راهنمای کامل درک LLC ها در مقابل C-Corps

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

یکی از مهمترین ملاحظاتی که در راه اندازی یک کسب و کار وجود دارد این است که آیا یک LLC یا C-Corp ایجاد کنید. هر یک از گزینه ها پیامدهای گسترده ای در تقریباً همه جنبه های کسب و کار شما دارد. بنابراین لازم است بدانید که هر گزینه چه چیزی ارائه می دهد و اشکالات احتمالی.

چرا درک تفاوت بین LLC و C-Corp بسیار مهم است

ممکن است برای ایجاد ساختار تجاری خود عجله داشته باشید. اما ، مهم است که قبل از کشیدن ماشه ، گزینه های خود را با دقت بسنجید. معمولاً ، این به معنی انتخاب بین LLC و C-Corp است.

اول ، هر دو LLC و C-Corp دارای مزیت قابل توجهی هستند. در هر دو مورد ، مالکان ، اعضا ، سهامداران و سرمایه گذاران از حمایت مسئولیت محدود برخوردار می شوند. مسئولیت محدود نوعی حمایت حقوقی است که دارایی ها و دارایی های تجاری را از دارایی ها و امور شخصی جدا می کند. این سطح حفاظت برای مشاغل و مالکیت انفرادی پیش نمی رود.

در مورد LLC ها و C-Corps ، تجارت از نظر قانونی به عنوان یک شخص طبقه بندی می شود. بنابراین ، شرکت مسئول بدهی ها ، بدهی ها و زیان های مالی خود است. این بدان معناست که در صورت شکست کسب و کار یا شکایت از مالی شخصی شما محافظت می شود.

با این حال ، اینجاست که شباهت های LLC ها و C-Corps به پایان می رسد. بنابراین ، انتخاب هر یک از این دو پیامدهای فوری و بلند مدت برای تجارت شما دارد. ما مفاهیم عملی و تجاری LLCs در مقابل C-Corps را در بخشهای بعدی بررسی خواهیم کرد.

در حال حاضر ، واحد تجاری که انتخاب می کنید دارای پیامدهای زیر است:

  • مالیات
  • مدیریت
  • عضویت
  • گزینه های سهام
  • حکومت

همچنین یک نهاد تجاری دیگر وجود دارد که به نام S-Corp شناخته می شود. S-Corp به سادگی یک C-Corp است که برای دریافت مالیات ویژه در IRS انتخاب شده است.

نکات سریع برای کمک به شما در انتخاب بین LLC و C-Corp Today

اکنون ما به اصل موضوع LLC ها در مقابل C-Corps می رسیم. اول ، تفاوت بین دو موجودیت چیست؟ سپس ، مهمتر از همه ، کدام را باید تنظیم کنید؟

با توجه به شانس ، می توانید چندین عنصر را با هم مقایسه کنید تا تفاوتهای بین دو موجودیت را درک کنید. همچنین می توانید یکی را که برای اهداف شما منطقی تر است انتخاب کنید.

کدام یک راحت تر شکل می گیرد؟

اگر می خواهید بلافاصله کسب و کار خود را راه اندازی کنید ، روند تشکیل برای LLC در مقابل C-Corp متفاوت است.

الزامات خاص برای تشکیل هر یک از انواع موجودیت از ایالت به ایالت دیگر متفاوت است. اما راه اندازی LLC به طور کلی ساده تر است. شما باید مقاله ای از سازمان ها را به وزیر امور خارجه تسلیم کرده و یک قرارداد عملیاتی تنظیم کنید.

روند تشکیل C-Corp بیشتر کشیده شده است. علاوه بر ارائه مقاله مشارکت به وزیر امور خارجه ، شما همچنین باید:

  • ایجاد و نگهداری هیئت مدیره
  • مطابق قوانین سهامداران و سهامداران فدرال و ایالتی
  • حداقل دو افسر از جمله رئیس جمهور و منشی داشته باشید
  • برگزاری جلسات سهامداران سالانه
  • صورتجلسه شرکت های جلسات سهامداران را نگه دارید
  • ارائه گزارش سالانه

در حالی که بسیاری از این الزامات برای LLC نیز توصیه می شود ، اما طبق قانون اجباری نیست. علاوه بر این ، برای اکثر مشاغل کوچک که به تازگی راه اندازی شده اند ، تشکیل C-Corp ممکن است بسیار وقت گیر و گران باشد.

کدام یک انعطاف پذیرتر است؟

LLC انعطاف پذیرتر است ، در حالی که C-Corps سخت تر است. با این حال ، اگر هنوز از مالکیت و ساختار مدیریت خود مطمئن نیستید ، LLC ممکن است ارزش بررسی را داشته باشد. این آزادی را خواهید داشت که بر عملیات روزانه نظارت کنید یا یکی از مالکان را برای انجام این وظیفه تعیین کنید. همچنین تقسیم وظایف و استخدام مدیر خارجی در صورت تمایل بسیار ساده تر است.

با C-Corp همه چیز سخت تر است. به عنوان مثال ، شما باید یک هیئت مدیره را استخدام کنید. هیئت مدیره تعیین و نظارت بر اهداف تجاری را بر عهده خواهد داشت. این ساختار می تواند استفاده از استقلال به عنوان مالک را با چالش مواجه کند زیرا قبل از تصمیم گیری یا اجرای تغییرات سازمانی باید با هیئت مدیره مشورت کنید.

راه اندازی و هزینه های سالانه LLC در مقابل C-Corp

باز هم ، هزینه دقیق راه اندازی و نگهداری LLC در مقابل یک شرکت بر اساس ایالت متفاوت است. بنابراین ، هزینه راه اندازی و اجرای هر یک از ساختارهای کسب و کار بر اساس ایالت متفاوت است.

هر دو موسسه تجاری هزینه تشکیل پرونده را جذب می کنند. به عنوان مثال ، در دلاور ، هزینه تشکیل پرونده برای LLC ها 110 دلار و برای شرکت ها 109 دلار است. از سوی دیگر ، در نبراسکا 109 دلار هزینه تشکیل پرونده برای LLC و 68 دلار برای C-Corp پرداخت می کنید. بنابراین ، هزینه راه اندازی اولیه برای هر نهاد بستگی به مکان شما دارد.

اغلب ایالت ها هزینه های سالانه ای را نیز اخذ می کنند که اغلب به عنوان گزارش سالانه شناخته می شود. بار دیگر ، این هزینه در هر ایالت متفاوت است. قبل از تصمیم گیری در مورد واحد تجاری خود ، باید این هزینه ها را مقایسه کنید. به عنوان مثال ، ممکن است متوجه شوید که راه اندازی یک شرکت ارزان تر از LLC است ، همانطور که در Delaware اتفاق می افتد.

پیامدهای مالیاتی را در نظر بگیرید

یکی از تفاوت های آشکار بین LLC و C-Corp در زمان مالیات است. LLC ها از مالیات “گذر” استفاده می کنند. تحت این نوع مالیات ، سود و زیان کسب و کار به اعضای LLC منتقل می شود. IRS کد مالیاتی شرکت اعمال نمی کند. در عوض ، اعضا سود تجاری را در اظهارنامه مالیاتی شخصی خود گزارش می دهند. این بدان معناست که سود فقط در سطح فردی مالیات می گیرد.

از سوی دیگر ، C-Corps با مالیات مضاعف مواجه است. در اینجا ، IRS مالیات بر سود شرکت را در سطح شرکت جمع آوری می کند. سپس ، هنگامی که سود به عنوان سود سهام تقسیم می شود ، سهامداران مالیات را در سطح فردی می پردازند.

C-Corps می تواند با ایجاد فرم 2253 برای ایجاد S-Corp این مشکل را دور بزند. در این مورد ، S-Corp از مزایای عبور LLC برخوردار است.

با این حال ، S-Corps محدود به 100 سهامدار است ، بنابراین تبدیل C-Corp به S-Corp همیشه ممکن نیست. تعیین S-Corp همچنین سهامداران را محدود به شهروندان و ساکنان ایالات متحده می کند و فقط به شما امکان می دهد یک کلاس سهام ارائه دهید. بنابراین ، مزایای مالیاتی S-Corp با برخی از معاملات همراه است.

