بررسی OnPay – خوب و بد برای 2021

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

OnPay یک سرویس حقوق و دستمزد مبتنی بر ابر است که راه حل های مقیاس پذیر را برای مشاغل کوچک و متوسط ​​ارائه می دهد. این برنامه ویژگیهای بسیار عالی را با قیمتی مقرون به صرفه برای ساده سازی فرایندهای حقوق و دستمزد و خودکار تشکیل پرونده های مالیاتی و پرداخت ها ارائه می دهد. در مقایسه با سایر خدمات حقوق و دستمزد آنلاین ، OnPay فاقد چند زنگ و سوت است ، مانند گزینه پرداخت خودکار و ادغام محدود. اما هنوز هم برای کسب و کارهایی که به دنبال روشی ساده و مقرون به صرفه برای مدیریت حقوق و دستمزد هستند ، انتخاب خوبی است.

مقایسه OnPay با بهترین خدمات حقوق و دستمزد آنلاین

با وجود حقوق و دستمزد نامحدود و انعطاف پذیر نرم افزار و ابزار و داده های منابع انسانی مناسب ، OnPay آن را در لیست بهترین خدمات آنلاین ما قرار نداد.

این به این دلیل است که اجرای حقوق و دستمزد با OnPay شامل چندین مرحله است و از آنجا که هیچ گزینه پرداخت خودکار وجود ندارد ، کل این فرآیند می تواند خسته کننده و زمان بر باشد. علاوه بر این ، در مقایسه با سایر خدمات حقوق و دستمزد مانند Gusto ، تجربه کاربر OnPay چندان بصری و کاربردی نیست.

اگر به دنبال جایگزین بهتری هستید ، بسیاری از خدمات حقوق و دستمزد آنلاین را مورد بررسی و آزمایش قرار داده ایم تا بهترین ها را برای نیازهای مختلف پیدا کنیم. ما راهنمای شش ابزار نرم افزاری برتر را تهیه کرده ایم که کاربر پسند ، در زمان و در مورد همه حقوق و دستمزد ، قابل اعتماد هستند. همه انتخاب های برتر ما را مشاهده کنید.

OnPay: خوب و بد

در این بخش ، ما هر دو قسمت خوب و بد OnPay را عمیقا بررسی می کنیم تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا نرم افزار برای سازمان شما مناسب است یا خیر.

خوب

رابط بدون عارضه: OnPay دارای یک رابط کاربری آسان جهت ناوبری است و همه ویژگی های اصلی آن در پنل سمت چپ قابل مشاهده است – هر یک از آنها را می توان گسترش و پین کرد. تمام جزئیات مربوط به حقوق و دستمزد اخیر ، اطلاعات کارکنان ، برنامه بعدی پرداخت حقوق ، و تاریخ ها و پیشنهادات مهم آینده در قالب خواندن آسان ارائه شده است. برای ایجاد تغییرات یا تأیید هرگونه اطلاعات ، می توانید به راحتی بین برگه ها جابجا شوید.

راحتی در استفاده: فرایند راه اندازی فوق العاده راحت است. شما می توانید از OnPay بخواهید داده های حقوق و دستمزد موجود خود را وارد کند یا خودتان مراحل را تکمیل کنید. وارد کردن داده های موجود از برنامه دیگر نیز امکان پذیر است. برای اجرای حقوق و دستمزد ، فقط باید کارمندانی را انتخاب کنید که می خواهید حقوق آنها را پرداخت کنید و ساعاتی را که هر کارمند کار می کند وارد کنید (یا در صورت استفاده از ابزار ردیابی زمان ، ساعاتی را از برنامه ردیابی زمان خود وارد کنید). آسان ، درست است؟

مدیریت کارآمد و سریع کارکنان: کارکنان می توانند داده های شخصی خود را وارد کرده و تغییر دهند و اسناد حقوق و فرم های مالیاتی خود را بازیابی کنند. این کار نه تنها باعث صرفه جویی در وقت می شود ، بلکه بهره وری را نیز افزایش می دهد زیرا می توانید به جای بازیابی اسناد ، روی کارهای مهمتری تمرکز کنید. عضویت در استخدام های جدید به لطف یک چک لیست که آخرین اسناد دولتی و الزامات گزارش را به شما اطلاع می دهد ، ساده می شود.

حقوق و دستمزد نامحدود: پرداخت های نامحدود بدون شک یکی از جذاب ترین ویژگی های OnPay است. مشاغل می توانند حقوق و دستمزد را با توجه به ترتیبات خود ، از جمله لغو حقوق و اصلاحات ، بدون جمع آوری پول اضافی اجرا کنند. علاوه بر این ، تمام اطلاعات مربوط به ورودی کارکنان شما در یک طاق ذخیره می شود تا ورود داده های مکرر حذف شود.

فرآیندهای منابع انسانی ساده: OnPay به کاربران امکان دسترسی به کتابخانه منابع انسانی آنلاین را با الگوهای دفترچه راهنمای کارکنان و قوانین استخدامی ایالتی می دهد. همچنین دارای لیست های بارگیری و بارگیری ، برنامه های عملکرد و اسناد بازبینی سالانه است که می تواند به تسهیل فرآیندهای منابع انسانی کمک کند. پیگیری زمان جمع آوری شده برای اقلام تعهدی سه مرحله ای PTO ، بیمار و تعطیلات نیز با نرم افزار امکان پذیر است.

رعایت حقوق و دستمزد بدون ریسک: OnPay به عنوان یک راه حل جامع و قابل اعتماد برای حقوق و دستمزد طراحی شده است. این امر با ثبت دقیق کلیه فرم های مالیاتی و محاسبه و پرداخت مالیات ، مطابق قوانین و مقررات IRS و ایالت ، به اطمینان از انطباق کمک می کند. این نرم افزار همچنین متعهد می شود در صورت بروز هرگونه خطا هنگام پرداخت مالیات ، جریمه ها را پوشش دهد.

مقرون به صرفه: OnPay برنامه های اشتراک غنی از ویژگی ها و مقیاس پذیر را با قیمت ارزان ارائه می دهد. به عبارت دیگر ، استارتاپ ها و مشاغل رو به رشد فقط باید برای ویژگی های مورد نیاز هزینه کنند. هیچ گونه هزینه اضافی برای تغییر برنامه ها ، هزینه های سالانه ، لغو ، سپرده های مستقیم ، مدیریت و ثبت حقوق و دستمزد ، کارت های بدهی و سایر هزینه های مشابه وجود ندارد!

بد

فاقد پردازش خودکار حقوق و دستمزد: فقدان راه حل حقوق و دستمزد خودکار بدون شک بزرگترین عیب OnPay است. این باعث می شود نرم افزار برای مشاغل با کارمند ساعتی به جای افرادی که دارای نیروی کار حقوق بگیر هستند مناسب تر باشد. اما یک راه حل وجود دارد مشاغل می توانند با تغییر برخی از جنبه های حقوق و دستمزد قبلی خود ، حقوق و دستمزد را به صورت خودکار تنظیم کنند. خبر خوب این است که OnPay پردازش را کوتاه کرده و به جای پنج صفحه قبلی ، به دو صفحه با صفحه تأیید نیاز دارد.

داشبورد منسوخ: در حالی که داشبورد اصلی به راحتی قابل ناوبری است ، OnPay تمایل آزاردهنده ای برای گسترش دارد. فضای خالی زیادی وجود دارد که شامل پیمایش اضافی می شود ، به ویژه هنگامی که می خواهید تمام پیوندها برای داده ها و وظایف حقوق و دستمزد را به صورت جدید نمایش دهید. این مسئله در برنامه تلفن همراه OnPay نیز وجود دارد که با توجه به پیچیدگی و حجم بالای حقوق و دستمزد می تواند دست و پا گیر باشد.

ادغام محدود: فهرست ادغام OnPay برنامه های مختلف شخص ثالث را شامل می شود ، از منابع انسانی گرفته تا حسابداری گرفته تا ردیابی زمان ، اما رقبای آن لیست بسیار طولانی تری دارند. به عنوان مثال ، یکی از داوران شکایت کرد که نرم افزار نمی تواند با پلتفرم HRIS خود ادغام شود ، بنابراین آنها مجبور بودند برای پردازش حقوق و دستمزد بین دو سیستم مختلف تغییر حالت دهند. دیگران از نداشتن ادغام ورق زمان کافی شکایت داشتند.

پشتیبانی مشتری ناکارآمد: برخی از مشتریان از پشتیبانی مشتری OnPay ناراضی بودند. آنها دریافتند که پاسخ آهسته ، ناسازگار است و گاهی اوقات حتی سeriesالات بی پاسخ می ماند. این یک مشکل جدی است زیرا افراد اغلب هنگام پرس و جو برای اولین بار سوالات خود را مطرح می کنند و با استفاده از این ابزار گیر می کنند. عدم ارائه خدمات سریع نه تنها بهره وری را از بین می برد بلکه باعث ناامیدی می شود.

قیمت و گزینه های OnPay

استراتژی قیمت گذاری مقرون به صرفه و مقیاس پذیر OnPay یکی از قوی ترین پیشرفت های آن است. هزینه پایه 36 دلار در ماه ، به علاوه 4 دلار در ماه برای هر نفر دریافت می کند.

