راهنمای کامل هزینه راه اندازی LLC

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

اگر به راه اندازی LLC فکر می کنید ، احتمالاً می پرسید که هزینه آن چقدر است.

برای شروع ، باید هزینه های تشکیل پرونده دولتی ، هزینه های نمایندگی را پرداخت کنید و هزینه های مختلف دیگر را نیز بر عهده بگیرید. علاوه بر این ، هزینه ها از یک ایالت به ایالت دیگر متفاوت است. برخی از ایالت ها نیازهای گرانتری دارند ، در حالی که برخی دیگر ارزان تر هستند.

در ادامه بخوانید تا هزینه های شروع LLC در ایالات متحده را به شما ارائه دهیم.

چرا دانستن هزینه راه اندازی LLC بسیار مهم است

دانستن هزینه تشکیل LLC برای تصمیم گیری های تجاری آگاهانه مهم است.

شما می توانید با تجزیه و تحلیل مزایای یک اقدام در برابر هزینه های مربوطه ، تصمیم را تا حد ممکن عینی ارزیابی کنید. شما می توانید سودآوری عملیات خود را تعیین کرده و بهترین ایالت را برای تشکیل و ثبت شرکت خود انتخاب کنید ، و همچنین خدمات LLC مناسب را انتخاب کنید – همه اینها بدون صرفنظر از بودجه شما.

این هزینه ها بخش مهمی از هزینه های راه اندازی کسب و کار شما هستند که به نوبه خود برای ایجاد یک طرح تجاری دقیق مورد نیاز است. هرچه پیش بینی شما دقیق تر باشد ، تصویر واضح تر است و تصمیمات شما بهتر است.

علاوه بر این ، صاحبان مشاغل اغلب بدون در نظر گرفتن هزینه های پنهان تصمیمات تجاری می گیرند و شروع LLC نیز تفاوتی ندارد.

به عنوان مثال ، هزینه تشکیل پرونده LLC در آرکانزاس 50 دلار و در وایومینگ 102 دلار است. بر اساس این اعداد ، ممکن است آرکانزاس را بر وایومینگ ترجیح دهید. اما در حالی که هزینه سالانه LLC در آرکانزاس 150 دلار است ، ایالت وایومینگ فقط 50 دلار هزینه دارد. بنابراین ، راه اندازی LLC در وایومینگ در بلند مدت ارزان تر از آرکانزاس خواهد بود.

دانستن هزینه راه اندازی LLC نیز به شما کمک می کند تا سرمایه گذاری خود را در اولویت قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که بر اقداماتی تمرکز می کنید که بیشترین ارزش را دارند.

سوالات سریع برای تعیین هزینه راه اندازی LLC

در زیر ، ما چند نکته را برای کمک به شما در تعیین هزینه شروع LLC در ایالت انتخابی خود ذکر کرده ایم. بیایید سریع نگاه کنیم.

چگونه می خواهید LLC خود را تشکیل دهید؟

آیا می خواهید وکیل استخدام کنید ، خودتان این کار را انجام دهید ، از خدمات آنلاین استفاده کنید یا از منابع آنلاین کمک بگیرید؟

همانطور که ممکن است استنباط کرده باشید ، انتخاب های مختلف هزینه های متفاوتی دارند.

اگر LLC خود را خودتان تشکیل می دهید ، فقط باید هزینه های تشکیل پرونده دولتی را بپردازید.

استخدام وکیل برای انجام این کار برای شما حدود 1000 تا 1500 دلار هزینه دارد ، در حالی که استفاده از خدمات ثبت نام آنلاین بین 99 تا 900 دلار است. هر دو هزینه بستگی به شرکت/وکیل و بسته انتخابی شما دارد.

از طرف دیگر ، اگر از منابع آنلاین رایگان استفاده می کنید ، هیچ هزینه ای برای شما ندارد.

صرف نظر از روش تشکیل LLC که انتخاب می کنید ، باید هزینه های تشکیل پرونده دولتی را بپردازید. این هزینه ها معمولاً بین 40 تا 500 دلار متغیر است و میانگین هزینه های تشکیل پرونده برای LLC در ایالات متحده 132 دلار است.

