6 مرحله آسان برای راه اندازی کسب و کار راه رفتن سگ

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

سگ را دوست دارید؟ آیا می خواهید برای گذراندن وقت با دوستان خزدار خود درآمد کسب کنید؟ راه اندازی یک کسب و کار راه رفتن با سگ لازم نیست یک رویا باقی بماند. حتی اگر فکر می کنید نمی توانید یک کسب و کار را با موفقیت راه اندازی کنید ، آنقدرها هم که تصور می کنید پیچیده نیست. ما به همه چیزهایی که برای شروع نیاز دارید می پردازیم.

چرا راه اندازی کسب و کار شخصی ارزش آن را دارد

شاید شما سعی کرده اید یک کسب و کار راه اندازی کنید اما موفق نشده اید. یا شاید این اولین بار است که به دنبال کارآفرینی هستید. در هر صورت ، راه اندازی کسب و کار شخصی شما می تواند به دلیل مزایای زیادی که به دنبال آن وجود دارد ، ارزش آن را داشته باشد.

صحبت از میزان رشد و یادگیری شما در تلاش برای مدیریت و اداره مشاغل کوچک خود یک چیز است. بحث دیگری است که چگونه شکست های بزرگ و کوچک نیز می توانند دارایی باشند.

چرا؟ زیرا از دیدگاه اول از آنها یاد می گیرید. و وقتی دوباره شروع می کنید ، بر خلاف صفر ، از تجربه شروع می کنید. چه در حال راه اندازی یک تجارت راه رفتن با سگ باشید و چه بخواهید برای امرار معاش نعل اسب طراحی کنید ، ارزش آن وجود دارد.

بیایید حتی در مورد وجوه مالی که شروع به کار و موفقیت آن می کند ، شروع نکنیم. شما می توانید یک موقعیت رهبری را اعمال کنید و در حالی که در زمینه ای که دوست دارید کار کنید (با سگ داغ!) رئیس خودتان باشید ، چه چیزی بهتر از این می تواند باشد؟

سرمایه گذاری مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار راه رفتن سگ

در حال حاضر ، هنگامی که کار برای راه اندازی کسب و کار شما انجام می شود ، باید به چند نکته توجه کنید. اول ، شما باید زمان و انرژی خود را برای موفقیت در کسب و کار خود اختصاص دهید. در آن شکی نیست

نکته خوب این است که شما مطمئناً می توانید شغل روزانه خود را حفظ کرده و تجارت پیاده روی سگ خود را به عنوان یک شلوغی جانبی شروع کنید ، به خصوص اگر سرمایه اولیه زیادی برای شروع ندارید. از آنجا ، شما باید چند نکته را در نظر بگیرید ، از جمله:

  • ثبت اسناد و مدارک تجاری خود برای اهداف مالیاتی
  • پرداخت هزینه بیمه حیوانات خانگی
  • سرمایه گذاری در وسایل و تجهیزات حیوانات خانگی
  • با توجه به نحوه ارائه خدمات به بازار
  • سنجش تقاضا برای خدمات شما
  • زمانبندی قرارهای راه رفتن سگ خود را به طور موثر برنامه ریزی کنید
  • درآمدهای حسابداری صحیح و هزینه های پیگیری

در حال حاضر ، ممکن است خیلی زیاد به نظر برسد. و ، در ابتدا ، می تواند باشد. اما ابزارهایی وجود دارد که هم پولی و هم رایگان هستند و می توانند روند کار را برای شما آسان کنند. یکی از سخت ترین قسمت های شروع و مدیریت یک کسب و کار ، کنترل م cashثر جریانات نقدی و ثبت سوابق است.

چقدر برای این هفته درآمد داشتید؟ آیا فاکتور معوق شما پرداخت شده است؟ آیا تا به حال آن هزینه دیرکرد را دریافت کرده اید؟ آیا مالیات سه ماهه خود را پرداخت کرده اید؟

اگر در میانه راه تجاری خود هستید و برای پاسخگویی به این سوالات مشکل دارید ، نرم افزارهای حسابداری مانند Quickbooks می تواند نجات دهنده باشد. مطمئناً این یک ابزار حسابداری است که برای مشاغل بزرگ عالی عمل می کند ، اما همچنین برای صاحب مشاغل کوچک که باید درآمد و هزینه های خود را کنترل کند ساخته شده است.

6 مرحله برای راه اندازی کسب و کار راه رفتن سگ

در اینجا مراحل اساسی مورد نیاز برای ایجاد و راه اندازی کسب و کار راه رفتن سگ تا حد امکان وجود دارد.

مهم ترین مقالات پیشنهادی  FRP مقاوم سازی لرزه ای دال، تیر و ستون با استفاده از مصالح

شماره 1 – کسب و کار خود را به طور رسمی تاسیس کنید

تأسیس رسمی کسب و کار شما مستلزم ثبت اسناد و مدارک برای تأسیس LLC است. تأسیس شرکت با مسئولیت محدود برای اهداف حفاظتی و مالیاتی ضروری است.

برای تأسیس LLC ، باید روش خاص مربوط به ایالت محل زندگی خود را بررسی کنید ، زیرا هر کدام فرایند کمی متفاوتی خواهند داشت. هرچند ایده کلی یکسان است.

شما برای اطمینان از اینکه نام کسب و کار شما گرفته نشده است ، اسناد رسمی را با نام کسب و کار رسمی خود به ثبت کننده شهر ارسال می کنید ، هزینه ثبت نام را پرداخت می کنید و از شهر تأیید می کنید.

تأسیس LLC همچنین شامل گرفتن شماره ثبت مشاغل می شود. به وقت مالیات بیایید ، برای مطابقت با قوانین و مقررات و اطمینان از اینکه مالیات خود را به درستی ثبت کرده اید ، به تمام این مدارک موجود نیاز دارید. برای جستجوی اطلاعات مربوط به تشکیل LLC در منطقه خود ، می توانید به آسانی گوگل “پرونده LLC” و نام ایالت خود را جستجو کنید.

تأسیس LLC شامل ارائه نام تجاری نیز می شود. به طور خلاصه ، شما می خواهید زمانی را برای طوفان مغزی نامی که به یاد ماندنی است و پیام های کسب و کار شما را منعکس می کند ، اختصاص دهید.

اگر ارائه یک نام تجاری قوی شما را درگیر کرده است ، یک ابزار رایگان مانند ایجاد کننده کسب و کار Shopify می تواند به شما در یافتن ایده های خلاقانه کمک کند.

هنگامی که LLC خود و همچنین نام کسب و کار خود را تأسیس کردید ، ثبت نام دسته های رسانه های اجتماعی خود را با نام خود شروع کنید تا اطمینان حاصل شود که از آن استفاده نمی شود. شما باید این کار را انجام دهید حتی اگر آمادگی ایجاد یک حضور اجتماعی را ندارید. این یک راه خوب است که از قبل فکر کنید و به آرامی قسمت های مشاغل خود را با هم تنظیم کنید.

شماره 2 – سیستم حسابداری Quickbooks خود را برای جمع آوری پرداخت ها تنظیم کنید

شما آماده جمع آوری پرداخت برای اولین مشتری خود هستید. اما صبر کنید ، شما نمی دانید چگونه واقعاً این کار را انجام دهید. بله ، این نوع موقعیتی نیست که شما بخواهید در آن گرفتار شوید. به خصوص اگر در حال راه اندازی کسب و کار راه رفتن سگ خود و ایجاد اعتبار هستید.

جواب؟ نحوه پرداخت و دریافت نحوه پرداخت را از قبل مشخص کنید. کتابهای سریع برای مشاغل کوچک یکی از ساده ترین روش ها برای مدیریت درآمد است. و نه ، برای استفاده از آن نیازی نیست که یک شخص حسابداری باشید.

با Quickbooks می توانید فاکتورها را بسازید و ارسال کنید ، به راحتی هزینه ها را پیگیری کنید ، یادآوری تنظیم کنید ، ساعت های قابل پرداخت را پیگیری کنید و به راحتی هنگام اسناد و مدارک زمان مالیات را تنظیم کنید. می توانید از برنامه شروع ساده آن با حداقل 12.50 دلار در ماه استفاده کنید.

پس از انتخاب طرح و ورود به داشبورد آنها ، می توانید صفحه درآمد و هزینه خود را ایجاد کنید ، سیستم های صورتحساب خود را متصل کرده و اطلاعات کسب و کار خود را وارد کنید. اگر تا به حال کسب و کار خود را به بیش از یک یا دو کارمند گسترش داده اید ، حتی می توانید از طریق آن یک سیستم حقوق و دستمزد قابل اعتماد ایجاد کنید.

یکی از مزایای فوق العاده Quickbooks این است که می توانید در حین حرکت با برنامه تلفن همراه خود فاکتور بگیرید. پس از بارگیری و استفاده از کارت خوان ، می توانید فوراً فاکتور بگیرید.

هر گونه صورت حساب تجاری و پرداخت های مکرر را می توان در حالت تنظیم و فراموش کردن آن تنظیم کرد. شما یکبار آن را راه اندازی کنید ، سپس بگذارید در پس زمینه اجرا شود زیرا به طور خودکار تعادل شما را در کتابهای شما نشان می دهد.

مهم ترین مقالات پیشنهادی  HDMI ARC چیست ؟

شماره 3 – سرمایه گذاری در بیمه حیوانات خانگی

اگرچه ممکن است در ابتدا به ذهن شما خطور نکند ، سرمایه گذاری در بیمه حیوانات خانگی گامی ضروری است که نباید از آن غافل شد. در تجارت ، به همان اندازه که ممکن است همه چیز اشتباه پیش برود. سرمایه گذاری در بیمه حیوانات خانگی در صورت پیشرفت به سمت جنوب ، محافظ مالی شما را افزایش می دهد.

بیمه چیزی است که شما ترجیح می دهید داشته باشید و به آن نیاز ندارید تا اینکه نیاز داشته باشید و نداشته باشید. اگر سگ شما از چیزهایی خارج از کنترل شما صدمه ببیند چه می شود؟ اگر سگی که راه می برید به سگ دیگری صدمه بزند چه؟ اگر به دارایی دیگران صدمه بزنند چه؟

همه اینها سناریوهایی هستند که می توانند در یک ضربه انگشتی بسیار واقعی شوند. خوشبختانه ، گزینه های زیادی برای بیمه حیوانات خانگی در محدوده قیمت های مختلف وجود دارد ، بنابراین وقت بگذارید و خرید کنید تا ببینید چه چیزی بیشتر از همه به کسب و کار شما نیاز دارد. در اینجا چند مورد ارزش بررسی دارد:

  • Kennel Pro – گزینه های بیمه راه رفتن سگ با مسئولیت عمومی
  • بیمه مراقبت از حیوان خانگی – بیمه راه رفتن سگ از 139 دلار در سال
  • Thimble – بیمه راه رفتن سگ ساعت ، روز یا ماه

می توانید بیمه پیاده روی سگ را به صورت ساعتی ، ماهانه یا حتی روز دریافت کنید. بنابراین انعطاف پذیری زیادی در مورد برنامه ها وجود دارد.

به عنوان مثال ، با بیمه مراقبت از حیوان خانگی می توانید در عرض چند دقیقه با یک طرح بیمه ای که پوشش مسئولیت کلی تا هفت رقم را ارائه می دهد ، کنار بیایید. هزینه آن می تواند به 139 دلار در سال برسد. آنها مسئولیت کلی ، اموال شخصی مشاغل ، وثیقه حیوانات را پوشش می دهند و به شما این امکان را می دهند که اعضای تیم بیمه شده را با هزینه اندکی اضافی اضافه کنید.

شماره 4 – تجهیزات سگ خود را جمع آوری کنید

اگر با سگ راه می روید ، به تجهیزات احتیاج دارید. صرف وقت برای سرمایه گذاری بر روی نوارهای با کیفیت ، کاسه های آبیاری ، کیسه های زباله و وسایل پیاده روی به شما کمک می کند تا برای راه رفتن انواع مختلف سگ ها در محیط های مختلف به راحتی آماده شوید.

در نظر بگیرید که ممکن است بخواهید خدمات تکمیلی را با مشاغل پیاده روی سگ خود ارائه دهید. آیا شما سگ را با هزینه اضافی حمام می کنید؟ آنها را به پارک سگ ها ببرید تا صید بازی کنند؟ برای آنها اسباب بازی بیاورید تا با آنها بازی کنند؟

در اینجا شما می خواهید آنچه را که در دست دارید بررسی کنید و به این فکر کنید که چقدر می خواهید در تجهیزات سگ سرمایه گذاری کنید. هرچه قبل از اولین قرار ملاقات با سگ آمادگی بیشتری داشته باشید ، می توانید اطمینان بیشتری داشته باشید که همه چیز درست خواهد شد.

شماره 5 – خدمات خود را به بازار عرضه کنید و به دوستان و خانواده خود اطلاع دهید

دستان خود را پایین بیاورید ، یکی از بهترین راه ها برای بازاریابی هر نوع مشاغل مرتبط با حیوان خانگی ، دهان به دهان است. چرا؟ مشتریان بیش از هر آگهی دیگری به توصیه یکی از دوستان برای مراقبت از حیوانات خانگی اعتماد می کنند.

با این حال ، برای اینکه دهان به دهان برای شما کار کند ، باید اعتبار خود را با جلب چند مشتری اول خود ایجاد کنید. اینجاست که می خواهید به خانواده و دوستان خود در مورد فعالیت جدید خود بگویید!

مهم ترین مقالات پیشنهادی  نیسان بار و اتوبار کاشانی 02144042378

مستقیماً به آنها اطلاع دهید که در حال راه اندازی کسب و کار راه رفتن سگ هستید و دوست دارید در صورت تمایل به ثبت نام یا آشنایی با دوستی که ممکن است به خدمات شما نیاز داشته باشد ، بدانند. هنگامی که با نزدیکترین افراد خود اعتبار پیدا کردید ، چند کنسرت اولیه انجام دادید و کار فوق العاده ای انجام دادید ، مشتریان نمی توانند در مورد شما با دیگران صحبت کنند.

فرود اولین جلسات پیاده روی سگ شما ممکن است کمی سخت باشد. بنابراین در زمینه پخش کلمه ، دوست یابی در فضای سگ و ایجاد اعتماد هوشمند باشید. یکی از بهترین راه ها برای ایجاد اعتماد این است که حساب های اجتماعی خود را افزایش دهید و وب سایتی داشته باشید که می توانید صاحبان سگ را به آن هدایت کنید. به این ترتیب ، آنها می دانند که منظور شما تجارت است و می توان به آنها اعتماد کرد.

شماره 6 – سیستم های تجاری خود را بهبود بخشید

در این مرحله ، شما حداقل مشتی مشتری داشتید. هنگامی که شروع به کسب و کار مکرر می کنید و شروع به سازگاری با جریان عادی مشتریان می کنید ، زمان خوبی است که به این فکر کنید که چگونه می توانید سیستم های تجاری خود را اصلاح کنید.

حتی اگر یک یا دو کسب و کار کوچک هستید ، تنظیم و بهبود سیستم های شما می تواند راهی عالی برای موارد زیر باشد:

  • به طور بالقوه هزینه ها را کاهش می دهد
  • در زمان صرفه جویی کنید
  • استرس کسب و کار را کاهش دهید
  • برای مشتریان بیشتر وقت بگذارید
  • گسترش به استخدام (اگر شما قصد دارید)

چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ یکی از اولین کارهایی که می خواهید انجام دهید این است که کارهای تکراری خود را بررسی کنید. چه کارهایی را به طور مداوم انجام می دهید که می توانند خودکار شوند؟

برای افزودن ، از چه ابزارهای رایگان می توانید استفاده کنید که از آنها استفاده نمی کنید؟ به عنوان مثال ، به جای استفاده از تقویم کاغذی برای قرارهای ملاقات خود ، از ابزار خودکار رایگان تقویم Google استفاده کنید.

آیا در رسانه های اجتماعی پست می گذارید و سعی می کنید دسترسی محلی خود را افزایش دهید؟ ابزاری مانند Later به شما امکان می دهد محتوای رسانه های اجتماعی را در طول ماه به صورت رایگان برنامه ریزی کنید. اگر وقت خود را صرف تصحیح دوره ای نحوه اداره کسب و کار خود نکنید ، هر چند بزرگ یا کوچک ، ممکن است با مشکلات اجتناب ناپذیری روبرو شوید ، و بدتر اینکه با هزینه های غیر ضروری ، درآمد را از بین ببرید.

مراحل بعدی

راه اندازی یک تجارت سگ ، اگر به درستی انجام شود ، می تواند یک کار سودآور و سرگرم کننده باشد. گرچه بدون فراز و نشیب و چالش های آن نیست. با این وجود ، در دنیای تجارت ، همیشه چیز جدیدی برای یادگیری وجود دارد. بنابراین ، همانطور که ما تخم مرغ دوست داریم در اینجا بگوییم ، ما هرگز یادگیری را متوقف نمی کنیم.

اگر این را مفید دانستید ، از بررسی سایر راهنمای قطعی ما لذت خواهید برد. به عنوان مثال ، راهنمای ما در مورد چگونگی ایجاد اولین وب سایت شما ، شما را در راه صحیح ایجاد یک خانه آنلاین برای کسب و کار شما راهنمایی می کند. این اینفوگرافیک همه آنچه را که باید در مورد دریافت اولین 1000 دنبال کننده خود در اینستاگرام بدانید (راهی عالی برای بازاریابی مشاغل محلی) می داند.

آیا در مورد راهی بهتر برای ساختن نام تجاری راه رفتن سگ خود فکر می کنید؟ این راهنما همه آنچه را که باید برای ایجاد پایه مناسب بدانید ، به شما ارائه می دهد. اگر این راهنما را مفید می دانید ، حتماً آن را علامت گذاری کنید تا بعداً دوباره مشاهده کنید.