به جای ارائه ردیف های قیمت ثابت ، شما به صورت جداگانه به همراه هزینه ثابت پرداخت می کنید.

در حالی که به تمام ویژگی های OnPay دسترسی نامحدود دارید ، فقط باید برای کارگران در لیست حقوق و دستمزد خود در طول یک ماه خاص هزینه کنید. این شرکت ادعا می کند که این صورتحساب ماهانه 50 درصد کمتر از قیمت سایر ابزارها در ازای هر دستمزد برای صاحبان مشاغل هزینه دارد.

علاوه بر این ، می توانید به راحتی هزینه ماهانه خود را با استفاده از کشویی کشویی در صفحه قیمت نرم افزار محاسبه کنید تا ببینید دقیقاً چقدر برای شرکت خود پرداخت خواهید کرد.

OnPay هزینه های پنهان را برای ویژگی های اضافی مخفی نمی کند. برنامه ماهانه آنها شامل پرداخت ماهانه نامحدود ، تنظیم حساب و انتقال داده ها ، کسر خودکار ، ضمانت دقت ، گزینه های حقوق و دستمزد در چندین ایالت ، کسر خودکار ، پرداخت و ثبت مالیات حقوق و دستمزد و موارد دیگر است.

به طور کلی ، قیمت و گزینه های خدمات برای نیازهای مختلف عالی است و طیف وسیعی از مشاغل را بدون توجه به اندازه آنها در بر می گیرد.

OnPay همچنین یک دوره آزمایشی رایگان یک ماهه را ارائه می دهد تا به شما امکان دهد قبل از هر گونه تعهدی ویژگی های آن را تست کنید.

اکنون که درباره قیمت گذاری بحث کردیم ، اجازه دهید چهار محصولی را که پس از ثبت نام در OnPay به آنها دسترسی پیدا می کنید ، شرح دهیم.

حقوق و دستمزد OnPay

OnPay یک نرم افزار حقوق و دستمزد عالی ارائه می دهد که به شما امکان می دهد حقوق و دستمزد را در چند دقیقه اجرا کنید و دارای ضمانت بدون خطا برای پوشش جریمه های ناشی از اشتباهات محاسبه مالیات است.

طراحی شده برای مشاغل کوچک ، می توانید از OnPay برای اجرای حقوق و دستمزد برای کارکنان W-2 و 1099 پیمانکار ، خودکار تشکیل پرونده ها و پرداخت مالیات ، تعیین مجوز برای انجام وظایف حقوق و دستمزد ، ادغام نرم افزار ردیابی زمان و حسابداری برای تسهیل عملیات و غیره استفاده کنید.

علاوه بر ویژگی های حقوق و دستمزد کامل ، می توانید خدمات ویژه حقوق و دستمزد (رستوران ها ، کلیساها و روحانیون ، مزارع و کشاورزی ، بیش از 500 شرکت کارمند) و ویژگی های سلف سرویس (کارکنان خودکار ، حسابهای مادام العمر ، کنترل کسورات داوطلبانه) را انتخاب کنید. )

منابع انسانی OnPay

OnPay می تواند عملکرد منابع انسانی را برای تجارت شما ساده کند.

نرم افزار حقوق و دستمزد اصلی دارای ابزارهای مختلف منابع انسانی است که به شما کمک می کند کارهای اداری و تکراری را سازماندهی کنید ، اسناد را سازماندهی کنید و از انطباق آن اطمینان حاصل کنید. از اقلام تعهدی PTO قابل تنظیم گرفته تا ایجاد لیست کارکنان گرفته تا سلف سرویس کارکنان ، موارد بسیار زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای توانمندسازی کارکنان خود در انجام کارها استفاده کنید.

از جمله ویژگی های آن می توان به جریان خودکار پردازش ، قابلیت های امضای الکترونیکی ، فرم های آنلاین I-9 و W-4 ، گزارش استخدام جدید ، حسابرسی انطباق ، الگوهای سند داخلی ، چک لیست های شخصی سفارشی و موارد دیگر اشاره کرد. این واقعیت که به کتابخانه منابع گسترده منابع انسانی OnPay دسترسی پیدا می کنید ، یک مزیت دیگر است.

به لطف این ویژگی ها ، می توانید تمام اسناد و ارتباطات منابع انسانی خود را مستقیماً در ابر امضا ، دسترسی و به روز کنید – فقط با چند کلیک. همچنین می توانید با استفاده از امکانات پیام رسانی درون برنامه ای OnPay ، یادآوری کارکنان ، یادداشت های انضباطی و بررسی عملکرد را ارسال کنید تا همه در یک صفحه باشند.