در اینجا خلاصه ای از هزینه های تشکیل 50 ایالت به شرح زیر است:

آلاباما

هزینه ارسال فایل LLC: 212 دلار

هزینه سالانه LLC: حداقل 100 دلار

آلاسکا

هزینه ارسال فایل LLC: 250 دلار

هزینه سالانه LLC: 100 دلار

مهم ترین مقالات پیشنهادی  کوچک کردن سینه با جراحی، لیپوساکشن، طب چینی، ورزش ⋆ کلینیکها

آریزونا

هزینه تشکیل پرونده LLC: 85 دلار

هزینه سالانه LLC: بدون هزینه سالانه

آرکانزاس

هزینه تشکیل پرونده LLC: 50 دلار

هزینه سالانه LLC: 150 دلار

کالیفرنیا

هزینه تشکیل پرونده LLC: 75 دلار

هزینه سالانه LLC: 20 دلار دوساله + مالیات حق رای دادن سالانه

کلرادو

هزینه تشکیل پرونده LLC: 50 دلار

هزینه سالانه LLC: 10 دلار

کانکتیکات

هزینه تشکیل پرونده LLC: 120 دلار

هزینه سالانه LLC: 20 دلار

دلاور

هزینه ارسال فایل LLC: 110 دلار

هزینه سالانه LLC: 300 دلار

فلوریدا

هزینه تشکیل پرونده LLC: 125 دلار

هزینه سالانه LLC: 138.75 دلار

گرجستان

هزینه ارسال فایل LLC: 100 دلار

هزینه سالانه LLC: 50 دلار

هاوایی

هزینه تشکیل پرونده LLC: 50 دلار

هزینه سالانه LLC: 15 دلار

آیداهو

هزینه ارسال فایل LLC: 100 دلار

هزینه سالانه LLC: بدون هزینه سالانه

ایلینوی

هزینه تشکیل پرونده LLC: 179 دلار

هزینه سالانه LLC: 75 دلار

ایندیانا

هزینه تشکیل پرونده LLC: 98 دلار

هزینه سالانه LLC: 30 دلار

آیووا

هزینه تشکیل پرونده LLC: 50 دلار

هزینه سالانه LLC: 45 دلار

کاناس

هزینه تشکیل پرونده LLC: 160 دلار

هزینه سالانه LLC: 50 دلار

کنتاکی

هزینه ارسال فایل LLC: 40 دلار

هزینه سالانه LLC: 15 دلار

لوئیزیانا

هزینه تشکیل پرونده LLC: 105 دلار

هزینه سالانه LLC: 35 دلار

مین

هزینه تشکیل پرونده LLC: 175 دلار

هزینه سالانه LLC: 85 دلار

مریلند

هزینه تشکیل پرونده LLC: 197 دلار

هزینه سالانه LLC: 300 دلار

ماساچوست

هزینه تشکیل پرونده LLC: 520 دلار

هزینه سالانه LLC: 500 دلار

میشیگان

هزینه تشکیل پرونده LLC: 50 دلار

هزینه سالانه LLC: 25 دلار

مینه سوتا

هزینه تشکیل پرونده LLC: 155 دلار

هزینه سالانه LLC: بدون هزینه سالانه

می سی سی پی

هزینه تشکیل پرونده LLC: 53 دلار

هزینه سالانه LLC: بدون هزینه سالانه

میسوری

هزینه تشکیل پرونده LLC: 52 دلار

هزینه سالانه LLC: بدون هزینه سالانه

مونتانا

هزینه تشکیل پرونده LLC: 70 دلار

هزینه سالانه LLC: 20 دلار

نبراسکا

هزینه تشکیل پرونده LLC: 109 دلار

هزینه سالانه LLC: 10 دلار

نوادا

هزینه ارسال فایل LLC: 425 دلار

هزینه سالانه LLC: 350 دلار

نیوهمپشایر

هزینه تشکیل پرونده LLC: 102 دلار

هزینه سالانه LLC: 100 دلار

نیوجرسی

هزینه تشکیل پرونده LLC: 130 دلار

