6 مرحله آسان برای تشکیل مقالات سازمان

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

ثبت مقالات سازمان یک شغل پر زرق و برق نیست – اما این یک گام بزرگ در راه اندازی یک کسب و کار و تشکیل LLC است. پس از پر کردن فرم ها ، تمام اطلاعات قانونی مورد نیاز برای سازماندهی جنبه های دیگر تجارت خود مانند ایجاد حساب های بانکی یا دریافت شماره های مالیاتی مناسب را در اختیار خواهید داشت. و حتی اگر کمی دلهره آور به نظر می رسد ، با خدمات تشکیل کسب و کار می توانید مقالات خود را با تقریباً صفر تلاش ثبت و تأیید کنید.

چرا ثبت مقالات سازمان ارزش آن را دارد

ثبت مقالات سازمان ممکن است هیجان انگیزترین کار در جهان نباشد ، اما برای هر کسی که امیدوار است به طور قانونی یک تجارت را اداره کند ، کاملاً ضروری است.

و هنگامی که اطلاعات را جمع آوری و تأیید کردید ، بقیه سرپرست شما را ساده تر می کند و روز راه اندازی را آسان تر می کند. شما تمام اطلاعات مورد نیاز خود را برای نشان دادن سرمایه گذاران ، اضافه کردن آنها به قرارداد عملیاتی و درخواست مالیات یا حساب های بانکی در اختیار خواهید داشت.

یکی دیگر از دلایلی که برای تشکیل مقالات سازمان ارزش دارد ، داشتن حمایت قانونی برای تجارت شما از روز اول است. شما مسئولیت کسب و کار خود را بر عهده خواهید گرفت و یک نماینده ثبت شده خواهید داشت که به شما کمک می کند تا راهکارهای قانونی و تجاری را پیش ببرید.

مانند هر وظیفه سرپرستی برای راه اندازی یک کسب و کار ، درست انجام دادن و سازماندهی از ابتدا می تواند به رشد سریعتر ، جلوگیری از ورشکستگی و قانونی ماندن کمک کند – و این امر در مورد مقالات سازمان صادق است.

سرمایه گذاری مورد نیاز برای تشکیل مقالات سازمان

ثبت مقالات سازمان رایگان نیست – اما لازم نیست گران باشد.

اکثر ایالت ها برای تشکیل مقالات سازمان هزینه ای دریافت می کنند و هزینه در هر ایالت متفاوت است ، اما معمولاً بین 100 تا 250 دلار کاهش می یابد.

شما همچنین باید یک نماینده ثبت شده را استخدام کنید ، حتی اگر خودتان فرم ها را پر کرده اید. از نظر قانونی ، از شما خواسته می شود که یک نماینده ثبت شده را در اسناد خود استخدام کرده و لیست کنید ، و این هزینه معمولاً بین 100 تا 300 دلار در سال هزینه دارد.

شما همچنین می توانید از یک سرویس تشکیل قانونی استفاده کنید – که شامل یک نماینده ثبت شده به همراه مشاوره در مورد تشکیل LLC شما و کمک به کارهای اداری است. این معمولاً گزینه مقرون به صرفه تری است زیرا می توانید در مورد همه جنبه های مختلف تشکیل LLC-نه تنها تشکیل مقالات سازمانی-برای یک بسته بسته کمک بگیرید.

محبوب ترین سرویس تشکیل حقوقی LegalZoom است که خدمات کامل LLC را ارائه می دهد که شامل پر کردن تمام اسناد و مدارک ، نماینده ثبت شده به حساب شما و کمک به حرکت در قوانین مختلف در ایالت شما است. قیمت آنها برای خدمات تشکیل LLC فقط از 79 دلار شروع می شود.

6 مرحله برای تشکیل مقالات سازمان

ثبت مقالات سازمان به اندازه سایر جنبه های راه اندازی یک کسب و کار سرگرم کننده نیست – اما آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. تا زمانی که اطلاعات صحیح را جمع آوری کنید ، به راحتی می توانید فرم ها را پر کرده و کسب و کار خود را ثبت کنید.

در اینجا مراحلی که باید هنگام ثبت مقالات سازمان خود دنبال کنید وجود دارد:

شماره 1 – یک نام تجاری انتخاب کنید

شما قبلاً می دانید که به یک نام تجاری نیاز دارید – اما ممکن است ندانید که اکثر ایالت ها در مورد آنچه شما باید در نام خود و آنچه نمی توانید بگویید شرایط خاصی دارند. نام نادرست در واقع رایج ترین دلیل رد شدن برنامه های LLC است.

به عنوان مثال ، بسیاری از ایالت ها از شما می خواهند این واقعیت را که یک LLC هستید در نام خود ذکر کرده و از عبارت یا اختصار استفاده کنید. و برخی ایالت ها لیستی از کلمات غیرقابل استفاده مانند “بیمه” دارند زیرا ممکن است گمراه کننده باشند.

هنگامی که نام خود را انتخاب می کنید ، باید الزامات ایالت خود را بررسی کرده و مطمئن شوید که نام شما قانونی است و قبلاً در ایالت شما استفاده نمی شود.

شما باید بتوانید این اطلاعات را در وب سایت وزیر خارجه خود بیابید. اگر از یک سرویس تشکیل دهنده ، مانند LegalZoom استفاده می کنید ، می توانند به شما کمک کنند که آیا نام شما در دسترس است یا خیر و مطمئن شوید که هیچ قانونی را زیر پا نمی گذارید.

شماره 2 – جزئیات مناسب LLC خود را جمع آوری کنید

قبل از اینکه بتوانید مقالات سازمانی خود را به صورت واقعی ثبت کنید ، باید اطلاعات مورد نیاز برای تشکیل LLC خود و نیز تهیه مقالات سازمانی خود را جمع آوری کنید.

شما قبلاً نام کسب و کار خود را انتخاب کرده اید و باید تصور تقریبی داشته باشید که کسب و کار شما چه کاری انجام می دهد و چگونه آن را انجام می دهید.

اما شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که همه اعضا در مورد اطلاعاتی که باید پر کنید ، نام ، و اینکه برخی از اطلاعات مالی و حقوقی خود را آماده کرده اید قبل از شروع پر کردن اسناد و مدارک خود ، موافقت کنید.

در اینجا چند مورد از مواردی که برای تنظیم مقالات قبل نیاز دارید آورده شده است:

  • نام کسب و کار شما
  • آدرس ثبت شده شما
  • تاریخ های راه اندازی کسب و کار شما
  • نام و آدرس هر یک از اعضا
  • هرگونه وام را تضمین کنید
  • طرح کسب و کار تهیه کنید
  • بودجه ای را کنار هم بگذارید

اینها همه مواردی است که شما به هر حال برای راه اندازی خود به آن نیاز دارید – اما ممکن است هنگام تهیه اسناد خود از شما اطلاعات خواسته شود ، بنابراین مطمئن شوید که همه چیز را از قبل آماده کرده اید.

اگر نگران این هستید که این کار کمی گیج کننده باشد ، ممکن است بخواهید با یک سرویس تشکیلاتی مانند LegalZoom کار کنید.

LegalZoom نه تنها به شما کمک می کند تا تمام جزئیات ذکر شده در بالا را جمع آوری کنید ، بلکه می تواند به شما در افزودن اطلاعات گفته شده به مقالات فرم های سازمانی ، پیدا کردن اسناد و مدارک مناسب برای ایالت خود و اطمینان از اینکه هیچ اشتباهی نکرده اید کمک کند.

آنها حتی به شما می گویند که آیا نام تجاری شما در ایالت شما موجود است یا خیر ، و راهنمای گام به گام هر مرحله ای که باید قبل از ثبت مقالات سازمان خود انجام دهید ، به شما ارائه می دهند.

شماره 3 – یک نماینده ثبت شده دریافت کنید

هنگامی که فرایند تشکیل LLC خود را آغاز کرده اید و اطلاعاتی را برای ارسال آماده دارید ، ابتدا باید نماینده ثبت شده را پیدا کنید.

اگر از یک سرویس تشکیل دهنده مانند LegalZoom استفاده می کنید ، یک نماینده ثبت شده به کسب و کار شما اختصاص داده می شود و در بسته شما لحاظ می شود.

در غیر این صورت ، شما باید یک نماینده ثبت شده محلی برای استخدام پیدا کنید ، ترجیحاً با تجربه در صنعت خاص خود. نمایندگان ثبت شده در هر ایالت یک الزام هستند و کسب و کار شما باید یکی از آنها را در مقالات سازمان خود ذکر کند تا تأیید شود و به عنوان یک تجارت معتبر شناخته شود.

از نظر فنی ، نماینده ثبت شده شما می تواند هر کسی باشد که در ساعات کار دارای دفتر باز است – اما شما باید یک وکیل مجاز با شهرت خوب استخدام کنید. جنبه های حقوقی کسب و کار شما در جایی نیست که شما بخواهید کار خود را کوتاه کنید و یک نماینده ثبت شده می خواهید که بتواند هرگونه مشکل قانونی پیش از این را به شما اطلاع دهد.

به همین دلیل است که شما یا باید با یک سرویس تشکیلاتی مانند LegalZoom ، که به طور روزانه با تشکیلات LLC سروکار دارد کار کنید ، یا فردی با تجربه در طاقچه یا صنعت خاص شما. آنها بسیار بهتر از وکلای کم تجربه می توانند شما را از مشکلات حقوقی دور نگه دارند و به شما در تنظیم مقالات سازمانی خود کمک کنند.

شماره 4 – الزامات دولتی خود را بررسی کنید

نکته بعدی که باید قبل از ثبت مقالات سازمان خود انجام دهید این است که الزامات خاص ایالت خود را بررسی کنید.

این شامل بارگیری فرم صحیح از وب سایت ایالت شما و سپس افزودن همه جزئیات و مراحل مختلف درخواست شده است. به عنوان مثال ، برخی ایالت ها به امضای نماینده ثبت شده شما نیاز دارند ، در حالی که برخی دیگر نیازی به امضا ندارند.

اگر از خدمات تشکیلات استفاده می کنید ، آنها می توانند به شما در مورد نیازهای خاص در ایالت شما کمک کنند. اگر نه ، می توانید به وب سایت وزیر خارجه ایالت خود بروید و فرم ها و الزامات صحیح را به عنوان یک سند بارگیری کنید.

فقط توجه داشته باشید که برخی ایالت ها نام های متفاوتی برای مقالات سازمان دارند. در اینجا دو نام دیگر وجود دارد که ممکن است سند زیر را پیدا کنید:

گواهی تشکیل:

(واشنگتن ، نیوهمپشایر ، نیوجرسی ، آلاباما ، دلاور ، می سی سی پی ، تگزاس و مین)

گواهینامه سازمان:

(آیداهو ، آیووا ، کانکتیکات ، یوتا ، ماساچوست و پنسیلوانیا)

وب سایت وزیر امور خارجه باید به شما بگوید که چگونه می توانید پرونده را به صورت آنلاین یا از طریق نامه ارسال کنید.

اگر می توانید فرم را به صورت آنلاین پر کنید ، باید بتوانید آن را مستقیماً از طریق وب سایت دولتی یا پیوند انجام دهید. اگر مجبور هستید آن را از طریق پست ارسال کنید ، ایده خوبی است که چندین نسخه را برای مرجع خود چاپ کنید ، یا در صورت گم شدن چیزی در نامه.

شماره 5 – اطلاعات صحیح را وارد کنید

اکنون شما آماده پر کردن فرم ها هستید.

البته ، اگر از خدمات تشکیلات برای این کار استفاده می کنید ، می توانید از نماینده ثبت شده خود کمک بخواهید ، یا از خدمات خود بخواهید که فرم ها را از طرف شما پر کند.

جزئیات مورد نیاز از ایالتی به ایالت دیگر کمی متفاوت است ، اما به طور کلی ، در صورتی که خودتان مقاله ها را پر کرده اید ، موارد زیر را باید در نظر بگیرید:

نشانی

اگر پیش فرض تجاری رسمی ندارید ، هنگام افزودن آدرس خود دو گزینه در اختیار شما قرار دارد.

می توانید آدرس خانه خود را قرار دهید یا آدرس صندوق پستی ثبت شده را قرار دهید. رفتن به صندوق پستی آسان تر و احتمالاً ایمن تر است مگر اینکه بخواهید مردم از محل زندگی شما مطلع شوند.

