8 مرحله آسان برای شروع یک تجارت آنلاین

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

اگر همیشه در آرزوی کارآفرین بودن بوده اید ، یک تجارت آنلاین می تواند این امر را ممکن سازد.

شاید شما می خواهید غول خرده فروشی آنلاین بعدی را راه اندازی کنید. شاید خوشحال باشید که پای خود را با یک وبلاگ بازاریابی وابسته خیس کنید. در هر صورت ، اینترنت به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید – و همه چیز در این بین.

شما نیازی به مدرک تجاری ، سابقه کامپیوتر و یا میلیون ها دلار سرمایه اولیه ندارید. شما به مقداری زمان ، صبر ، حداقل اندکی پول و تمایل به امتحان چیزهای جدید و محرک در صورت نیاز احتیاج دارید.

در این پست ما برخی از مراحل مهم ایجاد یک کسب و کار آنلاین موفق را پوشش می دهیم.

چرا راه اندازی یک کسب و کار آنلاین ارزش آن را دارد

مشاغل آنلاین چندین مزیت را ارائه می دهند. به عنوان یک ، شما معمولاً می توانید با هزینه نسبتاً کمی نسبت به هزینه یک فروشگاه یا دفتر از آجر و ملات شروع به کار کنید. هنگامی که کسب و کار خود را از دست داده اید ، می توانید به فکر مقیاس بندی باشید.

که ما را به مزیت دیگری می رساند: مقیاس بندی مشاغل آنلاین اغلب آسان تر است زیرا محدود به جغرافیا نیستند. شما معمولاً بسیار راحت تر و ارزان تر از آنچه می توانستید در صورت اداره یک تجارت سنتی به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

سرانجام ، یک تجارت آنلاین می تواند به صورت 24 ساعته و 7 ساعته برای شما درآمد کسب کند. درست است: کسب و کار خود را به خوبی راه اندازی کنید و تمام روز و شب اجرا خواهد شد. با بازاریابی مناسب و تجربه خرید یکپارچه برای مشتری ، می توانید در حین فروش به فروش برسید.

با این وجود ، شما باید کسب و کار مناسب را ایجاد کرده و آن را به خوبی راه اندازی کنید تا از این مزایا حداکثر استفاده را ببرید. در زیر ، ما 8 مرحله برای از بین بردن مشاغل آنلاین شما ذکر کرده ایم.

سرمایه گذاری مورد نیاز برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین

بسته به نوع شغلی که شروع می کنید متغیرهای زیادی وجود دارد ، اما در اینجا تعداد انگشت شماری از چیزهایی است که همه به آنها نیاز خواهند داشت.

ابتدا یک وب سایت است. بدون حضور آنلاین نمی توانید یک تجارت آنلاین باشید. ممکن است وب سایت شما بیش از یک صفحه فرود شیک نباشد که به مشتریان آنچه ارائه می دهید و راهی برای ثبت نام به آنها می دهد ، نیاز نداشته باشد. یا ممکن است یک فروشگاه خرده فروشی باشد که به آنها امکان خرید محصولات را می دهد. یا در مورد مشاغل SaaS ، ممکن است درگاهی را شامل شود که بتوانند به حساب خود دسترسی پیدا کنند.

هرچه ارائه می دهید ، به وب سایتی نیاز دارید که از آن پشتیبانی کند.

در مرحله بعد ، به راهی برای پذیرش پرداخت محصولات و یا خدمات خود نیاز دارید. تعدادی از خدمات پرداخت وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. گزینه مناسب برای شما بستگی به حجم فروش ، صنعت شما و نوع پشتیبانی فنی مورد نیاز شما دارد.

ما طرفداران بزرگ Square هستیم که هیچ هزینه ماهانه ای ندارد و سریع و قابل اعتماد است. و اگر تا به حال تصمیم گرفته اید که کسب و کار خود را از اینترنت خارج کرده و وارد زندگی واقعی کنید ، Square به شما امکان می دهد به راحتی پرداخت های حضوری را در هر دستگاهی بپذیرید.

8 گام برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین

البته ، کسب و کارهای آنلاین موفق فقط با ایده های درخشان و همه ابزارهای مناسب اتفاق نمی افتد. در ادامه 8 مرحله وجود دارد که شما را از ایده تا راه اندازی پیش می برد.

شماره 1 – ایده تجاری ارائه دهید

فیس بوک ، نتفلیکس ، آمازون – سه کسب و کار آنلاین بسیار موفق و بسیار متفاوت. فیس بوک یک جامعه را می فروشد ، Netflix سرگرمی می فروشد و آمازون این روزها همه چیز را می فروشد ، اما آنها به عنوان خرده فروش شروع به کار کردند.

نکته این است که “تجارت آنلاین” بسیاری از زمینه های مختلف را پوشش می دهد. شانس شما هرچه باشد ، می توانید شغلی را پیدا کنید که در آن می توانید علایق ، مهارت ها و تجربه خود را به کار گیرید.

ما در مورد تأیید ایده شما در مرحله بعدی صحبت خواهیم کرد ، اما فعلاً ، بیایید طوفان فکری کنیم.

در اینجا ایده هایی برای شروع وجود دارد:

  • محصولات دیجیتالی مانند کتابهای الکترونیکی ، برنامه ها ، ویدئوها ایجاد کنید
  • یک دوره آنلاین ایجاد کنید
  • فروش محصولات فیزیکی
  • ایجاد یک انجمن یا برنامه عضویت
  • یک بستر بازاریابی وابسته ایجاد کنید
  • ارائه SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس)

هنگامی که لیستی از ایده های ممکن را تهیه کردید ، آنها را محدود کنید. هزینه های راه اندازی را در نظر بگیرید ، مقیاس آن چقدر آسان است ، چقدر طول می کشد تا مهارت های لازم برای انجام آن را بدست آورید (یا استخدام شخصی با آنها چقدر هزینه دارد) و این ایده چقدر جالب یا هیجان انگیز است. (لزوماً نیازی به اشتیاق رانندگی شما نیست ، اما اگر مشکلی برای شما ایجاد نشده باشد ، راه اندازی و اداره یک کسب و کار را بسیار راحت تر خواهید دید.)

اگر می خواهید راهی آسان برای ردیابی ایده های خود و طوفان مغزی با دیگران داشته باشید ، ما Mind Meister را توصیه می کنیم. می توانید برنامه را بارگیری کرده و در هر زمان آماده به کار باشید.

شماره 2 – ایده خود را تأیید کنید

شما یک ایده دارید و فکر می کنید که می تواند کار کند. اکنون باید مطمئن باشید که واقعاً می توانید از آن درآمد کسب کنید.

تحقیقات بازار بسیار عالی است – به هر حال ، با مشتریان ایده آل خود صحبت کنید ، آنها را بشناسید و نقاط ضعف آنها را بشناسید ، با مشخصات جمعیتی آنها آشنا شوید و دریابید که آنها چقدر مایل به پرداخت آنچه شما ارائه می دهید ، هستند.

اما به همین جا بسنده نکنید.

یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از اینکه مردم واقعاً پرداخت می کنند (نه فقط می گویند که پرداخت می کنند) این است که یک پیشنهاد زودهنگام ایجاد کنید و ببینید پاسخ آن چیست. شما می توانید این کار را به طرق مختلف انجام دهید ، مانند راه اندازی کمپین تأمین سرمایه جمعی ، راه اندازی فروشگاه برای پیش خرید یا ایجاد نسخه کوچک از یک محصول بزرگتر-به عنوان مثال یک کتاب الکترونیکی به جای یک دوره کامل.

برای ایجاد محصولی که هیچ کس حاضر نیست به شما پول بدهد ، یک مقدار پول و زمان صرف نکنید. تأیید ایده شما به شما امکان می دهد علاقه واقعی به پیشنهادات خود را بسنجید و در صورت لزوم آنها را تغییر دهید.

شماره 3 – ایجاد یک طرح تجاری

ممکن است ترسناک به نظر برسد ، اما یک طرح تجاری به سادگی به این معنی است که تمام ایده ها و ایده های تجاری خود را مرور کرده و ایده ای عینی از هزینه ها و سود احتمالی بدست آورید. اگر به دنبال سرمایه گذاران یا درخواست وام تجاری هستید ، این مرحله ضروری است. اما حتی اگر بودجه کسب و کار خود را از جیب خود تامین می کنید ، این یک حرکت واقعاً هوشمندانه است.

برنامه های تجاری معمولاً شامل موارد زیر است:

خلاصه اجرایی. این یک بیانیه مختصر است که شرکت شما و دلایل موفقیت آن را شرح می دهد. همچنین می توانید بیانیه ماموریت خود را درج کنید

توضیحات شرکت. در اینجا می توانید جزئیات بیشتری در مورد شرکت خود ، نحوه کار و مزایای رقابتی آن ارائه دهید. به عنوان مثال ، محصولات خود را از کجا تهیه خواهید کرد؟ مشتریان شما چه کسانی هستند؟

بازاریابی و فروشبه در اینجا می توانید استراتژی خود را برای جذب و حفظ مشتریان احتمالی و هزینه های پیش بینی شده بازاریابی خود شرح دهید. همچنین استراتژی فروش خود را توضیح دهید ، یعنی چگونه می خواهید مشتریان خود را به خریدار تبدیل کنید.

پیش بینی های مالی در مورد هزینه های شروع و جاری کسب و کار خود ، چقدر نیاز به فروش دارید و چقدر طول می کشد تا قبل از دیدن سود ، واقع بین باشید.

اگر می خواهید در سازماندهی برنامه خود ، تأیید ایده های خود و نظارت بر جریان نقدی و هزینه های پیش بینی شده خود کمک کنید ، برنامه زنده را ببینید.

شماره 4 – مقررات تحقیق و دریافت مشاوره حقوقی

تعدادی قوانین فدرال ، ایالتی یا محلی برای محافظت از مصرف کنندگان در برابر محصولات معیوب و تبلیغات کاذب وجود دارد. متأسفانه ، هیچ مجموعه ای از قوانین وجود ندارد که برای همه صنایع اعمال شود. به عنوان مثال ، محصولات کودکان توسط کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی ایالات متحده تنظیم می شود ، در حالی که سازمان غذا و دارو مواد غذایی ، مکمل های غذایی و لوازم آرایشی را تنظیم می کند.

حتی اگر صاحبان مشاغل با نیت خوب نیز می توانند از این قوانین سرپیچی کنند ، اگر مراقب نباشند. درک اینکه چه نوع ادعاهایی در مورد محصولات خود دارید ، از کجا و چگونه باید منابع یا اجزای آن را تهیه کنید و در صورت شکست محصول ، چه مسئولیتی دارید ، بسیار مفید است.

حتی اگر محصولات فیزیکی نمی فروشید ، باز هم ممکن است با ارسال سلب مسئولیت مناسب در جایی که مشتریان احتمالاً آنها را مشاهده می کنند ، از خود محافظت کنید. همچنین ممکن است بخواهید برای محافظت بیشتر در برابر نقض حق نسخه برداری ، حق چاپ حق مالکیت معنوی خود را در نظر بگیرید.

یک وکیل می تواند با اطمینان از این که می دانید به چه قوانینی احتیاج دارید و چگونه از دارایی های خود ، شخصی و حرفه ای محافظت کنید ، از شما و تجارت شما محافظت کند.

شماره 5 – یک ساختار تجاری انتخاب کنید

ساختارهای مختلف تجاری تعادل متفاوتی از حفاظت از مسئولیت شخصی ، بهره وری مالیاتی و راحتی ارائه می دهند. به عنوان مثال ، اگر شما مشاغل ساده ای را بدون شریک و بدون سرمایه گذاری خارجی شروع می کنید ، یک شرکت خصوصی راهی آسان و ارزان برای شروع است. ساختارهای رسمی تر ، مانند یک شرکت با مسئولیت محدود (LLC) یا یک شرکت ، حفاظت از مسئولیت شخصی بیشتری را با مزایای مالیاتی متفاوت ارائه می دهند.

شما در زندان نیستید – ممکن است بعداً ساختار کسب و کار خود را تغییر دهید اگر متوجه شوید که ساختار متفاوت سودمندتر خواهد بود. با این حال ، ارزش وقت گذاشتن برای درک مزایا و معایب هر گزینه را دارد تا بتوانید با قدرت ترین شروع ممکن شروع کنید.

یک حسابدار یا وکیل می تواند در مورد واحد تجاری که بیشترین اهمیت را برای وضعیت شما دارد به شما مشاوره دهد.

شماره 6 – محصول/خدمات خود را توسعه دهید

سرانجام ، ما به چیزهای خوب می رسیم! هرچه می فروشید ، اکنون زمان شروع ایجاد یا به دست آوردن آن است.

اگر محصولات فیزیکی را خرده فروشی می کنید ، زمان و هزینه حمل و نقل را در نظر بگیرید ، از کجا و چگونه آنها را خریداری کنید. اگر در حال ایجاد یک محصول دیجیتالی هستید ، خواه یک ویدیو ، وبلاگ ، کتاب یا برنامه باشد ، شروع به ایجاد آن کنید.

همچنین ، نحوه ارائه محصول یا خدمات خود را مشخص کنید. آیا مشتریان یک محصول دیجیتالی را بارگیری می کنند یا از طریق درگاه به آن دسترسی پیدا می کنند؟ آیا کالاهای فیزیکی را به صورت قطعی ارسال می کنید یا موجودی خود را ذخیره می کنید؟ هزینه حمل و جابجایی چقدر خواهد بود؟ چگونه سوالات ، شکایات و بازده مشتریان را مدیریت خواهید کرد؟

مرتب کردن این جزئیات در حال حاضر ، و نه در پرواز هنگامی که بعداً در تنگنا قرار دارید ، با استرس ، زمان و پول پس انداز شده نتیجه خواهد داد.

شماره 7 – تیم خود را بسازید

افراد درست همه چیز را تغییر می دهند. بسته به اندازه و بودجه شما ، ممکن است نیاز به استخدام یک پرسنل تمام وقت داشته باشید ، یا بهتر است با تعداد انگشت شماری از فریلنسرها که می توانند طراحی ، کد نویسی ، نوشتن یا سایر کارهای مورد نیاز را انجام دهند ، بهتر خدمت کنید.

اگر شما یک مالک بوت استرپ با بودجه کم هستید ، حتی ممکن است بخواهید همه کارها را خودتان انجام دهید در حالی که کارها را از زمین خارج می کنید. با این حال ، ما پیشنهاد می کنیم در صورت امکان استخدام و تفویض اختیار کنید. حتی اگر چند ساعت در هفته باشد ، یک دستیار مجازی پاره وقت می تواند کارهای معمول را بر عهده بگیرد و چند ساعت دیگر به شما فرصت می دهد تا بتوانید تجارت خود را بسازید.

مشاغل دیگر مانند کپی نویسی یا کد نویسی نیاز به تخصص خاصی دارند. اگر مهارت ندارید ، روی افرادی که این مهارت را دارند سرمایه گذاری کنید. با انجام صحیح اولین بار در زمان و هزینه خود در دراز مدت صرفه جویی خواهید کرد.

هنگامی که تیمی را در اختیار دارید ، نرم افزار مدیریت پروژه می تواند با اطمینان از اینکه همه افراد درست می دانند چه کسی باید چه کاری را تا چه زمانی انجام دهد ، بتواند همه را در مسیر خود نگه دارد. ما Monday.com را توصیه می کنیم. این ابزار برای ردیابی زمان و تابلوهای مشارکتی برای اطمینان از پیشرفت کار ، به شما امکان می دهد تا اتوماسیون های مکرر را برای حذف کارهای تکراری تنظیم کنید.

#8 – بازار ، بازار ، بازار

داشتن یک محصول یا خدمات خوب – یا حتی عالی – کافی نیست. شما نیاز به برنامه ای دارید تا به مشتریان اطلاع دهید که چه چیزی می فروشید و چگونه می تواند برای آنها انجام دهد. اگر شما یک تجارت آنلاین هستید ، به احتمال زیاد می توانید بیشتر یا همه بازاریابی خود را بصورت آنلاین انجام دهید. با این حال ، هنوز هم کانال های مختلف زیادی را برای انتخاب انتخاب می کنید.

بازاریابی می تواند شامل صفحات وب بهینه شده توسط SEO ، پست های رسانه های اجتماعی ، تبلیغات با پرداخت کلیک ، بازاریابی تأثیرگذار ، ایجاد یک لیست ایمیل ، ارسال پیام های متنی و موارد دیگر باشد. کانال (های) انتخابی شما به بودجه ، مخاطبان ، مارک و محصولات شما بستگی دارد. گزینه ها می توانند بسیار زیاد باشند و لزوماً نیاز به مهارت های یکسان ندارند. نوشتن یک صفحه فروش طولانی مدت نیاز به تخصص متفاوتی نسبت به ایجاد مجموعه پست های بصری زیبا در اینستاگرام دارد.

باز هم ، این منطقه ای است که برای استخدام افراد مناسب ، چه به صورت تمام وقت و چه به صورت مستقل ، هزینه دارد. اطمینان حاصل کنید که آنها دارای سابقه اثبات شده در محیطی هستند که به بهترین وجه مناسب تجارت شما است.

مراحل بعدی

راه اندازی هر کسب و کاری می تواند دلهره آور باشد ، اما با پیروی از مراحل ذکر شده در بالا ، می توانید در رقابت رقابت کنید. اکنون که کسب و کار شما راه اندازی شده است ، حتماً پست های ما را در ارتباط با تأثیرگذاران ، ایجاد یک کمپین بازاریابی موفق و ایجاد یک قیف فروش برای ایده های بیشتر در مورد موفقیت در دستیابی به مخاطبان و دستیابی به فروش بررسی کنید.