Wrike Alternatives – نرم افزار مدیریت پروژه بهتر

تیم های پروژه به طور مداوم چندین کار را انجام می دهند و یک کابوس اداری برای مدیران پروژه ایجاد می کنند. از تیم‌های جدا شده و محدودیت‌های زمانی و بودجه‌ای گرفته تا داده‌های مهم تصمیم‌گیری از دست رفته، هیچ کمبودی در چالش‌هایی که یک پروژه را تهدید می‌کنند وجود ندارد. شما به یک راه حل مدیریت پروژه نیاز دارید که ویژگی های دقیقی را برای حل بزرگترین مشکلات شما ارائه دهد.

Wrike یکی از این راه حل ها است که بیش از 2.3 میلیون کاربر و 20000 سازمان در سراسر جهان را تامین می کند. این نرم افزار بهترین ویژگی های مدیریت کار را در کلاس خود ارائه می دهد، مانند مدیریت کار، گردش کار سفارشی، مدیریت پورتفولیوی پروژه، و گزارش دهی بلادرنگ برای کمک به سازماندهی شما. به جای استفاده از ابزارهای منفصل، اکنون می توانید به طور یکپارچه هر مرحله از چرخه عمر پروژه خود را در یک مکان ردیابی و مدیریت کنید.

بهترین جایگزین های Wrike

ما راه حل های متعددی را برای یافتن بهترین نرم افزار مدیریت پروژه تحقیق و آزمایش کردیم. ما چندین راه‌حل فوق‌العاده را کشف کردیم، از جمله Golden Eggs، که بیشترین تأثیر مثبت را بر مدیریت پروژه داشت:

Monday.com راه حل مورد علاقه ما برای مدیریت پروژه به دلیل ویژگی های متنوع، سفارشی سازی آسان و مقیاس پذیری بالا در صورت نیاز به قابلیت های مدیریت کار اضافی است. برنامه دوشنبه.کام را بدون تعهد به مدت 14 روز امتحان کنید.

کلیک آپ مدیریت یک تیم مجازی جهانی با ویژگی‌های داخلی کار از راه دور مانند الگوهای کار، همکاری اسناد، و بیش از 15 نمای کاری قابل تنظیم، کار ساده‌ای است. با انتخاب اشتراک سالانه تا 45٪ تخفیف دریافت کنید.

صفحه هوشمند یک پلت فرم اجرای کار به سبک اکسل با مدیریت کار داخلی، دید، همکاری و ادغام است. برای استفاده آزمایشی رایگان 30 روزه Smartsheet بدون نیاز به کارت اعتباری ثبت نام کنید.

تخم مرغ های طلایی Crazy Egg با لوگوی ClickUp، لوگوی Monday.com و آرم Smartsheet.

بیشتر نرم افزار مدیریت پروژه برتر

در Crazy Egg، ما معتقدیم که نرم افزار باید با فرآیندها و گردش کار شما سازگار شود، نه برعکس. این فلسفه بیش از هر چیز در ذهن ما هنگام تست و بررسی نرم افزار، از جمله بررسی های ما در مورد بهترین نرم افزار مدیریت پروژه است. این پست ابزارهای مدیریت پروژه برتر را بر اساس آزمایش‌ها و آزمایش‌های ما مشخص می‌کند و نقاط قوت هر نرم‌افزار، زمینه‌های بهبود، و موارد استفاده بالقوه را برجسته می‌کند.

برداشت ما از Wrike

Wrike یک راه‌حل مدیریت پروژه محبوب برای تیم‌های سازمانی است، با فهرست مشتریان چشمگیر از برندهای برتر مانند Sony Pictures، SIEMENS، و Walmart Canada. یکی از نقاط قوت نرم افزار ویژگی های مدیریت کار گسترده آن است که تمام مراحل پروژه را از شروع تا پایان پوشش می دهد. ممکن است در طول چرخه عمر پروژه هرگز نیازی به تغییر ابزار دیگری نداشته باشید. علاوه بر این، می‌توانید کار را تعیین و تأیید کنید، با سهامداران ارتباط برقرار کنید، پیشرفت پروژه را پیگیری کنید، بازخورد وظایف را مدیریت کنید، و اسناد پروژه را در Wrike به اشتراک بگذارید و ذخیره کنید.

یک پلت فرم قوی می تواند برای کاربران گیج کننده باشد. Wrike تجسم داده ها را ساده می کند و به شما امکان می دهد تیم هایی را با سواد فنی متنوع مدیریت کنید. علاوه بر این، داشبورد آن گردش کار شما را در یک صفحه فشرده می کند و تمام اطلاعات و عملکردهای حیاتی پروژه در یک صفحه در دسترس هستند.

این نرم افزار همچنین یکی از انعطاف پذیرترین راه حل ها برای تیم های متقابل است. Wrike قالب های از پیش ساخته شده را برای همه بخش ها از جمله بازاریابی، فروش، فناوری اطلاعات و مهندسی ارائه می دهد. الگوها حاوی عناصر ضروری و ساختاری اساسی برای تضمین ثبات بدون توجه به ترکیب تیم شما هستند.

جدای از مدیریت کلی پروژه، ویژگی‌های الحاقی Wrike به آژانس‌های خدمات حرفه‌ای، تیم‌های بازاریابی و خلاقان اجازه می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی هدفمند برای پشتیبانی از گردش‌های کاری و فرآیندهای تجاری خاص ایجاد کنند. به عنوان مثال، افزونه Wrike Marketing Insights به کانال های بازاریابی دیجیتال شما متصل می شود. اکنون، می‌توانید در پلتفرم Wrike خود، بینش‌های عملکردی در زمان واقعی و به راحتی قابل هضم داشته باشید.

Wrike همچنین به طور قابل توجهی به هم زدن بین ایمیل و نرم افزار مدیریت پروژه را کاهش می دهد. این پلتفرم با ایمیل شما ادغام می شود تا اقدامات Wrike را از صندوق ورودی شما انجام دهد. به عنوان مثال، می توانید از ایمیل خود ایجاد، ویرایش، تعیین تاریخ سررسید و به روز رسانی وظایف کنید.

مانند سایر راه حل های مدیریت پروژه، Wrike دارای معایبی است. این نرم افزار گران است، که می تواند برای افراد، تیم هایی که به سرعت در حال رشد هستند و استارت آپ ها محدود کننده باشد. پیمایش Wrike همچنین می‌تواند برای مبتدیان یا هنگام مدیریت چندین پروژه دشوار باشد، زیرا وظایف مرتبط را در پروژه‌ها سازماندهی می‌کنید، پوشه‌هایی را برای پروژه‌های مرتبط و فضاهایی برای وظایف و پروژه‌های مرتبط ایجاد می‌کنید. بنابراین، شما باید زمان لازم برای یادگیری ابزار را برای کاربران جدید در نظر بگیرید.

Wrike ممکن است جای خود را در پشته نرم افزار مدیریت کار شما داشته باشد، به خصوص برای یک آژانس خدمات حرفه ای. اما پلتفرم های دیگری نیز وجود دارند که ارزش بررسی دارند. بررسی ما از بهترین نرم‌افزار مدیریت پروژه، برخی از جایگزین‌های عالی را مشخص می‌کند که در زیر به آنها بیشتر خواهیم پرداخت. اگر می‌خواهید در مورد نقاط قوت و ضعف پلتفرم بیشتر بدانید، ما یک بررسی عمیق Wrike را نیز منتشر کرده‌ایم.

بیایید در نظر بگیریم که Wrike چگونه با رقابت شدید روبرو می شود.

