بررسی الزامات چشم انداز – خوب و بد برای سال 2023

Visure Requirements یک ابزار مدیریت نیازمندی ها و راه حل های ALM قوی و بسیار مشارکتی است که برای تیم هایی طراحی شده است که محصولات و سیستم های پیچیده را می سازند. راه حل های نوآورانه، تخصصی و کاربر پسند برای متمرکز کردن الزامات، ریسک و آزمایش در یک پلت فرم واحد برای ارتقای بهره وری و همکاری تیم ارائه می دهد. سایر ویژگی های مفید عبارتند از ادغام با ابزارهای نرم افزاری برتر و پشتیبانی گسترده از روش پروژه. مشکل اصلی Visure Requirements راه اندازی و پیکربندی پیچیده آن است که زمان را برای ارزش گذاری افزایش می دهد، اما در غیر این صورت، گزینه ای عالی برای بهبود کیفیت توسعه در سازمان شما است.

لوگوی Visure Requirements برای بررسی الزامات Visure Egg Crazy.

نیازمندی‌های Visure در مقایسه با بهترین ابزارهای مدیریت نیازمندی‌ها

پس از بررسی دقیق، تصمیم گرفتیم که Visure Requirements را در لیست بهترین ابزارهای مدیریت نیازمندی ها قرار ندهیم. در حالی که بسیار قابل تنظیم و انطباق است، چالش های راه اندازی و پیکربندی و الگوی پیچیده گزارش می تواند مدیریت نیازمندی ها را زمان بر و دشوار کند. اگر زمان بسیار مهم است، توصیه می کنیم تخم مرغ های طلایی خود را بررسی کنید:

Confluence تمام نیازهای شما را در یک مکان قابل اطمینان و در دسترس نگه می دارد و 75 الگوی آسان برای استفاده را برای تسهیل برنامه ریزی و همکاری ارائه می دهد. طرح استاندارد یا Premium را به مدت هفت روز به صورت رایگان امتحان کنید.

رویکرد ابتکاری و ساده Monday.com (به عنوان مثال، نقشه راه پروژه، قالب های قابل تنظیم، تابلوهای Kanban) به طور قابل توجهی منحنی یادگیری را صاف می کند تا مدیریت نیازمندی ها را به دست بیاورد. آزمایشی رایگان 14 روزه خود را از امروز شروع کنید.

ClickUp همه‌کاره‌ترین و جامع‌ترین جعبه ابزار را دارد، از جمله وابستگی‌های وظایف، نمای برد چابک، و اسپرینت‌ها برای تسهیل مدیریت کارآمد و مؤثر نیازمندی‌ها. برای دریافت قیمت سفارشی با تیم ClickUp تماس بگیرید.

الزامات چشم انداز: خوب و بد

اگر به دنبال راه حلی برای مدیریت نیازمندی ها هستید که بتوانید به آن اعتماد کنید، Visure Requirements شما را تحت پوشش قرار داده است. با مدیریت یکپارچه قابلیت ردیابی، تجزیه و تحلیل کیفیت، و نسخه‌سازی نیازمندی‌ها، می‌توانید مطمئن باشید که در مسیر درستی قرار دارید. به‌علاوه، انطباق را ساده می‌کند و از یکپارچه‌سازی گسترده و مدل‌های داده پشتیبانی می‌کند، و هم‌ترازی تیم و همکاری را آسان می‌کند.

اما چند معایب نیز وجود دارد. رابط کاربری کمی قدیمی است، که می تواند تجربه کاربری و عملکرد شما را به خطر بیندازد. و با وجود ویژگی‌ها و عملکردهای بسیار زیادی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، تنظیم و پیکربندی Visure Requirements نیز کمی چالش برانگیز است و زمان لازم برای مشاهده نتایج را طولانی‌تر می‌کند.

در چه مواردی Visure Requirements خوب است

Visure Requirements یکی از قابل اعتمادترین راه حل های مدیریت نیازمندی ها است و این ادعای خالی نیست. این مدیریت یکپارچه ردیابی را ارائه می دهد که به تجزیه و تحلیل کیفیت و نسخه سازی نیازمندی ها گسترش می یابد. انطباق ساده، ادغام گسترده، و پشتیبانی از مدل داده ها از دیگر مزایای مهمی هستند که به بهبود همسویی و همکاری تیم کمک می کنند.

