtest همچنین کار و سازماندهی آخرین نسخه نیازمندی‌های پروژه را آسان می‌کند – نیازمندی‌های مشاهده و اولویت اختصاص داده شده به آن‌ها در یک ساختار مبتنی بر درخت یا فهرست برای یک نمای کلی سریع.

این ویژگی‌ها با هم کار می‌کنند تا شما را از وضعیت الزامات به‌روز نگه دارند و به شما امکان می‌دهند تغییرات را نظارت کرده و ویرایش‌ها را مرور کنید.

نیازهای قابل تنظیم نویسندگی: ReQtest به راحتی یکی از قابل تنظیم ترین ابزارهای مدیریت نیازمندی ها است که می توانید در دستان خود داشته باشید.

به جای ریختن هزاران کلمه در یک سند و مجبور کردن شما به استفاده از جداول، درختان پیچیده و گلوله ها، می توانید نیازهای خود را در یک سلسله مراتب سازماندهی و تجزیه کنید. سپس می‌توانید آن‌ها را بر اساس نیازهای فردی بنویسید، و اتصال هر نیاز به نیاز مورد آزمایش، وظیفه Jira یا هر مشکلی که ممکن است در آینده ظاهر شود را آسان‌تر می‌کند.

ویژگی های مدیریت تست قوی و ردیابی اشکال: با استفاده از ماژول مدیریت آزمون جامع ReQtest، می توانید چک لیست ها و موارد آزمایشی را برای برنامه ریزی و اجرای آزمایش خود ایجاد کنید، همچنین پیشرفت را در زمان واقعی پیگیری کنید و در صورت نیاز تغییرات و بهبودها را ایجاد کنید. این به طور قابل توجهی بهره وری مدیریت تست را افزایش می دهد.

مزیت دیگر این است که می توانید فرآیند مدیریت آزمون را پیوند داده و پیگیری کنید و آن را متناسب با گردش کار خود سفارشی کنید.

ReQtest همچنین ردیابی اشکال چابک و سریع را ارائه می دهد. گزارش های باگ خود را جستجو، فیلتر و دسته بندی کنید و مشکلات و اشکالات را در طول فرآیند ایجاد نرم افزار ضبط، مدیریت و پیگیری کنید. پیش‌نمایش گزارش اشکال بدون کلیک‌های اضافی، فیلترهای داخلی برای یافتن گزارش‌های باگ خاص و نمودارهایی برای ارائه بصری همان مزیت‌های دیگر هستند.

تجسم تخته چابک: ReQtest یک دید جامع و جامع از پیشرفت و وضعیت پروژه ارائه می دهد. شما یک عکس فوری از الزامات پیوند، فرآیندهای آزمایش و گزارش اشکال خود دریافت می کنید که همه در یک برد چابک ارائه شده است که ارزیابی پیشرفت پروژه شما را ساده می کند. این همچنین برای شناسایی تنگناها و پیگیری وظایف معلق مفید است.

این دلیل اصلی است که ReQtest را به یک گزینه عالی برای تیم های چابک تبدیل می کند که به دنبال افزایش همکاری، مسئولیت پذیری و کارایی هستند.

ادغام بدون درز Jira: ReQtest همگام‌سازی دو طرفه با Jira را ارائه می‌دهد و شما را قادر می‌سازد تا باگ‌ها را به‌طور یکپارچه بین دو پلتفرم منتقل کنید و مدیریت تست آسان را تسهیل کنید. هر تغییری که در یک سیستم اتفاق می‌افتد به‌طور خودکار در سیستم دیگر به‌روزرسانی می‌شود و اطلاعات به‌روز در ReQtest و Jira را تضمین می‌کند.

آنچه ReQtest کم است

ReQtest از آنجایی که یک ابزار سبک وزن است، فاقد ویژگی‌های خاصی است که باعث می‌شود آن را نسبت به راه‌حل‌های دیگر ارجحیت کمتری داشته باشد. گزارش‌دهی، طراحی داشبورد و اتوماسیون سه حوزه برجسته‌ای هستند که توسعه‌دهندگان نرم‌افزار باید آن را بهبود بخشند تا آن را به ابزار مدیریت نیازمندی‌ها حتی موثرتر تبدیل کنند.

قابلیت های محدود: بسیاری از کاربران ReQtest موافق هستند که برد چابک آن به قابلیت های گزارش دهی بهتر و مجموعه ویژگی های پیشرفته تری نیاز دارد. به عنوان مثال، این ابزار چندان قابل تنظیم نیست. اگر شرکت شما دارای الزامات تست قوی تری است (یعنی سطوح بیشتر کاربران و مجوزهای بین انواع مختلف کاربران)، ممکن است ReQtest را کمبود پیدا کنید.

علاوه بر این، سایر ابزارهای مدیریت نیازمندی ها مانند Confluence و Monday.com به شما امکان می دهند گزارش های عمیقی برای تجزیه و تحلیل نیازمندی ها و شناسایی روندها در پروژه ها، تجزیه و تحلیل نیازمندی ها و شناسایی روندها در پروژه ها ایجاد کنید. قابلیت‌های گزارش‌دهی ReQtest محدود است، بنابراین ایجاد گزارش‌های سفارشی برای برآوردن نیازهای پروژه ممکن است چالش‌برانگیز باشد.

طراحی داشبورد: حوزه دیگری که ReQtest باید روی آن کار کند طراحی داشبورد آن است. در حالی که رابط کاربری کلی می تواند برای برخی از کاربران، به ویژه آنهایی که تازه با ابزارهای مدیریت نیازمندی ها آشنا شده اند، طاقت فرسا باشد، برخی از کاربران از این کار ناراحت نیستند.