Wrike در مقابل Monday.com

Monday.com یک پلت فرم مدیریت کار قوی فراتر از قابلیت های عمومی تر مدیریت وظایف Wrike است. پلتفرم باز Monday.com به شما امکان می‌دهد گردش‌های کاری، برنامه‌ها و ادغام‌های خاصی بسازید، بنابراین یک جایگزین عالی Wrike برای سازمان‌هایی است که به دنبال یک پلتفرم همه‌کاره انعطاف‌پذیر هستند. برای مثال، می‌توانید از Monday.com به‌عنوان ابزار مدیریت وظیفه، CRM فروش، ردیاب استخدام، راه‌حل برنامه‌ریزی منابع سازمانی (EPR)، مرکز بازاریابی، و برنامه مدیریت سرعت سریع استفاده کنید.

Monday.com همچنین یک جایگزین عالی Wrike برای تیم هایی است که اغلب از قالب ها استفاده می کنند. Monday.com بیش از 200 قالب را با هر طرح ارائه می دهد، از جمله حساب رایگان، در حالی که Wrike فقط الگوهایی را در طرح تجاری و بالاتر ارائه می دهد. قالب‌های Wrike عمدتاً بر مدیریت پروژه، چابکی و بازاریابی متمرکز هستند و قالب‌های Monday.com موارد استفاده متعددی از جمله آموزش، ساخت‌وساز، منابع انسانی و املاک و مستغلات را پوشش می‌دهند.

هنوز دلایل قانع کننده ای برای ماندن در Wrike وجود دارد. برای مثال، Monday.com اولین انتخاب برای سازمان‌هایی نیست که فرآیندهای تایید پروژه دقیق یا ساختاریافته دارند. این پلتفرم مدیریت درخواست پشتیبانی را برای محصول پایه خود ارائه نمی دهد. فرم‌های پویا Wrike به‌طور خودکار وظایفی را ایجاد می‌کنند، آن‌ها را با اطلاعات پروژه پر می‌کنند، وظایفی را به اعضا اختصاص می‌دهند و پس از ارسال فرم، تأیید را آغاز می‌کنند.

Wrike در مقابل ClickUp

مسیریابی Wrike بسیار دشوار است و اغلب به آموزش خاصی نیاز دارد. اگر نگران خرید کارمندان برای نرم افزار جدید PM خود هستید، ClickUp جایگزین خوبی است. ClickUp دارای سلسله مراتب ساده و ناوبری بصری تر است. ClickUp همچنین دارای برنامه های تلفن همراه قدرتمندتری برای تیم هایی است که دوست دارند در حال حرکت کار کنند.

ClickUp نیز جایگزین ارزان‌تری برای Wrike است و بسیاری از ویژگی‌های مشابه را دارد. به عنوان مثال، برنامه رایگان ClickUp از وظایف و کاربران نامحدود در مقایسه با محدودیت پنج نفره Wrike پشتیبانی می کند. علاوه بر این، طرح سطح ورودی ClickUp از 5 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود، در حالی که برای طرح سطح ورودی Wrike 9.80 دلار است.

با این حال، Wrike هنوز هم انتخاب بهتری برای مدیریت حجم کاری یک تیم بزرگ است. Wrike به شما امکان می دهد تعطیلات و زمان مرخصی پولی (PTO) را مسدود کنید، که در ClickUp در دسترس نیست. علاوه بر این، Wrike گزینه های بیشتری برای تخصیص زمان ارائه می دهد. همچنین دارای نمای همه چیز برای بررسی اجمالی حجم کاری سریع است، در حالی که ClickUp جزئی تر است.

Wrike در مقابل Smartsheet

Smartsheet یک انتخاب واضح برای تیم های پروژه است که به دنبال جایگزینی پیشرفته برای صفحات گسترده سنتی مانند Excel یا Google Sheets هستند. نرم‌افزار صفحه‌گسترده محور به‌طور ماهرانه‌ای قابلیت‌هایی مانند نماهای انعطاف‌پذیر، همکاری و گزارش‌دهی را در قالب صفحه گسترده آشنا یکپارچه می‌کند.

Smartsheet برای تیم هایی که اغلب با فریلنسرها و سایر همکاران خارجی کار می کنند بهتر است. این پلتفرم از همکاران خارجی نامحدود با سلطنت رایگان برای مدیریت برگه ها و ویرایش داده ها پشتیبانی می کند. Wrike بسته به طرح شما تعداد مشارکت‌کنندگان خارجی رایگان را محدود می‌کند و به مشارکت‌کنندگان کمتری دسترسی می‌دهد.

Wrike گزینه بهتری برای ردیابی زمان و یک فید خبری به سبک رسانه های اجتماعی در زمان واقعی است که در Smartsheet در دسترس نیستند. Wrike همچنین مقیاس پذیرتر است و راه حل های الحاقی برای گسترش قابلیت های پلتفرم دارد. علاوه بر این، تیم های توسعه چابک تمایل دارند برای ویژگی نقشه برداری داستان به سمت Wrike جذب شوند.

Wrike در مقابل کار تیمی

کار تیمی برتری قابل توجهی نسبت به Wrike برای تیم های رو به مشتری دارد زیرا برای کار مشتری ساخته شده است. این پلتفرم ویژگی‌های پیشرفته‌تری را برای پیش‌بینی پروژه‌ها، پیگیری ساعت‌های قابل پرداخت و مدیریت بودجه‌های پیچیده‌تر از Wrike ارائه می‌دهد. کار تیمی ویژگی‌های اصلی مبتنی بر خدمات مانند پیش‌بینی، صورت‌حساب و ردیابی زمان را در برنامه سطح ورودی خود ارائه می‌دهد.

کار تیمی همچنین دسترسی نامحدود مشتری با مجوزهای مشابه را به کاربران استاندارد در سطوح پروژه ارائه می دهد. البته، شما می توانید سطوح مجوز را کنترل کنید. اما کاربران کلاینت از نظر تئوری می توانند صاحب پروژه ها شوند، موارد پروژه مانند وظایف و نقاط عطف را اضافه کنند و بدون هزینه اضافی به پیام ها پاسخ دهند. در حالی که Wrike به شما امکان می‌دهد عکس‌های لحظه‌ای خط زمانی را با مشتریان به اشتراک بگذارید، آن‌ها برای دریافت همان سطح دسترسی که Teamwork به صورت رایگان ارائه می‌کند، به یک حساب پولی نیاز دارند.

به خاطر داشته باشید که Wrike در برخی زمینه ها از کار گروهی برتری دارد، مانند داشتن یکی از بهترین سطوح رایگان اگر به دنبال نرم افزار رایگان PM هستید. Wrike همچنین قابل تنظیم تر است و به شما امکان می دهد داشبوردها، فرم های درخواست و گردش کار را مطابق با نیازهای خود تغییر دهید.

رایک در مقابل آسانا

اگر نیاز به رشد تیم خود دارید و در عین حال هزینه ها را کاهش می دهید، آسانا یک جایگزین عالی برای Wrike است. Asana فضای ذخیره‌سازی نامحدودی را برای کاربر ارائه می‌کند، در حالی که Wrike محدودیت‌های ذخیره‌سازی برای هر کاربر را محدود می‌کند و با گران‌ترین طرح خود، حداکثر به 15 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای هر کاربر می‌رسد. Asana همچنین از بیش از 100 ادغام بومی با برنامه های تجاری مورد علاقه شما که با طرح رایگان شروع می شود، پشتیبانی می کند، در حالی که Wrike ادغام های بومی را بسته به سطح اشتراک شما محدود می کند.

آسانا یک ابزار مدیریت پروژه ساده با ویژگی های ضروری برای مدیریت موثر پروژه ها است. این پلتفرم تعادل کاملی بین سادگی و کاربردی برقرار می کند. بنابراین، اکثر کاربران آسانا را نسبت به Wrike برای گردش‌های کاری روزانه بصری‌تر می‌دانند.

