8 مرحله آسان برای نوشتن نامه پیشنهاد کار

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

نامه های پیشنهاد شغل یک راه رسمی است تا به داوطلبان خود بگویید که برای استخدام انتخاب شده اند. اگر قبلاً این کار را نکرده اید یا در گذشته با نامه های پیشنهاد کار مشکل داشته اید ، نگران نباشید – این راهنما همه چیزهایی را که باید در مورد نوشتن نامه پیشنهاد کار کامل بدانید توضیح می دهد.

چرا نوشتن نامه پیشنهاد شغل ارزش آن را دارد

استخدام کارمندان آسان نیست پس از هفته ها یا ماه ها بالقوه برای مرتب سازی رزومه ها و انجام مصاحبه ها ، بالاخره تصمیم گرفتید که می خواهید چه کسانی را استخدام کنید. اما نامزدهای سطح بالا به احتمال زیاد به شرکت های دیگر مراجعه کرده و چندین پیشنهاد ارائه می دهند. اگر می خواهید بهترین استعداد را بدست آورید و پیشنهاد خود را برجسته کنید ، باید یک نامه رسمی ارسال کنید.

نوشتن نامه پیشنهاد کار به داوطلبان نشان می دهد که در استخدام آنها جدی هستید. این فرصت واقعی است و شما از پیوستن آنها به تیم خود هیجان زده هستید. اگر فقط به آنها می گویید “شغل دارید” و سازمان های دیگر نامه رسمی ارسال می کنند ، احتمالاً با استخدام مشکل خواهید داشت.

نامه های پیشنهاد کار همچنین تمام جزئیات شغلی را که در ابتدا در فرآیند استخدام مورد بحث قرار گرفت ، تأیید می کند. نامزدها می توانند دقیقاً آنچه را که ارائه می دهید ، از جمله حقوق ، مزایا ، شرح شغل و موارد دیگر ، مشاهده کنند. هنگامی که نامه صحیح شما نوشته می شود ، حتی می توانید از آن به عنوان یک ابزار استخدام برای متمایز شدن از پیشنهادات رقیب استفاده کنید.

این پیشنهادات رسمی همچنین بین کارفرما و کارمند آینده شفافیت ایجاد می کند. با نوشتن همه چیز ، این اطمینان می دهد که همه از نظر آنچه برای کار انتظار می رود در یک صفحه هستند.

تنظیم زودهنگام این انتظارات می تواند به افزایش شانس ماندن کارکنان جدید شما در شرکت برای مدت طولانی کمک کند. استخدام و استخدام گران است. نامه های پیشنهاد کار در نهایت می تواند به کاهش نرخ گردش کارکنان کمک کند.

سرمایه گذاری مورد نیاز برای نوشتن نامه پیشنهاد کار

فراتر از زمان شما ، سرمایه گذاری کمی برای نوشتن نامه پیشنهاد کار لازم نیست. اگر بودجه محدودی دارید ، می توانید با صرف 0 دلار برای این کار از این امر صرفه جویی کنید.

اگر از الگوی رایگان پیروی می کنید ، احتمالاً اولین نامه پیشنهاد کار خود را در کمتر از یک ساعت می نویسید. هنگامی که یکی را می نویسید ، بقیه بسیار سریعتر خواهند بود. این به این دلیل است که می توانید از تمام اطلاعات شرکت بویلر در هر نامه مجدداً استفاده کنید. شما فقط باید مواردی مانند جزئیات شغل را سفارشی کرده و هزینه هر کارمند را پرداخت کنید.

اگر از نرم افزار استخدام استفاده می کنید ، نوشتن نامه پیشنهاد کار بسیار ساده تر است. این راه حل ها به مدیریت کل خط لوله استخدام شما کمک می کند و بسیاری از آنها برنامه های رایگان را در صورت عدم نیاز به استخدام پیچیده ارائه می دهند. بسته به میزان استخدام شما ، راه حل های پرداختی معمولاً بین 25 تا 400 دلار در ماه متغیر است.

صرف نظر از اندازه کسب و کار شما ، Workable یک راه حل عالی برای نوشتن نامه های پیشنهاد کار است. برنامه Payable Workable فقط با 99 دلار در ماه برای هر شغل شروع می شود ، که برای شرکتهایی که نیازهای استخدامی کمیاب دارند ایده آل است. حتی این طرح سطح ابتدایی با قابلیت ارسال موقعیت های باز در بیش از 200 تخته شغلی ، ارائه نامه و امضای الکترونیکی همراه است.

فراتر از ابزارها و الگوهای حروف پیشنهادی شغلی ، Workable همه چیز را که برای بهبود گردش کار استخدام نیاز دارید ارائه می دهد. آنها یک صفحه مشاغل مارک دار ، ابزارهای زمان بندی خود ، نظرسنجی از نامزدها ، خطوط لوله سفارشی ، تأیید نامه نامه و موارد دیگر را ارائه می دهند. آن را به مدت 15 روز رایگان امتحان کنید و می توانید بلافاصله شروع به نوشتن نامه های پیشنهاد کار کنید.

8 مرحله برای نوشتن نامه پیشنهاد کار

اگر فرآیند را به مراحل ساده تقسیم کنید ، نوشتن نامه پیشنهاد کار آسان است. فقط مراحل زیر را دنبال کنید ، و نوشتن نامه خود را در کمترین زمان به پایان خواهید رساند.

شماره 1 – یک قالب و روش تحویل را انتخاب کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که تعیین کنید چه نوع پیشنهاد نامه ای برای کار ارسال می کنید. سپس باید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید آن را ارسال کنید. این دو تصمیم اغلب دست به دست هم می دهند.

به طور کلی ، نامه های پیشنهاد کار معمولاً در یکی از دو دسته رسمی و غیر رسمی قرار می گیرند.

یک پیشنهاد رسمی شامل اطلاعات دقیق در مورد شغل ، شرکت ، غرامت و موارد دیگر است. اینها معمولاً به صورت الکترونیکی تحویل داده می شوند و شبیه اسناد رسمی هستند. “رسمی” را با “قرارداد” اشتباه نگیرید. در واقع به نفع شماست که در نامه پیشنهادی خود از زبان خاصی از قرارداد خودداری کنید.

پیشنهادات شغلی غیر رسمی را می توان از طریق ایمیل یا تلفنی بیان کرد. اینها پیامهای ساده ای هستند که به داوطلب می گویند که شغل آنهاست. پیشنهادات غیررسمی در برخی شرایط خوب است ، اما قطعاً بهترین گزینه برای تأمین استعدادهای سطح بالا نیست. بهترین کاندیداها در نیروی کار انتظار دارند که یک نامه پیشنهاد رسمی دریافت کنند.

شماره 2 – الگوی نامه پیشنهاد کار را انتخاب کنید

این که آیا شما یک سند رسمی ارسال می کنید یا یک ایمیل غیر رسمی می نویسید ، همیشه ایده خوبی است که از یک الگو شروع کنید. الگوها زندگی شما را آسان تر می کنند و مدت زمان نوشتن نامه پیشنهادی را به شدت کاهش می دهند.

همه زبان مشترک و اصطلاحات اصلی اشتغال قبلاً در قالب گنجانده شده است. سپس شما فقط باید هرگونه متغیرهایی را با اطلاعات مربوط به نامزد خاص ، موقعیت ، غرامت و غیره عوض کنید.

این دلیل دیگری است که به نفع شماست که از راه حلی برای استخدام مانند Workable استفاده کنید.

این نرم افزار دارای قالب نامه های پیشنهادی داخلی است. شما حتی بدون ثبت نام در یک برنامه پولی به برخی منابع نامه نامه رایگان دسترسی خواهید داشت.

در نهایت ، الگویی که انتخاب می کنید بر اساس شغلی است که ارائه می دهید. نمونه ها عبارتند از:

  • الگوهای پیشنهادی رسمی برای کار
  • قالب های پیشنهادی کار غیر رسمی
  • الگوهای پیشنهاد شغل پاره وقت
  • الگوهای پیشنهاد شغل تمام وقت
  • قالب های پیشنهادی کار داخلی
  • الگوهای پیشنهاد کار از راه دور

حتی الگوهای مخصوص کار نیز وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال ، یک الگوی شغل فروش ممکن است شامل جزئیات مربوط به کمیسیون هایی باشد که برای موقعیت دیگری پیشنهاد نمی شود.

بخش فوق العاده دیگر در مورد راه حل هایی مانند Workable این است که همیشه می توانید از الگوهای گذشته استفاده کنید. با رعایت مثال شغل فروش ، اگر ساختار کمیسیون شما برای هر استخدام جدید تغییر نکند ، می توانید به راحتی هر زمان که عضو جدیدی از تیم فروش خود را استخدام می کنید ، اطلاعات یک الگوی قدیمی را کپی کنید.

شماره 3 – اطلاعات اولیه درباره شرکت خود را اضافه کنید

نوشتن یک پیشنهاد پیشنهادی چشمگیر می تواند به شرکت شما کمک کند تا از پیشنهادات رقیبی که توسط سازمان های دیگر ارسال شده است ، متمایز شود. استفاده از لوگوی شرکت ، رنگ ها و اطلاعات تماس شرکت در سربرگ شما نقطه شروع خوبی است.

فراتر از لوگوها ، مطمئن شوید که نام کامل مشاغل خود را در نامه پیشنهاد بنویسید. آدرس شرکت ، شماره تلفن و تاریخ پیشنهاد نیز باید در اینجا ذکر شود.

در حالی که نامه پیشنهاد کار با قرارداد کار یا قرارداد کار یکسان نیست ، این تماس های کوچک می تواند برای داوطلب بسیار مفید باشد. این به آنها نشان می دهد که شما در استخدام آنها جدی هستید و نامه فقط به طور تصادفی با هم جمع نشده است.

علاوه بر اطلاعات مربوط به شرکت ، همچنین باید یک امضا و اطلاعات تماس برای افرادی که نامه از طرف آنها ارسال می شود وجود داشته باشد. این معمولاً مدیر استخدام یا نماینده منابع انسانی است.

فقط امضای عمومی مدیرعامل یا مالک شرکت را وارد نکنید. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد پیشنهاد ، داوطلب باید بتواند از طریق یک نقطه تماس مستقیم پیگیری کند.

شماره 4 – شامل شرح وظایف و انتظارات باشید

مجدداً ، نامه پیشنهاد یک قرارداد کار نیست. اما شما هنوز باید برخی از اطلاعات اولیه در مورد شغل را برای ایجاد انتظارات از نامزد درج کنید.

Workable دارای بیش از 700 قالب توصیف شغل است. در حالی که بسیاری از سازمان ها برای ارسال آگهی های شغلی به این الگوها تکیه می کنند ، شما می توانید از همان توصیفات در نامه پیشنهاد استفاده کنید.

همچنین می خواهید اطلاعاتی را در نامه خاموش مانند:

  • عنوان شغلی کامل
  • بخش
  • شرح سریع نقش
  • طبقه بندی مشاغل (قرارداد ، تمام وقت ، پاره وقت و غیره)
  • نرخ پرداخت (ساعتی ، حقوق ، کارمزد و غیره)
  • آدرس سایت یا دفتری که به آن گزارش خواهند داد
  • نوع لباس پوشیدن

بسیاری از این اطلاعات احتمالاً در طول مصاحبه مورد بحث قرار گرفته است. اما هنوز هم ایده خوبی است که آن جزئیات را در نامه پیشنهاد رسمی قرار دهید. این به تعیین انتظارات واضح از نامزد کمک می کند.

شماره 5 – اضافه کردن جزئیات غرامت و اطلاعات مزایای کارکنان

این بخش از نامه پیشنهاد کار واقعاً می تواند به شما کمک کند از پیشنهادات رقیب متمایز شوید. این نه تنها راهی است که شما می توانید نحوه استخدام کارکنان احتمالی را به آنها اطلاع دهید ، بلکه راهی برای بازاریابی مشاغل است.

مشابه بخش قبلی ، بسیاری از این موارد ممکن است کمی تکرارکننده مواردی باشد که در فهرست مشاغل اولیه اولیه گنجانده اید. اما به یاد داشته باشید ، نامزدها به احتمال زیاد به چندین شرکت دیگر مراجعه کرده اند. بنابراین ممکن است جزئیات دقیق شما در ذهن آنها تازه نباشد.

اطلاعات مربوط به بیمه نامه های PTO ، بیمه درمانی ، بیمه دندانپزشکی و بینایی ، بیمه مرخصی استعلاجی ، پاداش ، حق بیمه سهام ، کمیسیون ، بیمه عمر ، تطبیق 401 (k) و سایر مزایای مربوط به شغل را ارائه دهید.

اگر فرصتهای شغلی از راه دور یا گزینه های برنامه ریزی انعطاف پذیر را ارائه می دهید ، می توانید این اطلاعات را نیز در این بخش از نامه پیشنهاد قرار دهید.

نیازی نیست جزئیات دقیق همه چیز را در نامه پیشنهاد توضیح دهید. این امر در نهایت با قرارداد کار یا دفترچه راهنمای کارکنان رسمی می شود. اما حداقل باید جبران خسارت و مزایا را در نامه ذکر کنید.

حداقل ، حقوق و جزئیات حقوق را درج کنید. این احتمالاً مهمترین بخش نامه برای نامزدها خواهد بود.

شماره 6 – شرایط استخدام را اضافه کنید

این مهم است که یک بیانیه بویلر در مورد اشتغال به دلخواه درج شود. این امر باعث می شود که نامه پیشنهاد به عنوان یک قرارداد کاری طولانی مدت اشتباه تفسیر نشود. این شرایط همچنین با سناریویی به شما کمک می کند که در هر زمان می توانید رابطه خود را با استخدام جدید خاتمه دهید.

همچنین باید توجه داشته باشید که پیشنهاد بر اساس شرایط خاصی است که برآورده می شود.

به عنوان مثال ، ممکن است داوطلبان هنوز به بررسی های پیشین ، غربالگری داروها ، NDA ها ، توافق نامه های غیر رقابتی و موارد دیگر تسلیم شوند.

شماره 7 – مهلت تعیین کنید

هر نامه پیشنهاد کار باید شامل تاریخ نگارش و تاریخ انقضای آن باشد. بدون تعیین مهلت ، ممکن است با شرایطی روبرو شوید که نامزد یک ماه بعد از تکمیل موقعیت قبلی پاسخ دهد.

بدیهی است که شما می خواهید در اسرع وقت موقعیت را پر کنید. اما شما همچنین باید بدانید که ممکن است نامزد قبل از تعهد وظایف دیگری را انجام دهد.

به عنوان مثال ، آنها ممکن است در شغل دیگری کار کنند که مستلزم این است که دو هفته قبل از ترک به آنها اطلاع دهند. شما نمی خواهید آنها احساس کنند که آنها را در موقعیتی قرار داده اید که با شرایط بد سازمان دیگری را ترک کنند.

تاریخ انقضا را حداقل یک یا دو هفته از زمان ارسال نامه تعیین کنید. داوطلب لزوماً نیازی به شروع کار در آن تاریخ انقضا ندارد. آنها فقط باید این پیشنهاد را امضا کرده و بپذیرند. همیشه می توان تاریخ شروع را به منظور عقب انداختن برنامه داوطلب ، تا زمانی که منطقی باشد ، تنظیم کرد.

شماره 8 – امضا را جمع آوری کرده و مراحل Onboarding را آغاز کنید

پس از ارسال نامه پیشنهاد ، نامزد را زحمت ندهید. به آنها زمان دهید تا همه چیز را مرور کرده و تصمیم خود را بگیرند.

اگر ظرف چند روز پاسخی دریافت نکرده اید ، نگران نباشید. تاریخ انقضا از قبل روی نامه نوشته شده است. اگر این تاریخ سپری شود ، می توانید به طور بالقوه با پیامی تماس بگیرید که به او می گوید در صورت عدم پاسخگویی ، این موقعیت را به شخص دیگری پیشنهاد می دهید.

Workable دارای قابلیت های امضای الکترونیکی است که برای نامه های پیشنهادی ایده آل است. نامزد می تواند اسناد را امضا کند ، و بدون نیاز به چاپ ، اسکن ، فکس یا ارسال هر چیزی به شما اطلاع داده می شود. همچنین نیازی به استفاده از نرم افزار امضای سند شخص ثالث نخواهید داشت.

پس از امضای نامه پیشنهاد ، می توانید به راحتی فرآیند ورود را مستقیماً در Workable آغاز کنید. اسناد دیگری را که باید امضا شوند ، مانند فرم های I-9 یا فرم های مجوز بررسی سابقه ، به داوطلب ارسال کنید.

مراحل بعدی

اکنون که نامه پیشنهاد کار ارسال کرده اید ، باید صبور باشید. مرحله نهایی این راهنما همیشه یک شبه اتفاق نمی افتد.

اما هنگامی که نامزد به کار متعهد شد ، باید اقدامات بیشتری را برای موفقیت در شرکت خود انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که آنها را در سیستم منابع انسانی خود نصب کرده اید. همچنین باید استخدام های جدیدی را به نرم افزار حقوق و دستمزد خود اضافه کنید.

در اسرع وقت دفترچه راهنمای کارکنان را برای آنها ارسال کنید. حتی می توانید این کار را قبل از اولین روز کاری آنها انجام دهید. اگر دفترچه راهنما ندارید یا به بهبود راهنمای موجود نیاز دارید ، راهنمای کامل ما را در مورد کتابهای راهنمای کارکنان بررسی کنید.