بررسی کوپلر – خوب و بد برای سال 2023

Coupler یک پلت فرم اتوماسیون داده و تجزیه و تحلیل داده قوی و قابل اعتماد است. این یک راه ساده برای ادغام داده ها از منابع متعدد است تا تصمیم گیرندگان در هر کسب و کاری بتوانند اطلاعات مهم را در مقیاس درک کنند. اما آیا Coupler برای شما و سازمان شما مناسب است؟ این بررسی عمیق مزایا، معایب، قیمت، ویژگی‌ها و موارد استفاده آن را پوشش می‌دهد تا بتوانید خودتان تصمیم بگیرید.

لوگوی Coupler.io برای بررسی Crazy Egg Couper.io.

جفت کننده: خوب و بد

تیم تحقیقاتی ما در اینجا در Crazy Egg وب را برای بررسی تایید شده کاربران در چندین سایت بررسی مورد اعتماد جستجو کردند. بر اساس این اطلاعات، ما نقاط قوت و ضعف مشترکی را شناسایی کردیم که در طول بررسی‌ها ثابت بودند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نقاط قوت Coupler و سناریوهایی که در آن از بین جمعیت می درخشد، و همچنین برخی از مناطقی که پلتفرم می تواند از برخی بهبودها استفاده کند، در زیر ادامه دهید.

کوپلر در چه چیزی خوب است

کوپلر قطعاً در مقایسه با جایگزین های موجود در بازار دارای نقاط قوت نسبتاً خوبی است. با ویژگی‌های امنیتی، فرکانس به‌روزرسانی داده‌ها، و تطبیق پذیری برای موارد استفاده مختلف متمایز است. رهبران کسب و کار نیز تمایل به ادغام Google Sheets و سهولت استفاده از آن دارند.

امنیت قوی: هر زمان که با برنامه‌هایی کار می‌کنید که داده‌های تجاری را مدیریت می‌کنند، امنیت همیشه باید در اولویت باشد. Coupler در واقع داده هایی را که شما استفاده می کنید در هیچ یک از پایگاه داده های داخلی خود ذخیره نمی کند. در عوض، فقط به عنوان یک واسطه بین مبدا و مقصد عمل می کند.

لحظات کوتاه مدت زمانی که داده های شما از طریق Coupler عبور می کنند از طریق رمزگذاری و انتقال پروتکل TLS ایمن می شوند. زیرساخت پشتیبان Coupler بر روی AWS و Google Cloud میزبانی می شود که هر دو سطح بالایی از امنیت و حفاظت را ارائه می دهند. آنها همچنین با طیف گسترده ای از استانداردهای امنیتی جهانی و صنعتی، از جمله GDPR، HIPAA، ISO 27001، SOC 1، SOC 2، SOC 3 و موارد دیگر مطابقت دارند.

به روز رسانی خودکار داده ها: بسیاری از ابزارهای مشابه در بازار به شما امکان می دهند منابع داده را برای ساخت داشبورد و گزارش های سفارشی متصل کنید. اما مشکل این ابزارها این است که هر زمان که داده های جدیدی دریافت می کنید، باید داشبورد خود را دوباره ایجاد کنید. کوپلر با توانایی خود در به روز رسانی اطلاعات شما هر 15 دقیقه یکبار می درخشد.

شما کنترل کامل برنامه های به روز رسانی داده های خود را دارید. برای مثال، به‌روزرسانی خودکار را طوری تنظیم کنید که هر ساعت بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر هر دوشنبه تا شنبه انجام شود. برای اتصال دیگر، می‌توانید هر روز صبح ساعت 5 صبح یک به‌روزرسانی خودکار را برنامه‌ریزی کنید تا در ابتدای هر روز کاری به‌روزترین اطلاعات را داشته باشید.

ادغام Google Sheets: سازگاری Coupler با Google Sheets مسلماً مهمترین ویژگی است که در نظرات کاربران ذکر شده است. مردم روشی را دوست دارند که داده های پیچیده را از منابعی مانند Airtable، QuickBooks یا Pipedrive به هم متصل می کند و آن را به اطلاعات معقول در Sheets تبدیل می کند. Coupler همچنین دارای یک برنامه افزودنی Google Sheets با امکانات کامل است که با هر طرحی از جمله نسخه آزمایشی رایگان در دسترس است. این به شما کمک می‌کند نه تنها داده‌های خود را در صفحات گسترده جمع‌آوری کنید، بلکه آن‌ها را به گونه‌ای تبدیل کنید که بتوان آن‌ها را برای تصمیم‌گیری هوشمندانه‌تر تجزیه و تحلیل کرد.

