بررسی برنامه ریزی – خوب و بد برای 2021

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

برنامه ریزی رسانه های اجتماعی در مقیاس بزرگ را می توان با ابزار مدیریت محتوا مانند برنامه ریزی آسان کرد. اگرچه قیمت آن نسبت به سایر ابزارهای رسانه های اجتماعی گران تر است ، اما اگر به راه حل های مشارکتی سطح مشارکتی نیاز دارید ، ممکن است به خوبی کار کند. در زیر برخی از بهترین و بدترین ویژگی های آن را مرور می کنیم.

برنامه ریزی: خوب و بد

در اینجا مروری سریع بر خوبی ها و بدی هایی که برنامه ریزی می کند ارائه می دهد.

خوب

همکاری آسان: یکی از بزرگترین نقاط قوت برنامه ریزی این است که چگونه می توان در پروژه ها و محتویات مشتری همکاری کرد. این کار باعث می شود که کار با تیم های بزرگ و چندین ذینفع نتواند یک روند اشتباه باشد.

نمایش چندین جدول زمانی: Plannable چند نمای جدول زمانی را برای کار ارائه می دهد. در درجه اول ، به شما امکان می دهد با نمای تقویم کار کنید. اما می توانید با نمای خوراک ، لیست یا نمای شبکه نیز کار کنید تا بتوانید به راحتی زمان بندی محتوا را مدیریت کنید.

برنامه موبایل: برنامه ریزی با گزینه برنامه تلفن همراه همراه است. یعنی می توانید محتوا را مستقیماً در تلفن خود ویرایش ، مرور و کار کنید. همچنین می توانید بازخورد بگذارید و به راحتی ویرایش ها را از طریق برنامه تأیید کنید.

فضاهای کاری مشتری جداگانه: شما نیاز به فضاهای کاری مشتری جداگانه دارید تا بتوانید مشتریان مختلف را به راحتی مدیریت کنید. برنامه ریزی کار بزرگی در ایجاد یک رابط کاربری انجام می دهد که در آن همه فضاهای کاری شما به وضوح سازماندهی شده و در دسترس هستند.

اشتراک گذاری مهمان: با برنامه ریزی می توانید پیشرفت پروژه های خود را به راحتی با مهمانان به اشتراک بگذارید ، خواه این شخص در دفتر خارج از تیم شما باشد یا خود مشتریان.

تأییدیه های یک کلیک: تاییدیه های یک کلیک کار سریعتر را بر روی پلتفرم Planable آسان می کند. برای مدیریت چندین تأییدیه نیازی به چندین مرحله نیست.

امنیت اضافه شده است: اگر از برنامه Enterprise Planable استفاده کنید ، امنیت شما افزایش می یابد ، اگر می دانید که اطلاعات مشتری را حساس تر مدیریت می کنید ، می تواند به آرامش خاطر شما کمک کند.

پست های نامحدود: این یکی از امتیازات عالی Planable است. هنگامی که به یکی از برنامه های پولی آن رسیدید ، هیچ محدودیتی در تعداد پست هایی که می توانید با آن ایجاد کنید وجود ندارد.

آموزش تیم و سوار شدن: Planable به مشتریان شرکت Enterprise خدمات آموزشی و مزایایی را ارائه می دهد تا نگران انجام این کار در خانه به عنوان بخشی از فرایند فرزندخواندگی نباشید.

فضای ذخیره سازی نامحدود: همانطور که حساب های رسانه های اجتماعی خود را مدیریت می کنید ، ناگزیر تعداد زیادی فایل رسانه ای جمع آوری خواهید کرد. برنامه ریزی با ارائه فضای ذخیره نامحدود این امر را برآورده می کند. یک امتیاز خوب برای در نظر گرفتن همه موارد.

پشتیبانی عالی از مشتری: اگر با یک سوال گیر کردید ، می توانید در هر زمان با تیم پشتیبانی مشتری Planable تماس بگیرید زیرا پشتیبانی شبانه روزی ارائه می دهد.

آکادمی برنامه ریزی شده: اگر آموزش آکادمی خود را فرا بگیرید تا نحوه مدیریت تلاش های بازاریابی محتوا را آموزش ببینید ، Plannable مجموعه کاملی از محتوای ویدئویی ، پرونده ها ، و حتی گواهینامه ارائه می دهد.

تنظیمات ارتباطات داخلی و خارجی: گفتگوهایی وجود دارد که تیم شما در داخل خود دارد و ممکن است شما مایل نباشید مشتریان خارجی شما آنها را ببینند. با برنامه ریزی می توان تعیین آنچه در معرض دید عموم قرار دارد و آنچه در تیم باقی می ماند را آسان کرد.

دعوت آسان مشتری: در برخی موارد ، شما باید اطلاعات مربوط به پروژه را با مشتریان به اشتراک بگذارید. ویژگی دعوت مشتری Planable به شما امکان می دهد دسترسی شخص ثالث را به راحتی به فضاهای کاری اضافه کنید.

انتشار انعطاف پذیر: شاید مهمترین ویژگی هر ابزار رسانه های اجتماعی باشد. برنامه ریزی به شما امکان می دهد از نظر محتوایی که برای چه زمانی برنامه ریزی می کنید ، انعطاف پذیر باشد. این امر باعث می شود کار پیشرو و مدیریت تعداد بیشتری از مشتریان به طور همزمان آسان شود.

بد

فقط هفت سکو: با برنامه ریزی ، فقط می توانید در توییتر ، LinkedIn ، Instagram و Facebook ، Google My Business ، TikTok و YouTube پست ارسال کنید. این سیستم عامل های اجتماعی نوظهور و خواسته های بازاریابی آنها مانند Pinterest را در نظر نمی گیرد.

یک گزینه گران قیمت برای مشاغل کوچک: برنامه حق بیمه Planable می تواند برای تیم های تجاری کوچک گران تر باشد. به ویژه با توجه به اینکه آنها احتمالاً می توانند معاملات بهتری در جاهای دیگر پیدا کنند.

برای سرعت به جای استراتژی ساخته شده است: به عنوان یک ابزار مدیریتی ، برنامه ریزی برای سرعت بیش از هر چیز دیگری ساخته شده است. در حالی که می تواند به شما کمک کند مطالب اجتماعی را سریعتر تنظیم کرده و برنامه ریزی کنید ، در سایر بخشها فاقد آن است.

تجزیه و تحلیل محدود: برنامه ریزی لزوماً با تجزیه و تحلیل در ذهن ساخته نشده است. به عنوان یک ابزار ، بیش از هر چیز به مدیریت محتوا مربوط می شود.

قیمت گذاری برنامه ریزی شده

با برنامه ریزی ، اگر کاملاً متقاعد نشده اید ، مجبور نیستید فوراً به برنامه ای متعهد شوید. می توانید شروع به ایجاد 50 پست اول خود به صورت رایگان کرده و فضای کار ، صفحات و کاربران نامحدودی ایجاد کنید. از آنجا ، شما در حال بررسی سه نقطه مختلف قیمت هستید که به وضوح مشخص شده است که برای چه افرادی مناسب است.

در اینجا یک مرور کلی وجود دارد:

  • شروع کننده 33 دلار
  • حق بیمه 83 دلار
  • سازمان – برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برنامه Startable برنامه ریزی می تواند برای فریلنسرها یا تیم های کوچک سه نفره عالی باشد. شما 10 صفحه دریافت می کنید و می توانید تعداد نامحدودی از پست ها را برنامه ریزی کنید. اگر روزانه حجم بالایی از محتوای رسانه های اجتماعی را مدیریت کنید ، این می تواند مناسب باشد. با قیمت 33 دلار در ماه ، گزینه ای مناسب برای بررسی است.

با این حال ، به خاطر داشته باشید که فقط به یک فضای کاری دسترسی دارید. اگر تا به حال به صندلی های کاربر بیشتری نیاز دارید ، باید به اشتراک گران تر ارتقا دهید.

