نقد SaleHoo – خوب و بد برای 2023

دراپشیپینگ طی چندین سال گذشته کارآفرینی آنلاین را به سطح جدیدی رسانده است و به مردم اجازه می‌دهد محصولات را بدون میزبانی موجودی بفروشند. SaleHoo به dropshipper ها کمک می کند تا محصولاتی را که می خواهند بفروشند را از پایگاه داده بیش از 2 میلیون محصول پیدا کنند. با ابزارهای تحقیقاتی SaleHoo و ویژگی‌های اتوماسیون، می‌توانید زمانی را که معمولاً برای تامین محصولات فروشگاه آنلاین خود صرف می‌کنید، کاهش دهید.

لوگو SaleHoo برای بررسی Crazy Egg SaleHoo.

SaleHoo: خوب و بد

SaleHoo فهرستی برای dropshippers است تا از آن برای یافتن محصولات از فهرست تامین کنندگان شریک خود استفاده کنند. اگر قبلاً در تجارت dropshipping هستید یا به سادگی آن را در نظر می گیرید، این یکی از محصولات پیشرو است که باید در نظر بگیرید. بیایید به خوبی ها و کاستی های آن را بررسی کنیم تا بتوانید ارزیابی کنید که آیا برای شما مناسب است یا خیر.

SaleHoo در چه چیزی خوب است

SaleHoo در کمک به dropshipper ها برای یافتن سریع محصولات در یک مکان کاملاً مؤثر است، که توسط مجموعه ای از ویژگی ها پشتیبانی می شود که به شما کمک می کند این کار را به راحتی و با اطمینان انجام دهید. در اینجا خلاصه ای از بزرگترین نقاط قوت پلتفرم SaleHoo آورده شده است.

تحقیقات محصول با هدایت بازار: SaleHoo فقط هنگام شروع به کار محصولات تصادفی را به شما توصیه نمی کند، بلکه ابزار تحقیقات بازار خود را برای محدود کردن گزینه های موجود به محصولاتی که برای مشتریان شما منطقی تر است، ارائه می دهد. ببینید افرادی که در صنعت شما خرید می کنند اغلب چه چیزهایی را می خرند یا بیشتر می خواهند. این ابزار اطلاعات لازم را ارائه می دهد، مانند نرخ فروش، نرخ رقابت، روندها و میانگین قیمت های فروش، به طوری که شما می توانید تعیین کنید کدام محصولات در فروشگاه آنلاین شما مناسب تر هستند.

داشبورد کاربر پسند: حتی اگر در dropshipping کاملاً تازه کار هستید، به راحتی می توانید در رابط SaleHoo حرکت کنید. داشبورد نرم افزار حداقل است و به راحتی می توانید آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. در واقع، این فروشگاه در حال حاضر مانند یک فروشگاه آنلاین راه اندازی شده است—بنابراین اگر تا به حال چیزی را به صورت آنلاین خریداری کرده باشید، احتمالاً به سرعت از محصولات SaleHoo استفاده خواهید کرد.

قابل اتصال به Shopify: Shopify سازنده وب سایت تجارت الکترونیک پیشرو در بازار است که در زمان نگارش این مقاله 29٪ از سهم بازار ایالات متحده را به خود اختصاص داده است. بنابراین منطقی است که SaleHoo اجازه می دهد تا به سایت های Shopify ارتباط مستقیم داشته باشد تا منبع یابی و فهرست بندی موجودی dropshipable را آسان کند.

فقط با یک کلیک از داخل داشبورد فروشگاه Shopify خود ادغام را فعال کنید. سپس، می توانید پایگاه داده SaleHoo را جستجو کنید و محصولاتی را که می خواهید در فروشگاه خود قرار دهید را مستقیماً از داخل Shopify اضافه کنید. این ویژگی در یکی از دو طرح Dropship SaleHoo گنجانده شده است.