موضوع ما ارائه است. داشبورد باید اطلاعات واضح تری در مورد یافته های هر نسخه نرم افزار ارائه دهد، به عنوان مثال، به طوری که درک آنچه در هر نقطه از چرخه عمر پروژه برای کاربران اتفاق می افتد آسان تر باشد.

عدم وجود اتوماسیون: ReQtest اخیراً اتوماسیون آزمایشی را منتشر کرده است که به شما امکان می دهد ابزار اتوماسیون تست خود را با پلتفرم ادغام کنید. با این حال، در مقایسه با قابلیت‌های اتوماسیون سایر ابزارهای مدیریت نیازمندی‌ها، هنوز در حد مطلوب نیست.

به عنوان مثال، Jira به شما اجازه می دهد تا با استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن، اتوماسیون های سفارشی ایجاد کنید تا در زمان صرفه جویی کنید. از نظر مدیریت نیازمندی‌ها به طور خاص، ReQtest اتوماسیون‌های مفیدی را برای تولید آزمایش، QA الزامات، مدل‌سازی مورد استفاده و اندازه‌بندی عملکردی ارائه می‌دهد.

گزینه ها و قیمت گذاری ReQtest

ReQtest یک راه حل یک مرحله ای برای مدیریت نیازمندی ها، مدیریت تست و ردیابی اشکال است که به تیم های فناوری اطلاعات کمک می کند تا به طور موثر دامنه، کیفیت و پیشرفت پروژه های خود را مدیریت کنند.

با توجه به قیمت گذاری، ReQtest 50 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه می کند و می تواند کاربران نامحدودی را در خود جای دهد. توجه داشته باشید که برای استفاده از نرم افزار باید حداقل 250 دلار در ماه پرداخت کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با تیم فروش تماس بگیرید.

جدا از مدیریت نیازمندی‌ها، مدیریت تست و ردیابی اشکال، ReQtest ویژگی‌های زیر را نیز ارائه می‌دهد که ما عمیق‌تر به آنها می‌پردازیم.

تست اتوماسیون ادغام

صفحه ادغام ابزار اتوماسیون ReQtest با دکمه برای امتحان رایگان.

اگر از ابزارها/چارچوب‌های اتوماسیون تست مانند Cucumber، Selenium و Testing استفاده می‌کنید، خبرهای خوبی داریم. شما به راحتی می توانید این ابزارها را با ReQtest ادغام کنید تا نتایج تست دستی و خودکار را جمع آوری کنید و از انتشار با کیفیت بالا اطمینان حاصل کنید.

این کار نیاز به کار دستی برای جمع‌آوری نتایج آزمایش را از بین می‌برد و نمای کلی از نتایج اجرای آزمایش را در اختیار شما قرار می‌دهد. سپس، می توانید گزارش های آزمایشی را بر اساس داده های تست خودکار و دستی ایجاد کنید.

هیئت چابک

برد چابک برای تیم ها برای بهبود بهره وری از ReQtest.

ویژگی برد چابک ReQtest به شما یک دید کلی از پیشرفت پروژه شما می دهد. شما می‌توانید به نیازمندی‌ها، گزارش‌های باگ، و وظایف آزمایشی پیوند دهید، به سادگی گلوگاه‌های پروژه را شناسایی کنید و همکاری، ارتباط و هماهنگی آسان بین اعضای تیم را ارتقا دهید.

برد Agile برای همه تیم ها مناسب است، صرف نظر از اینکه در یک محیط چابک کار می کنید یا یک محیط DevOps. شما به راحتی می توانید وظایف را ایجاد کنید، آنها را به اعضای تیم اختصاص دهید، و تمام چسب های ناتمام را از سرعت قبلی خود در سرعت جدید کپی کنید.

شتاب دهنده پیاده سازی ERP

صفحه ویژگی های شتاب دهنده پیاده سازی ERP.

با شتاب دهنده ERP، می توانید پروژه ERP خود را شروع کرده و زمان ورود به بازار را کاهش دهید. هدف این ویژگی کمک به کاربران است که به روشی ساختاریافته و حرفه ای مطابق با بهترین شیوه های صنعت کار کنند و فرآیندهای گسترده و روش های SOP را بر اساس نیازهای منحصر به فرد سازمان شما تنظیم کنند.

این کار به این صورت است: ReQtest به شما یک SOP می دهد که می توانید آن را در چارچوب فرآیند فعلی خود ادغام کنید یا آن را با نیازهای خاص سازمان خود سفارشی کنید. همچنین نمونه‌هایی را در داخل نیازمندی‌ها، آزمایش‌ها و اشکالات دریافت خواهید کرد تا به عنوان نمونه‌های واقعی نشان دهند که چگونه می‌توانید از ReQtest برای پروژه خاص خود استفاده کنید.

ReQtest به طور خلاصه

اگر نیازهای مدیریت نیازهای شما خیلی پیچیده نباشد، ReQtest گزینه مناسبی خواهد بود. اگر از یک راه حل مقرون به صرفه و قابل تنظیم با مجموعه ویژگی های قوی، ادغام یکپارچه Jira و تجسم برد چابک راضی هستید، مطابقت خود را پیدا کرده اید.

اگر می‌خواهید گزارش‌دهی و اتوماسیون قدرتمندی داشته باشید، ابزارهای مدیریت نیازمندی‌های پیشنهادی برتر ما مانند Confluence، Monday.com و ClickUp را بررسی کنید. بررسی های ما را در مورد هر پنج انتخاب برتر ما در راهنمای ما در مورد چگونگی و زمان سرمایه گذاری در ابزارهای مدیریت نیازمندی ها بخوانید.