لیفت شقیقه – عمل جراحی در بهترین کلینیک – کلینیک تخصصی رویان سلامت

پس از اینکه کشیدگی دلخواه ایجاد شد، سوزن از محل مشخص شده خارج میشود. درعمل لیفت شقیقه ابتدا یک برش کوچک 2 الی 2.5 سانتی (نیازی به کوتاهی مو نیست) در خط رویش موی بالای گوش ایجاد می شود که از طریق این شکاف کوچک بافت زیرین متحرک شده و سپس به حالت معلق در می آید این اتفاق باعث کشیده تر شدن قسمت خارجی ابرو و اطراف چشم می شود بعد از اینکار پوست های برداشته شده و محل برش بخیه زده میشود. سپس پوست لایه های زیرین پوست کشیده می شود. کناره های پیشانی را شقیقه یا اصطلاحا تمپورال(Temporal) می نامیم.

معمولا توصیه می شود که به دلیل تاثیر داروهای بیهوشی یا بی حسی، بعد از درمان تنها نباشید. لازم است اطلاعات کاملی از سوابق پزشکی و داروهای مصرفی خود در اختیار پزشک قرار دهید. در چنین حالتی، با برطرف شدن تورم، وضعیت عملکرد عصب، خود به خود بهبود می یابد. البته با توجه به شرایط و ویژگی پوست افراد، مدت زمان لازم برای جراحی در افراد مختلف متفاوت خواهد بود.

در لیفت پیشانی، پوست پیشانی و تمام ابرو به سمت بالا کشیده می شود. 5- لیفت شقیقه مناسب کسانی است که ابروهایشان قوس زیبایی ندارد و لیفت شقیقه با جراحی و بی حسی یا تقارن ندارند. پس از کسب این اطلاعات در مورد عمل لیفت شقیقه قطعا سوالاتی در مورد اینکه آیا این راه ساده برای رسیدن به زیبایی عوارضی هم خواهد داشت یا خیر ؟ برای انجام این جراحی ممکن است از بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی استفاده لیفت شقیقه قم شود.

1- پس از لیفت شقیقه ممکن است برای مدت کوتاهی بی حسی در ناحیه پیشانی بوجود آید که جای نگرانی نیست . پوست ،بزرگترین اندام بدن انسان است که فرد را در برابر نفوذ عوامل بیماری زا محافظت میکند کسانی که لیفت شقیقه انجام می دهند باید بدانند که پوست در ناحیه لیفت ضعیف خواهد شد و نیاز به مراقبتی بیش ازحد معمول دارد. در شرایطی که چین و چروک های اطراف چشم زیاد باشد، از روش های لیفت شقیقه که روی لایه های میانی و عمیق پوست تاثیر گذارند، استفاده می شود. اولین نکته در انجام جراحی های زیبایی، انتخاب یک کلینیک تخصصی معتبر است.