الگوهای تماس با تامین کننده: تماس با تامین کنندگان یکی از سخت‌ترین بخش‌های دراپ شیپینگ است که نیاز به درک خوبی از تکنیک‌های تبلیغات سرد دارد. چه نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات یک محصول داشته باشید یا بخواهید بدانید که آیا محصولی دوباره در انبار موجود خواهد شد یا خیر، با موقعیت هایی مواجه خواهید شد که باید مستقیماً با تامین کنندگان محصول صحبت کنید. این می تواند بسیار خسته کننده شود زمانی که شما در حال دستکاری چند فروشنده هستید.

برای آسان کردن این فرآیند برای همه کاربران، SaleHoo قالب‌های ایمیل را بر اساس برخی از رایج‌ترین دلایل دسترسی به تامین‌کنندگان ارائه می‌کند. می‌توانید قالب‌ها را با سؤالات یا زبان خاصی تغییر دهید و سپس بارها و بارها از آنها استفاده کنید تا هر زمان که به اطلاعات یا پاسخ‌هایی در مورد محصولات نیاز داشتید در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

آموزش و راهنما: از یادگیری نحوه راه اندازی یک کسب و کار dropshipping گرفته تا پاسخ دادن به سؤالات دقیق در مورد دسته های خاص محصولات، احتمالاً می توانید منبعی از SaleHoo پیدا کنید که به بیشتر سؤالات شما پاسخ می دهد. وبینار رایگان این شرکت محل خوبی برای شروع است اگر می خواهید به اصول اولیه برسید و بررسی کنید که آیا دراپ شیپینگ راه مناسبی برای شما است یا خیر.

راهنماهای رایگان SaleHoo در وب سایت آن موجود است که همه چیز را از انواع محصولات برای فروش تا نحوه جلوگیری از کلاهبرداری های متداول فروشندگان پوشش می دهد. همچنین دارای تالارهای انجمن است که در آن سایر کاربران و کارشناسان جامعه می توانند به سؤالات خاص تری در مورد تأمین کنندگان، محصولات، مدیریت کسب و کار، مسائل فنی یا هر چیز دیگری پاسخ دهند.

دسترسی مادام العمر: دسترسی به دایرکتوری SaleHoo با اشتراک سالانه یا به طور منحصر به فرد، یک بار پرداخت برای دسترسی مادام العمر در دسترس است. هزینه دوم فقط کمی کمتر از دو برابر مبلغ اشتراک سالانه است. برای هر کسی که قصد دارد به تجارت dropshipping خود ادامه دهد و محصولات خود را با آیتم های جدید به روز کند – ایده خوبی برای اکثر dropshipper ها – این دسترسی مادام العمر می تواند در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما شود. اگر می‌خواهید قبل از انجام تعهد، آن را بدون ریسک امتحان کنید، حتی با 60 روز ضمانت بازگشت پول همراه است.

آنچه که SaleHoo کم است

SaleHoo قوی‌ترین شبکه تامین‌کننده را در تجارت dropshipping ندارد، که می‌تواند برای کسب‌وکارهایی که به دنبال کاتالوگ‌های محصولات گسترده هستند، سقوط کند. ما چند مشکل بالقوه SaleHoo را در زیر برجسته می‌کنیم تا بتوانید در نظر بگیرید که آیا این نقص‌ها برای شما شکست‌دهنده هستند یا خیر.

کاتالوگ محصولات: در مقایسه با سایر شبکه های dropshipping، کاتالوگ محصولات SaleHoo در واقع بسیار کوچک است. با وجود ارائه حدود 2.5 میلیون محصول در پایگاه داده خود، سایر رقبای برتر در تجارت به بیش از 10 میلیون یا حتی 100 میلیون محصول دسترسی دارند.

اگرچه داشتن دایرکتوری به این بزرگی ممکن است برای هر dropshipper لازم نباشد، مطمئناً می تواند برای کسانی مفید باشد که به دنبال محصولات بسیار مهمی هستند که به راحتی نمی توانید آنها را پیدا کنید. در نظر بگیرید که نیازهای محصول شما چقدر خاص است و زمان بگذارید تا مطمئن شوید که گزینه های کافی در SaleHoo برای آرزوهای dropshipping شما وجود دارد.