کاربرد گسترده: یکی از ویژگی های قابل توجه Coupler تطبیق پذیری آن است. این فقط برای مشاغل با اندازه های خاص یا در صنایع خاص طراحی یا عرضه نشده است. این پلتفرم همچنین محدود به استفاده از موارد در چند بخش خاص نیست. با گرفتن داده ها از چندین منبع و مرتب سازی آن در مقاصد مشترک، می توان از آن برای هر آنچه که کسب و کار شما نیاز دارد استفاده کرد.

برخی از نظرات کاربران از سوی اپراتورهای انفرادی و کسب و کارهای کوچک، در حالی که برخی دیگر از سازمان هایی با 5000 تا 10000 کارمند می آیند. بررسی‌هایی درباره صنایعی مانند مراقبت‌های بهداشتی، فناوری اطلاعات، حسابداری، خدمات مالی، کالاهای مصرفی، غیرانتفاعی، مشاوره و آموزش عالی وجود دارد. می‌توانید از Coupler برای ایجاد داشبوردهای KPI تجارت الکترونیک، داشبوردهای فروش، عملکرد تبلیغات، معیارهای محصول SaaS، گزارش PPC و موارد دیگر استفاده کنید.

ساخته شده برای کاربران غیر فنی: یکی دیگر از موضوعات رایج در بین نظرات کاربران واقعی Coupler، افرادی است که سادگی پلتفرم را ستایش می کنند. اکثر کاربران این پلتفرم مهندس داده نیستند و از تیم فنی داخلی برای راه اندازی اتصالات استفاده نمی کنند.

عملکرد بدون کد و سهولت استفاده این پلتفرم به هر کسی اجازه می‌دهد از آن برای ایجاد اتصالات داده و گزارش‌های سفارشی از منابع متعدد استفاده کند. Coupler کار مناسبی را انجام می دهد و شما را در این فرآیند راهنمایی می کند و اصطکاک را در طول مسیر محدود می کند، اما یک منحنی یادگیری اولیه قابل توجه وجود دارد (در این مورد در اندکی بیشتر). اما، حتی اگر مهارت های فنی ندارید، باز هم می توانید از این ابزار برای رسیدن به نتایج دلخواه خود با کمی خودآموزی استفاده کنید.

چه کوپلر کم است

اکثریت قریب به اتفاق کاربران Coupler فکر می کنند این محصول عالی است. اما، هنوز چند کاستی وجود دارد که ذکر شد، از جمله پشتیبانی محدود، آموزش محدود، و منابع داده محدود در دسترس خارج از جعبه.

پشتیبانی و آموزش: همه طرح های کوپلر همان سطح پشتیبانی را ارائه می دهند. می‌توانید از طریق ایمیل برای کمک بخواهید یا از پایگاه دانش برای سلف‌سرویس استفاده کنید. در حالی که این نوع پشتیبانی برای سطوح قیمت گذاری سطح پایین شرکت های نرم افزاری رایج است، دیدن آن حتی برای برنامه های پردرآمد Coupler نیز شگفت آور است.

شما 30 دقیقه سوار شدن با راهنما در طرح Squad آن و یک ساعت سوار شدن با راهنمایی برای طرح کسب و کار دریافت می کنید. اما، فراتر از آن، هیچ پشتیبانی دیگری فراتر از سطح پایه نخواهید داشت، مگر اینکه خدمات یکپارچه سازی یا مشاوره سفارشی دریافت کنید.

منابع اطلاعات: Coupler از بیش از 200 ادغام پشتیبانی می کند و می تواند داده ها را از بیش از 60 برنامه استخراج کند. با این حال، بیش از 30 مورد از این برنامه ها به عنوان یک گزینه اتصال اصلی به صورت استاندارد ارائه می شوند. بقیه، که به عنوان منابع ممتاز برچسب گذاری شده اند، از شما می خواهند که برای دسترسی به هر یک هزینه پرداخت کنید.

وقتی تعداد اپلیکیشن‌های تجاری امروزی را در نظر می‌گیرید، خوب است که Coupler به طور کلی از تعداد بیشتری از آنها پشتیبانی کند. Coupler می‌تواند یک ادغام سفارشی برای کسب و کار شما راه‌اندازی کند اگر نتوانید آن را در پلتفرم موجود پیدا کنید، اما این یک هزینه اضافی است و منبعی خارج از جعبه نیست.

منحنی یادگیری: در حالی که اکثر نظرات کاربران در مورد سادگی این پلتفرم ابراز خوشحالی می کنند، هنوز هم عده ای هستند که از منحنی یادگیری این پلتفرم ابراز تاسف می کنند. به نظر می‌رسید که همه از طریق این فرآیند کار کرده و به نتایج دلخواه خود دست می‌یابند، اما برخی از بازخوردها نشان می‌دهند که این فرآیند گام‌های بیشتری نسبت به پیش‌بینی‌شان برداشته است.

بنابراین، اگر به Coupler فکر می کنید، انتظار نداشته باشید که اتوماسیون ها و اتصالات خود را در عرض چند دقیقه راه اندازی کنید. مدتی طول می کشد تا یاد بگیرید این ابزار چگونه کار می کند و چگونه همه چیز را تنظیم کنید.

قیمت گذاری و گزینه های کوپلر

Coupler دو پیشنهاد اصلی دارد – پلت فرم و خدمات آن. این پلتفرم از ادغام با چندین برنامه استفاده می‌کند و جریان داده‌ها را از یک رابط واحد خودکار می‌کند و در عین حال گزینه‌های بی‌پایانی را برای نحوه تجزیه و تحلیل داده‌ها از داشبورد یا گزارش‌های سفارشی ارائه می‌دهد. Coupler همچنین خدمات مشاوره تجزیه و تحلیل داده ها را برای سازمان هایی که نیاز به راهنمایی عملی از تیم مشاوره Coupler دارند ارائه می دهد.

با برنامه هایی که از 49 دلار در ماه شروع می شود با یک قرارداد سالانه و یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه در دسترس است، Coupler راه حل هایی برای مشاغل در هر اندازه دارد. ما گزینه‌های پلتفرم و خدمات مشاوره را با جزئیات بیشتری در زیر شرح می‌دهیم. این به شما کمک می کند تا تعیین کنید کدام راه حل برای سازمان شما مناسب است.

پلتفرم تجزیه و تحلیل داده های جفت

پلت فرم تجزیه و تحلیل داده Coupler از بیش از 200 ادغام از بیش از 60 برنامه تجاری پشتیبانی می کند. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است.

ابتدا برنامه و داده هایی را که می خواهید صادر کنید انتخاب می کنید. سپس، مقصدی را برای داده ها پیکربندی کنید – مانند صفحه گسترده، انبار داده، جدول یا کتاب کار. از اینجا، Coupler به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌های سفارشی‌سازی شده را تنظیم کنید تا به‌طور خودکار تعداد دفعات بازخوانی داده‌هایتان را تعیین کنید. پس از آن، می توانید داده ها را از چندین منبع به یک ابزار تجسم داده متصل کنید تا داشبوردهایی ایجاد کنید که به طور خودکار به روز می شوند.

به عنوان مثال، فرض کنید می‌خواستید از Coupler برای کمک به بهبود ابتکارات گزارش بازاریابی شرکت خود استفاده کنید. می‌توانید یک جریان داده راه‌اندازی کنید که اطلاعات را از تبلیغات فیس‌بوک، تبلیغات گوگل، و تبلیغات لینکدین، همراه با داده‌های CRM از HubSport یا Pipedrive می‌گیرد و یک داشبورد گزارش خودکار در Google Sheets راه‌اندازی کنید. همچنین می‌توانید آن داده‌ها را به ابزاری مانند Tableau یا Microsoft Power BI فشار دهید.

صفحه فرود Coupler.io با دکمه آبی برای آزمایش رایگان.

بهترین بخش در مورد استفاده از Coupler این است که برای راه اندازی این ادغام ها و جریان های خودکار نیازی به کدنویسی یا تخصص فنی ندارد. از آنجایی که داده‌های مقصد شما مرتباً تازه‌سازی می‌شوند، دیگر لازم نیست این گزارش‌ها را به صورت دستی اجرا کنید. به سادگی جریان های مورد نیاز خود را تنظیم کنید و سپس به جداول و گزارش های خود مراجعه کنید و بدانید که جدیدترین اطلاعات را مشاهده می کنید.

شایان ذکر است که Coupler خود یک ابزار تجسم داده یا پلت فرم گزارش نیست. Coupler به سادگی داده ها و برنامه های شما را به هم متصل می کند تا بتوانید بیشترین بهره را از دارایی های خود در مقیاس داشته باشید.

از نظر قیمت، سه طرح مختلف برای انتخاب وجود دارد:

  • شروع کننده – 64 دلار در ماه
  • جوخه – 132 دلار در ماه
  • کسب و کار – 332 دلار در ماه

می‌توانید با قرارداد سالانه ۲۵٪ در هر طرحی صرفه‌جویی کنید، برنامه Starter را به ۴۹ دلار، Squad را به ۹۹ دلار و Business را به ۲۴۹ دلار کاهش دهید. کوپلر همچنین یک راه حل سازمانی با قیمت سفارشی در دسترس دارد.

در هر مرحله طرح، از کاربران بیشتری پشتیبانی می‌کنید، داده‌های بیشتری اجرا می‌شوند و تعداد دفعات بیشتری از به‌روزرسانی خودکار دریافت می‌کنید. به عنوان مثال، برنامه Starter با دو کاربر، 500 اجرا داده و رفرش روزانه ارائه می شود، در حالی که Squad اجازه می دهد تا پنج کاربر و 4000 اجرا را در حالی که هر 30 دقیقه یک بار داده ها را به روز می کند.

در حالی که Coupler بیش از 200 ادغام را پشتیبانی می کند، هر طرحی با هر منبعی سازگار نیست. متوجه خواهید شد که برخی از منابع داده به عنوان گزینه های “حق بیمه” علامت گذاری شده اند. منابع ممتاز افزونه‌های پولی هستند، قیمت جداگانه دارند و معمولاً از 300 تا 1000 دلار برای هر برنامه متغیر هستند.

برای دسترسی به منابع ممتاز باید برای یک برنامه Squad یا بالاتر ثبت نام کنید، اما همچنان باید هزینه افزودنی را برای هر یک بپردازید. سازمان‌های دارای طرح کسب‌وکار یک راه‌اندازی حق بیمه رایگان را شامل می‌شوند.

خدمات مشاوره تجزیه و تحلیل داده های جفت

Coupler همچنین مشاوره هدایت شده از متخصصان تجزیه و تحلیل داده ها را ارائه می دهد. این یک گزینه عالی برای سازمان هایی است که برای شروع به کمک و کمک برای ایجاد داشبوردهای سفارشی نیاز دارند.

خدمات مشاوره کاملا متناسب با کسب و کار شما می باشد. همه چیز از تعریف استراتژی داده شما تا راه اندازی زیرساخت برای اتصال ابزارهای مختلف به یک سیستم داده یکپارچه را پوشش می دهد. Coupler حتی می تواند به شما در تنظیم ردیابی و گزارش مناسب بر اساس تجزیه و تحلیل تجاری که برای شما تعریف کرده است کمک کند.

اگر داده های زیادی در چندین برنامه دارید اما کاملاً مطمئن نیستید که چگونه از آن استفاده کنید، Coupler می تواند کمک کند. این فرآیند با یک تماس شروع می شود تا آنها بتوانند قبل از ارائه برنامه اجرایی رسمی، اهداف شما را بهتر درک کنند.

صفحه داده محور Coupler.io با یک دکمه آبی با متن تماس با ما.

در مورد قیمت گذاری، میانگین هزینه یک داشبورد سفارشی از یک منبع واحد از 5000 تا 8000 دلار متغیر است. قیمت اتوماسیون جریان داده از یک منبع به یک مقصد در همان محدوده قرار می گیرد. خدمات مشاوره اضافی از Coupler از 120 دلار در ساعت شروع می شود.

سازمان ها همچنین می توانند برای ادغام های سفارشی به Coupler تکیه کنند. فرض کنید می خواهید داشبورد یا جریان اتوماسیون را با استفاده از برنامه هایی تنظیم کنید که در بین گزینه های معمولی موجود در پلتفرم نیستند. کوپلر می تواند منابع را از طرف شما متصل کند، اتوماسیون را راه اندازی کند، و نظارت را با اعلان های سفارشی انجام دهد.

مشاوران Coupler شما حتی می توانند ابزارهای خاصی را توصیه کنند که می تواند به زیرساخت داده شما کمک کند. این می تواند هر چیزی باشد، از یک انبار داده گرفته تا یک سیستم تجزیه و تحلیل یا پلت فرم BI.

این خدمات مشاوره و راه حل های سفارشی واقعاً Coupler را از جایگزین های موجود در بازار جدا می کند. ابزارهای زیادی وجود دارد که منابع داده را به هم متصل می‌کند و به شما کمک می‌کند تا گزارش‌ها و داشبوردهای سفارشی ایجاد کنید، اما تعداد کمی از آن‌ها تخصص هدایت‌شده را برای تعریف اهداف شما و راه‌اندازی اتوماسیون‌ها و رابط‌هایی که با استراتژی شما هماهنگ هستند ارائه می‌دهند.

خلاصه

Coupler یک گزینه عالی برای هر کسب و کاری است که به روشی برای درک داده ها از منابع مختلف نیاز دارد. می‌توانید داده‌های خام را از برنامه‌ها بیرون بکشید و گزارش‌های سفارشی و داشبوردهای بصری ایجاد کنید تا تصویری بزرگ داشته باشید و تصمیم‌های مبتنی بر داده بگیرید.

ما می‌توانیم Coupler را با اطمینان خاطر به دلیل ویژگی‌های امنیتی قوی، به‌روزرسانی خودکار داده‌ها و موارد استفاده همه‌کاره، توصیه کنیم. امروز می توانید با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه شروع کنید.