مزایای OnPay

مزایای کارکنان و حقوق و دستمزد دست به دست هم می دهند. OnPay این را درک می کند و مجموعه ای از ویژگی ها را برای کمک به شرکت شما در مدیریت آنها ایجاد کرده است.

می توانید حقوق و دستمزد را با مزایای کارکنان ادغام کنید تا مراقبت از کارکنان برای شما آسان تر شود. به نوبه خود ، شما از حفظ بیشتر کارکنان و میزان بهره وری و پس انداز هوشمندانه اطمینان دارید.

صرف نظر از اندازه تیم خود ، می توانید از بین برنامه های مزایای زیر انتخاب کنید:

  • بیمه درمانی (پزشکی ، دندانپزشکی و بینایی)
  • برنامه های بازنشستگی
  • برنامه های پرداخت غرامت کارگران
  • پوشش زندگی و معلولیت
  • FSA ، HSA ، مزایای رفت و آمد ، و موارد دیگر

و این تمام نیست! همچنین می توانید به تیم داخلی نمایندگان دارای مجوز دسترسی پیدا کنید که می توانند به شما در یافتن برنامه کارمند مناسب برای سازمان شما کمک کنند. دریافت مشاوره حرفه ای در مورد این برنامه ها برای همه کاربران بسیار مفید است.

ادغام OnPay

OnPay به شما امکان می دهد حقوق و دستمزد خود را با نرم افزار حسابداری ، زمان سنجی و منابع انسانی مورد علاقه خود همگام سازی کنید. این به شما در صرفه جویی در وقت و همچنین ساده سازی عملیات برای اطمینان از نتایج بهتر کمک می کند.

در اینجا لیستی از ادغام های OnPay آمده است:

  • نرم افزار حسابداری: QuickBooks Online ، QuickBooks Desktop ، Xero
  • نرم افزار ردیابی زمان: زمان QuickBooks (قبلاً TSheets) ، وقتی کار می کنم ، معاون
  • 401 (k) / بازنشستگی: راهنمای ، بهترین 401k آمریکا ، Vestwell
  • منابع انسانی و انطباق: Mineral (قبلاً Think HR) ، PosterElite
  • شریک وام دهی مشاغل کوچک: کلم
  • ابزارهای تجاری: بزرگنمایی کنید

در اینجا می توانید لیست کامل و سایر ابزارها را مشاهده کنید.

رتبه OnPay چگونه است

OnPay یک گزینه ساده برای سرویس حقوق و دستمزد ، همراه با یک استراتژی قیمت گذاری ساده و مقیاس پذیر ارائه می دهد که آن را برای مشاغل کوچک و متوسط ​​جذاب می کند.

ما این نرم افزار را در لیست خود به دلیل محدودیت های آن در مورد پرداخت های خودکار ، ادغام و پشتیبانی از مشتری معرفی نکرده ایم. اما این بدان معنا نیست که OnPay ارزش یک عکس را ندارد – فقط گزینه های بهتری برای موارد استفاده خاص در دسترس هستند.

برای مشاهده جزئیات بیشتر این راه حل های خدمات حقوق و دستمزد ، به راهنمای خرید بهترین خدمات حقوق و دستمزد آنلاین ما مراجعه کنید تا گزینه های برتر ما را ببینید.

  • Gusto – بهترین سرویس حقوق و دستمزد آنلاین برای بیشتر
  • QuickBooks – بهترین گزینه برای حذف حقوق و دستمزد و حسابداری در یک مرحله است
  • ADP – بهترین راه برای جلوگیری از افزایش دردهای حقوق و دستمزد
  • حقوق و دستمزد لوکس – بهترین راه برای جذب استعدادهای بیشتر
  • SurePayroll-بهترین ضمانت بدون نگرانی برای مالیات بر مشاغل کوچک
  • Payroll4Free.com-بهترین سرویس حقوق و دستمزد آنلاین رایگان برای همیشه غنی از ویژگی ها

خلاصه

OnPay به مشاغل کوچک و متوسط ​​راه حلهای ساده و م effectiveثر برای مدیریت حقوق و دستمزد ، منابع انسانی ، مزایا و ادغام برای افزایش عملکرد ارائه می دهد. قیمت ماهانه نرخ ثابت ، خدمات کامل و مدیریت اطلاعات حقوق و دستمزد بدون شک مهمترین ویژگی های آن است.

اما آیا OnPay ارزش دارد شما زمان و پول؟ بستگی دارد.

در حالی که ما OnPay را برای مشاغلی که به دنبال راه حل حقوق کامل هستند ، توصیه می کنیم ، اما برای شرکت هایی که دارای حقوق و دستمزد منحصر به فرد هستند ، مناسب نخواهد بود زیرا پرداخت ها در سیستم به صورت خودکار انجام نمی شوند.