موجودی کالا: مهم است که بتوانید به کاتالوگ محصولات خود تکیه کنید و موجودی اقلامی را که با مشتریان شما طنین انداز می شود حفظ کنید. با این حال، به نظر می رسد SaleHoo با چندین تامین کننده قدیمی که لیست محصولات خود را به روز نمی کنند، مشکل دارد. شما همیشه می‌توانید برای تاریخ‌های تخمینی موجودی با تامین‌کنندگان تماس بگیرید، اما هیچ قولی وجود ندارد که به شما پاسخ دهند و اگر فعالانه نمی‌فروشند، ممکن است مدتی طول بکشد تا پاسخ را ببینید.

SaleHoo همچنین شفاف ترین دایرکتوری خود را ندارد، زیرا به شما اجازه نمی دهد قبل از پیوستن به هیچ یک از فروشندگان یا محصولات خود بگردید. این می تواند یک اشکال مهم برای dropshipper هایی باشد که به دنبال محصولات بسیار تخصصی هستند که می خواهند قبل از تعهد به سرویس SaleHoo از در دسترس بودن آنها اطمینان حاصل کنند. بدون آزمایش رایگان، ممکن است سخت باشد، اما اگر متوجه شدید که محصولات کلیدی به ندرت در دسترس هستند، همیشه می‌توانید از ضمانت بازگشت وجه SaleHoo استفاده کنید.

گزینه هایی برای dropshippers با سفارش کوچک: همه dropshipper ها برای انجام سفارشات مشتریان خود نیازی به سفارش انبوه ندارند، به خصوص اگر آنها تازه شروع به کار کرده باشند و هنوز تعداد سفارش روزانه بالایی نداشته باشند. بسیاری از فروشندگان SaleHoo به حداقل مقدار سفارش نیاز دارند تا از هزینه های حمل و نقل پرهزینه جلوگیری کنند. اگر نیاز به سفارش فقط یک یا دو محصول از فروشندگان با حداقل نیاز باشد، این می تواند بخش جدی از سود یک dropshipper جدید را بگیرد.

قیمت و گزینه های SaleHoo

SaleHoo سه نسخه از محصول خود را ارائه می دهد. Directory پیشنهاد اصلی این برند برای ارتباط با تامین کنندگان است، اما SaleHoo همچنین SaleHoo Dropship را برای کاربرانی که می خواهند کاتالوگ SaleHoo را به حساب Shopify خود متصل کنند، ارائه می دهد.

SaleHoo Educate یک محصول اضافی برای مبتدیان dropshipping است که می خواهند اصول چرخش یک عملیات dropshipping در Shopify یا Amazon را بیاموزند.

ما در زیر هر سرویس را با گزینه‌های قیمت‌گذاری آن‌ها تقسیم می‌کنیم و توضیح می‌دهیم که هر کدام برای چه کسانی بهتر است.

دایرکتوری SaleHoo

دایرکتوری SaleHoo جایی است که بیشتر مردم می خواهند با SaleHoo شروع کنند. دو محصول دیگر آن اختیاری هستند، اما در اینجاست که شما توانایی جستجو و تحقیق در مورد محصولات کسب و کار dropshipping خود، دسترسی به فروشندگان و دریافت معاملات انحصاری فروشنده را خواهید داشت.

چشمگیرترین بخش دایرکتوری SaleHoo، آزمایشگاه تحقیقات بازار است. این ابزار بر اساس عواملی که تعیین می‌کنید، مانند صنعت یا دسته‌های محصول ترجیحی، قیمت‌گذاری، رقابت و سایر عوامل، محصولاتی را به شما پیشنهاد می‌دهد تا در فروشگاه خود قرار دهید. شما به راحتی می توانید محصولات را در کنار یکدیگر مقایسه کنید و به روند فروش دسترسی داشته باشید تا ببینید چه چیزی در حال حاضر فروش خوبی داشته است.

صفحه محصولات را از SaleHoo کشف کنید.

نکته منفی این است که نمی‌توانید قبل از پرداخت، هیچ بخشی از فهرست را پیش‌نمایش کنید، زیرا آزمایش یا نسخه آزمایشی رایگان وجود ندارد. اما، SaleHoo در صورت کمبود موجودی موجود، 60 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد.

دایرکتوری SaleHoo 67 دلار در سال هزینه دارد. یا، اگر می دانید که برای مدت طولانی در آن هستید، فقط 60 دلار دیگر (127 دلار) برای دسترسی مادام العمر به پلتفرم بپردازید.

SaleHoo Dropship

SaleHoo Dropship پایگاه داده محصولات و تامین کنندگان SaleHoo را به داشبورد فروشگاه Shopify شما متصل می کند و به شما امکان می دهد محصولات SaleHoo را مرور کنید و آنها را از یک مکان به موجودی مشتری خود اضافه کنید.

برای استفاده از آن نیازی به برنامه SaleHoo Directory ندارید، اما داشتن هر دو ابزار تحقیق محصول و ویژگی های اتصال فروشنده می تواند مفید باشد. اگر فکر می کنید از SaleHoo Dropship بلند مدت استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم SaleHoo Dropship را با دسترسی مادام العمر به دایرکتوری SaleHoo جفت کنید.

SaleHoo Dropship با پایگاه داده AliExpress متصل می شود. هنگامی که محصولی را که می خواهید اضافه کنید پیدا کردید، به سادگی روی آن کلیک کنید و بدون هیچ مرحله اضافی به فروشگاه شما اضافه می شود. شما می توانید یک حاشیه سود مشخص برای همه محصولات تعیین کنید و SaleHoo Dropship به طور خودکار قیمت شما را تنظیم می کند تا به شما کمک کند به هدف خود برسید.

SaleHoo Dropship دو برنامه دارد: Basic و Premium.

Basic ماهیانه 27 دلار اجرا می کند، اما در صورت تعهد به اشتراک یک ساله، سالانه به 270 دلار تخفیف داده می شود. این طرح شامل واردات تک کلیکی محصولات از پایگاه AliExpress، پشتیبانی شخصی و دسترسی به انجمن اعضا می باشد.

Premium مدل قیمتی مشابهی دارد و ماهیانه ۹۷ دلار یا ۹۷۰ دلار برای یک سال کامل اجرا می‌کند. علاوه بر ویژگی‌های اولیه، این طرح همچنین شامل دسترسی به حداکثر سه فروشگاه Shopify و یک مدیر حساب داخلی اختصاصی است.

SaleHoo آموزش

SaleHoo Educate یک پایگاه داده دوره است که برای به روز رسانی دراپ شیپرهای جدید با آخرین شیوه ها و روندها طراحی شده است. اساساً، این دوره‌ها اصول مالکیت و رشد یک فروشگاه آنلاین در Shopify یا Amazon را آموزش می‌دهند و سپس کسب و کار را به سطوح جدیدی از درآمد افزایش می‌دهند.

صفحه آموزش تجارت الکترونیک از SaleHoo.

برای روشن بودن، SaleHoo Educate احتمالاً برای افرادی که قبلاً یک تجارت dropshipping راه اندازی کرده اند، ضروری نخواهد بود، به خصوص اگر در گذشته موفقیت هایی داشته باشند. با این حال، dropshipper های جدید بسیاری از تاکتیک های مفید را یاد خواهند گرفت تا آنها را از پای راست شروع کنند.

کلاس ها کاملاً آنلاین و خودسرانه هستند، بنابراین می توانید در زمان خود آنها را تکمیل کنید. SaleHoo Educate در حال حاضر هر کدام یک دوره را برای Shopify و Amazon ارائه می دهد که هر دوره با هزینه یکباره 47 دلار قیمت دارد.

خلاصه

ما امیدواریم که بررسی SaleHoo ما در مورد اینکه آیا این محصول می‌تواند برای کسب و کار dropshipping شما مناسب باشد، شفافیت ارائه دهد. در حالی که کاتالوگ محصولات آن نسبت به سایر دایرکتوری ها ساده تر است، ما فکر می کنیم که اتصالات آن به Shopify و AliExpress راهی ساده را در اختیار کاربران قرار می دهد تا محصولات مورد نیاز خود را به فروشگاه های خود اضافه کنند. و ابزار تحقیقات بازار آماده SaleHoo به این معنی است که شما هرگز در مورد روندهای فروش و خطوط تولید نوظهور در تاریکی قرار نخواهید داشت تا به فروشگاه خود اضافه کنید.