راهنمای کامل مالیات بر حقوق و دستمزد

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

مالیات حقوق و دستمزد یک اصطلاح کلی است که شامل تمام مالیاتهای پرداختی بر روی دستمزد کارکنان می شود-از قانون مشارکت بیمه فدرال (FICA) گرفته تا مالیاتهای مشاغل آزاد. به محض استخدام اولین کارمند خود ، مسئول کسر بخشی از دستمزد آنها برای پرداخت مالیات های خاص از طرف آنها می شوید.

اما مالیات حقوق و دستمزد می تواند گیج کننده باشد.

بسیاری از صاحبان مشاغل هیچ اطلاعی از نحوه عملکرد مالیات حقوق و دستمزد ندارند و منجر به عدم رعایت قوانین و مجازات های سنگین می شوند. رعایت بسیار مهم است ، بنابراین ما این راهنما را برای کمک به شما در درک مالیات حقوق و دستمزد – آنچه هستند ، چگونه کار می کنند و چگونه باید آنها را تنظیم کنیم – ایجاد کرده ایم.

چرا مالیات حقوق و دستمزد بسیار مهم است

اول از همه ، مالیات حقوق و دستمزد توسط دولت های فدرال ، ایالتی و محلی وضع می شود و 23.05 of از کل درآمد آنها را شامل می شود.

این امر آن را به دومین منبع بزرگ درآمد دولت و از این رو ، به یکی از اجزای مهم سیستم مالیاتی آمریکا تبدیل می کند. دولت از پول مالیات برای تأمین هزینه فعالیتهای مختلف و تأمین رفاه شهروندان استفاده می کند.

به عنوان مثال ، بخشی از مالیات های FICA که به تامین اجتماعی اختصاص داده می شود برای تأمین بودجه برنامه بیمه سالمندان و بازماندگان و بیمه ناتوانی (OASDI) استفاده می شود. بر این اساس ، بازنشستگان ، افراد دارای معلولیت و خانواده های آنها ماهیانه درآمد دارند تا بتوانند زندگی خود را تأمین کنند. از نظر زمینه ، مالیات حقوق و دستمزد منبع اصلی تامین مالی این برنامه ها است که 88 درصد از کل ورودی ها به صندوق ها را در سال 2019 تشکیل می دهد.

همچنین ، مالیات بر حقوق و دستمزد به حفظ برنامه های بیمه اجتماعی مانند تامین اجتماعی و مدیکر کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که این برنامه ها همچنان به کسانی که به آنها نیاز دارند مزایایی ارائه می دهد.

نکات سریع برای بهبود مالیات بر حقوق و دستمزد امروز

در زیر ، ما چند نکته ساده را برای کمک به شما در پرداخت موفقیت آمیز مالیات حقوق و دستمزد مورد بحث قرار می دهیم. بیا یک نگاهی بیندازیم.

درک کنید که چه چیزی برای شما بهتر عمل می کند

شما می توانید مالیات حقوق و دستمزد کارکنان را مدیریت کرده و از بسیاری جهات از رعایت آنها اطمینان حاصل کنید – به تنهایی ، استخدام یک متخصص مالیاتی ، دریافت خدمات حقوق و دستمزد. شما باید بفهمید کدام روش بهترین کار را می کند برای شمابه

  • مالیات خود را به تنهایی انجام دهید. شما مسئولیت تکمیل مالیات برای کارکنان خود را بر عهده می گیرید. شما باید به صورت دستی فرم مالیات W-4 کارکنان را بررسی کرده و حق بیمه را محاسبه کنید. سپس به جداول درآمد مراجعه کرده و برخی از ریاضیات اولیه را برای محاسبه مقدار مناسب مالیات پس از در نظر گرفتن کسر مالیات حقوق و دستمزد ایالتی و فدرال انجام می دهید. اگر سه یا کمتر کارمند دارید ، این می تواند کار کند و زمان زیادی را نیز صرف نکند.
  • از خدمات یک متخصص مالیاتی استفاده کنید. متخصصان مالیاتی چیزی را دارند که بسیاری از صاحبان مشاغل ندارند: تخصص و تجربه. آنها می توانند شما را در هر مرحله از محاسبه و تنظیم مالیات حقوق و دستمزد راهنمایی کنند. این نه تنها می تواند برای شما راحت تر باشد ، بلکه احتمال هرگونه خطا را نیز کاهش می دهد. گرچه استخدام یک متخصص مالیاتی گرانتر از انجام مالیات خود است.
  • دریافت خدمات حقوق و دستمزد. خدمات حقوق و دستمزد شرکت های پردازش حقوق و دستمزد شخص ثالث هستند که به طور کامل پردازش حقوق و دستمزد و رعایت مالیات را بر عهده می گیرند. ثبت نام در یک سرویس حقوق و دستمزد یک فرآیند دستی محاسبه و ثبت مالیات را به صورت خودکار انجام می دهد. ما در مورد بعدی به تفصیل در این مورد بحث خواهیم کرد.