آیا برنامه ای برای سرمایه گذاری خطرپذیر یا سرمایه گذاران فرشته دارید؟

اگر قصد افزایش سرمایه از فرشته سرمایه گذاران یا سرمایه گذاران خطرپذیر را دارید ، LLC ها محدودیت های شدیدی دارند. برای اولین بار ، LLC ها سهامدار یا سهام ندارند. در عوض ، قرارداد عملیاتی حقوق مالی همه اعضا را تعیین می کند. این حقوق ممکن است بر اساس واحدهای عضویت یا درصد باشد. این فرایند می تواند دست و پا گیر باشد و باعث می شود بسیاری از سرمایه گذاران بودجه C-Corps را به LLC ترجیح دهند.

S-Corps نیز محدودیت های مشابهی دارد. به عنوان مثال ، همه سهامداران باید شهروندان یا مقیم ایالات متحده باشند. این محدودیت امکان سرمایه گذاری خارجی را منتفی می کند. علاوه بر این ، فقط می توانید یک نوع سهام منتشر کنید. باز هم ، این محدودیت می تواند پتانسیل سرمایه گذاری شما را به شدت محدود کند. در نهایت ، سهامداران شما به 100 نفر محدود می شوند.

بنابراین ، اگر قصد دارید در آینده در معرض دید عموم قرار بگیرید یا از سرمایه گذاران کمک مالی بگیرید ، بهترین گزینه شما ممکن است یک C-Corp باشد. تقسیم سود به سهامداران در یک شرکت آسان است. علاوه بر این ، سهامداران این اختیار را دارند که سهام خود را نگه دارند یا آن را بفروشند.

نظر حرفه ای بگیرید

اگر همه موارد دیگر با شکست مواجه شد و شما نمی توانید در مورد ساختار تجاری مناسب تصمیم بگیرید ، یک وکیل تجاری می تواند به روشن شدن مسائل کمک کند. حتی نیازی نیست که با یک وکیل تماس بگیرید تا نظر متخصص را در این مورد دریافت کنید. LegalZoom ، یک سرویس حقوقی آنلاین ، می تواند مشکل را یکبار برای همیشه حل کند.

کافی است به این صفحه بروید و اطلاعات درخواستی را پر کنید. از شما خواسته می شود چند جزئیات ارائه دهید ، از جمله:

  • محل کسب و کار شما در کجا فعالیت خواهد کرد
  • خواه انتفاعی باشد یا غیر انتفاعی
  • اگر تنها مالک شما هستید
  • اگر مایل به جذب سرمایه گذار هستید
  • اگر تصمیم دارید تصمیم خود را تغییر دهید ، ساختار را تغییر دهید
  • آیا خدمات حرفه ای ارائه می دهید یا خیر

سپس آدرس ایمیل خود را وارد کنید و LegalZoom نتایج پرسشنامه را برای شما ارسال می کند. این سرویس رایگان است و تکمیل آن تنها چند دقیقه طول می کشد.

این که آیا در نهایت LLC یا C-Corp را انتخاب می کنید ، می توانید از LegalZoom برای ایجاد نهاد تجاری خود استفاده کنید. هزینه ها از 79 دلار بعلاوه هزینه تشکیل پرونده برای LLC و 149 دلار به علاوه هزینه های تشکیل پرونده دولتی برای C-Corp شروع می شود. علاوه بر این ، لازم نیست نگران جزئیات نامعقول فرایند تشکیل ، از جمله تأیید در دسترس بودن نام کسب و کار خود ، تهیه اساسنامه یا اساسنامه و پیگیری وزیر امور خارجه باشید.

استراتژی های بلند مدت برای انتخاب بین LLC و C-Corp

برخی از ملاحظات هنگام انتخاب بین LLC و C-Corp نیاز به یک دید بلند مدت از کسب و کار شما دارد. این رویکرد به شما کمک می کند تا از همان ابتدا تصمیم درست را بگیرید. برای شروع می توانید به طور بالقوه با انتخاب ساختار مناسب ، در زمان و هزینه مربوط به تبدیل LLC به C-Corp صرفه جویی کنید.

آیا می خواهید در آینده تجارت خود را بفروشید؟

یکی دیگر از ملاحظات مهم بلند مدت هنگام انتخاب بین LLC و C-Corp این است که آیا مایل به فروش مشاغل خود هستید. برای اولین بار ، فروش یک C-Corp در ازای سهام در بخش IRC 386 بسیار ساده تر است. همچنین اگر یک شرکت سهامی باشد ، می توانید کسب و کار خود را بسیار راحت تر سازماندهی کنید.

بنابراین ، اگر امیدوار هستید که در آینده تجارت خود را بفروشید ، شرکت بهتر گزینه است. علاوه بر این ، از این طریق می توانید از سازماندهی مجدد مالیاتی گران قیمت جلوگیری کنید.

مدت احتمالی شرکت

اگر قصد ایجاد یک تجارت پایدار را دارید ، C-Corp گزینه مطلوب تری است. برخی از سناریوها می توانند باعث انحلال LLC شوند ، از جمله اگر یکی از اعضا بمیرد ، تجارت را ترک کند یا اعلام ورشکستگی کند. در این حالت ، اعضای باقی مانده باید از ابتدا یک LLC جدید ایجاد کنند. همیشه می توان جزئیات آنچه در هنگام ترک یا مرگ یک عضو در قرارداد عملیاتی LLC ذکر می شود را درج کرد. اما ، انحلال کسب و کار هنوز در این سناریوها تهدیدی است.

از سوی دیگر ، یک شرکت می تواند زندگی دائمی داشته باشد. این طول عمر را می توان در اساسنامه شرکت تعبیه کرد. در این حالت ، زمانی که سهامدار قابل توجهی فوت کرد یا شرکت را ترک کرد ، این تجارت می تواند به حیات خود ادامه دهد. همچنین انتقال سهام مالکیت سهامدار ترک شده آسان تر است. سهامداران باقی مانده می توانند مالکیت سهام را با فروش یا وصیت آنها به شخص دیگری منتقل کنند. به طور کلی ، این سهام در صورت فوت وارث سهامداران به آنها منتقل می شود.

حفظ مالکیت معنوی

حفاظت از مالکیت معنوی برای بسیاری از استارتاپ ها ، به ویژه در زمینه فناوری ، یک ملاحظه مهم است. در حالت ایده آل ، شما می خواهید کسب و کار دارای مالکیت معنوی باشد. C-Corps در این سناریو عالی است زیرا اگر یک بنیانگذار از سازمان خارج شود ، شرکت هنوز صاحب IP است.

یکی دیگر از مزایای این راه اندازی این است که یک عضو موسس نمی تواند تجارت را در برابر حقوق IP گروگان بگیرد. متأسفانه این سناریو زمانی رایج است که اختلافاتی بین بنیانگذاران ایجاد شود. علاوه بر این ، یک C-Corp در مورد مشارکت اعضا شفافیت ارائه می دهد.

در نهایت ، مالکیت معنوی را می توان بخشی از دارایی های کسب و کار دانست. این می تواند ارزش کسب و کار را افزایش داده و آن را برای سرمایه گذاران جذاب تر کند. با این حال ، مذاکره درباره حقوق مالکیت معنوی با LLC های تک نفره بسیار دشوارتر است.

مراحل بعدی

مرحله بعدی درخواست مجوزها و مجوزهای لازم برای راه اندازی کسب و کار شما است. این الزامات در سطح فدرال و ایالت متفاوت است و بسته به صنعتی که در آن فعالیت می کنید. برای اطمینان از اینکه چیزی را از دست ندهید ، باید برای مشاوره حرفه ای هزینه کنید. این امر به ویژه در مورد صنایع تخصصی صادق است که پیمایش آنها بسیار دشوار است. وب سایت مدیریت مشاغل کوچک یک منبع عالی برای کمک به شما در درک مجوزها و مجوزهای تجاری معمولی ارائه می دهد.

در نهایت ، باید مدارک لازم را به وزیر امور خارجه تسلیم کنید. اسناد خاص مورد نیاز برای تشکیل پرونده بستگی به ساختار تجاری دلخواه شما و ایالت شما دارد. مجدداً ، می توانید با یک وکیل کار کنید تا مطمئن شوید که مدارک صحیح را تنظیم کرده اید. از طرف دیگر ، یک سرویس حقوقی آنلاین مانند LegalZoom می تواند کل فرایند را بر عهده بگیرد. این گزینه در صورتی جذاب است که می خواهید در فرآیند تشکیل کاملاً دست داشته باشید و خطاهایی را که ممکن است روند را به حداقل برساند به حداقل برسانید.

در اینجا سه ​​راهنمای دیگر Crazy Egg وجود دارد که به شما در روند تشکیل کمک می کند: