خرید کرم پودر؛ بهترین قیمت کرم پودر صورت

با در نظر گرفتن سبک آرایش و رنگ پوستتان به راحتی میتوانید مدل مناسبی را برای داشتن آرایشی بینقص انتخاب و تهیه کنید. شرکت فرانسه بورژوآ «Bourjois» یکی از برندهای شناخته شده اروپایی است که فعالیت خود را از سال 1987 آغاز کرده و اولین محصولی را که به بازار جهانی توزیع کرده پودر برنج بود که جهت نرم کردن پوست استفاده میشد و نظر اکثریت را به خود جلب کرد و در این زمان بود که بورژوآ به عنوان یک برند بینالمللی شناخته شد و پیشرو در صنعت آرایشی است.

برند Clinique در حال حاضر کیفیت و محبوبیت بالایی دارد و رتبه اول، در صنعت آرایشی نیز محسوب میشود، شما توسط فونداسیونها و کرمپودرهای کلینیک، قادر خواهید بود به یک پوشش زیبا و بینهایت طبیعی دست یابید. استفاده از Dermaxyl و Blimished Skin Complex در فرمولاسیون خود جزو ویژگیای اصلی این کرمپودر محسوب میشود. اکنون میتوانید با توجه به رنگ پوستتان از کانسیلرها یا تصحیح کنندههای رنگ پوست استفاده نموده و تیرگیها و تغییررنگها را بپوشانید. شما با این نوع میتوانید هرگونه لکه، سیاهی، جای زخم و دیگر عیوب پوستی را بپوشانید.

این نوع پوشش را میتوانید از کرم پودرهای با رنگ خالص و یا محصولات پوستی رنگی به دست بیاورید. این نوع از کرم ها از کرمپودر سبک تر بوده و برای استفاده روزانه مناسب هستند. برای ساده تر شدن استفاده، آن را به چندین مرحله مختلف تقسیم کرده ایم تا بتوانید به بهترین حالت ممکن، همیشه همانند حرفه ایها عمل کنید. بهتر است از یک مرطوب کننده سبک همانند لوسیونها استفاده کنید. اگر مدام در حال فعالیت هستید و تنها میخواهید مقداری ظاهرتان را بهتر کنید، جلوه نهایی خالص (sheer)، مانند مرطوب کنندههای رنگی، بهترین انتخاب برای شما است.

در ادامه چهار نوع پوشش نهایی متفاوت را به شما نشان میدهیم. محصولات با این نوع جلوه نهایی دارای فرمولی بسیار سبک هستند و به زیبایی روی کرم پودر ورسای 401 پوست پخش میشوند. این کرم پودر در دو رنگ بژ روشن TEINTEE CLAIRE و بژ طلایی TEINTEE DOREE برای انواع رنگ و بافت پوست در حجم 30 میلی طراحی و ارائه شده است. کرم پودر مک ساخت کشور ایتالیا است و از دیگر برندهایی است که علاوه بر ارائه کیفیت بالا، بسیار مقرون به صرفه است. کرم پودر با جلوه ساتنی برای انواع پوست مناسب است اما به دلیل درخشندگی بالا، بهتر است بر روی پوستهای چرب به مدت طولانی باقی نمانند.