خودکار مالیات حقوق و دستمزد

محاسبه مالیات حقوق و دستمزد به صورت دستی می تواند سخت باشد و مستعد خطا باشد.

علاوه بر این ، اگر مالیات حقوق و دستمزد خود را اشتباه محاسبه ، پرداخت و تسلیم کنید ، می توانید با مشکلات زیادی روبرو شوید. IRS یا آژانس های دولتی ممکن است در صورت عدم پرداخت مالیات ، جریمه یا مجازات سنگینی برای شما وضع کنند. یا ممکن است در صورت اخذ مالیات زیاد از فیش حقوقی کارکنان با رعایت شرایط کار دچار مشکل شوید.

خوشبختانه می توانید از راه حل حقوق و دستمزد آنلاین برای محاسبه خودکار مالیات حقوق و دستمزد خود به نمایندگی از شما استفاده کنید.

در حالی که گزینه های زیادی در بازار وجود دارد ، ما Gusto را به شدت توصیه می کنیم. این می تواند به طور خودکار مالیات حقوق و دستمزد شما را به نمایندگی های لازم محاسبه و ثبت کند.

پس از راه اندازی اولیه ، می توانید حقوق و دستمزد را روی خلبان خودکار بگذارید ، که مسئولیت محاسبه و ثبت مالیات را از دوش شما می گیرد. علاوه بر این ، Gusto همچنین بسیار امن ، کاربر پسند است و می تواند حقوق و دستمزد شما را در چند دقیقه اجرا کند.

Gusto چهار گزینه قیمت دارد:

  • فقط پیمانکار: 0 دلار در ماه + 6 دلار به ازای هر پیمانکار در ماه
  • هسته: 39 دلار در ماه + 6 دلار برای هر کارمند در ماه
  • کامل: 39 دلار در ماه + 12 دلار در هر کارمند در ماه
  • دربان: 149 دلار در ماه + 12 دلار در هر کارمند در ماه

اگر کارمند دائمی تمام وقت استخدام نکرده اید ، ممکن است فقط به برنامه پیمانکار نیاز داشته باشید. طرح اصلی شامل گزینه های حقوق و دستمزد کامل خدمات ، مدیریت مزایای سلامتی ، سلف سرویس کارکنان ، ادغام و مزایا است. Complete دارای همه این موارد است ، به علاوه واریز مستقیم روز بعد ، ردیابی زمان و پروژه ، مدیریت زمان استراحت پرداخت شده ، ابزارهای استخدام و استقرار و موارد دیگر. به عنوان طرح بالاترین سطح خود ، Concierge تمام ویژگی های برنامه های دیگر را دارد و شامل متخصصان منابع انسانی تأیید شده برای کمک به شما ، یک مرکز منابع انسانی ، هشدارهای انطباق و پشتیبانی درجه یک است.

گوستو یکی از برترین های صنعت حقوق و دستمزد است و در لیست بهترین نرم افزارهای حقوق و دستمزد ما قرار دارد. دیگر مدعیان برتر شامل OnPay و ADP هستند. راهنمای خرید ما و بررسی هفت گزینه حقوق و دستمزد را بررسی کنید تا بهترین گزینه را برای کسب و کار شما بیابید. اگر فقط گزینه های حقوق و دستمزد آنلاین می خواهید ، ما شما را در آنجا نیز تحت پوشش قرار داده ایم!

با آخرین نرخ مالیات حقوق و دستمزد به روز باشید

شما باید آخرین نرخ مالیات حقوق و دستمزد را بدون توجه به این که مالیات خود را به تنهایی انجام می دهید ، متخصص مالیاتی استخدام می کنید یا از راه حل حقوق و دستمزد آنلاین استفاده می کنید ، مطلع باشید.

بهترین راه برای اطلاع از نرخ مالیات حقوق و دستمزد جاری ، نشریه 15 IRS (بخشنامه E) – راهنمای مالیات کارفرما است. این راهنما سالانه به روز می شود ، بنابراین همیشه برای محاسبه مالیات بر درآمد فدرال ، FUTA و FICA به آخرین جداول های کسر شده و نرخ مالیات دسترسی خواهید داشت.

در اینجا نرخ های سال مالی جاری آمده است:

  • کارفرما و کارمند هرکدام 6.2 درصد برای تامین اجتماعی کمک می کنند. بنابراین ، مجموع آن 12.4 درصد است و حداکثر درآمد مشمول مالیات 137،700 دلار است.
  • کارفرما و کارمند هرکدام 1.45٪ برای Medicare کمک می کنند که در کل 2.9٪ است. با این حال ، برخی قوانین وجود دارد: کارمندانی که بیش از 200،000 دلار درآمد دارند باید 0.9 additional اضافی بپردازند. کارفرمایان هیچ گونه مسئولیتی در قبال پرداخت مبلغ اضافی برای چنین کارمندانی ندارند.
  • FUTA 6 درصد تعیین شده است ، با حداکثر درآمد مشمول مالیات 7000 دلار. اما اگر کارمندی مالیات SUTA خود را به موقع بپردازد ، می تواند تا 5.4 درصد کاهش دریافت کند. این امر به شدت نرخ مالیات FUTA را به 0.6 reduces کاهش می دهد.
  • مالیات های محلی نیز اعمال می شود. از آنجا که این مالیات مختص هر منطقه است ، باید با تماس با مقامات محلی تعیین کنید که چقدر مالیات باید پرداخت کنید.
  • مالیات بر درآمد دولت و نرخ SUTA مختص ایالت است.

اگر به نظر می رسد این کار زیاد است ، نگران نباشید.

IRS و سایر مقامات مالیاتی بیانیه هایی را به شما ارائه می دهند که نشان می دهد چه نرخ هایی برای تجارت شما اعمال می شود و هنگام ثبت نام تجارت خود باید چه برنامه های پرداخت و گزارش را رعایت کنید.

مهلت های پرداخت مالیات حقوق و دستمزد خود را بدانید

بسته به شغل شما ، باید مالیات را به صورت ماهانه یا نیمه هفتگی به IRS واریز کنید. همچنین ممکن است مجبور شوید اظهارنامه های مالیاتی سه ماهه و سایر اسناد مورد نیاز را طبق مهلت IRS ارائه دهید.

اگرچه مهلت های پرداخت مالیات دولتی معمولاً از برنامه IRS پیروی می کند ، اما برای اطمینان باید باز هم با مقامات ایالت خود تماس بگیرید. شما واقعاً نمی خواهید هیچ مهلتی را در این مورد از دست بدهید.

اگر محاسبات مالیاتی خود را انجام می دهید ، حتماً در تقویم خود یادآوری مهلت ها را قرار دهید. اگر متخصصان مالیاتی را استخدام کنید ، آنها از رعایت مهلت ها مراقبت می کنند. و اگر از نرم افزار حقوق و دستمزد استفاده می کنید ، معمولاً یادآوری هایی برای شما تنظیم شده است یا این کار را به صورت خودکار انجام می دهد.

از اشتباهات رایج مالیاتی حقوق و دستمزد خودداری کنید

ثبت مالیات یک کار جدی است و جایی برای اشتباه وجود ندارد. به همین دلیل است که باید مراقب باشید و دوبار بررسی کنید تا از اشتباهات رایج هنگام محاسبه و ثبت مالیات خود جلوگیری کنید. در اینجا دو مسئله وجود دارد که ممکن است با آن روبرو شوید:

  • طبقه بندی اشتباه کارکنان شما می توانید کارمندان تمام وقت یا پاره وقت و همچنین پیمانکاران و فریلنسرها داشته باشید. اما وقتی صحبت از مالیات به میان می آید ، رفتار کارکنان متفاوت از پیمانکاران و کارگران آزاد است. اگر آنها را اشتباه طبقه بندی کنید ، در معرض خطر مسئولیت تمام مالیات های عقب افتاده قرار خواهید گرفت.
  • خطا در EIN شما EIN مخفف Number Identification Number کارمند است و یک شماره نه رقمی است که توسط IRS برای شناسایی مشاغل شما برای اهداف مالیاتی صادر شده است. حتی یک اشتباه تایپی کوچک در EIN شما می تواند فاجعه بار باشد. EIN ها موقتی صادر می شوند که در طول فرایند درخواست ارائه می شوند. اگر در حالتی که مالیات را در ایالتی که نیاز به EIN دائمی دارد ثبت می کنید ، می تواند مشکلی ایجاد کند. می خواهید بیشتر بیاموزید؟ برای اطلاع از نحوه تشکیل پرونده EIN به 3 مرحله آسان برای دریافت مقاله EIN مراجعه کنید.

استراتژی های بلند مدت برای مالیات حقوق و دستمزد

بهترین راه ها برای جلوگیری از خطا هنگام محاسبه و ثبت مالیات حقوق و دستمزد ، درک نحوه عملکرد این فرآیند ، مسئولیت های شما و آموزش کارکنان است که باید انتظار داشته باشند. در اینجا نگاهی عمیق تر به آن استراتژی های بلند مدت برای کمک به موفقیت دارید:

نحوه عملکرد مالیات بر حقوق و دستمزد را درک کنید

کارکنان و کارفرمایان مالیات حقوق و دستمزد را پرداخت می کنند پرداخت ناخالص هر کارمند دریافت می کند بنابراین اگر کارمندی 1000 دلار دریافت کند و مالیات حقوق و دستمزد 10 درصد باشد ، درآمد خالص وی پس از کسر مالیات به 900 دلار کاهش می یابد.