برخی از ویژگی‌های مهم از دست رفته در Asana، Wrike را برای برخی افراد انتخاب بهتری می‌کند. به عنوان مثال، اگرچه آسانا اکنون ردیابی زمان بومی را ارائه می دهد، اما ویژگی ردیابی بودجه بومی ندارد، که به طور کلی برای پروژه های مقیاس بزرگ مهم است. Wrike همچنین دارای پشتیبانی سازمانی بهتری است، از جمله پشتیبانی تلفنی 24/7 با هزینه اضافی.

Wrike در مقابل Trello

اگر به دنبال یک ابزار مدیریت پروژه اولیه و کم هزینه به سبک Kanban هستید، Trello یک جایگزین کاربردی Wrike است. Trello دارای یک طرح رایگان مناسب است، با برنامه های پولی که فقط از 5 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود و سالانه صورتحساب می شود. همچنین در راندمان جریان و سایر فرآیندهای کاری Kanban بی رقیب است.

Trello همچنین یک گزینه عالی برای تیم های توسعه نرم افزار است. این یک محصول Atlassian است، بنابراین توسعه‌دهندگان نرم‌افزار از ویژگی‌های توسعه‌دهنده محور آن مانند قالب‌های مهندسی، گردش‌های کاری چابک، و الگوهای نظارت و مدیریت درخواست اشکال قدردانی خواهند کرد. علاوه بر این، Trello نماهای اضافی مانند داشبورد، جدول زمانی، تقویم و نقشه را برای تیم های چندکاره ارائه می دهد.

با این حال، Wrike نمای کانبان دارد، بنابراین اگر آن را نسبت به Trello انتخاب کنید، آن را از دست نخواهید داد. Wrike همچنین ویژگی های مدیریت پروژه گسترده تر و قوی تری نسبت به Trello ارائه می دهد. به عنوان مثال، Wrike به شما امکان می‌دهد فرم‌ها را ایجاد و به اشتراک بگذارید، دارای نمودار گانت، ردیابی زمان، مدیریت منابع، و تعدادی دیگر از ویژگی‌های مفید مدیریت پروژه است که در محصول پایه Trello در دسترس نیستند.

به طور خلاصه گزینه های Wrike

Wrike یک پلت فرم مدیریت پروژه با امکانات کامل برای تیم‌ها در هر نوع و اندازه است. این نرم افزار چیزی برای ارائه به همه دارد، خواه در تیم مدیریت پروژه، خلاق یا عملیات تجاری باشید. این یک راه حل فوق العاده برای حذف سیلوها و مدیریت تیم های مختلط با زمینه های فنی متنوع تحت یک پلت فرم است.

Wrike همچنین یکی از بهترین ابزارها برای مدیریت کار مشتری است. این نرم افزار برچسب گذاری سفید، جدول زمانی بصری، ردیابی زمان بومی، قالب های CRM، فرم های دریافت سفارشی و مدیریت منابع را برای ساده سازی پروژه های مشتری شما ارائه می دهد. علاوه بر این، Wrike پروژه های داخلی شما را به همان اندازه با مدیریت دسترسی گرانول و همکاری داخلی مدیریت می کند.

مانند بسیاری از ابزارهای نرم افزاری، Wrike دارای کاستی هایی است. تیم هایی که برای گردش کار روزانه خود به قالب نیاز دارند باید هزینه اضافی بپردازند یا جایگزینی مانند Monday.com پیدا کنند. به طور مشابه، Wrike ارزان‌ترین ابزار برای کاربرانی نیست که از بودجه آگاه هستند. گزینه هایی مانند ClickUp ویژگی های اصلی مشابه را با قیمت بسیار پایین تری ارائه می دهند. و اگر پلتفرم مبتنی بر صفحه گسترده را ترجیح می دهید، Smartsheet یک انتخاب برتر خواهد بود.