هزینه سالانه LLC: 75 دلار

نیومکزیکو

هزینه تشکیل پرونده LLC: 50 دلار

هزینه سالانه LLC: بدون هزینه سالانه

نیویورک

هزینه تشکیل پرونده LLC: 205 دلار

هزینه سالانه LLC: دوسالانه 9 دلار

کارولینای شمالی

هزینه تشکیل پرونده LLC: 127 دلار

هزینه سالانه LLC: 200 دلار

داکوتای شمالی

هزینه تشکیل پرونده LLC: 135 دلار

هزینه سالانه LLC: 50 دلار

اوهایو

هزینه تشکیل پرونده LLC: 99 دلار

هزینه سالانه LLC: بدون هزینه سالانه

اوکلاهما

هزینه تشکیل پرونده LLC: 104 دلار

هزینه سالانه LLC: 25 دلار

اورگان

هزینه ارسال فایل LLC: 100 دلار

هزینه سالانه LLC: 100 دلار

پنسیلوانیا

هزینه تشکیل پرونده LLC: 125 دلار

هزینه سالانه LLC: بدون هزینه سالانه

رود آیلند

هزینه تشکیل پرونده LLC: 156 دلار

هزینه سالانه LLC: 50 دلار

کارولینای جنوبی

هزینه تشکیل پرونده LLC: 150 دلار

هزینه سالانه LLC: بدون هزینه سالانه

داکوتای جنوبی

هزینه تشکیل پرونده LLC: 150 دلار

هزینه سالانه LLC: 50 دلار

تنسی

هزینه تشکیل پرونده LLC: 308 دلار

هزینه سالانه LLC: 300 دلار

تگزاس

هزینه ارسال فایل LLC: 300 دلار

هزینه سالانه LLC: بدون هزینه سالانه

یوتا

هزینه ارسال فایل LLC: 76 دلار

هزینه سالانه LLC: 20 دلار

ورمونت

هزینه تشکیل پرونده LLC: 125 دلار

هزینه سالانه LLC: 35 دلار

ویرجینیا

هزینه ارسال فایل LLC: 100 دلار

هزینه سالانه LLC: 50 دلار

واشنگتن

هزینه ارسال فایل LLC: 200 دلار

هزینه سالانه LLC: 60 دلار

ایالت واشنگتن

هزینه تشکیل پرونده LLC: 220 دلار

هزینه سالانه LLC: دوسالانه 300 دلار

ویرجینیای غربی

هزینه تشکیل پرونده LLC: 125 دلار

هزینه سالانه LLC: 25 دلار

ویسکانسین

هزینه تشکیل پرونده LLC: 130 دلار

هزینه سالانه LLC: 25 دلار

مهم ترین مقالات پیشنهادی  هزینه لیپوساکشن و لیپوماتیک در مشهد

وایومینگ

هزینه تشکیل پرونده LLC: 102 دلار

هزینه سالانه LLC: 50 دلار

سایر هزینه ها عبارتند از:

  • ثبت مقالات سازمان-40 تا 500 دلار
  • رزرو نام LLC (اختیاری)-10 تا 50 دلار
  • ثبت یک برنامه نام تجاری تجاری (اختیاری)-50 تا 100 دلار

از موارد فوق ، فقط تشکیل مقالات سازمان LLC شما هزینه ای اجتناب ناپذیر است ، زیرا لازم است. شما بدون سند مجوز دولت را نخواهید داشت ، به این معنی که LLC شما ثبت نخواهد شد. بنابراین مطمئن شوید که هنگام شروع LLC ، این سند به دقت تدوین و ثبت شده است.

آیا برای نمایندگی LLC خود به نماینده ثبت شده نیاز دارید؟

نماینده ثبت شده شخص یا شرکتی است که موافقت می کند نقطه تماس شما و دولت ایالتی یا فدرال باشد. آنها شخصی هستند که شما برای پذیرش اسناد رسمی یا خدمات فرایند به نمایندگی از LLC خود تعیین کرده اید.

