راهنمای کامل برای اینکه نماینده ثبت شده خود باشید

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

داشتن نماینده ثبت شده در اکثر ایالت ها یک الزام اساسی است ، اما دستورالعمل های مربوط به اینکه این نماینده باید چه کسی باشد تقریباً به شدت دیکته نمی شود. برخی تصمیم می گیرند در کنار یک سازمان کار کنند. برخی تصمیم می گیرند که نماینده ثبت شده خود شوند. در حالی که هر دو از نظر قانونی قابل قبول هستند ، این سال مطرح می شود که کدام گزینه برای شما بهترین است؟

بیایید دریابیم.

چرا نمایندگان ثبت شده بسیار مهم هستند

نمایندگان ثبت شده افراد یا سازمان های شخص ثالثی هستند که اسناد قانونی مهم را از طرف یک شرکت از سازمان های کشوری و دولتی دریافت می کنند.

از شرکتها گرفته تا شرکتهای با مسئولیت محدود و مشارکتهای محدود ، اکثر مشاغل باید نماینده ای ثبت شده تعیین کنند. ممکن است به بیش از یک مورد نیاز داشته باشید. در حقیقت ، اگر قصد دارید تجارت خود را در ایالت دیگری گسترش دهید ، به نمایندگی ثبت شده در آن ایالت نیز احتیاج دارید.

دلیل اصلی این الزام این است که با دولت تماس رسمی برقرار کنید و به آنها وسیله ای مطمئن و سازگار برای دستیابی به مالکیت هر شرکتی بدهید. دولت می تواند کلیه پرونده های مهم و هرگونه تغییر در الزامات سازمان و اعلام شکایت را با نماینده ثبت شده در میان بگذارد ، که پیام ها را می پذیرد و سپس آنها را به صاحب مشاغل ارسال می کند.

فرض کنید کسب و کار شما تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد (متأسفم برای این سناریوی کمتر از مطلوب!). در این مورد ، قبل از ارائه خدمات به شرکت شما باید اطلاع داده شود. یک نماینده ثبت شده اعلان را دریافت می کند زیرا آنها محل تماس تعیین شده برای تجارت شما هستند.

به عنوان صاحب مشاغل ، مسئولیت شما این است که به دولت اطلاع دهید که نماینده ثبت شده شما کیست و در هر زمان می تواند با آنها تماس بگیرد. شما باید آدرس واقعی نماینده ثبت شده خود را به ایالت بدهید (صندوق های پستی محاسبه نمی شوند). به همین دلیل است که فرد باید مقیم ایالت یا ثبت نام باشد.

برای تأکید مجدد ، نمایندگان ثبت شده برای دریافت مراحل قانونی ، اطمینان از تماس یکپارچه با دولت و رعایت تعهد مهم هستند.

سلب مسئولیت: این تصور غلط رایج وجود دارد که هر کسب و کاری به یک نماینده ثبت شده نیاز دارد. آنها نمی کنند. پس از ثبت مشاغل ، اکثر ایالت ها شرکت ها را ملزم به داشتن نماینده ثبت شده می کنند ، اما تعیین این مورد توسط هر دولت. با ایالت محل فعالیت خود مشورت کنید تا ببینید آیا به نماینده ثبت شده نیاز دارید یا خیر. فقط زمانی پیش بروید که برای کسب و کار شما الزامی است.

چگونه می توان تصمیم گرفت که آیا نماینده ثبت شده شخصی شما ارزش آن را دارد یا خیر

این که آیا شما باید نماینده ثبت شده خود شوید یا خیر ، پاسخ به س difficultالی دشوار است. هیچ کس نمی تواند بهترین شرط بندی شما را به شما بگوید ، به همین دلیل است که شما باید موقعیت و کسب و کار خاص خود را از نزدیک مشاهده کنید.

بهترین راه برای تصمیم گیری رفتن است. ادامه را بخوانید تا مزایا و معایب نمایندگی ثبت شده خود را با جزئیات توضیح دهیم.

جنبه های مثبت بودن نماینده ثبت شده خود شما

به عنوان مالک ، هیچ کس بیشتر از شما به شرکت شما اهمیت نمی دهد. به راحتی می توان فهمید که چرا ثبت نام به عنوان نماینده ثبت شده شرکت شما راه حلی بدیهی به نظر می رسد. بیایید مزایای نمایندگی ثبت شده شرکت شما را مرور کنیم:

  • صرفه جویی در پول: استخدام خدمات نمایندگی ثبت شده چندان گران نیست ، اما باز هم ، هیچ گزینه رایگان پیدا نخواهید کرد – یا بهتر بگویم ، هیچ یک از آنها برای یک دوره خاص رایگان نیستند. داشتن نمایندگی ثبت شده به شما کمک می کند 100 دلار یا بیشتر در هر سال پس انداز کنید.
  • راحتی بیشتر: اگر از دوشنبه تا جمعه بدون وقفه ، از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در محل کسب و کار خود حضور دارید ، ممکن است نمایندگی ثبت شده شرکت خود راحت تر باشید. مطمئن شوید که با دریافت اسناد و مکاتبات قانونی – گاهی حتی پرونده های حقوقی – در حضور مشتریان و کارمندان راحت هستید.
  • عدم تمایز بین نامه ها: در حالی که یک نماینده ثبت شده اسناد و مکاتبات قانونی مهمی را ارسال می کند ، ممکن است نامه های معمولی را از طرف کسب و کار شما نپذیرد. این به این دلیل است که ارسال نامه های استاندارد بخشی از شرح وظایف آنها نیست. اگر این کار را انجام دهند ، احتمالاً هزینه های اضافی را از شما دریافت می کنند. البته وقتی در کار هستید این مسئله نیست.

معایب داشتن نمایندگی ثبت شده توسط خود شما

مانند هر دو روی یک سکه ، هر تصمیم مثبت و منفی دارد. در اینجا معایب بودن نماینده ثبت شده شرکت خودتان وجود دارد:

  • در دسترس بودن روزانه: بارزترین عیب نمایندگی ثبت شده توسط خود شما این است که باید هر روز دوشنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در محل کار خود حضور داشته باشید. این به این دلیل است که نماینده ثبت شده باید در دسترس باشد تا تحویل های مستند از ایالت را در ساعات کاری استاندارد دریافت کند. اگر شما آنجا نباشید ، تحویل انجام نمی شود و منجر به نتایج نامطلوب می شود ، مانند دعوایی علیه شرکت شما بدون اطلاع شما.
  • الزامات آدرس دولت اصلی: شرکت ها باید در هر ایالتی که در آن فعالیت می کنند نمایندگی ثبت شده داشته باشند. اگر شما به عنوان نماینده ثبت شده خود خدمت می کنید ، باید کسب و کار خود را فقط به ایالت خود محدود کنید زیرا نمی توانید همزمان در دو مکان حضور داشته باشید. علاوه بر این ، شما باید وضعیت هر تغییر آدرس را اطلاع دهید ، که وقت گیر است و شامل پول می شود زیرا باید هزینه ای را برای هر اعلان تغییر آدرس پرداخت کنید.
  • عدم رعایت حریم خصوصی: آدرس نماینده ثبت شده یک پرونده عمومی است. از شما خواسته می شود که آدرس خود را در پرونده عمومی وارد کنید ، که اگر شما یک مشاغل خانگی را اداره می کنید ، می تواند مشکل بزرگی باشد. بنابراین ، اگر مشاغل خود را خارج از منزل خود اداره می کنید و نمی خواهید آدرس خود را در دسترس عموم قرار دهید ، بودن نمایندگی ثبت شده خود مناسب شما نیست.
  • خجالت احتمالی: دریافت دعوای حقوقی به اندازه کافی استرس زا است ، اما اگر کارمند و مشتری شما شاهد شکایت از شما باشند این سطح از استرس می تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد. نه تنها می تواند برای شما بسیار شرم آور باشد ، بلکه ممکن است مشتریان شما نیز تصور اشتباهی داشته باشند ، که باعث می شود در معاملات شکست بخورید.
  • شکست دادخواست به صورت پیش فرض: یکی از جدی ترین نکات منفی بودن نمایندگی ثبت شده توسط خود شما این است که ممکن است تحویل ها را از دست بدهید. هنگام شکایت از شما ممکن است از دریافت اسناد فرایند خودداری کنید ، به این معنی که ممکن است از شکایت علیه خود بی اطلاع باشید. در نتیجه ، شما نمی توانید از خود در دادگاه دفاع کنید ، که منجر به عواقب شدید برای تجارت شما می شود.

همانطور که می بینید ، معایب آن از مزایای آن بیشتر است.

اگر بتوانید نکات منفی بالا را مدیریت کنید ، می توانید نماینده ثبت شده خود باشید. اما اگر واقع بینانه صحبت کنیم ، بهتر است از یک نمایندگی نمایندگی ثبت شده استفاده کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

به عنوان مثال ، Rocket Lawyer خدمات نمایندگی ثبت شده عالی را ارائه می دهد. این دسترسی به متخصصان بسیار با تجربه در هر 50 ایالت را فراهم می کند که هرگونه خدمات فرایند را دریافت و به شما اطلاع می دهند ، و اطمینان حاصل می کند که هیچ گونه نامه نگاری مهم یا احضاریه یا شکایت احتمالی را از دست ندهید. علاوه بر این ، همه اعلامیه های قانونی شما به صورت آنلاین ذخیره می شوند و به راحتی قابل دسترسی هستند.

خیالتان راحت خواهد بود که هر سند به موقع دریافت می شود و می توانید حریم خصوصی خود را حفظ کرده و مجبور نباشید هر روز از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در دسترس باشید. البته این واقعیت که شما می توانید کسب و کار خود را به هر تعداد ایالت که می خواهید گسترش دهید ، مزیت دیگری است.

نکات سریع برای انتخاب سرویس نمایندگی ثبت شده

با توجه به اهمیت یک نماینده ثبت شده برای شهرت و نتیجه کسب و کار شما ، باید انتخاب درست را انجام دهید. گذشته از ملاحظات زیر ، نکته دیگری که باید بدیهی به نظر برسد این است که سرویس نمایندگی ثبت شده در کجا واقع شده است. شما ممکن است در حال حاضر فقط در یک مکان مشغول به کار باشید ، اما در آینده برنامه ای برای گسترش به کشورهای همسایه یا سراسر کشور دارید. به دنبال خدمات نمایندگی ثبت شده با نمایندگی هایی باشید که در حال حاضر و در آینده در حال کار در آنها هستید.

در زیر لیستی از عواملی است که باید به شما در انتخاب بهترین خدمات نمایندگی ثبت شده برای شرکت شما کمک کند. بیا یک نگاهی بیندازیم.

شهرت شرکت

دانستن اینکه می توانید به نماینده ثبت شده خود اعتماد کنید تا کار خود را به درستی انجام دهد ، بسیار مهم است.

شغل نماینده ثبت شده ممکن است بسیار ساده به نظر برسد – اما فقط در ظاهر. این می تواند بسیار شدید باشد ، به ویژه اگر در چندین حالت کار می کنید. مهلت هایی وجود دارد که باید رعایت شود و اسناد و مدارک ، از جمله موارد دیگر ، وجود دارد. شما باید به نماینده ثبت شده خود اعتماد کنید تا این اسناد را برای شما بپذیرد و تحویل دهد و اطلاعات حساس یا محرمانه را به طور ایمن اداره کند.

به عنوان مثال ، اگر کسب و کار شما مجبور است یک سند مهم را ظرف دو هفته آینده ارسال کند ، نماینده ثبت شده شما باید آن را به شما اطلاع دهد و سند را به مقامات مربوطه ارسال کند.

به طور مشابه ، اگر از کسب و کار شما شکایت شود و نماینده ثبت شده شما از طرف تجارت شما اخطار دعوی را بپذیرد ، باید فوراً آن را به شما اطلاع دهد تا وقت کافی برای مشورت با مشاور حقوقی خود و پاسخ مناسب داشته باشید.

سطح تجربه

هنگام ارزیابی شرکت های نمایندگی مختلف ، علاوه بر شهرت ، باید تجربه را نیز در نظر بگیرید.

همانطور که گفته شد ، نماینده ثبت شده مسئول رسیدگی به اسناد حساس است که باید به موقع ارسال و تحویل داده شوند. یک نماینده ثبت شده بی تجربه ممکن است نداند که برخی از این اسناد چقدر می تواند مهم باشد ، که ممکن است اعتبار کسب و کار شما را به خطر بیندازد و در نتیجه مجازات یا جریمه شوید.

با خدمات آینده صحبت کنید و از سطح تجربه نمایندگان ثبت شده آنها مطلع شوید. بهتر است نمایندگی هایی را انتخاب کنید که تجربه کاری در زمینه کسب و کار شما داشته و در مشاغل خود با چندین شرکت رو به رشد همکاری کرده اند. درخواست گواهی مشتریان نیز می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند.

خدمات مشتری

مانند هر فروشنده دیگری ، شما نیز می خواهید به عنوان یک مشتری مورد قدردانی و احترام قرار بگیرید.

اگرچه شما اغلب با نماینده ثبت شده خود ارتباط برقرار نخواهید کرد ، اما بهتر است یک سرویس نمایندگی ثبت شده را انتخاب کنید که به شما احساس راحتی می دهد. هنگام رسیدگی به مکاتبات خود اطمینان حاصل کنید که سریع و کارآمد هستند.

یک نکته خوب این است که نظرات مشتریان را در سیستم عامل های محبوب مانند G2 و TrustRadius بررسی کنید. به شرکت هایی با رتبه چهار ستاره یا بالاتر پایبند باشید. آنچه مشتریان قبلی در مورد خدمات احتمالی و همچنین دوست داشتن و نپسندیدن آنها می گویند را مرور کنید.

مزایای ارزش افزوده

به عنوان یک کارآفرین ، زمان بسیار کمی در اختیار دارید. بنابراین هر چیزی که بتواند به شما در رسیدگی به مشاغل شما کمک کند و کارها را آسان کند ، مطمئناً به نفع شما خواهد بود.

بسیاری از خدمات نمایندگی ثبت شده مزایای ارزش افزوده ای برای جذب مشتری ارائه می دهند. این می تواند شامل سرویس هایی مانند ارتباطات الکترونیکی باشد ، جایی که نماینده هشدارها و یادآوری های ایمیل خودکار را در مورد مهلت سند شما ارسال می کند. اسکن و ارسال ایمیل به اسناد مهم ، بنابراین می توانید آنها را بلافاصله قبل از رسیدن نسخه های فیزیکی مشاهده کنید ، از دیگر مزایای آن است.

مزایای خدمات مختلف را پیدا کنید و یکی را انتخاب کنید که به بهترین نحو با نیازهای شما مطابقت دارد.

مراحل بعدی

اکنون که ما در مورد نحوه انتخاب خدمات نمایندگی ثبت شده مناسب برای شرکت خود بحث کردیم ، زمان انتخاب است.

راهنمای بهترین خدمات حقوقی آنلاین ما را در مورد شش سرویس برتر بررسی کنید تا به شما در تشکیل ، ثبت نام و مدیریت شرکت خود بدون شکستن بانک کمک کند. شما از راهنمایی حرفه ای عالی در هر زمان و هر مکان مطمئن هستید. این خدمات همچنین نمایندگان ثبت شده ای را برای اطمینان از مطابقت ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا بر روی اسناد و مدارک خود باقی بمانید.

این که آیا برای کمک به مشاغل خود ، صدور اطلاعیه ها ، تنظیم قرارداد ، حفاظت از مالکیت معنوی یا هر چیز دیگری نیاز به کمک دارید ، این خدمات شما را تحت پوشش قرار می دهد.