تنها 5 الگوی ایمیل فروش که همیشه به آنها نیاز خواهید داشت

پس از سالها تجربه عملی با ایمیل های فروش ، ما لیستی از الگوهای مورد علاقه خود را که می توانید برای شروع به کار (حتی اگر “فروش” مانند یک کلمه کثیف به نظر برسد) ، ایجاد ارتباط واقعی با مشتریان احتمالی و بستن ، آماده کرده ایم. معاملات بیشتر اگر تا به حال برای کلمات از دست رفته اید یا می خواهید حرکتهای بزرگتری را در صندوق ورودی مخاطبان خود انجام دهید ، این تنها الگوهای مورد نیاز شما هستند.

چگونه بهترین الگوها را پیدا کردیم

با شروع 15 مورد از بهترین الگوهای ایمیل فروش در صنعت ، آنها را به پنج انتخاب برتر خود محدود کردیم که شامل رویکردهای مختلف فروش می شود. همه الگوهای ایمیل مورد علاقه ما از منابع معتبر با سالها بازی فروش و مطالعات موردی برای پشتیبان گیری از آنها تهیه شده است. بنابراین ، می توانید مطمئن باشید که همه قالب های موجود در لیست ما دارای کیفیت بالا و قابل اعتماد هستند.

ما همچنین به نحوه استفاده از آنها بسیار توجه کردیم. ما حتی یک ایمیل آزمایشی بر اساس هر چارچوب الگوی فروش نوشتیم تا مطمئن شویم که در واقع نتایج با کیفیتی را ایجاد می کند که ما با استفاده از آن احساس راحتی می کنیم.

اگر ایمیل های نهایی ما خسته کننده یا بدون الهام بودند ، الگو کار خود را انجام نداد و ما آن را در لیست خود قرار ندادیم.

از این گذشته ، هدف یک قالب ایمیل این است که به شما زاویه جدیدی برای ارائه محصولات ، خود و کسب و کار خود با مزایای اضافی از تسریع روند و حذف حدس و گمان ارائه دهد.

ما همچنین الگوهای عمومی را که هر کسی می تواند با آن کنار بیاید ، لگد زدند. خیلی پیچیده یا خیلی باریک؟ مطمئن شدیم نه به آنها را نیز شامل شود ما روی جمع بندی تمرکز کردیم فقط با کیفیت ترین الگوها برای شرایط مختلف به شما کمک می کند تا به راحتی در کل چرخه فروش حرکت کنید.

الگوی 1-بهترین برای رویکرد فروش مبتنی بر داستان

ایمیل داستان توسط بن ستل در Copyblogger

استفاده از این الگو نه تنها آسان است ، بلکه فوق العاده نیز م effectiveثر است. با استفاده از آن ، می توانید تقریباً هر داستان را به یک ایمیل فروش برای فروش تبدیل کنید ، خوب … هر چیزی. مردم ارتباط عمیقی با داستانهای خوب دارند و بر هیچ کس پوشیده نیست که آنها یک ابزار فروش موثر هستند.

چرا کار می کند

قصه گویی یکی از بهترین روش ها برای فروش تقریباً هر چیزی (واقعاً … هر چیزی) است. مردم قرنهاست که داستانها را دوست دارند ، و ما تمایل داریم که خیلی بهتر از یک داستان فروش معمولی با آن داستانها ارتباط برقرار کنیم. داستانها وقتی خوب کار می کنند که خوب کار کنند. متأسفانه اکثر مردم این کار را به خوبی انجام نمی دهند. احتمالاً صدها مورد از این موارد را دیده اید – برخی از آنها خوب انجام شده و برخی دیگر … نه چندان زیاد – در صندوق ورودی شما.

قالب ایمیل فروش بن ساتل در تبدیل هر کس به یک حرفه ای “داستان سرایی” کار بسیار خوبی انجام می دهد.

وقتی یک داستان قابل مقایسه با کشش احساسی مناسب می گویید ، خواننده شما می داند که آن را دریافت کرده اید. هنگامی که می توانید به خواننده خود اطلاع دهید که آنها را دریافت کرده اید و با یک داستان راه حلی را برای بزرگترین درد آنها ارائه می دهید ، واقعاً مجبور به فروش نیستید. الگوی Ben Settle از تکنیک لغزنده شیب پیروی می کند ، که با چرخاندن خوانندگان و قلاب کردن آنها شروع می شود تا آنها نتوانند بقیه ایمیل شما را بخوانند.

یکی از مهمترین دلایلی که ما این الگو را دوست داریم این است که احساس می کند فروش ندارد. شما از هیچ تاکتیک “فروشندگان خودروهای فرسوده” یا چیزهای مشابه استفاده نمی کنید. تنها کاری که شما انجام می دهید این است که یک داستان را بیان کنید. و کسانی که با کلمات شما طنین انداز می شوند در کلیک روی “خرید” تردید نمی کنند.

این الگو همچنین شامل یک موضوع موضوعی قدرتمند است – یک عامل کلیدی در باز شدن ایمیل شما در وهله اول.

بهترین ویژگی ها

این که آیا شما متخصص ایمیل هستید یا اولین ایمیل فروش خود را ارسال می کنید ، این الگو یک انتخاب عالی است زیرا:

  • سادگی – استفاده از آن پیچیده یا سخت نیست
  • از احساسات مشتری شما استفاده می کند
  • به راحتی می توانید ارتباط معناداری ایجاد کنید
  • این به مشتری شما کمک می کند تا محصول شما را به عنوان راه حل خود تجسم کند
  • به راحتی می توانید با هر داستانی که دارید شخصی سازی کنید

برای دریافت الگوی کامل ایمیل بن استلت ، به اینجا سر بزنید و آن را در یک سند خالی یا ایمیل خالی کپی و جایگذاری کنید. سپس آن را شخصی سازی کنید تا زمانی که یک ایمیل صیقلی آماده ارسال به عنوان بخشی از قیف فروش خود داشته باشید. اوه ، و هنگامی که آنجا بودید ، فراموش نکنید که دو نمونه قدرتمند دیگر او را بررسی کنید.

الگوی 2 – بهترین برای ایجاد مقدمه

در صورت تمایل به معرفی فروش توسط HubSpot

یکی از بهترین روش ها برای یادگیری بازاریابی و فروش ، یادگیری از غول های نرم افزاری است – مانند Hubspot. علیرغم تمرکز زیاد Hubspot بر ابزارهای بازاریابی ورودی ، تیم اهمیت تلاشهای خروجی را نیز درک می کند. هنگامی که به خوبی انجام شود ، تماس سرد می تواند یکی از مهمترین کانال های فروش شما باشد.

اگر به دنبال راهی آسان برای معرفی خود ، شرکت و خدمات خود هستید (به علاوه تشویق گیرنده برای اقدام) ، قالب ایمیل معرفی Hubspot مکان فوق العاده ای برای شروع است.

چرا کار می کند

این قالب ایمیل به دو دلیل کار می کند: شما را مجبور می کند پیام خود را متناسب با نیازهای مشتری احتمالی خود تنظیم کنید و در انتها شامل یک اقدام واضح برای اقدام است.

با گذشت سالها ، همه عادت کرده اند صندوق ورودی خود را با تبلیغات ، اعلان ها ، هرزنامه ها بمباران کنند و افرادی مانند شما سعی می کنند محصولات و خدمات آنها را مورد توجه قرار دهند. با این حال ، اکثر این ایمیل ها بیشتر از زمان مورد نیاز برای حذف حذف نمی شوند. چرا؟

از آنجا که آنها شخصی سازی نشده اند-اکثر مردم آنقدر باهوش هستند که بفهمند وقتی یک ایمیل بویلر است و به گونه ای نوشته شده است که با توده مردم صحبت کند.

خوشبختانه ، این قالب ایمیل به شما کمک می کند تا از این روند ناخوشایند عبور کنید.

شما به جای آمیختن با توده ها ، فراتر رفته اید تا در مورد چشم انداز خود بیاموزید ، پیام خود را با نیازهای آنها مطابقت دهید و نشان دهید که چگونه می توانید به روش خاصی کمک کنید.

در حالی که یک ایمیل مقدماتی ممکن است شما را مستقیماً به فروش نرساند ، می تواند اولین گام اساسی در اطمینان از ایجاد آن رابطه و بستن یک معامله در خط پایان باشد.

بهترین ویژگی ها

  • کوتاه و دقیق فقط با چهار جمله کامل
  • دارای نقاط گلوله برای اسکن آسان
  • یک موضوع موضوعی جالب که نرخ های باز بالاتر را دعوت می کند

برای کشیدن نسخه ای از ایمیل معرفی HubSpot به اینجا بروید. همچنین دیدن نمونه های اضافی در بقیه لیست آنها ضرری نخواهد داشت.

الگوی 3 – بهترین راه برای ارسال ایمیل سرد

قالب ایمیل سرد توسط Pipedrive

Pipedrive راه حل های قدرتمند CRM فروش را برای مشاغلی که به دنبال رشد و بسته شدن مشتریان بیشتر هستند ارائه می دهد. در حالی که Pipedrive تمرکز زیادی بر روی فروش و بازاریابی ورودی دارد ، می داند که سرماخوردگی چقدر می تواند مثر باشد.

در پایان روز ، این شرکت قصد دارد به شما کمک کند بدون در نظر گرفتن فروش بیشتر … چگونه شما می فروشید

بنابراین ، تیم Pipedrive پنج الگوی ایمیل فروش را برای کمک به شما در شروع کار آماده کرده است ، خواه در حال ارسال ایمیل به شخصی که قبلاً می شناسید ، یا پیگیری کردن با کسی ، تیراندازی روی کیت بازاریابی خود یا تلاش برای جلب توجه دیگران قبلاً هرگز با او صحبت نکرده ام

چه مشتری باشید چه نباشید ، قالب های ایمیل فروش را می توانید بارگیری و استفاده کنید.

چرا کار می کند

در این مرحله ، شما قبلاً می دانید یا شاید حتی با ارسال ایمیل های سرد آشنا هستید. آنها ضروری هستند ، زیرا شما همیشه مشتاقانه ای برای ارسال ایمیل مقدماتی ندارید. اما اشکالی ندارد ارسال یک ایمیل سرد می تواند به همان اندازه در بستن یک فروش احتمالی م effectiveثر باشد.

الگوی ایمیل سرد Pipedrive به شما کمک می کند تا حد امکان به طور مختصر پیام خود را به فرستنده ارسال کنید – بدون یک کلمه اضافی در ترکیب.

ایمیل با بیانیه ای شروع می شود که نشان می دهد شما زمان خواننده خود را جدی می گیرید. در متن ایمیل ، شما بزرگترین متمایز کننده خود را بعنوان یک کسب و کار نامگذاری می کنید ، به جای این که بدون هیچ پایانی درگیر شوید.

و به عنوان یک بیانیه پایانی م effectiveثر ، از یک جلسه کوتاه در دو روز بسیار خاص درخواست می کند – برخلاف اینکه جزئیات جلسه را به آنها بسپاریم. در این مرحله ، احتمالاً در حال مشاهده الگویی با این الگوهای ایمیل فروش هستید. آنها طوری طراحی شده اند که بله گفتن را تا حد ممکن برای مشتری احتمالی شما آسان می کنند.

دانستن نحوه انجام این کار در یک ایمیل کوتاه می تواند یک ابزار قدرتمند در جعبه ابزار فروش شما باشد ، و این مهارتی است که ارزش اصلاح آن را دارد.

بهترین ویژگی ها

  • کوتاه و مستقیم
  • یک فراخوان واضح و مشخص برای اقدام در پایان
  • شامل نقطه فروش اصلی محصول شما می باشد

می توانید قالب ایمیل کامل را در Pipedrive از اینجا دریافت کنید. حتماً الگوهای پیگیری و مواد پس از تماس آنها را نیز بررسی کنید.

الگوی 4 – بهترین برای فروش با مطالعه موردی

ایمیل مورد مطالعه توسط اندرو وارنر در Mixergy

Mixergy توصیه ها و داستانهای برخی از بهترین کارآفرینان و بنیان گذاران استارتاپ را به نمایش می گذارد. اندرو وارنر ، خالق ، یک مثال عالی از یک مطالعه موردی را ارائه می دهد که می توانید به عنوان الگویی برای ایمیل های فروش خود استفاده کنید.

چرا کار می کند

حالا ، قبل از اینکه از ارسال ایمیل مطالعه موردی خودداری کنید زیرا فکر می کنید کار زیاد به نظر می رسد ، حرف من را بشنوید. ایمیل مورد مطالعه شما نباید دائرclالمعارف کل تجارت شما باشد. به سادگی باید سناریویی را نشان دهد که در آن مشاغل شما مشکل دقیقی را که مشتریان احتمالی شما با آن سر و کار دارند برطرف کند.

شما می توانید این کار را به روش های مختلف انجام دهید ، اما مثال اندرو وارنر یک راهنمای عالی در مورد نحوه انجام موثر آن است. در حالی که گفتم مطالعه موردی شما نباید طولانی باشد ، اما نباید از پر کردن جزئیات نیز بترسید.

مطالعات موردی به دلایلی وجود دارد: مردم دوست دارند ببینند که چگونه چیزی برای شخص دیگری کار کرده است ، حتی قبل از اینکه به فکر سرمایه گذاری خودشان در آن چیز باشند.

یک مطالعه موردی را به عنوان یک توصیف فروش عمیق در نظر بگیرید ، با شواهد و مدارک فراوان برای پشتیبان آن. در یک کلمه خلاصه شده است؟ قدرتمند. این همان چیزی است که یک ایمیل فروش مورد مطالعه می تواند زمانی باشد که وقت بگذارید تا آن را با دقت تهیه کنید و آن را در خط فروش خود قرار دهید.

بهترین ویژگی ها

  • محصول خود را در عمل نشان می دهد
  • به مشتریان احتمالی اجازه می دهد بدانند چه چیزی ممکن است
  • به پیشنهاد یا خدمات محصول شما اعتبار می بخشد

اینجا ایمیل مطالعه موردی را بخوانید تا نوشتن خود را با نتایج کسب و کار گذشته که می توانید از آن استفاده کنید شروع کنید.

الگوی 5 – بهترین برای فروش از طریق ثبت نام وبینار

ثبت نام برای وبینار زنده توسط Salesforce

شاید با Salesforce آشنا باشید. در حقیقت ، حتی ممکن است از آنها به عنوان راه حل CRM دلخواه خود استفاده کنید. در هر صورت ، Salesforce در زمینه بازاریابی پیشرو در زمینه ایجاد ابزارهای مفید فروش است. آنها در سایت خود لیستی از هشت قالب ایمیل ارائه کرده اند که می توانید به صورت رایگان بارگیری و استفاده کنید. در اینجا کمی بیشتر توضیح می دهیم که چرا قالب وبینار آنها به طور خاص توجه ما را جلب کرد.

چرا کار می کند

حتی در سال 2021 ، وبینارها هنوز راهی عالی برای جذب مشتریان و افزایش فروش شما هستند. آنها برای هر دو طرف راحت هستند و می توانند در صورت نیاز به عنوان یک ابزار فروش قدرتمند استفاده شوند. دست کم بگیرید ، استفاده از ایمیل برای مشاهده وبینار شما توسط مشتریان بیشتر راهی عالی برای فروش بیشتر یا حداقل شما را به یکی از آنها نزدیک می کند.

زیبایی ایمیل وبینار این است که لازم نیست طولانی ، شوخ و یا فوق العاده توضیح دهنده باشد. فقط کافی است علاقه مشتری را به اندازه کافی جلب کند تا آنها را به تماشا وادارد.

Salesforce این کار را با ایجاد یک قالب ایمیل فروش کوتاه ، شیرین و دقیق انجام می دهد. هیچ مشتی را نمی کشد و مشتریان احتمالی شما را تا حدی خسته نمی کند که به سادگی با کلیک روی آنها کلیک کنید. اکنون ، بسته به اینکه چشم انداز شما در قیف فروش کجاست ، می توانید قالب ایمیل وبینار را با پیوند وبینار از پیش ضبط شده پیگیری کنید. خوشبختانه ، Salesforce همچنین یک نمونه را در بسته الگوهای ایمیل فروش خود قرار می دهد.

بهترین ویژگی ها

  • کوتاه و مستقیم
  • بیان می کند که مشتری از آن چه سودی خواهد برد
  • هیچ عنوان مزخرفی وجود ندارد که به آنها اجازه دهد دقیقاً بدانند ایمیل در مورد چیست

یک نسخه از قالب وبینار کامل در Salesforce را در اینجا دریافت کنید. با خیال راحت از بقیه الگوهای آنها استفاده کنید و هر کدام را که برای مشتریان خود ارسال می کنید تغییر دهید.

برای به پایان رساندن لیست ما ، برای نوشتن ایمیل های فروش استثنایی که نتیجه می گیرند ، لازم نیست تناسخ دیوید اوگیلوی باشید. شما فقط باید به آنچه عمل می کند پایبند باشید ، آزمایش کنید ، به بازخوردی که از ایمیل های خود دریافت می کنید ، گوش دهید و تجزیه و تحلیل کنید و در صورت لزوم اصلاح کنید.

واقعاً ریاضی ساده است. هرچه بیشتر با نوشتن ایمیل های فروش تمرین کنید ، نتیجه بهتری خواهید گرفت. استفاده از الگوهای ایمیل فروش موثر برای شروع ، مکان خوبی برای شروع است.

در اینجا یک خلاصه سریع است:

  • برای فروش داستان ، از این قالب ایمیل داستان در Copyblogger استفاده کنید
  • برای معرفی ، از این قالب ایمیل از HubSpot استفاده کنید
  • برای اطلاع رسانی از طریق ایمیل سرد ، این قالب ایمیل از Pipedrive عالی عمل می کند
  • برای فروش با یک مطالعه موردی قدرتمند ، از این الگو توسط Mixergy استفاده کنید
  • برای ثبت نام در وبینار ، از این قالب ایمیل Salesforce استفاده کنید

با خیال راحت این راهنما را نشانه گذاری کنید تا همیشه به لیستی از بهترین قالب های ایمیل فروش دسترسی داشته باشید که می توانید از آنها برای افزایش هزینه های فروش خود استفاده کنید. با چند الگو برای شروع ، هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید ایمیل های هیجان انگیزی ایجاد کنید که فروش را به همراه دارد.