ایالت چند الزام را برای یک نماینده ثبت شده که شامل داشتن آدرس خیابان در ایالت است ، بیان کرده است. تا زمانی که این شرایط را برآورده می کنید ، می توانید نماینده ثبت شده خود باشید ، اما توصیه می شود برای آرامش خاطر شخص ثالث را انتخاب کنید.

اگر تصمیم به استخدام شخص ثالث دارید ، باید نمایندگی تجاری ثبت شده را استخدام کنید. بسته به خدماتی که استفاده می کنید ، سالانه بین 100 تا 300 دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

ما به شدت توصیه می کنیم از Rocket Lawyer استفاده کنید. این شرکت نمایندگان ثبت شده مقرون به صرفه و با تجربه را ارائه می دهد تا تمام اسناد و مکاتبات قانونی شما را از طرف شرکت شما اداره کنند. این سرویس با نرخ ثابت 149.95 دلار در سال در دسترس است.

علاوه بر دسترسی به نمایندگان ثبت شده ، Rocket Lawyer همچنین می تواند روند تشکیل LLC را ساده کرده و وکلای متخصص را در نوک انگشتان شما برای مشاوره حقوقی ارائه دهد – همه اینها بدون شکستن بانک.

آیا برای قرارداد عملیاتی باید هزینه پرداخت کنید؟

قرارداد اجرایی شما یا هزینه اضافی خواهد داشت یا بر اساس نحوه تشکیل LLC شما در بسته شما قرار می گیرد.

به عنوان مثال ، اگر خودتان این کار را انجام دهید ، باید یک قرارداد عملیاتی آنلاین خریداری کنید که حدود 50 تا 200 دلار برای شما هزینه دارد. یا ممکن است بتوانید الگوی توافقنامه عملیاتی را بصورت آنلاین رایگان بیابید – فقط مطمئن شوید که شامل همه چیزهایی است که به آن نیاز دارید.

همچنین می توانید از خدمات ادغام آنلاین استفاده کنید. پیش نویس قرارداد عملیاتی ممکن است در اشتراک شما گنجانده شود (در صورت خرید بسته متوسط ​​یا درجه یک) ، یا هزینه اضافی بین 50 تا 100 دلار باید بپردازید.

مهم نیست که آیا قرارداد اجرایی خود را به صورت رایگان دریافت می کنید یا خیر. مهم این است که چگونه نوشته شده است. این سند باید واضح و مختصر ، با کرک کمتر و محتوای بیشتر باشد.

گزینه دیگر استخدام وکیل است که به احتمال زیاد بخشی از معامله بسته خواهد بود. این می تواند تا 500 دلار برای شما هزینه داشته باشد.

آیا خودتان برای EIN درخواست می کنید؟

به عنوان یک شرکت تازه تاسیس ، برای باز کردن حساب بانکی کسب و کار خود باید شماره شناسایی کارمند یا EIN دریافت کنید. EIN ها همچنین IRS را برای پیگیری کسب و کار شما آسان تر می کند.

خبر خوب این است که IRS به بنیانگذاران کسب و کار اجازه می دهد تا EIN را به صورت رایگان دریافت کنند. اما اگر وکیل استخدام می کنید ، ممکن است EIN در هزینه های آنها لحاظ شود. بسته به نرخ ساعتی وکلا می توانند حدود 50 تا 100 دلار هزینه داشته باشند. این مورد در مورد یک وب سایت تلفیقی مشابه است ، که ممکن است EIN به عنوان بخشی از بسته گنجانده شود ، یا می توانید هزینه اضافی پرداخت کنید و آن را از سرویس دریافت کنید. هزینه ها بین 50 تا 100 دلار متغیر است.

مهم ترین مقالات پیشنهادی  آشنایی با تعمیر برج خنک کننده

آیا ایالت شما هزینه سالانه LLC دارد؟

اکثر ایالت های آمریکا هزینه سالانه LLC دارند. صاحبان LLC باید این هزینه را بپردازند تا شرکت خود را در وضعیت خوبی نگه دارند. عدم پرداخت به موقع هزینه های سالانه LLC شما ممکن است منجر به تعطیلی شود. دولت شما حتی ممکن است شرکت شما را منحل کند!

هزینه های سالانه بسته به محل فعالیت شما بین 0 تا 800 دلار متغیر است ، با متوسط ​​هزینه سالانه LLC تا 91 دلار (سالانه).

LLP شما همچنین ممکن است ملزم شود زندگی تجاری محلی یا ایالتی خود را هر سال تمدید کند. هزینه های تمدید معمولا 20 تا 100 دلار است.

استراتژی های بلند مدت برای تشکیل LLC شما

در این بخش ، ما چند استراتژی آزمایش شده را مرور می کنیم تا به شما در ایجاد LLC بدون استرس کمک کند.

جستجوی نام LLC را برای مطابقت با الزامات دولتی انجام دهید

هر ایالت دارای الزامات نامگذاری LLC خاصی است که بنیانگذاران کسب و کار باید از آنها پیروی کنند. این علاوه بر این واقعیت است که نام کسب و کار شما باید منحصر به فرد باشد و به راحتی توسط مشتریان بالقوه پیدا شود.

با در نظر گرفتن این نکات ، با جستجوی سریع نام در وب سایت وزیر خارجه خود شروع کنید تا مطمئن شوید که قبلاً استفاده نشده است و مطابق با دستورالعمل های نامگذاری است. این مرحله ساده از بسیاری از مشکلات غیر ضروری جلوگیری می کند.

حساب بانکی جداگانه ای داشته باشید

ما به شدت توصیه می کنیم به محض ارسال اسناد تشکیل LLC ، یک حساب بانکی به نام شرکت خود راه اندازی کنید.

از این حساب برای همه و همه معاملات شرکت ، اعم از قراردادهای خرید مهم تا خرید لوازم اداری روزمره استفاده کنید. پرداخت به شرکت نیز باید به حساب شرکت و نه حساب های شخصی انجام شود.

اگر می خواهید در کتابهای خوب IRS بمانید ، واقعاً باید حسابهای جداگانه ای داشته باشید. تجمیع دارایی های شخصی و تجاری ممکن است منجر به سلب محافظت از مسئولیت شرکت شما توسط دادگاه ها شود.

پیش نویس قرارداد عملیاتی

اکثر ایالت ها برای تهیه یک قرارداد عملیاتی به LLC نیاز ندارند. اما هنوز ضروری است که یکی از آنها را در محل خود داشته باشید – حتی اگر تنها مالک شرکت باشید.

توافقنامه عملیاتی شما دستورالعمل های قانونی و چارچوبی را برای اداره شرکت شما مشخص می کند در حالی که همزمان کسب و کار خود را به عنوان یک شخص حقوقی جداگانه تاسیس می کنید. همچنین مالکیت شرکت ، مسئولیت های اعضا/مدیر و نسبت توزیع سود صاحبان LLC را مشخص می کند.

مدیریت شرکت و روش انحلال از دیگر جنبه های پوشش داده شده است.

با همه چیز به وضوح مستند و سازماندهی شده ، احتمال هر گونه سوء تفاهم بین اعضا تا حد زیادی به حداقل می رسد.

مراحل بعدی

پس از درک و برنامه ریزی بودجه LLC خود ، گام بعدی این است که مدارک لازم را برای رسمی شدن LLC خود تنظیم کنید.

برای این کار ، باید اساسنامه خود را تنظیم کنید ، یک نماینده ثبت شده تعیین کنید و هزینه های مورد نیاز را بپردازید. متناوبا ، می توانید با یک سرویس LLC ثبت نام کنید تا از طرف شما این وظایف را انجام دهد.

ما لیستی از بهترین خدمات حقوقی آنلاین را برای شروع صحیح شما گردآوری کرده ایم. هنگامی که LLC شما ثبت و رسمی شد ، پس باید بر حفظ آن تمرکز کنید تا خود را برای موفقیت آماده کنید.