آموزش طراحی سایت رایگان از صفر تا صد

البته وب سایت MDN این هم یکی دیگر از سایت های قدرتمند در زمینه یادگیری برنامه نویسی و طراحی سایت است که خوشبختانه تا به امروز فیلتر نشده و شما می توانید از این وبسایت هم کمک بگیرید. آموزش سئو، به همراه فیلم آموزش رایگان سئو را در ادامه این بخش می توانید مشاهده نمایید، پس مشاهده این ویدئو های آموزشی می توانید در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی از انتهای همین صفحه و در بخش نظرات، سئوالات و پرسش های خود را وارد نمایید، تا به سئوالات شما پاسخ داده شود.

امروزه بسیاری از افراد برای معرفی خدمات خود در موتور جستجوی گوگل از سیستم های مدیریت محتوا استفاده می کنند، و وردپرس هم که سرآمد همه آن ها می باشد جایگاه ویژه ای در بین تمامی وب مستران دارد. تمامی فیلم های آموشی سئو بسیار می تواند به شما کمک کند تا با یک ذهنیت درست و اصولی خدمات مورد نظر خود را در صفحات اول موتور جستجوگر گوگل بالا بیاورید. لذا اگر تازه با وردپرس آشنا شدید و میخواهید خیلی زود یک وبسایت با وردپرس طراحی کنید یا اینکه حتی وقت هم زیاد دارید اما فقط میخواهید وبسایت خودتان را با وردپرس طراحی کنید این روش را به شما پیشنهاد نمیکنم.

اگر از سایت های اشتراک گذاری فیلم و یا شبکه های اجتماعی استفاده میکنید کافیه تا لینک صفحه را در نوشته قرار داده و منتظر بمونید تا محتوای اون نمایش داده شده و بعد از اینکه مطمئن شدید نوشته را ذخیره کرده و اون را مشاهده کنید. پس برای قرار دادن ویدئو و فیلم در وردپرس استفاده از Embed بهترین گزینه خواهد بود تا برای فرمت هایی که از اون پشتیبانی میشه استفاده کنید. اغراق نیست اگر بگوییم برای کار با وردپرس نیازمند هیچ دانشی از برنامهنویسی تحت وب نخواهید بود! فراگیری نحوه طراحی سایت با پلت فرم های مختلف حداقل در وهله اول امکان پذیر نیست و بهتر است کار خود را پله به پله پیش ببرید.

فیلم آموزش سئو شامل تمامی مراحلی است که شما باید تمامی موارد ذکر شده در این ویدئو های آموزشی را در وب سایت خود پیاده سازی نمایید. به همین دلیل در این بخش ما تصمیم گرفته ایم که آموزش سئو سایت وردپرس را به صورت رایگان برای شما قرار دانلود فیلم آموزش حرفه ای وردپرس دهیم.