کرم ضد لک چیست، چه کاربردی دارد و چگونه باید آن را مصرف کرد؟

قیمت کرم ضدلک و روشن کننده به مواردی همچون برند، کشور سازنده، فرمولاسیون محصول، غلظت و وزن آن بستگی دارد. محصولاتی که تحت عنوان ضدلک و روشن کننده ارائه میشوند، دارای مواد اولیه و ویتامینهای مختلف هستند و از نظر غلظت، ترکیبات و حجم با یکدیگر تفاوت دارند. کرمهای ضد لک را به قسمت های لک دار پوست و یا تمامی قسمت های صورت خود بمالید و می توانید پس از مصرف آن، از کرم روشن کننده هم استفاده نمایید.

توصيه مي شود اين کرم، شب قبل از خواب استفاده شود و پس از مصرف آن کرم در معرض نور مستقيم آفتاب کرم ضد لک جنتالین قرار نگيريد. درمان با لیزر: با این روش، ملانین پوست مورد اصابت پالس نور قرار گرفته و فعالیتش مختل میشود. استفاده از اسکراب و لایه بردار را در روتین برنامه مراقبت از پوست خود قرار دهید. فقط کافی است این روند را تا زمان بهبودی آن و رسیدن به یک پوست سالم و شاداب ادامه دهید. روزانه دوبار مقداری از کرم را بر روی نوحی لک شده پوست بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست تان شود.

محصول تولیدشده توسط این کمپانی برای رفع و کاهش لکهای ایجادشده بر روی صورت و بدن میباشد. برای مشاهده اطلاعات کامل محصول اینجا کلیک کنید. اگر تمایل به دریافت اطلاعات بیشتری در مورد ضد لک قوی درماتوم دارید در ادامه با فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی زیبابست همراه ما باشید. ضمن اینکه، توجه داشته باشید که لکههای پوستی طی یک بازه زمانی طولانی به وجود آمده اند؛ بنابراین درمان آنها نیز زمانبر بوده و در عرض چند روز نمی توان همه آنها را از بین برد. همچنین این کرم با آنتی باکتری کردن پوست سبب جلوگیری از به وجود آمدن جوش های جدید در پوست صورت میشود.

وجود ترکیبات ازرشمندی مثل ویتامین c پایدار، عصاره ریشه لیکورس، هیالورونیک اسید، عصاره گیاه بلیس پرنیس و عصاره گیاه سافورا ژاپونیکا علاوه بر رفع موثر لک ها و تیرگی های پوست با تخریب اثرات مضر رادیکال آزاد به عنوان یک ضد آفتاب از پوست تان محافظت می کند. همچنین از تجمع غیر طبیعی ملانین یا رنگدانههای پوست که عامل اصلی لک، تیرگی و کک و مک در پوست است جلوگیری کند.