به کتاب الکترونیکی خوش آمدید. این کتابخانه را به دستور مدیر محترم انجمن فرهنگ و هنر سرکار خانم شقایق صحرایی مجدداً ایجاد خواهم کرد و امیدوارم مورد استفاده شما قرار گیرد. در این صفحه قصد داریم فهرست کاملی از مجموعه کتاب های الکترونیکی موجود در اینترنت را گردآوری کنیم. با وارد شدن به جستجوی پیشرفته و سپس ادامه از آنجا می توانید کتاب مورد نظر را پیدا کنید. ما اکثر این لینک ها را طبق مجوز رسمی سایت فارسی بوک انلاین و صرفا جهت اطلاع رسانی ارائه می کنیم. امکان مشاهده لینک های تکراری به دلیل حجم زیاد اطلاعات و یا معرفی آن ها در سایت های مختلف وجود دارد. تمامی عواقب آن بر عهده نویسنده کتاب است.من کاری به کتاب ها ندارم. افزونه ای برای آن دسته از کتاب های الکترونیکی که به صورت خودکار اجرا می شوند (Executive). آخرین نسخه ویندوز و اینترنت اکسپلورر برای اجرا و مشاهده فایل های exe مورد نیاز است. سیستم‌های Mac OS نمی‌توانند کتاب‌های الکترونیکی EXE را اجرا کنند.
معروف ترین کتابخانه دیجیتال ایران
این نمایشگاه همچنین 482899 نسخه کتاب فروخته است و این نمایشگاه از روز اول تا پایان پنجمین روز 25 میلیارد و 394 میلیون و 499 هزار تومان فروش داشته است. با توجه به تعطیلی سه روز دیگر نمایشگاه مجازی کتاب ایران، بررسی مزایا و معایب این نمایشگاه برای برگزاری دوره های دور از ذهن ضروری به نظر می رسد. کتابخانه الکترونیکی آسنیم با ناشران متعدد موافق و مخالف این نمایشگاه صحبت کرده است. چندین نمایشگاه موضوعی بهتر از یک نمایشگاه بزرگ است که بازدیدکنندگان را افزایش می دهد و ترافیک سایت را کاهش می دهد. نمایشگاه هر یک از شرکت های وابسته توسط هر سازمان برگزار شد. استقبال از نمایشگاه مجازی کتاب تهران قابل انتظار نبود و حسینی نیک ناشر ایرانی خاطرنشان کرد: این حجم از استقبال قابل توجه است. عادل طالبی، رئیس انتشارات بریاند و دبیر انجمن کسب و کارهای اینترنتی نیز در مورد نمایشگاه مجازی کتاب تهران معتقد است: فروش اینترنتی سه ضلع عرضه، تدارکات و فروش دارد. نمایشگاه کتاب تهران تدارکات را به صورت شفاف انجام می داد، ناشر کتاب های خود را به تعداد زیاد به نمایشگاه آورده و در غرفه به نمایش می گذاشت تا مخاطب را جذب کند، اما در نمایشگاه مجازی اینطور نیست.
کتابخانه دیجیتال رایگان
همانطور که می بینید، از زمان ظهور کرونا، چیزهای زیادی تغییر کرده است و دنیای ما در حال تغییر از کاغذی به الکترونیکی است. اگر نگاه کنید که بچه ها چگونه در خانه درس می خوانند و کتاب می خوانند، این انقلاب را می بینید. پس کتاب های صوتی یک ابزار مطالعه هستند که اثری مشابه کتاب های چاپی یا الکترونیکی دارند؟ کتاب صوتی بیشتر برای صرفه جویی در زمان یا استفاده در مواقعی که چشم ها خسته هستند یا هنگام رانندگی یا مسافرت استفاده می شود. خواندن کتاب ارزش کمی دارد مگر به عنوان وسیله ای برای افزایش دانش خود و افرادی که به نسخه های الکترونیکی و پایگاه های اطلاعاتی دسترسی ندارند.
در نظر گرفته شده اند. انتخاب منابع مرتبط با این حوزه پس از مشاوره با کارشناسان انجام شده است. موتورهای جستجو، پایگاه‌های اطلاعاتی و پایگاه‌های داده در بخش‌های جستجوی ساده و پیشرفته ترکیب شدند. ارجاع شده از 1994 تا 2010. آنها مجبور بودند برای دریافت نسخه های چاپی اسناد به دانشگاه ها و مؤسسات دیگر مراجعه کنند زیرا برخی از این پایگاه ها متن کامل اسناد را ارائه نمی کردند. مجموعه ای از مقالات همایش های ایرانی که به کتابخانه های دیجیتال اختصاص داشت نیز گردآوری شد. در آخر، ما رزومه 37 متخصص در علم اطلاعات و علم اطلاعات را بررسی کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که هیچ مطالعه علم اطلاعات یا علم اطلاعات حذف نشده است.
در گزارش این هفته گروه فرهنگ و اندیشه مانند هفته گذشته 10 خبر داریم. دهمین شهر کتاب ایران هفته گذشته در گزارشی از آمادگی های هفته کتاب معرفی شد. خانه کتاب و ادبیات ایران برای اولین بار در قالب غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران با عرضه بیش از 800 عنوان کتاب در زمینه های مختلف در سومین نمایشگاه بین المللی کتاب سلیمانیه عرضه می شود. باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان در مراسم اهدای جوایزی از 30 نفر از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی سیستان و بلوچستان تقدیر کرد. همچنین نمایشگاه کتاب در شهر نوپا زرآباد برگزار شد که با 700 جلد کتاب آغاز به کار کرد.
کتابخانه های الکترونیکی
در سال 1746 در پرینستون، نیوجرسی، ایالات متحده تاسیس شد. این چهارمین دانشگاه قدیمی در ایالات متحده و یکی از معتبرترین دانشگاه های جهان است. در مجموع 34 رشته دانشگاهی در پرینستون تدریس می شود. دانشگاه جزایر ویرجین دانشگاه بزرگی است که کمک های مالی زیادی به دانشجویان خود ارائه می کند. این دانشگاه خانه فیزیکدانان و ریاضیدانان بزرگی مانند آلبرت انیشتین است. این کالج به دلیل اینکه مرکز آموزشی و مذهبی اسکاتلندی-ایرلندی آمریکا بود، شهرت داشت. پرینستون در سال 1756 به نیوجرسی نقل مکان کرد. دانشگاه کمبریج در سواحل رودخانه کم در کمبریج، انگلستان واقع شده است.