اگر شما یک آژانس کوچک هستید ، فقط با 83 دلار در ماه به پنج فضای کاری و تعداد نامحدود صفحات و پست دسترسی دارید. این می تواند برای مشاغل کوچکتر که به ابزارهای محتوای پیشرفته تری نیاز دارند کمی گران شود.

در پایان ، ارزش این را دارد که برنامه ریزی را به صورت رایگان در 50 پست اول امتحان کنید تا ببینید چقدر ابزار با جریان کار شما ترکیب شده است. با این حال ، اگر مسئله پول باشد ، سایر ابزارهای مدیریت محتوای رسانه های اجتماعی وجود دارد که ممکن است بتوانند با هزینه کمتری خدمات بیشتری ارائه دهند.

انعطاف پذیرترین و قوی ترین گزینه Planable ، طرح Enterprise آن است. این به شما امکان می دهد تا فضاهای کاری سفارشی ، کاربران سفارشی ایجاد کنید و مراقبت از آن را برای شما انجام می دهد. با این حال ، برای به دست آوردن قیمت دقیق برای نیازهای شرکت خود ، باید با آنها تماس بگیرید.

پیشنهادات برنامه ریزی شده

برنامه ریزی دو پیشنهاد اصلی دارد ، یکی برای شرکت ها و دیگری برای آژانس های کوچک و متوسط ​​طراحی شده است. در اینجا چیزی است که هر یک ارائه می دهد.

قابل برنامه ریزی برای Enterprise

بسیاری از پیشنهادات ارزشمند Planable بر اساس ایده همکاری بر روی محتوا ساخته شده است. با این حال ، برنامه Enterprise آن دارای پشتیبانی شبانه روزی و ابزارهای تیمی است ، یک ویژگی ضروری برای مشاغلی که سعی می کنند حضور گسترده خود در رسانه های اجتماعی را مدیریت کنند.

نه تنها این ، بلکه دارای ویژگی هایی مانند تأییدیه های چند سطحی و امنیت بیشتر است. در حالی که سایر مشاغل تمایل دارند بر روی ویژگی های رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچک تمرکز کنند ، Planable دارای یک محصول جامع است که می تواند برای پویایی تیم مناسب ارزش داشته باشد.

این امر به ویژه اگر جریان کار رسانه های اجتماعی شما بسیار مشارکتی باشد صادق است. به عنوان مثال ، می توانید پوشه های پروژه ایجاد کنید و همه اعضای تیم مربوطه را تعیین کنید. نظرات و اطلاعیه ها را می توان به راحتی در حین حرکت پروژه در خط لوله انجام داد. ویژگی کاربر نامحدود به شما این امکان را می دهد که نگران تعداد افرادی باشید که می توانند همزمان در یک پروژه سوار شوند.

آیا شخص ثالثی وجود دارد که باید پیشرفت کار خود را با آنها در میان بگذارید؟ برنامه ریزی با اشتراک گذاری مهمان کار را آسان می کند. همه اینها عالی به نظر می رسند ، اما شما نمی دانید که چقدر هزینه آن به طور کامل برای شما هزینه دارد.

با این وجود ، برنامه ریزی هیچ یک از ابزارهای کلیدی را که در سایر ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی پیدا کرده اید از دست نداده است. یک عامل تصمیم گیرنده مهم در مورد میزان مفید بودن ابزار استفاده از رابط کاربری آسان است. برای تجربه عمیق تر با گردش کار ، همیشه می توانید برای یک نسخه ی نمایشی ثبت نام کنید.

قابل برنامه ریزی برای آژانس ها

برنامه ریزی فقط به برندهای بزرگ توجه نمی کند ، بلکه راه حل نمایندگی را برای تیم هایی که چندین مشتری شبکه های اجتماعی را مدیریت می کنند ارائه می دهد. یکی از بهترین ویژگی های برنامه ریزی برای این محصول ، توانایی آن در سازماندهی شما با ایجاد یک فضای کاری برای هر مشتری است.