هر کارمند می تواند کسر حقوق و دستمزد خود را در ستون های حقوق خود مشاهده کند ، که همچنین تعداد ساعات کار و نرخ ساعتی را به آنها نشان می دهد. منابع پرداختی کارکنان همچنین باید سایر اطلاعات مهم مربوط به هر کسر ، از جمله بیمه های اجتماعی ، مدیکر و مالیات بر درآمد فدرال ، ایالتی و محلی را پوشش دهند.

سپس کارفرما اقلام غیر مالیاتی را از حقوق هر کارمند کسر می کند. این می تواند شامل بیمه درمانی ، مشارکت 401 (k) و سایر مزایای کارکنان باشد.

سرانجام ، پس از انجام همه کسورات لازم ، کارمند حقوق خود را که حاوی حقوق است دریافت می کند مقدار خالصبه

توجه داشته باشید: دولت معمولاً مالیات حقوق و دستمزد را بر اساس مبلغ ناخالصی که یک کارمند به دست می آورد ، تعیین می کند. اما بیشتر مالیات حقوق و دستمزد هیچ گونه تعدیل برای کسر هزینه ها ندارد. بسته به اندازه حقوق و دستمزد کارگران ، مالیات حقوق و دستمزد کارفرما نیز در حقوق کارکنان ظاهر نمی شود.

وظایف حقوق و دستمزد خود را بدانید

به عنوان یک کارفرما ، مسئولیت های مختلف حقوق و دستمزد را بر عهده خواهید داشت. این شامل:

  • آگاهی از کسر مالیات بر درآمد و سایر مالیات های اشتغال.
  • واریز کلیه مالیاتهای اشتغال طبق برنامه سپرده ثابت. اگرچه برای کارفرمایان بسیار کوچک استثنا وجود دارد.
  • تهیه گزارشات فصلی در مورد مالیات های شغلی که شامل کسر مالیات بر درآمد و FICA می شود.
  • ارسال گزارش سالانه در مورد پرداخت مالیات بر کارکنان به کارکنان و سازمان تامین اجتماعی.
  • ماندن در بالای گزارش سالانه FUTA و گزارش سطح دولتی.

همچنین ممکن است مجبور شوید مبالغی را از دستمزد کارکنان خود ، مانند تزیین برای تأمین حمایت از کودکان یا مبالغ معوق انتخابی حقوق ، نگه دارید. به یاد داشته باشید ، این کسرها انجام دادن نه مشمول مالیات اشتغال شوند

کارکنان خود را در مورد مالیات حقوق و دستمزد آموزش دهید

کارکنان اغلب از دریافت حقوق کمتر از آنچه انتظار داشتند تعجب می کنند ، به ویژه کارکنان تازه کار.

کسانی که تازه وارد نیروی کار شده اند ممکن است ندانند که دستمزد خانه شان همیشه کمتر از دستمزد یا حقوق ساعتی آنها خواهد بود. در حالی که کارکنان ملزم به پر کردن گواهی نگهداری کارمند فرم W-4 هستند ، اصطلاحات موجود در فرم می تواند برای آنها گیج کننده باشد.

به عنوان کارفرما ، وظیفه شماست که نحوه عملکرد مالیات حقوق و دستمزد را برای جلوگیری از تنگناها و از بین بردن سردرگمی به آنها آموزش دهید.

یک سند ساده توضیح دهید که مالیات حقوق و دستمزد را شامل می شود ، از جمله میزان مالیاتی که از هر چک حقوق کسر می کنید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تکمیلی که به کارکنان ارائه می دهید به زبان انگلیسی ساده و قابل درک است.

ایده در اینجا این است که به تمام س questionsالات آنها در مورد حقوق و دستمزد خود پاسخ دهید.

مراحل بعدی

پس از حقوق و دستمزد ، اطمینان از رعایت می آید.

همانطور که گفته شد ، ما به شدت توصیه می کنیم که یک راه حل مدرن حقوق و دستمزد دریافت کنید تا مالیات حقوق و دستمزد خود را به صورت خودکار انجام دهید و از قوانین و قوانین و مقررات قابل اجرا پیروی کنید. Gusto توصیه شماره 1 ما است ، اما می توانید با مراجعه به بهترین راهنمای نرم افزار حقوق و دستمزد ، گزینه های دیگر را نیز در نظر بگیرید.

همچنین می توانید سایر مقالات مربوط به حقوق و دستمزد ما را در اینجا بررسی کنید: