راهنمای مبتدیان برای تست سرعت VoIP

افشا: این محتوا توسط خواننده پشتیبانی می شود، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

(تقریبا) هیچ چیز بدتر از این نیست که در طول یک ساعت به فروش برسید و بیست دقیقه آخر را صرف بازی «می‌توانی الان می‌کنی» به‌جای بستن معامله کنید. یا به این دلیل که نمی توانید بگویید رئیستان چه چیزی می خواهد به شما بگوید، تلفن را به هم می کوبید. با تست سرعت VoIP، می‌توانید مطمئن شوید که سیستم VoIP جدید شما همیشه در اوج عملکرد کار می‌کند. در این راهنما، همه چیزهایی را که برای اجرای تست سرعت و عیب‌یابی مشکلات احتمالی VoIP نیاز دارید، قبل از اینکه منجر به از دست دادن مشتریان یا ناامیدی غیرضروری شود، پوشش می‌دهیم.

Nextiva

Nextiva

بهترین خدمات تلفن VoIP

هر آنچه را که نیاز دارید از ارائه دهنده VoIP خود از جمله تماس های صوتی و تصویری نامحدود، شماره تلفن رایگان، برنامه تلفن همراه و فکس آنلاین نامحدود دریافت کنید. یا برای ویژگی‌های پیشرفته UCaaS مانند کنفرانس ویدیویی و ابزارهای متعدد همکاری ارتقا دهید.

چرا تست سرعت VoIP بسیار مهم است؟

دلیل اینکه شما به تست VoIP نیاز دارید ساده است: شما می خواهید هوشیار باشید تا از کیفیت پایین تماس جلوگیری کنید. چرا؟ زیرا تماس های بد در نهایت ممکن است برای شما مشتریان هزینه داشته باشد.

با VoIP، تبادل سریع اطلاعات برای ارائه خدمات استثنایی به مشتریان ضروری است. بدون تست سرعت که بتواند بینش ارزشمندی در مورد عملکرد سیستم های VoIP به شما بدهد، از کیفیت واقعی تماس های خود و نحوه رفع مشکلات موجود مطلع نخواهید شد.

VoIP اطلاعات تماس بین شما و مشتریانتان را از طریق بسته های داده مبادله می کند. با کیفیت بد تماس VoIP، این بسته‌های داده در نهایت معیوب، ناقص به نظر می‌رسند یا کلاً حذف می‌شوند. یک تست سریع سرعت VoIP می تواند به شما کمک کند تا تشخیص دهید که آیا هر یک از این مشکلات رخ می دهد یا خیر.

صندوق سرمایه گذاری Goldberg Hedge Funds یک مثال عالی از این موضوع است. پس از نصب Nextiva به عنوان سیستم VoIP جدید خود، توانست سریعتر به تماس های مشتری دسترسی پیدا کند و از طریق یکپارچه سازی CRM یکپارچه با یک ارائه دهنده VoIP قابل اعتماد، سریعتر به آنها سرویس دهد. اکنون، اجازه دهید به چند نکته سریع برای بهبود روش تست سرعت VoIP خود بپردازیم.

نکات سریع برای بهبود سرعت VoIP امروز

بیایید کمی دکمه عقب را فشار دهیم. قبل از اینکه حتی به اجرای تست سرعت VoIP فکر کنید، خوب، باید مطمئن شوید که از یک راه حل قابل اعتماد VoIP استفاده می کنید.

Nextiva، یک برنده واضح در لیست برتر نرم افزار VoIP ما، می تواند مکانی عالی برای شروع باشد اگر قبلاً از آنها به عنوان ارائه دهنده VoIP خود استفاده نمی کنید.

Nextiva یک پلت فرم واحد را ارائه می دهد که در آن می توانید به راحتی برنامه های تجاری را که قبلاً استفاده می کنید در سیستم تماس خود ادغام کنید. این یک گزینه مقیاس پذیر برای SMB ها و مشاغل سازمانی است، زیرا به شما امکان می دهد به راحتی ویژگی ها، خطوط و ادغام ها را در حین رشد اضافه کنید.

اینجا متوقف نمی شود. Nextiva بر ارائه یک شبکه قابل اعتماد با بسیاری از ویژگی های امنیتی داخلی تمرکز دارد. بنابراین می توانید مطمئن باشید که بهترین استانداردها و الزامات انطباق را رعایت می کنید.

یکی از بزرگترین چالش هایی که افراد هنگام انتقال به سیستم تماس VoIP با آن مواجه می شوند، خطرات احتمالی استفاده از خط تلفن بدون آدرس متصل به آن است. با Nextiva، یک راه حل داخلی E911 دریافت می کنید. بنابراین در صورت نیاز به تماس با خدمات اورژانس، آنها می توانند به سرعت و با خیال راحت مکان شما را در دست بگیرند.

من می‌توانم بگویم خدمات مشتری و حضور در هواپیما، مناطق برجسته‌ای هستند که Nextiva در آنها می‌درخشد. هنگامی که نرم افزار جدیدی را اتخاذ می کنید، در ابتدا یک منحنی یادگیری برای تیم شما وجود خواهد داشت. Nextiva راهنماهای ویدیویی، آموزش‌ها و راهنماهای تلفنی فراوانی ارائه می‌دهد تا هنگام پیاده‌سازی یک سیستم جدید به حال خود رها نشوید.

میتونستم ادامه بدم ولی اینو بگیر یکی از بهترین بخش ها در مورد استفاده از Nextiva به عنوان راه حل VoIP شما؟ در حال حاضر با یک تست سرعت VoIP داخلی همراه است. هیچ شخص ثالثی لازم نیست و زمانی که با آنها ثبت نام می کنید نگرانی کمتری در مورد آن وجود خواهد داشت.

برای شروع با Nextiva، می‌توانید در اینجا ثبت‌نام کنید و برنامه‌ای را با توجه به نیازهای تجاری خود انتخاب کنید.

اکنون، در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید برای بهبود سرعت و کیفیت VoIP خود انجام دهید.

به یک ارائه دهنده VoIP قابل اعتماد بروید

Nextiva

Nextiva

بهترین خدمات تلفن VoIP

هر آنچه را که نیاز دارید از ارائه دهنده VoIP خود از جمله تماس های صوتی و تصویری نامحدود، شماره تلفن رایگان، برنامه تلفن همراه و فکس آنلاین نامحدود دریافت کنید. یا برای ویژگی‌های پیشرفته UCaaS مانند کنفرانس ویدیویی و ابزارهای متعدد همکاری ارتقا دهید.

من می دانم که شما کمی در مورد Nextiva به عنوان یک گزینه عالی مطالعه کرده اید. اما اگر آنها را مناسب نمی دانید، قطعاً مجبور نیستید به عنوان ارائه دهنده خود با آنها همراه شوید.

برای کمک به این امر، ما قبلاً کار سختی را برای شما انجام داده ایم. پس از بررسی تعداد زیادی گزینه نرم افزاری، ما به لیستی از بهترین ارائه دهندگان VoIP در بازار رسیده ایم. راهنمای عمیق ما را در مورد بهترین گزینه ها برای نوع کسب و کار خود در اینجا بررسی کنید.

عصبانیت را از بین ببرید

در حالی که ممکن است کلمه jitter خنده دار به نظر برسد، اما زمانی که با نرم افزار VoIP سر و کار دارید می تواند یک مشکل واقعی باشد. و رفع آن می تواند یکی از سریع ترین مسیرها برای کیفیت تماس بهتر باشد.

حالا وقتی میگم جیتر دقیقا منظورم چیه؟ هنگامی که از طریق اینترنت تماس صوتی برقرار می کنید، تماس به بسته های صوتی برای انتقال ارتباط آسان تر تقسیم می شود. وقتی این بسته‌ها به‌راحتی تحویل داده نمی‌شوند، جیتر اتفاق می‌افتد، از این رو تماس‌ها قطع می‌شوند، صدای متزلزل یا استاتیک قابل شنیدن.

هر چه لرزش کمتر باشد، تماس های شما روان تر می شود. برای اینکه لرزش کمتری در تماس های صوتی شما وجود داشته باشد، می توانید:

  • تست پهنای باند را اجرا کنید
  • اتصالات سخت افزاری خود را بررسی کنید و از کابل اترنت استفاده کنید
  • برای پشتیبانی بیشتر با VoIP خود تماس بگیرید

تماس‌های شما ممکن است دچار لرزش شوند زیرا پهنای باند شما با فعالیت بیش از حد غرق شده است. به عنوان یک قانون کلی، شما می خواهید برای هر خط حداقل 100 کیلوبیت در ثانیه پهنای باند آپلود و دانلود را در نظر بگیرید. فراموش نکنید که علاوه بر برقراری تماس و دریافت تماس، بقیه فعالیت های آنلاینی که کسب و کار شما انجام می دهد را نیز در نظر بگیرید.

با اجرای تست پهنای باند با ابزاری مانند Get VoIP، می توانید به سرعت کیفیت و عملکرد اتصال خود را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید زمان‌های آپلود و دانلود خود را پیدا کنید تا ببینید که آیا آن‌ها برابر هستند یا خیر.

همچنین می تواند تمرین خوبی باشد که سخت افزار تماس خود را مستقیماً با یک کابل اترنت به شبکه خود متصل کنید. به این ترتیب شما یک اتصال مستقیم به خط اینترنت خود دارید و احتمال مشکلات مداوم کیفیت تماس را کاهش می دهید.

اگر همه چیز با شکست مواجه شد و شما تمام گزینه‌های DIY خود را تمام کرده‌اید، بهترین کار بعدی این است که با تیم پشتیبانی مشتری ارائه‌دهنده VoIP خود در تماس باشید.

Nextiva یک ویژگی بلیط پشتیبانی برای پشتیبانی ایمیل، یک گزینه پشتیبانی چت، یا یک شماره پشتیبانی مشتری که می توانید در ساعات کاری با آن تماس بگیرید، ارائه می دهد. برای اضافه کردن، آنها همچنین دارای تعداد زیادی راهنماهای عیب یابی آنلاین هستند که به راحتی می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

از ابزارهای تست سرعت رایگان استفاده کنید

ابزارهای تست سرعت VoIP رایگان زیادی وجود دارد که می تواند به شما در اجرای یک تست سرعت مطمئن کمک کند.

برخی از گزینه های عالی عبارتند از:

به عنوان مثال، با تست سرعت Nextiva، وارد کردن مکان برای نقطه شروع تماس های همزمان و انتخاب تعداد خطوط VoIP برای شبیه سازی آسان است. هنگامی که مرورگر شما از شما می خواهد که خدمات تست را فعال کنید، می توانید آن را اجرا کنید و به نتایج خود نگاهی بیندازید.

نگران دریافت لیستی از نتایجی نباشید که بدون تیم پشتیبانی IT نمی توانید آنها را درک کنید. Nextiva اطمینان می دهد که تست سرعت آن نتایجی مختصر و قابل درک را به شما می دهد.

حملات مخرب را بررسی کنید

با قدرت و ویژگی های امنیتی که امروزه اکثر ارائه دهندگان معتبر VoIP در نرم افزار خود تعبیه کرده اند، حملات مخرب کمتر به یک مشکل واقعی تبدیل می شوند. این به طور کامل آنها را به عنوان یک دلیل احتمالی برای کاهش سرعت تماس VoIP از بین نمی برد، بنابراین بررسی آنها ضرری ندارد.

تقریباً هر فعالیتی که از طریق اتصال به اینترنت انجام می شود می تواند در معرض نوعی حمله مخرب قرار گیرد. بدافزار، نرم افزارهای جاسوسی یا حملات فیشینگ تنها برخی از مسائلی هستند که می توانند بر کیفیت تماس های VoIP شما تأثیر بگذارند. برای کمک به این امر، تعداد زیادی نرم افزار رایگان آنلاین وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تعیین کنید که آیا این روی عملکرد تماس VoIP شما تأثیر می گذارد یا خیر. برای اضافه کردن، همچنین می توانید Qos را روی روتر خود تنظیم کنید تا برنامه های صوتی را برای افزایش عملکرد تماس در اولویت قرار دهد.

با ISP خود در تماس باشید

ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که واقعاً ندانید چقدر پهنای باند را باید در نظر بگیرید. در اینجا بهتر است با ارائه دهنده خدمات اینترنتی یا ISP خود در تماس باشید تا با مشخصات خود تا آنجا که خدمات ارائه می شود بیشتر آشنا شوید.

اگر در موقعیتی هستید که پهنای باند لازم را دریافت نمی کنید، اکنون زمان آن است که آن را با ارائه دهنده خود پیکربندی کنید. اگر اتصال اینترنتی قوی نداشته باشید که بتوانید در وهله اول به آن تکیه کنید، هیچ آزمایش، هک یا میانبر VoIP دیگری زیاد نخواهد بود.

برای اطمینان از دریافت پهنای باند مناسب، ابتدا با ارائه دهنده VoIP خود تماس بگیرید و ببینید چه چیزی را توصیه می کند، زیرا همه آنها به یک اندازه ساخته نمی شوند.

استراتژی های بلند مدت برای تست سرعت VoIP

در اینجا، ما دوست داریم بگوییم که وقتی به VoIP بروید، هرگز به عقب برنمی‌گردید. این بدان معناست که شما به استراتژی‌های بلندمدت برای مقابله با هر گونه مشکلی که ممکن است در خدمات VoIP شما ایجاد شود، صرف نظر از اینکه چه کسی را به عنوان ارائه‌دهنده خود انتخاب می‌کنید، نیاز دارید.

در اینجا برخی از نکات بلندمدت وجود دارد که در تجربه ما به کسب و کارها کمک کرده است تا کیفیت تماس ضعیف را به حداقل برسانند.

ایست های بازرسی تضمین کیفیت ایجاد کنید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای اطمینان از اینکه راه‌اندازی VoIP شما در وضعیت خوبی باقی می‌ماند، ایجاد یک ایستگاه بازرسی تضمین کیفیت ساده است که هر چند ماه یک بار (یا حتی بیشتر از آن) دوباره از آن بازدید می‌کنید. شما به راحتی می توانید چک لیستی از چیزهایی که باید بررسی کنید ایجاد کنید – مانند نیاز به استفاده از پهنای باند اضافی، وضعیت سخت افزار خود، و بررسی کیفیت تماس های خود در بین تیم خود.

ایجاد یک نقطه بازرسی که در آن گوشه های خود را می پوشانید و از طریق شبکه VoIP خود بررسی می کنید، می تواند اطمینان حاصل کند که در آینده با مشکلات پیش بینی نشده VoIP مواجه نخواهید شد. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که در مورد هرگونه تغییر یا اضافات ضروری که سیستم VoIP شما ممکن است نیاز داشته باشد فعال باشید.

یک روش تست قابل اعتماد پیدا کنید

ما در این راهنما لیستی از برخی از ابزارهای تست VoIP مورد علاقه خود را ارائه کرده ایم. اگرچه لازم نیست از آنها استفاده کنید، اما اگر یک تیم فناوری اطلاعات اختصاصی ندارید که بتواند این روند را از بشقاب شما دور کند، مکان خوبی برای شروع هستند.

همچنین ایده خوبی است که با ارائه دهنده VoIP فعلی خود تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها خدمات تست قابل اعتمادی را ارائه می دهند که می توانید در اوقات فراغت خود از آنها استفاده کنید. همانطور که قبلا ذکر شد، Nextiva نه تنها در صورت بروز مشکل در راه اندازی VoIP شما، پشتیبانی فوق العاده ای از مشتری ارائه می دهد، بلکه ابزارهای آزمایشی را نیز ارائه می دهد که می توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. RingCentral، یکی دیگر از VoIP های مورد علاقه ما، در این مورد نیز به خوبی کار می کند.

تلفن های VoIP را در شبکه خود تقسیم کنید

یک راه عالی برای اطمینان از اینکه تنظیمات VoIP شما تست سرعت را پشت سر گذاشته است، تقسیم خطوط تلفن VoIP در شبکه شما است.

به طور خلاصه، تقسیم بندی VLAN به اطمینان از کیفیت تماس های شما کمک می کند. اگر روتر شما از VLAN ها یا شبکه های محلی مجازی پشتیبانی می کند، می توانید شبکه خود را با زیرشبکه های مختلف تقسیم بندی کنید.

استفاده از VLAN همراه با VoIP، دستگاه های شما را از رقابت برای فضا در شبکه شما باز می دارد. این به نوبه خود کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که بسته های داده شما به راحتی تحویل داده می شوند.

اطمینان حاصل کنید که زیرساخت VoIP شما سازگار است

مطمئن شوید که زیرساخت VoIP شما کاملاً با سیستم VoIP شما سازگار است، هرگز ضرری ندارد. این به این معنی است که تنظیمات فایروال و روترها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که با VoIP انتخابی شما خوب بازی می کنند.

گاهی اوقات نادیده گرفتن اصول اساسی آنچه که یک راه اندازی VoIP برای یکپارچه ترین حالت ممکن به آن نیاز دارد نادیده گرفته می شود. این ممکن است به این معنی باشد که باید برخی از سیم‌کشی‌ها را دوباره کار کنید، تنظیمات خود را برای اطمینان از به‌روز بودن آن‌ها پیکربندی کنید، یا دوباره بررسی کنید که سخت‌افزار شما با ارائه‌دهنده VoIP فعلی‌تان سازگار است.

تست VoIP یک راه عالی برای حفظ کیفیت سیستم تماس شما است. قطعاً معاینات کوتاه مدت و بلندمدت زیادی وجود دارد که می توانید برای بهترین نتایج از آنها عبور کنید.

Nextiva

Nextiva

بهترین خدمات تلفن VoIP

هر آنچه را که نیاز دارید از ارائه دهنده VoIP خود از جمله تماس های صوتی و تصویری نامحدود، شماره تلفن رایگان، برنامه تلفن همراه و فکس آنلاین نامحدود دریافت کنید. یا برای ویژگی‌های پیشرفته UCaaS مانند کنفرانس ویدیویی و ابزارهای متعدد همکاری ارتقا دهید.