راهنمای کامل بهترین ایالات برای تشکیل LLC

افشا: این محتوا توسط خواننده پشتیبانی می شود، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

انتخاب مکان مناسب برای تشکیل LLC یک تصمیم بسیار مهم است. این راهنمای عمیق به شما کمک می کند تا وضعیت مناسب برای کسب و کار جدید خود را تعیین کنید. این عوامل تصمیم گیری مهمی مانند سهولت راه اندازی، هزینه های LLC، مالیات، انطباق با مقررات و موارد دیگر را پوشش می دهد.

چرا تشکیل یک LLC در وضعیت مناسب بسیار مهم است

الزامات LLC از ایالتی به ایالت دیگر متفاوت است و برخی از ایالت ها قطعاً نسبت به سایرین برای تجارت مناسب تر هستند.

در حالی که روند کلی تشکیل و حفاظت از مسئولیت برای شرکت های LLC در سراسر کشور مشابه است، برخی جزئیات کوچکتر وجود دارد که می تواند تأثیر زیادی بر آسان بودن راه اندازی، مدیریت و نگهداری LLC شما داشته باشد.

هزینه راه اندازی و راه اندازی یک LLC نیز بسته به مکان متفاوت است.

به عنوان مثال، 50 دلار برای تشکیل پرونده تشکیل LLC در نیومکزیکو هزینه دارد، اما 500 دلار برای تشکیل LLC در ماساچوست. ماساچوست همچنین سالانه 500 دلار هزینه دارد، در حالی که شرکت های پنسیلوانیا LLC فقط باید 70 دلار هر ده سال بپردازند.

LLCها و اعضای LLC در برخی مکانها مشمول مالیات بر درآمد ایالتی نیستند. سایر ایالت ها مالیات بر درآمد بالاتری دارند و شرکت های LLC را ملزم می کنند که حداقل هزینه حق رای دادن را علاوه بر این مالیات ها بپردازند.

جدا از هزینه ها، مواردی مانند گزارش ها و الزامات انطباق می تواند دردناک باشد و در برخی از ایالت ها در مقایسه با سایرین به بار سنگین تبدیل شود.

در یک دنیای عالی، وقتی یک LLC را در وضعیت مناسب تشکیل دهید، همه چیز به آرامی اجرا می شود. فرآیند تشکیل پرونده به سرعت انجام می شود، اسناد تشکیل شما تأیید می شود، و پیروی از همه الزامات برای حفظ وضعیت خوب شما در دولت آسان است. در حالت ایده آل، هزینه های تشکیل، هزینه های سالانه، مالیات ها و سایر هزینه ها نیز کم خواهد بود.

اما شما نمی توانید کورکورانه در هر ایالت بدون درک قوانین و عواقب یک LLC تشکیل دهید. این می تواند یک اشتباه پرهزینه برای کسب و کار شما باشد.

به عنوان مثال، دادستان کل و وزیر امور خارجه در کانکتیکات بیش از 1.3 میلیون دلار جریمه در سال 2018 از شرکت هایی که به طور غیرقانونی در این ایالت فعالیت می کردند جمع آوری کردند. بیش از 275 شرکت جریمه شدند و بزرگترین جریمه 30795 دلار بود.

این جریمه ها برای مشاغل خارج از ایالت که بدون ثبت نام در کانکتیکات فعالیت می کردند، اعمال شد. قانون ایالت کانکتیکات شرکت ها را ملزم می کند قبل از اینکه بتوانند در ایالت تجارت کنند، گواهی صلاحیت را از دفتر وزیر امور خارجه دریافت کرده و هزینه ای را پرداخت کنند.

بدیهی است که این سناریویی است که می خواهید از آن اجتناب کنید. فقط به این دلیل که ممکن است یک ایالت برای راه اندازی یک LLC در آن جذاب باشد، به طور خودکار به این معنی نیست که این ایالت برای کسب و کار خاص شما مناسب است.

بهترین ایالات برای تشکیل LLC

مهم نیست که کجا یک LLC تشکیل می دهید، بهتر است در این راه کمکی داشته باشید. سازماندهی، پر کردن مدارک تشکیل، تهیه هزینه ها، و ثبت اسناد و مدارک مناسب با سازمان دولتی مناسب می تواند یک کار طولانی برای کارآفرینان جدید باشد. حتی اگر خودتان این کار را در گذشته انجام داده باشید، اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار در یک وضعیت جدید هستید، روند ممکن است کمی متفاوت باشد.

استفاده از یک سرویس تشکیل LLC مانند Incfile بهترین گزینه شماست.

Incfile خدمات تشکیل LLC را در تمام 50 ایالت ارائه می دهد. برخلاف سایر گزینه‌های موجود در بازار، می‌توانید از Incfile به صورت رایگان استفاده کنید—فقط هزینه‌های بایگانی دولتی را بپردازید.

بخش بزرگ در مورد این سرویس این است که شما نیازی به نگرانی در مورد پر کردن برنامه های کاربردی یا تشکیل پرونده به تنهایی نخواهید داشت. Incfile تمام این موارد را از طرف شما انجام خواهد داد. آنها همچنین لیست گسترده ای از خدمات دیگری را ارائه می دهند که برای راه اندازی و اجرای LLC خود به آنها نیاز دارید. شما می توانید خدمات نمایندگی ثبت شده، نام های DBA، خدمات گزارش سالانه و مدارک خارجی را برای انجام تجارت در ایالت دیگر دریافت کنید.

همه اینها زندگی شما را بسیار آسان تر می کند. بنابراین هنگامی که بهترین ایالت را برای تشکیل LLC خود تعیین کردید، می توانید آن را با Incfile رسمی کنید.

در زیر نگاهی دقیق تر به بهترین ایالت ها برای تشکیل LLC و چرایی آن خواهیم انداخت. این پنج گزینه زیر باید محدود کردن گزینه های خود را برای شما بسیار آسان تر کند.

شماره 1 – کشور اصلی شما

ممکن است برخی از ایالت ها برای تشکیل LLC در مقایسه با دیگران جذاب تر به نظر برسند. اما با این گفته، تشکیل یک LLC در ایالت شما احتمالا بهترین انتخاب برای اکثر شما خواهد بود.

در اینجا دلیل آن است.

فرض کنید می خواهید یک LLC در ایالتی مانند فلوریدا تشکیل دهید زیرا مالیات بر درآمد ایالتی وجود ندارد. جذاب به نظر می رسد، درست است؟ اما هنوز باید یک LLC خارجی در ایالت خود ثبت کنید. بنابراین اگر در کالیفرنیا زندگی می کنید اما می خواهید یک LLC در فلوریدا راه اندازی کنید، اساسا باید دو LLC را ثبت کنید.

این به این معنی است که شما باید دو هزینه پرونده جداگانه، دو گزارش سالانه، دو هزینه سالانه جداگانه و غیره بپردازید. حتی باید یک نماینده ثبت شده در دو ایالت منصوب کنید. این هزینه های اضافی، الزامات تشکیل پرونده و سردردها به ندرت مطلوب هستند. در پایان، اگر LLC را در جایی غیر از ایالت خود تشکیل دهید، احتمالاً پول بیشتری خرج خواهید کرد.

شماره 2 – وایومینگ

الزامات مالیاتی کمتر، وایومینگ را به یک ایالت جذاب برای تشکیل یک LLC تبدیل می کند. هیچ مالیات بر درآمد شخصی، مالیات بر درآمد شرکتی، یا هزینه حق امتیاز در اینجا جمع آوری نمی شود. این ایالت همچنین یکی از پایین ترین نرخ های مالیات فروش را در سراسر کشور دارد.

وایومینگ همچنین چیزی به نام “پراکسی مادام العمر” دارد. این برای صاحبان مشاغلی که می خواهند هنگام تشکیل یک LLC ناشناس بمانند ایده آل است. شما مجاز هستید شخص دیگری را برای نمایندگی سهام خود در شرکت منصوب کنید.

برای تشکیل یک Wyoming LLC فقط 100 دلار هزینه تشکیل پرونده و هزینه سالانه 60 دلار برای دفتر وزیر امور خارجه وجود دارد. اگر از خدمات گزارش سالانه Incfile استفاده می کنید، آنها گزارش را از طرف شما تهیه و ارسال می کنند.

شماره 3 – دلاور

دلاور به عنوان “جام مقدس” ایالت ها برای تشکیل یک تجارت شهرت پیدا کرده است. دلیل آن این است که این ایالت یک ایالت دوستدار تجاری است که هزینه های بایگانی پایین، مالیات حق رای دادن پایین و فرآیند تشکیل ساده را ارائه می دهد. دلاور همچنین یکی از تنها ایالت هایی است که به شما امکان می دهد اطلاعات شخصی را از مدارک تشکیل خود حذف کنید، که برای ناشناس ماندن ایده آل است.

اگر یک LLC تشکیل دهید و تصمیم بگیرید که به عنوان یک شرکت مالیات بگیرید، دلاور مالیات بر درآمد شرکتی را جمع آوری نمی کند.

همچنین شایان ذکر است که سهامداران، مدیران یا افسران کسب و کار ملزم به اقامت در ایالت دلاور نیستند. در واقع شما می توانید یک نفر را برای انجام تمامی این مسئولیت ها منصوب کنید.

دلاور همچنین دارای دادگاه صدارت است که یک دادگاه قانون اساسی است که به شدت به پرونده های تجاری رسیدگی می کند. بنابراین هر موضوع حقوقی مربوط به شرکت شما به سرعت رسیدگی می شود و از طریق سیستم دادگاه عمومی کشیده نمی شود.

شماره 4 – آلاسکا

آلاسکا مکان دیگری است که مالیات بر فروش یا مالیات بر درآمد ایالتی ندارد. هزینه های بایگانی LLC در مقایسه با سایر ایالت ها نیز نسبتاً پایین است.

ایالت آلاسکا همچنین اعتبارات مالیاتی و طیف گسترده ای از برنامه های وام را به مشاغل جدید ارائه می دهد. اعتباراتی برای مواردی مانند خدمات نفت و گاز، اکتشاف مواد معدنی، تولید فیلم، توسعه مناطق جدید و موارد دیگر وجود دارد.

این اعتبارات مالیاتی و فرصت‌های وام واقعاً می‌تواند هزینه‌های راه‌اندازی شما را در حالی که در حال تشکیل یک LLC جدید هستید پایین نگه دارد. اما برای واجد شرایط بودن، احتمالاً باید در داخل ایالت حضور فیزیکی داشته باشید.

شماره 5 – نوادا

مانند بسیاری از ایالت های دیگر در لیست ما، نوادا مالیات بر درآمد شخصی، مالیات حق رای دادن یا مالیات بر درآمد شرکتی ندارد. بدون این الزامات مالیاتی، نوادا حتی یک اداره مالیات بر درآمد ایالتی ندارد.

اگر حریم خصوصی را در اولویت قرار دهید، این وضعیت برای LLC شما واقعا جذاب خواهد بود. این به این دلیل است که نوادا به پرونده های عمومی اجازه می دهد در طول فرآیند ثبت نام ناشناس باقی بمانند.

نوادا نیز قراردادی برای اشتراک گذاری اطلاعات با IRS ندارد.

شرکت های LLC در نوادا نیازی به داشتن یک قرارداد عملیاتی ندارند. اما با این گفته، معمولاً به نفع شماست که یک آن را ایجاد کنید.

نکات و استراتژی هایی برای انتخاب بهترین ایالت برای تشکیل یک LLC

در حالی که ایالت های ذکر شده در بالا به دلایل متعددی جذاب هستند، شما نمی توانید فقط یکی را از لیست انتخاب کنید بدون اینکه دقت لازم را انجام دهید. نکات زیر انتخاب وضعیت درست شکل گیری و نگهداری LLC خود را برای طولانی مدت در آنجا آسان تر می کند.

استراتژی شماره 1 – فراتر از هزینه های کوتاه مدت و یکبار نگاه کنید

زمانی که الزامات LLC را از یک ایالت به ایالت دیگر مقایسه می کنید، دلسرد شدن آسان است. ایالت محل اقامت شما ممکن است هزینه های بایگانی و هزینه های سالانه بسیار بالاتری نسبت به ایالت های همسایه داشته باشد.

اما به جنبه مثبت نگاه کنید، هزینه تشکیل پرونده یک بار اتفاق می افتد. فقط آن را به عنوان هزینه انجام کسب و کار در نظر بگیرید و دو بار در مورد آن فکر نکنید.

جستجوی لیستی از هزینه های LLC بر اساس ایالت و استفاده از آن به عنوان تنها تصمیم شما یک اشتباه است. اگر اتفاقاً در ایالتی زندگی می‌کنید که هزینه‌های تشکیل پرونده پایینی دارد، عالی است. اما اگر شما نیاز به پرداخت کمی بیشتر دارید، این پایان دنیا نیست.

استراتژی شماره 2 – فقط برای شروع یک تجارت حرکت نکنید (در اکثر موارد)

برخی از ایالت ها برای راه اندازی LLC واقعا جذاب هستند و برخی دیگر در نقطه مقابل طیف قرار دارند. اگر در ایالتی زندگی می‌کنید که مالیات بر درآمد بالا، هزینه‌های فرانشیز ایالتی بالا و سایر هزینه‌های گران برای انجام کسب‌وکار وجود دارد، ممکن است برای شروع کسب‌وکار خود به مکان دیگری بروید.

اما این یک تصمیم بسیار جدی است که باید دو بار در مورد آن فکر کنید.

هیچ تضمینی وجود ندارد که LLC شما موفق باشد، صرف نظر از اینکه شما آن را از کجا شروع کرده اید. بنابراین ریشه کن کردن زندگی و به طور بالقوه خانواده شما به یک وضعیت جدید می تواند یک خطر بزرگ باشد. شما باید در مورد کیفیت زندگی خود نیز فکر کنید، و اینکه چگونه می تواند در یک مکان جدید تغییر کند.

بسته به نوع کسب و کاری که راه اندازی می کنید، ممکن است حتی بازاری برای محصولات یا خدمات شما در یک منطقه جدید وجود نداشته باشد. بنابراین فقط به این دلیل که یک مکان به عنوان بهترین مکان برای راه اندازی یک LLC در نظر گرفته می شود، به این معنی نیست که برای کسب و کار شما مناسب است.

سناریوهایی وجود دارد که ممکن است ارزش حرکت را داشته باشد. شاید ایالتی که در آن بزرگ شده اید، ایالتی مناسب برای مالیات برای مشاغل در نظر گرفته شود. شما بازار را به خوبی می شناسید، خانواده ای در آنجا دارید، و این تصمیم کلی هم به دلایل کاری و هم به دلایل شخصی خوب است که به عقب برگردید.

اما به طور کلی، هزینه های مربوط به یک حرکت، صرفه جویی در هزینه تشکیل یک LLC در ایالت دیگر را توجیه نمی کند.

استراتژی شماره 3 – مطمئن شوید که الزامات انطباق خود را درک کرده اید

تشکیل یک LLC فقط اولین قدم است. اما شما همچنین باید تا زمانی که LLC شما فعال است در وضعیت خوبی در وضعیت خود باقی بمانید.

این نکته بسیار مهم است که با رشد کسب و کار شما نیز به خاطر داشته باشید.

به عنوان مثال، قبلا توضیح دادیم که آلاسکا هیچ گونه مالیات بر فروش یا مالیات بر درآمد ایالتی برای شرکت های LLC ندارد. با این حال، شهرها و شهرستان های خاصی در آلاسکا قوانین مالیاتی خاص خود را دارند. بنابراین بسته به موقعیت مکانی خود، ممکن است لازم باشد در یک آژانس محلی ثبت نام کنید و مالیات سه ماهه یا سالانه به آنها بپردازید.

اگر در حال گسترش عملیات فراتر از خطوط حالت نیز هستید، مراقب باشید. می توانید به داستان مثالی که در ابتدای این راهنما درباره جریمه شدن شرکت های LLC خارج از ایالت در کانکتیکات بحث کردیم، مراجعه کنید.

تصور نکنید که این شرکت ها سهل انگاری کرده اند یا عمداً سعی کرده اند از هزینه های تحمیل شده توسط دولت فرار کنند. بسیار محتمل است که آنها بدون اینکه بدانند الزامات چیست، به این ایالت گسترش یافته اند. اگر آنها به سادگی در ایالت ثبت نام کرده و هزینه های مناسب را پرداخت می کردند، می توانستند از ده ها هزار دلار جریمه جلوگیری کنند.

مراحل بعدی

اکنون که با بهترین ایالت ها برای راه اندازی LLC آشنا شدید، زمان آن فرا رسیده است که فرآیند تشکیل را آغاز کرده و به طور قانونی کسب و کار خود را تشکیل دهید.

همانطور که قبلا ذکر شد، اگر از یک سرویس تشکیل دهنده استفاده می کنید، این فرآیند بسیار ساده تر است. Incfile یک گزینه عالی است، اما می توانید لیست ما از بهترین خدمات حقوقی آنلاین را برای راه حل های جایگزین بررسی کنید.

از آنجا، باید یک نماینده ثبت شده تعیین کنید. مشابه دستورالعمل های LLC، الزامات نماینده ثبت شده از ایالت به ایالت دیگر متفاوت است. ما راهنمای الزامات نماینده ثبت شده در هر 50 ایالت داریم که می توانید از آن به عنوان مرجع استفاده کنید.