مدیریت متمرکز نیازمندی ها و کنترل نسخه: با ترکیب این، تست و مدیریت نیازمندی ها در یک راه حل واحد، Visure Requirements یک انتخاب عالی برای تیم هایی است که محصولات پیچیده و با کیفیت بالا با الزامات تایید شده و معتبر می سازند.

این به شما کمک می کند تا با الزامات قانونی قابل اجرا مطابقت داشته باشید و قابلیت ردیابی سرتاسری را در بین خطرات، الزامات، آزمایش ها و اثرات فراهم می کند. همچنین می توانید از Visure Requirements برای سفارشی کردن فرآیند مدیریت نیازمندی های خود در هر سطحی استفاده کنید. به سادگی موارد خاصی را برای ردیابی در پلتفرم یا بین سایر ابزارهای ادغام خودکار و دو جهته مانند Jira انتخاب کنید.

هماهنگی و همکاری تیمی بهبود یافته: Visure Requirements ایجاد همسویی بین تیم ها را ساده می کند که به افزایش بهره وری و همکاری نیز کمک می کند. همچنین می توانید پلتفرم Visure Requirements ALM را با ابزارهای روزانه تیم خود از طریق همگام سازی های خودکار و دو جهته ادغام کنید. این درخواست های تکراری را حذف می کند و نیاز به ایجاد تغییرات بین پلتفرم ها برای افزایش بهره وری و همکاری را کاهش می دهد.

Visure Requirements همچنین یک API منبع باز برای خودکارسازی وظایف تکراری در نیازمندی‌ها، ریسک یا فرآیندهای آزمایشی شما در پلتفرم ارائه می‌کند. تیم شما می‌تواند به‌طور خودکار کیفیت نیازمندی‌ها را از طریق فناوری هوش مصنوعی اندازه‌گیری کند، الزامات و اجزای قابل استفاده مجدد را در نظر بگیرد، و تغییر اجزای کاهش‌یافته را در پروژه‌ها برای پیکربندی و اجرای قابلیت ردیابی در مدل‌های داده مدیریت کند.

پیکربندی قالب‌های ITEM در سطح عمومی بالا و استفاده از آنها در پروژه‌ها یکی دیگر از ویژگی‌های مفید برای اجرای الزامات با کیفیت بالا است.

انطباق ساده شده: Visure Requirements چندین قالب از پیش ساخته شده بر اساس استانداردهای مهم مختلف مانند FMEA، ISO 26262، IEC 61508، IEC 62304، DO-178B/C و SPICE ارائه می دهد. اینها به عنوان یک نقطه شروع عالی عمل می کنند و به صرفه جویی در زمان زیادی کمک می کنند که در غیر این صورت برای مطابقت با استانداردهایی که برای سازمان شما اعمال می شود صرف می شد.

مزیت دیگر این است که این قالب ها قابل تنظیم هستند و می توان آنها را با توجه به نیاز خود تغییر داد.

یکپارچه سازی گسترده و پشتیبانی مدل داده: Visure Requirements از استانداردهای مبتنی بر XML (به عنوان مثال، XRI و ReqIF) و نرم‌افزارهای محبوبی مانند Jira، IBM Doors و VectorCAST پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا نیازهای خود را بین مشتریان و تامین‌کنندگان مختلف مبادله کنید.

ابزار مدیریت نیازمندی ها همچنین از چندین فرآیند توسعه مانند Agile، V Model و Waterfall پشتیبانی می کند که تجزیه و تحلیل مشکلات خاص در مدل های کسب و کار شما و ارائه یک راه حل و مدل داده برای هر نیاز خاص را آسان تر می کند. توجه داشته باشید که این مدل‌های داده قابل تنظیم هستند، بنابراین می‌توانید آنها را مطابق با فرآیندهای داخلی خود یا مشتری خود تنظیم و اجرا کنید.

تجزیه و تحلیل کیفیت و امنیت درجه یک: با استفاده از تحلیل‌گر کیفیت Visure Requirements، می‌توانید تحلیل معنایی عمیق نیازمندی‌ها را انجام دهید تا کیفیت آنها را بهتر شناسایی کنید. این همچنین از انتقال الزامات با کیفیت پایین به مرحله بعدی در چرخه توسعه جلوگیری می کند.

به عنوان سازمانی که نرم افزار با کیفیت بالا تولید می کند، ما می دانیم که امنیت در درجه اول اهمیت قرار دارد. با درک این موضوع، Visure Requirements امنیت اطلاعات و الزامات مناسبی را پیاده سازی کرده است. این یک خط مشی دسترسی سختگیرانه دارد که تضمین می کند فقط افراد مجاز می توانند به مصنوعات دسترسی داشته باشند – محدودیتی که تا سطح ابتدایی گسترش می یابد.

چه نیازهای چشم انداز وجود ندارد

Visure Requirements ابزاری چشمگیر است، اما در برخی زمینه ها کوتاهی می کند. اول، این رابط کاربری قدیمی دارد که تجربه کاربر و گاهی اوقات عملکرد را به خطر می اندازد. همچنین راه‌اندازی و پیکربندی آن پیچیده است، که می‌تواند زمانی که با مجموعه گسترده ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن ترکیب می‌شود، ارزش شما را افزایش دهد.

رابط کاربری و نگاه تاریخ‌دار: Visure Requirements ظاهر قدیمی تری نسبت به سایر ابزارهای مدیریت نیاز دارد. چندین کاربر به این موضوع اشاره کرده اند و امیدوارند تجربه کاربری بهتری داشته باشند و کنترل های رابط به روز شوند.

علاوه بر این، عملکرد ابزار Visure Requirements هنگام مدیریت بیش از 50000 آیتم در پلتفرم به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، که همچنین به معنای کاهش بهره وری است. ایجاد الگوهای گزارش نیز خسته کننده و غیرضروری پیچیده است و تجربه کاربر را بیشتر به خطر می اندازد.

راه اندازی و پیکربندی پیچیده: Visure Requirements یکی از چالش برانگیزترین تنظیمات و پیکربندی ها را به عنوان راه حل مدیریت نیازمندی ها دارد. اگرچه مراحل ساده هستند، اما کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد که باعث می شود نصب زمان بر باشد.

مجموعه ویژگی های فوق العاده: اگر روی یک پروژه کوتاه‌مدت بدون تأثیر پروژه‌ای کار می‌کنید، Visure Requirements ممکن است برای نیازهای شما مناسب نباشد.

Visure Requirements که یکی از ابزارهای سنگین‌وزن است، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و قابلیت‌ها دارد که احتمالاً تعدادی از آنها با ابزارهای دیگری که تیم شما در داخل استفاده می‌کند همپوشانی دارند. این به یک منحنی یادگیری شیب دار کمک می کند، که ممکن است فرآیندهای مدیریت نیازمندی ها و تست را طولانی کند.

گزینه های مورد نیاز Visure و قیمت گذاری

Visure Requirements یک انتخاب عالی برای تقویت بهره وری و همکاری تیم های مهندسی است. اما جدای از پلتفرم Requirements ALM، می‌توانید از انبوهی از ابزارهای دیگر بهره ببرید.

توجه به این نکته مهم است که Visure اطلاعات قیمت گذاری را در وب سایت خود منتشر نکرده است. شما باید فرمی را پر کرده و ارسال کنید و سپس تیم فروش آن بر اساس نیاز شما با قیمت سفارشی تماس خواهد گرفت.

Visure Contributor

اسکرین شات برنامه Visure Contributor که صفحه معرفی را نشان می دهد.

Visure Contributor یک برنامه مبتنی بر وب است که به کاربران داخلی و خارجی اجازه می دهد تا با مجوز فقط خواندنی در فرآیند بررسی شما مشارکت کنند، در مورد عناصر پروژه بحث کنند و آنها را تأیید کنند. می توانید از آن برای مشاهده اطلاعات در سراسر پروژه ها و اظهار نظر در مورد آن موارد استفاده کنید.

این فرآیند بررسی تیم را برای هر سطح تجربه کاربر بدون پیچیدگی می کند. در حالی که برای کاربران گاه به گاه مانند پیمانکاران خارجی و پرسنل مدیریتی به اندازه کافی ساده است، دارای چندین ویژگی پیشرفته است که مهندسان فنی ارشد یا مدیران به آن نیاز دارند.

Visure Contributor همچنین به شما امکان می دهد خطوط پایه یا اسناد خاصی را برای کل پروژه ایجاد کنید، سپس آنها را به کاربران اختصاص دهید تا به صورت الکترونیکی آن را امضا کنند. Visure از امضای الکترونیکی برای ملاقات با FDA 21 CFR قسمت 11 پشتیبانی می کند.

مدیر گزارش ویژور

اسکرین شات از Visure Report Manager که دو صفحه را برای یک متخصص آموزش نشان می دهد.

تیم شما می تواند از Visure Report Manager برای تولید گزارش های سفارشی برای پروژه های مختلف Visure Requirements استفاده کند. این امر با ارائه شواهد لازم برای انطباق با مقررات، خلاصه جلسات، مشخصات نیازمندی ها، داشبوردها و هر خروجی مورد نیاز دیگر به ساده سازی گزارش و مستندسازی کمک می کند.

شما می توانید در مورد ظاهر و قالب بندی الگوهای گزارش تصمیم بگیرید. در زمان ایجاد گزارش، Visure Report Manager داده ها را از پایگاه داده Visure بیرون می کشد و الگوی انتخابی شما را پر می کند. سپس می توانید داده ها را در قالب های مختلف صادر کنید.

این واقعیت که این گزارش‌ها می‌توانند در سطوح پروژه ایجاد شوند و برای پروژه‌های دیگر قابل استفاده مجدد هستند، به استانداردسازی و هماهنگ‌سازی اسناد در سراسر سازمان کمک می‌کند.

تجزیه و تحلیل کیفیت Visure

تحلیلگر کیفیت Visure که یک نیاز کیفیت بد را برجسته می کند.

Visure Quality Analyzer به شما امکان می دهد کیفیت الزامات را به طور دقیق و خودکار تجزیه و تحلیل کنید و به شما کمک می کند تا از هدر رفتن منابع به دلیل نیازهای ضعیف جلوگیری کنید. این همچنین از ارسال مشخصات مبهم به سراسر سازمان جلوگیری می کند و احتمال خطا در توسعه سیستم را کاهش می دهد.

Visure Quality Analyzer از موتور پردازش زبان طبیعی (NLP) برای جستجوی فعال مناطق بالقوه برای ابهام استفاده می کند. این نه تنها قابلیت استفاده از نیاز را بهبود می بخشد، بلکه موفقیت مدیریت پروژه را نیز افزایش می دهد. این ابزار همچنین الزاماتی را که به توجه شما نیاز دارد برجسته می‌کند و عبارات و محرک‌های کیفیت سفارشی را برای بهبود سازگاری اسناد ذخیره می‌کند.

چک لیست های خودکار را مشاهده کنید

ویژگی چک لیست خودکار Visure که صفحه مورد نیاز مشتری را نشان می دهد.

تیم‌های مهندسی و سازمان‌ها می‌توانند از ویژگی Visure Automated Checklist برای وارد کردن و ادغام یک چک لیست برای قالب‌های خودکار در ابزار استفاده کنند. این یک اثر دو طرفه دارد که منجر به افزایش بهره وری و کاهش زمان چرخه توسعه می شود.

این چک لیست های خودکار نیز در مدیریت انطباق مفید هستند. شما همچنین می توانید چک لیست ها و الگوها را ایجاد کنید و آنها را در ابزار وارد کنید.

بسته صلاحیت ابزار Visure

بسته صلاحیت ابزار Visure که صفحه بررسی صلاحیت ابزار نرم افزار را نشان می دهد.

افزونه Visure Tool Qualification Package مجموعه ای از اسناد در یک پروژه خاص Visure است.

این مجموعه‌ای از سؤالات، اقدامات و دستورالعمل‌هایی است که تیم شما باید برای تأیید عملکرد ابزار برای انطباق، دنبال کند. این به ساده‌سازی فرآیند حسابرسی و انطباق تیم شما کمک می‌کند، به‌ویژه اگر محصولات پیچیده‌ای را در صنایعی که به شدت تحت نظارت هستند بسازید.

الزامات چشم انداز به طور خلاصه

Visure Requirements بدون شک یکی از بهترین ابزارهای مدیریت نیازمندی ها در بازار است. با مجموعه ای از ویژگی های گسترده، هرچند بسیار زیاد، توانایی یکپارچه برای ایجاد، ویرایش و مدیریت نیازمندی ها به راحتی در ابزار، و عملکردهای همکاری عالی، این راه حلی است که تیم شما می تواند برای توسعه محصولات با کیفیت و تکمیل پروژه ها به موقع به آن تکیه کند. با این حال، ویژگی ها و گزینه های پیچیده آن ممکن است آن را به بهترین راه حل برای نیازهای شما تبدیل نکند.

اما Visure Requirements تنها گزینه شما نیست. اگر به دنبال نرم‌افزار کاربرپسندتر و جذاب‌تر از نظر بصری هستید، توصیه می‌کنیم به بررسی‌های ما درباره بهترین ابزارهای مدیریت نیازمندی‌ها، که دارای برگزیده‌های برتر مانند Confluence و Monday.com هستند، نگاهی بیندازید.