معرفی بهترین کرم های کلاژن ساز و جوان کننده و ضد چروک پوست در دنیا

این کرم حاوی ویتامینها، مواد معدنی، ترکیبات غلیظ و مؤثر مورد نیاز پوست شما است که موجب تغذیه، استحکام و آبرسانی قوی به پوست میشود. کرم شب کیوتن فابریگاس، دارای کوآنزیم Q10 (یک ماده مغذی) است که بهطور طبیعی در بدن تولید میشود و به تولید انرژی در سلولهای پوست کمک میکند. امیدوارم بعد از خواندن این نکات بهترین انتخاب را انجام دهید، یادتان باشد نرسیدن به پوست یک ویژگی مردانه نیست و یک سهل انگاری در حق سلامت پوستتان است.

کرم ها و سرم های ضد چروک امروزه با خواص و ویژگیهای مختلفی به بازار عرضه میشوند، برای مثال برخی از مدل های جدید کرم های ضد چروک دوکاره بوده و خاصیت ضد آفتاب و ضد چروک را همزمان به شما میدهند که به آن ها کرم ضد آفتاب و ضد چروک میگویند، یا برخی دیگر از کرم های ضد چروک حاوی ترکیبات مرطوب کننده بوده که برای پوست خشک یک گزینه مناسب به حساب میآیند، پس فراموش نکنید که میخواهید ضد چروک شما چه خصوصیاتی داشته باشد. چین و چروکها هم عوامل مختلفی دارند و نشان میدهند که ما در مراقبت از بافت زنده و طبیعی بدنمان کم کاری کردهایم؛ البته نباید از روند فیزیولوژیک بدن و عوامل وراثتی غافل بود.

زمانی که کلاژن پوست کم شود، پوست حالت چروکیده و افتاده پیدا می کند. البته این مواد حاوی «رتینول» هستند که بهویژه در ابتدا میتوانند اثر تحریککننده یا خشککنندگی روی پوست داشته باشند، اما سایر مواد رایج ضد پیری مانند «اسید گلیکولیک»، «اسید لاکتیک» و «اسید سالیسیلیک» نیز در صورت استفادهی بیشازحد، میتوانند همان کار را انجام دهند. بسیاری از افراد معتقدند پوستهای چرب نسبت به انواع دیگر پوست دیرتر پیر میشود، اما در حقیقت، پوست چرب نیز دقیقا مانند سایر پوستها بهمرور چینوچروک خواهد داشت، اگرچه ممکن است صافتر به نظر برسد؛ زیرا تولید سبوم (چربی) به حفظ بافت و درخشش طبیعی پوست کمک میکند.

عواملی مانند نور خورشید و میزان کلاژن و الاستین در پوست نیز با افزایش سن تاثیر بیشتری در میزان سبوم تولید شده در ظاهر آن دارند. این مواد میتوانند تا اندازهای پوست را نرم و مرطوب کنند و از این شیوه بهطور موقت ظاهر چین و چروکها کرم ضد چروک باله آ را صافتر میکنند. لذا پوست بالغ و پیر اغلب خشک است؛ زیرا تولید مواد آبرسانی طبیعی پوست با افزایش سن بهطور معمول کند میشود، پوست بهاندازهی گذشته مرطوبکنندهی طبیعی تولید نمیکند و لایههای بالایی آن خشک میمانند.