شیاف و قرص تنگ کننده واژن زنان

ومشکل دیگم اینکه من از وقتی مجرد بودم سینه هام یکی بزرگتر از دیگری بود واگه کسی بدون قصد ب اونها ضربه وارد میکرد خیلی درد میکردن کلاً خیلی حساسن حالا من متاهلم و۱۷ سالمه از وقتی باردار شدم خیییلی دردممیکنن نمیتونم ب اونها دست بزنم مخصوصاً نوک سینه ها و کمی حس میکنم بزرگتر شدن..ممکنه مشکلی داشته باشم یا اینکه درحال رشدن؟ سلام دکترعزیز.وقتتون بخیر.من شماره نوبتم ۲۲۳۷هستش.۲۵ سالمه ومجردم.مشکلی که دارم اینه که عادت های ماهانه م هیچوقت مرتب نبوده،ولی همیشه پریود شدم.اما این اواخر دچارمشکل شدم و الان ۳ماهه که اصلا پریود نشدم.و عصبی هستم وزیرشکمم درد داره ولی پریود نمیشم…

سلام مریم جان در ابتدا لازم به ذکر هست که این محصول وارداتی هست و من نتوانستم مقاله و یا مطالعه ای که همهی ادعاهای فروشندگان یا شرکت سازنده رو تایید کند پیدا کنم. روش استفاده از آن به این صورت است که با گرفتن آب ریشه این گیاه و ماساژ واژن با این مایع، شاهد تنگ شدن واژن خود قیمت شیاف ماریانا 40 عددی خواهید بود. لازم به توضیحه که من قبلا پریودیم نا منظم بود و با دارو هم خوب نشدم ولی الان چندماهی هست که خود به خود قاعدگیم منظم شده ممکنه بکارتم پاره شده باشه و منظمی پریودیم هم دراثر اون باشه؟

کنتراسپتیو ال دی ازقرص قبلی که HDبوده قویتر هست یاضعیف تر میترسم اگر ضعیف تر باشه مثل قرص اولی که بهم دادن و تاثیر نکرد باشه. این گیاه به صورت شیاف هم در دسترس است که از ترکیب چندین گیاه گیاهی ساخته شده است و تولید شرکت mood فرانسه است. طی مدت نیم ساعت شیاف جذب شده و شروع به تنگ کردن واژن می کند. یکی از گیاهانی که در تنگ کردن واژن موثر است و به گیاه زنانه نیز معروف است، شیاف ماریانا قم ماریانا می باشد. ویتامین E، یکی از بهترین ویتامین ها به منظور اثر بخشی بر عملکرد اندام بدن می باشد.

بهترین نوع شیاف ماریانا موجود در بازار شیاف ماریانا دکتر آز یا قرص ماریانا دکتر آز می باشد که دارای خواص بی نظیر برای بانوان می باشند. افرادی که از این شیاف استفاده کرده اند، از نتیجه رضایت داشته اند. شما می توانید از این گیاه یک قطره تهیه کرده و به مدت یک ماه از آن استفاده کنید.