اگر تا به حال در یک آژانس کار کرده اید ، می دانید که این ویژگی در سازماندهی شما بسیار مهم است ، به ویژه بیشتر مشتریانی که از آنها استفاده می کنید. بخش عمده ای از کار رسانه های اجتماعی پایین آوردن جلوه های بصری است ، Planable ابزاری دارد که به شما کمک می کند پست های برنامه ریزی شده خود را پیش نمایش کنید ، بنابراین اگر چیزی خوب به نظر نمی رسد ، غافلگیر نشوید.

یک جنبه منفی؟ برنامه ریزی فقط برای هفت پلتفرم برتر رسانه های اجتماعی از جمله LinkedIn ، Facebook ، Instagram و Twitter ، YouTube و Google برای کسب و کار من ارسال می شود.

اگر به برنامه ریزی ، برنامه ریزی و ایجاد محتوا برای افرادی مانند Pinterest امیدوار هستید ، می خواهید ابزار دیگری را پیدا کنید که متناسب با این نیازها باشد.

برای سازمان های کوچک ، برنامه ریزی اصول اولیه را پایین آورده است. شما حتی می توانید از منابع آکادمی Planable استفاده کنید ، که در مورد ابزارهای رسانه های اجتماعی و مدیریت محتوا آموزش می دهد. با این حال ، اگر به عنوان یک تیم خلاق کوچک به دنبال بیشترین هزینه برای سرمایه خود هستید ، باید قبل از برقراری تماس نهایی ، وقت خود را برای بررسی سایر ابزارهای رسانه های اجتماعی اختصاص دهید.

اغلب ، مارک های دیگر می توانند کمی بیشتر با قیمت کمتر عرضه کنند. بعداً یکی از نمونه های آن است. این برنامه چند گزینه دیگر را ارائه می دهد ، با ابزارهای رسانه ای اجتماعی ظریف تر مانند ابزارهای هشتگ و کتابخانه های عکس ، و به کاربران نامحدود با قیمت 40 دلار اجازه می دهد.

قابل برنامه ریزی برای فریلنسرها و استارتاپ ها

اگرچه Planable یک گزینه سازمانی و سازمانی را ارائه می دهد ، اما مجموعه ای عالی از ابزارها را برای فریلنسرها و استارتاپ هایی ارائه می دهد که نمی خواهند پول زیادی برای ابزارهای فانتزی که در ابتدا به آنها نیاز ندارند خرج کنند.

برای مثال ، فریلنسرها و استارتاپ ها می توانند از برنامه ریزی و ویژگی پیش نمایش Planable برای برنامه ریزی حرفه ای محتوای مشتری استفاده کنند. آنها همچنین می توانند ویژگی های دعوت مشتری را در هنگام نهایی شدن و تحویل پروژه ها به مشتریان مفید بدانند.

خلاصه

در مجموع ، برنامه ریزی می تواند ابزاری مفید برای تیم های رسانه های اجتماعی باشد که می خواهند ابزارهای مدیریتی اولیه ای که به خوبی کار می کنند و قابل اعتماد هستند ، داشته باشند. با این حال ، تیم هایی که برای ایجاد و برنامه ریزی محتوا به پلتفرم های اجتماعی اضافی نیاز دارند و همچنین گزینه ای مقرون به صرفه تر ، می خواهند به دنبال جایگزین ها باشند. اگر می خواهید ابزارهای عمیق تری داشته باشید که تجزیه و تحلیل ، کمک به ایجاد هشتگ ، مدیریت ویدئوهای رسانه های اجتماعی یا گزارش عملکرد دقیق را ارائه دهند ، این امر حقیقت دارد.

با این وجود ، می توانید از 50 پست اول رایگان Planable استفاده کنید تا بدانید که این ابزار چه کاری می تواند برای شما انجام دهد. سه ویژگی اصلی آن حول توانایی همکاری ، توانایی برنامه ریزی بصری برای محتوای اجتماعی خود و به اشتراک گذاری فضاهای کاری با مشتریان شخص ثالث می باشد.

آماده امتحان برنامه ریزی هستید؟ برنامه ریزی و ارسال 50 اولین پست خود را در اینجا شروع کنید. یا می توانید از یک نسخه ی نمایشی رایگان نیز استفاده کنید.