راهنمای کامل قطعنامه های اعضای LLC

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

شرکت با مسئولیت محدود یا LLC یکی از رایج ترین روش های موجودیت های تجاری است.

دلیل اصلی انتخاب صاحبان مشاغل این ساختار تجاری ، سادگی آن است ، چه از نظر شکل گیری اولیه و چه از نظر مدیریت و مدیریت مستمر. این امر به ویژه به کاغذبازی گسترش می یابد ، جایی که صاحبان LLC مجبور نیستند با یک لیست بی پایان از الزامات تشکیل پرونده برخورد کنند.

با این حال ، گاهی اوقات مستندسازی تصمیمات گرفته شده بین اعضا هنوز می تواند مفید باشد ، جایی که قطعنامه های اعضای LLC مطرح می شود. در ادامه مقررات اعضای LLC و نحوه استفاده از آنها را با جزئیات بیشتر در زیر توضیح می دهیم.

چرا قطعنامه های اعضای LLC بسیار مهم هستند؟

قطعنامه های اعضای LLC اسناد مکتوبی هستند که تصمیمات و اقدامات انجام شده توسط اعضا را تأیید و ثبت می کنند. داشتن اثبات کتبی تصمیمات به جلوگیری از اختلافات و سوء تفاهمات بین اعضا کمک می کند.

این نیازی نیست که یک سند پیچیده باشد و در عوض ، فقط باید شامل اطلاعات لازم باشد. در زیر لیستی از برخی از شرایط متداول است که به اعضای LLC توصیه می شود تصمیم گیری کنند:

  • هنگامی که یک عضو LLC در مورد سازمان شرکت تصمیم می گیرد
  • هنگامی که اعضا باید قدرت خود را برای امضای وام به نمایندگی از LLC ثابت کنند
  • وقتی LLC تصمیم به خرید یا فروش املاک می گیرد و می خواهد ملک و قیمت فروش را مستند کند
  • هنگامی که یک عضو باید اختیار خود را برای افتتاح حساب بانکی از طرف LLC تعیین کند

هر عضو LLC می تواند قطعنامه جدیدی را پیشنهاد دهد ، اما برای تصویب آن نیاز به اکثریت آرا دارد.

به عنوان مثال ، اگر یکی از اعضا بخواهد از طرف شرکت املاک بخرد ، ابتدا قطعنامه ای را پیشنهاد کرده و سپس رأی همه اعضا را به صورت رسمی ثبت می کند. اگر قطعنامه رای اکثریت را به دست آورد و تصویب شد ، قطعنامه اعضای LLC اثبات خواهد شد اگر یکی دیگر از اعضا ادعا کند خرید زمین به درستی تأیید نشده است.

چگونه قطعنامه های اعضای LLC را تصویب می کنید؟

همانطور که گفته شد ، هر عضو LLC می تواند قطعنامه ای را پیشنهاد دهد ، اما همه اعضا باید به آن رای دهند.

اکثریت اعضای LLC باید به تصویب قطعنامه رای مثبت دهند ، اما هر LLC می تواند قوانین رای خود را داشته باشد. برای مثال ، برخی از LLC ها ممکن است مقادیر متفاوتی را به آرای اعضاء مختلف اختصاص دهند. به عنوان مثال ، بر اساس درصد علاقه آنها به شرکت ، یک عضو LLC خاص می تواند در فرایند رأی گیری نقش بیشتری داشته باشد.

LLC می تواند در صورت کسب رای مثبت از تعداد اعضا مورد نیاز ، قطعنامه را تصویب کند. همه اعضایی که قطعنامه را تأیید کردند ، سند را امضا می کنند و آن را به عنوان یک پرونده رسمی تبدیل می کنند. از سوی دیگر ، اعضایی که با قطعنامه موافقت نکرده اند مجبور نیستند آن را امضا کنند ، اما مجبورند این تصمیم را بپذیرند زیرا اکثریت آن را به دست آورد.

پس از انجام همه کارها ، باید رزولوشن را در محل اصلی تجارت ثبت شده برای LLC خود نگه دارید. معمولاً در آنجا همه سوابق مالیاتی و سایر اسناد رسمی نگهداری می شود.

نکات سریع برای قطعنامه های اعضای LLC

همانطور که گفته شد ، قطعنامه های اعضای LLC نباید پیچیده باشد. در اینجا برخی از نکات اضافی برای کمک به ساده تر شدن روند ارائه شده است.

به اسناد قطعنامه تک صفحه ای پایبند باشید

بسیاری از مردم تصور می کنند که قطعنامه های اعضای LLC باید به طرز حیرت انگیزی دارای جزئیات باشد. آنها نمی کنند.

تجمیع کل رزولوشن در یک سند تک صفحه ای بسیار ترجیح داده می شود که شامل موارد زیر است:

  • نام LLC
  • تاریخ و ساعت جلسه
  • عنوان و شرح پیشنهاد ، شامل قرارداد جدید ، وام ، تقسیم سود و غیره.
  • اسامی اعضایی که به تصویب قطعنامه رای دادند
  • اسامی اعضایی که به این قطعنامه رأی مخالف دادند
  • بیانیه تصویب و تصویب قطعنامه
  • امضا و تاریخ امضای هر یک از اعضا

از الگوی قطعنامه عضو LLC استفاده کنید

تمام هدف تهیه الگو ساده کردن کار در دست و زندگی کاربر است. بنابراین تعجبی ندارد که قالب تفکیک پذیری اعضای LLC از همین هدف استفاده می کند.

الگوها همچنین می توانند مفید باشند تا اطمینان حاصل شود که هنگام ثبت تصمیم ، اطلاعات مهم را حذف نمی کنید ، که می تواند قطعنامه را باطل کند.

خبر خوب این است که تعداد ظاهری بی پایان الگوهای وضوح اعضای LLC بصورت آنلاین وجود دارد. در حالی که می توانید از هر الگویی که مناسب می دانید استفاده کنید ، فقط مطمئن شوید که از یک وب سایت معتبر تهیه شده است.

گزینه دیگر این است که با وکیل مشاغل خود مشورت کنید و از آنها بخواهید یک الگوی تفکیک اعضای LLC (در صورت داشتن آن).

با خدمات حقوقی آنلاین ثبت نام کنید

شما می توانید طیف متنوعی از ابزارهای آنلاین را پیدا کنید که می تواند به شما در تصمیم گیری اعضای LLC کمک کند و زندگی شما را حتی ساده تر کند.

از بین همه گزینه ها ، Rocket Lawyer مورد علاقه ما است. این سرویس از شما برخی سوالات مانند نام کسب و کار شما ، قطعنامه مورد تصویب ، اعضای درگیر و سایر اطلاعات مربوطه را بر اساس الگوی حل و فصل شرکت می پرسد. سپس به صورت خودکار سند را از طرف شما پر می کند و هرگونه بار غیر ضروری را از دوش شما دور می کند.

علاوه بر این ، Rocket Lawyer همچنین از امضای دیجیتال پشتیبانی می کند و به اعضا اجازه می دهد اسناد لازم را به صورت آنلاین امضا کنند.

LegalZoom یکی دیگر از گزینه های عالی است که بیش از دو میلیون توافقنامه عملیاتی برای LLC های مختلف ایجاد کرده است. شما می توانید از این سرویس استفاده کنید تا مطمئن شوید که هر زمان که تفکیکی پیش آمد ، کارها بدون مشکل پیش بروند.

نحوه مدیریت کراوات را برنامه ریزی کنید

LLC شما ممکن است تعداد زوج عضو داشته باشد ، به این معنی که می توانید در طول رای گیری قطعنامه سناریوی تساوی داشته باشید. برای جلوگیری از مشکلات یا بن بست ها ، باید رویه ای برای مقابله با این مشکل در نظر بگیرید.

توصیه می کنیم برای جلوگیری از دعاوی پرهزینه ، میانجیگری و البته جلوگیری از تأخیرهای عملیاتی ، مقررات بن بست رأی ذکر شده در توافقنامه عملیاتی خود را داشته باشید. بهتر است مسائل مربوط به رای گیری را به صورت داخلی انجام دهید.

تنها چیزی که نیاز دارید یک برنامه ساده برای شکستن کراوات و اجتناب از سناریوهای شدید است. به عنوان مثال ، برای شکستن کراوات می توانید در یک فرد یا گروه بی طرف ، شخص ثالث و آشنا با تجارت و صنعت طناب بزنید.

گزینه دیگر چرخاندن کراوات شکن بین اعضای فعلی است. شما می توانید یک عضو در صورت بن بست رأی تعیین کننده را صادر کند ، و سپس یکی دیگر از اعضاء در زمان بن بست زیر قدرت را به دست آورد و غیره.

استراتژی های بلند مدت برای قطعنامه های اعضای LLC

اکنون ، بیایید در مورد ترفندهای استراتژیک تر که می تواند به شما در رسیدگی به قطعنامه های اعضای LLC کمک کند ، بحث کنیم.

با قطعنامه LLC تک عضو در مقابل قطعنامه های LLC چند عضو آشنا شوید

قطعنامه های LLC در LLC های دارای چند عضو به طور قابل ملاحظه ای رایج تر است. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید یک رزولوشن برای LLC تک نفره خود ایجاد کنید.

در مرحله اول ، ثبت تصمیمات و اقدامات مهم که بر تجارت شما تأثیر می گذارد ، یک عادت خوب است. وقتی با کارمند یا مدیر داخل شرکت یا حتی با طلبکار خارجی یا شریک تجاری اختلاف دارید ، این سوابق می تواند مفید واقع شود.

بهتر است به جای تصویب یک تصمیم ، قطعنامه را مستند رسمی عمل بدانید.

ثانیاً ، قطعنامه های LLC می تواند به روشن شدن اختیارات کمک کند-حتی برای LLC تک نفره. بسیاری از بانک ها و موسسات مالی برای معاملات تجاری یا دریافت وام به این امر نیاز دارند.

سناریوهای مناسب برای سند را درک کنید

تصویب قطعنامه های اعضای LLC نباید یک امر روزمره باشد و فقط برای تصمیمات مهم است ، به ویژه آنهایی که ریسک مالی قابل توجهی را تحمل می کنند.

شما باید تفاوت بین دو سناریوی فوق را درک کنید.

به عنوان مثال ، دادن یک هفته مرخصی از کار به کارمند ، واجد شرایط حل مشکل نیست. با این حال ، اگر می خواهید املاک متعلق به LLC را بفروشید یا مدیرعامل جدیدی را استخدام کنید ، باید آن را مستند کنید و به دنبال رای باشید.

تغییر توزیع سود ، انعقاد قراردادهای جدید و افزودن ، حذف یا انتقال حقوق اعضا از جمله تصمیمات بسیار مهمی است که نیاز به تصویب اعضای LLC دارد. هرگونه تصمیم گیری در مورد حساب بانکی جدید یا درخواست وام نیز باید با قطعنامه پشتیبانی شود ، زیرا هر دو اقدام پیامدهای مالی قابل توجهی دارند.

اجازه دهید سناریوهای فوق را با جزئیات بیشتری مورد بحث قرار دهیم.

  • وقتی شرکا نسبت تقسیم سود خود را تغییر می دهند: فرض کنید یک عضو می خواهد درصد قابل توجهی از سود را از سرمایه عملیاتی شرکت بگیرد. اگر عضو این تغییر را فقط برای یک سال مالی بخواهد ، نیازی به تغییر قرارداد عملیاتی LLC نخواهد بود. در عوض ، همه اعضای LLC می توانند به آن رای دهند و تصمیم را در مورد نحوه توزیع ها در قطعنامه ثبت کنند. در سال آینده ، درصد تقسیم سود می تواند به حالت عادی بازگردد.
  • وقتی LLC یک قرارداد جدید منعقد می کند: به دلایل واضح ، همه قراردادهایی که شامل سرمایه گذاری یا ریسک قابل توجهی می شوند باید تصویب و با یک قطعنامه مستند شوند. این امر همچنین شامل ایجاد یک شرکت مشاوره بلند مدت برای فروش املاک و مشارکت تجاری جدید می شود.
  • افزودن ، حذف یا انتقال حقوق اعضا: هر چیزی که مربوط به اعضا و حقوق آنها باشد باید در قطعنامه باشد. علاوه بر این ، شما همچنین باید شرایطی را برای پیش بینی نشده پیش بینی کنید ، مانند مرگ یک عضو. اگر در توافقنامه عملیاتی خود شرطی برای این شرایط ندارید ، LLC شما باید دستورالعمل های دولتی را پیش فرض کند. این باید مجدداً با رزولوشن اعضای LLC پشتیبان گیری شود.

سوابق خود را با خیال راحت ذخیره کنید

با فرض تصویب قطعنامه ، LLC شما اقدامات تعیین شده را انجام می دهد. اما هنوز احتمال بروز اختلاف یا مشکلی در سال های پیش رو وجود دارد ، به همین دلیل است که می خواهید به منظور جلوگیری از سوء تفاهم و شکایت از دادگاه به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

با در نظر گرفتن این نکته ، شما باید قطعنامه اعضای LLC خود را به همراه سایر اسناد تجاری مهم ، مانند قرارداد عملیاتی ، مقالات سازمان و سوابق مالیاتی ، در مکانی امن ذخیره کنید. حتی اگر بتوانید یک نسخه دیجیتالی علاوه بر نسخه فیزیکی ایجاد کنید ، بهتر است ، اگر نسخه قبلی با خیال راحت در ابر ذخیره شود.

مراحل بعدی

امیدوارم ، اکنون شما باید ایده بهتری در مورد قطعنامه های اعضای LLC و نحوه استفاده از آنها داشته باشید.

هدف اصلی از نگهداری سند ارائه شواهد در صورت بروز اختلاف یا مخالفت بین اعضا ، اطمینان از حفظ LLC در برابر تنگناهای عملیاتی و دعاوی گران است. اطمینان حاصل کنید که از یک الگوی قطعنامه اعضاء خوب LLC برای پوشش دادن تمام جنبه های مهم قطعنامه برای اطمینان از الزام آور بودن آن در دادگاه استفاده می کنید.

همچنین ، پس از تصویب قطعنامه ، LLC باید آن را با دقت و ایمن ذخیره کرده و در عین حال به راحتی در دسترس اعضا قرار گیرد. برای اطمینان از دسترسی در هر زمان و هر زمان ، می توانید رزولوشن خود را روی ابر ذخیره کنید. ما لیستی از بهترین سرویس های ذخیره سازی ابری را تهیه کرده ایم که کاربر پسند ، ایمن و از هر نقطه ای قابل دسترسی هستند-به شرط داشتن اتصال ایمن به اینترنت.