لیست نمایندگی ثبت شده و دفتر ثبت شده

شما باید نماینده ثبت شده خود ، آدرسی را که در ساعات اداری با آن تماس می گیرند ، ذکر کنید و همچنین ممکن است از نماینده خود بخواهید که از طرف شما بیانیه پذیرش را امضا کند.

مدت زمان

شما باید مدت زمانی را که قصد اجرای LLC خود را دارید بیان کنید. اکثر LLC ها به عنوان “دائمی” ثبت شده اند ، به این معنی که شما برنامه ریزی می کنید که LLC به طور نامحدود یا تا زمان انحلال آن کار کند.

ساختار مدیریت

شما باید لیست کنید که آیا LLC شما توسط اعضا مدیریت می شود یا مدیر مدیریت می شود. این باید بین اعضا تصمیم گرفته شود و ابتدا امضا شود.

هدف LLC

برخی ایالت ها از شما می خواهند که شرح مفصلی از آنچه LLC شما انجام می دهد ، خدماتی که ارائه می دهید و نحوه انجام آن خدمات چگونه ارائه دهید.

بدهی و بدهی

همچنین ممکن است مجبور شوید بیانیه ای را تکمیل کنید که قابلیت اطمینان و مسئولیت بدهی اعضای LLC شما را محدود می کند.

سازمان دهنده (ها)

شما همچنین باید یک سازمان دهنده یا سازمان دهنده رسمی را لیست کنید. اگر یک LLC را به تنهایی راه اندازی می کنید ، این شخص شما هستید ، اما اگر چندین عضو دارید ، ممکن است همه بخواهید به عنوان سازمان دهنده فهرست شوند.

اعضا

این مورد در هر ایالت الزامی نیست ، اما برخی از شما می خواهند نام و آدرس هر یک از اعضای LLC را لیست کنید.

شماره 6 – فرم را ارسال کنید

هنگامی که فرم ها را تکمیل کردید و از صحت آنها مطمئن شدید ، می توانید مقاله های سازمان را ثبت کنید.

همانطور که گفته شد ، برخی از ایالت ها به شما اجازه می دهند مقالات سازمان خود را به صورت الکترونیکی ارسال کنید – اما برخی از آنها هنوز از شما می خواهند که آنها را از طریق پست ارسال کنید. اگر به صورت فیزیکی ارسال می کنید ، مطمئن شوید که چند نسخه دارید و در صورت گم شدن آن را از طریق نامه ثبت شده و قابل پیگیری ارسال می کنید.

سپس باید منتظر بمانید تا LLC شما تأیید شود. این معمولاً در عرض 3-5 هفته اتفاق می افتد.

پس از تأیید شدن ، گواهینامه ای دریافت خواهید کرد که به شما امکان می دهد با سایر جنبه های راه اندازی یک کسب و کار ، مانند افتتاح حساب بانکی تجاری ، دریافت شماره های مالیاتی صحیح یا دریافت وام از سرمایه گذاران شروع کنید.

مراحل بعدی

پس از ثبت مقالات سازمانی خود ، یک قدم به راه اندازی کسب و کار خود نزدیک شده اید.

با این حال ، قبل از انجام این کار ، ایده خوبی است که یک قرارداد عملیاتی ایجاد کنید. این یک سند داخلی است که اطلاعات زیادی را که برای تهیه مقالات خود استفاده می کنید نیاز دارد – اما در عوض برای کمک به شما در راه اندازی تجارت و تامین سرمایه گذاران یا اعضای جدید استفاده می شود.

این برای کمک به نگه داشتن همه اعضا در یک صفحه مفید است و به شما کمک می کند از هر گونه اختلاف قانونی یا مسائل داخلی بین مدیران یا اعضا جلوگیری کنید. از آنجا که به اطلاعات زیادی نیاز دارد ، پس از تکمیل مقاله سازمان خود ، به آسانی می توانید توافقنامه عملیاتی خود را تکمیل کنید.

همچنین می توانید از گواهینامه خود برای درخواست حسابهای مالیاتی مشاغل و حسابهای بانکی استفاده کنید ، که به شما کمک می کند منابع مالی شخصی خود را از حسابهای شخصی خود جدا نگه دارید.

در اینجا چند مقاله دیگر از Crazy Egg وجود دارد که ممکن است بخواهید هنگام تشکیل LLC خود بررسی کنید: