راهنمای کامل قانون مدل نمایندگان ثبت شده

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

هنگام ثبت LLC یا شرکت خود ، باید نام و آدرس نماینده ثبت شده خود را ذکر کنید. این شخص محل تماس رسمی تجارت شما و مسئول پذیرش مکاتبات تجاری مهم خواهد بود.

نقش نماینده ثبت شده بدون شک بسیار مهم است ، اما هنوز س questionsالات زیادی در مورد نحوه اعمال آنها در تجارت فرد وجود دارد. قانون مدل نمایندگی ثبت شده (MoRAA) برای ساده سازی نقش و رفع هرگونه سردرگمی اجرا شد.

در ادامه با جزئیات بیشتر در مورد قانون MoRAA ، و همچنین نکات و استراتژی هایی برای کمک به رعایت الزامات با استخدام نماینده معتبر ثبت شده برای مشاغل خود ، آشنا شوید.

چرا قانون نماینده ثبت نام شده بسیار مهم است

قانون مدل نمایندگی ثبت شده ، تلاشی است که توسط کانون وکلای آمریکا و انجمن بین المللی مدیران تجاری (IACA) برای استانداردسازی قوانین و مقررات مربوط به نقش نماینده ثبت شده برای نهادهای تجاری آمریکایی انجام شده است.

اما قبل از پرداختن به جزئیات بیشتر در مورد MoRAA ، بیایید نقش یک نماینده ثبت شده را درک کنیم.

هر نهاد تجاری غیر از یک مالکیت انحصاری – مشارکت ، مشارکت محدود ، LLC ، شرکت ها و تعاونی ها – بدون توجه به محل زندگی آنها ، مقرراتی را برای نمایندگان ثبت شده در اساسنامه ارگانیک آنها در نظر گرفته است.

سه هدف اصلی برای ثبت نماینده وجود دارد:

  • برای دریافت خدمات فرایند
  • تعیین محل انجام هرگونه اقدام قانونی
  • انتشار آگهی های مورد نیاز قانون ارگانیک واحد تجاری

در حالی که فرایند ثبت نمایندگان برای همه نهادها تقریباً یکسان است ، قانون حاکم بر ثبت نمایندگی ، بدون توجه به نوع نهاد ، می تواند با کارآیی بیشتری اجرا شود. اما اگر قوانین مختلف ایالتی حاکم بر واحدهای تجاری مقررات متفاوتی داشته باشند ، می تواند باعث سردرد و سردرگمی اداری غیر ضروری شود.

از آنجا که همان دفتر مسئول ثبت هر نوع نهاد در هر ایالت است ، منطقی است که برای هر نوع موجودیت یک قانون یکنواخت وجود داشته باشد.

قبل از MoRAA ، هر ایالت مجموعه قوانین و تعریف نقش خود را داشت ، که منجر به واریانس قابل توجهی از یک ایالت به ایالت دیگر می شد. این قانون برای وحدت بخشیدن به قوانین واحدهای تجاری مربوط به گزارش های سالانه ، نمایندگان ثبت شده و سایر قوانین و فرم هایی که برای تشکیل واحدهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرد ، تصویب شد.

به بیان ساده ، MoRAA به تسریع کارایی مدیریت حقوق نهاد در هر ایالت کمک می کند. این برنامه سعی می کند بهترین شیوه های ثبت نماینده را تصویب کرده و کارایی بالقوه را افزایش دهد-در حالی که هر گونه واریانس دولتی را حذف می کند.

نکات سریع برای انتخاب نماینده معتبر ثبت شده

همانطور که گفته شد ، مشاغل باید یک نماینده ثبت شده را برای دریافت اسناد قانونی و سایر اعلان های رسمی از طرف آنها تعیین کنند. و در حالی که هرکسی با دفتری واقع در ایالت می تواند این تحویل ها را در ساعات کاری دریافت کند ، یک نماینده ثبت شده فراتر از یک تشریفات قانونی است و مسئولیت هایی فراتر از پذیرش نامه شما دارد.

برای اطمینان از اینکه بهترین سرمایه و سرمایه را برای سرمایه گذاری خود دریافت می کنید ، نکاتی را برای انتخاب نماینده معتبر ثبت شده ذکر کنید:

استخدام خدمات حرفه ای

در نگاه اول ، شرح شغل نماینده ثبت شده ساده به نظر می رسد: دریافت اسناد رسمی. به همین دلیل است که صاحبان مشاغل اغلب در مقابل استخدام نماینده ثبت شده حرفه ای ، کارمند یا افسر را به عنوان نماینده ثبت نام شده استخدام می کنند. دیگران تصمیم می گیرند خودشان مسئولیت را بپذیرند.

متأسفانه ، این تاکتیک ها همیشه به خوبی کار نمی کنند.

اگر شما یا شخصی که به عنوان نماینده ثبت شده خود انتخاب می کنید به هر دلیلی در دسترس نباشد ، می توانید هر زمان که دولت تلاش می کند تا شما را تحویل دهد ، از نظر قانونی مسئول باشید. بدتر از این ، اگر اخطار مربوط به یک اقدام قانونی باشد ، ممکن است به طور پیش فرض حتی قبل از اطلاع از دعوی ، حکمی علیه شما صادر شود.

با در نظر گرفتن این نکته ، بهتر است یک شرکت حرفه ای استخدام کنید که خدمات نمایندگی ثبت شده را ارائه می دهد. هر زمان که اطلاعات تماس یا محل دفتر شما تغییر می کند ، نگران ثبت یک به روزرسانی با وضعیت نباشید. در عوض ، همیشه در مورد مکاتبات مهم به روزرسانی های به موقع دریافت خواهید کرد.

Incfile یکی از معتبرترین شرکت های موجود در بازار است که به تشکیل بیش از 500000 مشاغل کمک کرده است. این خدمات مختلف ایجاد مشاغل را که برای صاحبان مشاغل کوچک هدف قرار گرفته است ، به علاوه خدمات نمایندگی ثبت شده در هر 50 ایالت ارائه می دهد. علاوه بر این ، شما مجبور نیستید هزینه نماینده ثبت شده خود را در طول سال اول پرداخت کنید.

علاوه بر این ، شما همچنین مشاوره مالیاتی مشاغل رایگان ، پردازش روز کاری بعد ، دسترسی آنلاین به همه اسناد و هشدارهای مادام العمر شرکت و پشتیبانی مشتری را دریافت می کنید.

ارزش را بر قیمت اولویت دهید

در حالی که هنگام انتخاب نماینده ثبت شده ، قطعاً باید بودجه خود را در نظر بگیرید ، به سادگی پیش نروید و ارزان ترین گزینه را انتخاب کنید. در عوض ، از قیمت فراتر بروید.

به دنبال یک نماینده ثبت شده باشید که بتواند اطمینان از تحویل سریع و فوری مدارک را بدهد. آنها همچنین باید اعلان های الکترونیکی قابل تنظیم ارائه دهند تا شما را در جریان همه مراحل قرار دهد. دسترسی به ابزارهای انطباق برای کمک به شما در جهت یابی بی دردسر الزامات وضعیت خود نیز می تواند مفید باشد.

اجازه دهید این را با یک مثال توضیح دهیم. اختیار شما برای فعالیت در ایالت شما بستگی به ارائه گزارش های سالانه به موقع دارد ، به همین دلیل نماینده ثبت شده شما باید قبل از آن مهلت ها و سایر اطلاعات را به شما اطلاع دهد تا مطمئن شوید که اسناد را به موقع و به شیوه صحیح ارسال می کنید. در غیر این صورت ، شما می توانید موقعیت خوب خود را با وزیر خارجه از دست بدهید.

برای تکرار ، انتخاب یک نماینده ثبت شده را که یادآوری گزارش سالانه ، فرم های دقیق و واضح وضعیت و دستورالعمل های تشکیل پرونده و ابزارهای نرم افزاری لازم را در اختیار شما قرار می دهد ، اولویت بندی کنید – حتی اگر هزینه آن کمی بیشتر باشد.

ارائه دهنده سراسری را انتخاب کنید

نمایندگان ثبت شده انتصابات مربوط به ایالت هستند. این بدان معناست که شما برای برآوردن الزامات ایالتی به یک نماینده ثبت شده با آدرس در هر ایالت که در آن گسترش یافته اید نیاز دارید.

اگر نمایندگان مختلف ثبت شده را برای ایالت های مختلف استخدام کنید ، با تنوع اسناد و مدارک اضافی روبرو خواهید شد – چیزی که همچنین خطر تمدید یا اسناد دیگر را از بین می برد.

از سوی دیگر ، انتخاب خدمات نمایندگی ثبت شده در سراسر کشور به شما امکان می دهد از طریق یک ارائه دهنده واحد فعالیت کنید. در نتیجه ، می توانید الزامات هر ایالت را برآورده کرده و مستندات لازم را بدون استرس ثبت کنید.

همه ارائه دهندگان خوب در سراسر کشور از سازمان شما در حین رشد حمایت می کنند و به شما در صرفه جویی در وقت ، کارآمدتر شدن و آرامش خاطر بیشتر کمک می کنند. این مطمئناً شرط بندی بهتری نسبت به برخورد با نمایندگان فردی دارد.

استراتژی های بلند مدت برای اطمینان از رعایت قانون مدل نمایندگی ثبت شده

در این بخش ، ما چند استراتژی را که می توانید برای رعایت قانون مدل نمایندگان ثبت نام کرده و تجربه خود را با نمایندگان ثبت شده بهبود دهید ، بیان می کنیم. در اینجا چیزی است که باید بدانید:

طبقه بندی نمایندگان تجاری در مقابل تجاری غیر تجاری را درک کنید

MoRAA نمایندگان ثبت شده را به دو دسته مختلف طبقه بندی می کند: نمایندگان ثبت شده تجاری و نمایندگان ثبت شده غیر تجاری. در حالی که هیچ تفاوت قابل توجهی بین این دو در مورد نقش ها ، وظایف و مسئولیت های آنها وجود ندارد ، اما از نظر محل فعالیت آنها در نظر وزارت امور خارجه متفاوت است.

  • یک نماینده تجاری تجاری اغلب آدرس های فیزیکی را در چندین ایالت حفظ می کند زیرا آنها با صدها یا حتی هزاران واحد تجاری همکاری می کنند. آنها یک بیانیه فهرست ویژه شامل نام شرکت ، نوع موجودیت و نشانی ای را که خدمات فرایند باید به آنها ارسال شود ، ارسال می کنند ، و سازمان دولتی مسئول ثبت و رعایت مشاغل است.
  • یک نماینده ثبت شده غیر تجاری یک شرکت یا شرکت کوچک است که فقط با یک یا چند ایالت انتخاب شده کار می کند. این افراد یا نهادها بیانیه فهرست را به وزیر امور خارجه ارائه نمی دهند که در آنجا به مشتریان خدمات رسانی می کنند و فقط تعداد کمی از شرکت ها را نمایندگی می کنند. همچنین به احتمال زیاد نمایندگان ثبت شده غیر تجاری نمی خواهند مزایای اضافی به طور معمول به نمایندگان ثبت شده تجاری اعطا شود.

در حالی که قانون برای شرکت ها ارائه یک نماینده ثبت شده برای خدمات فرایند هنگام تکمیل پرونده های واحد تجاری اجباری کرده است ، بستگی به این دارد که آیا نماینده تجاری ثبت شده است یا نماینده ثبت شده غیر تجاری.

هنگام تعیین نمایندگان ثبت شده تجاری ، نیازی به ارائه آدرس در برخی ایالت ها نیست. با این حال ، همیشه از نمایندگان غیر تجاری مورد نیاز است.

اگر خودتان را به عنوان نماینده ثبت شده مشاغل کوچک خود لیست کنید ، در دسته غیر تجاری قرار می گیرید. به طور مشابه ، هر نهاد نمایندگی کوچک ثبت شده در ایالت شما که فقط به مشاغل در حوزه قضایی خاص خدمات ارائه می دهد نیز در دسته غیر تجاری قرار می گیرد.

هر نماینده ثبت شده دیگری تحت MoRAA به عنوان تجاری تعیین می شود.

بدانید که آیا MoRAA در ایالت شما قابل استفاده است یا خیر

علیرغم اینکه چگونه وزارت امور خارجه می تواند قوانین یکنواخت ایجاد کند و فرآیندها را برای نقش نماینده ثبت شده ساده کند ، هر ایالت ایالات متحده آن را تصویب نکرده است.

در حال حاضر ، تنها 12 ایالت آمریکا به طور کامل قانون مدل نمایندگی ثبت شده را به تصویب رسانده اند:

  • آرکانزاس
  • منطقه کلمبیا
  • آیداهو
  • ایندیانا
  • مین
  • مونتانا
  • می سی سی پی
  • نوادا
  • داکوتای شمالی
  • داکوتای جنوبی
  • یوتا
  • وایومینگ

با این وجود ، چند ایالت جنبه های خاصی از MoRAA را اتخاذ کرده اند ، در حالی که برخی از آنها مقررات مشابه خود را ایجاد کرده اند.

به عنوان مثال ، پنسیلوانیا از ارائه دهندگان خدمات نمایندگی ایالتی می خواهد که آدرس فیزیکی داخل ایالت را تعیین کنند ، علیرغم اینکه ایالت برای نمایندگان تجاری ثبت شده مشخصی ندارد. اما افراد می توانند به عنوان ارائه دهنده دفتر ثبت تجاری تجاری (CROP) در وزارت امور خارجه پنسیلوانیا ثبت نام کنند.

سایر ایالت های زیر این دسته عبارتند از:

  • کالیفرنیا
  • کلرادو
  • دلاور
  • هاوایی
  • ماساچوست
  • واشنگتن

قوانین ایالتی را برای نمایندگان ثبت شده بررسی کنید زیرا تعداد ایالت هایی که MoRAA را به رسمیت می شناسند می تواند در آینده تغییر کند. اشکال مختلف ، اصطلاحات ، الزامات بایگانی و سایر تغییرات را از ایالت به ایالت دیگر بررسی کنید تا از هرگونه اشتباه جلوگیری کنید.

باز هم ، استخدام یک سرویس حرفه ای می تواند به شما امکان دسترسی به وکلای مجرب را بدهد که می توانند به شما در پیشبرد بهتر قوانین ایالت کمک کرده و هرگونه تغییر در قوانین مربوط به MoRAA را در جریان شما قرار دهند.

نماینده ثبت شده خود نباشید

تبدیل شدن به نماینده ثبت شده خود مسئولیت بزرگی است. برای دریافت مکاتبات دولتی و ارائه خدمات ، باید در ساعات اداری منظم در دسترس باشید. این بدان معناست که هیچ خروجی فوری از دفتر یا انگیزه ای برای برنامه ریزی برای تعطیلات وجود ندارد.

اگر ساعت 3 بعد از ظهر چهارشنبه یا جمعه به طور تصادفی برای دریافت خدمات فرایند در دسترس نیستید ، می توانید با مشکلات بزرگی مواجه شوید. علاوه بر این ، آیا واقعاً می خواهید یک اخطار قانونی دریافت کنید که به شما اطلاع می دهد شخصی از کسب و کار شما در حضور کارکنان و مشتریان شما شکایت کرده است؟ دقیقا.

استخدام خدمات نمایندگی ثبت شده نه تنها زمان زیادی را صرفه جویی می کند و شما را از جریمه شدن محفوظ می دارد ، بلکه در عین راحت بودن در جیب به شما آرامش خاطر بیشتری می بخشد. همانطور که گفته شد ، بسیاری از خدمات تشکیل کسب و کار را پیدا خواهید کرد که خدمات نمایندگی ثبت شده رایگان را ارائه می دهند.

مراحل بعدی

اکنون که با قانون مدل نمایندگی های ثبت شده آشنا شده اید ، گام بعدی این است که به دنبال نمایندگی ثبت شده و کسب و کار خود را به ثبت برسانید.

برای کمک به شما در یافتن بهترین نمایندگان ، ما لیستی از بهترین خدمات حقوقی آنلاین را گردآوری کرده ایم که نه تنها خدمات نمایندگی ثبت شده را به مدت یک سال رایگان ارائه می دهد ، بلکه به شما در ثبت تجارت و ارائه مشاوره حقوقی قابل اعتماد نیز کمک می کند. مورد نیاز

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند درک خود را از MoRAA گسترش دهید و یک نماینده معتبر ثبت شده را استخدام کنید تا در تجارت شما به شما کمک کند. با آرزوی موفقیت برای کسب و کار شما!