راهنمای کامل درک LLC ها در مقابل شراکت

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

افتتاح یک کسب و کار با دو یا چند شریک ، نظرات و ایده های جدیدی را به روند سختی اضافه می کند. انتخاب بین LLC ها و مشارکت ها می تواند تأثیر طولانی مدت داشته باشد.

این مقاله تفاوت بین این دو گزینه محبوب را به شما نشان می دهد تا به شما کمک کند بهترین انتخاب را برای استارتاپ جدید خود داشته باشید.

چرا درک LLC ها در مقابل مشارکت ها بسیار مهم است

دو ساختار تجاری رایج برای دو یا چند شریک ، شرکت مشارکت یا مسئولیت محدود است که معمولاً LLC نامیده می شود. داده های NSBA 2020 نشان می دهد که LLC ها بسیار محبوب تر هستند. 35 درصد از مشاغل کوچک LLC هستند ، در حالی که تنها 1 درصد مشارکت دارند.

بسیاری از مناطق وجود دارد که این دو ساختار شرکتی شبیه به یکدیگر هستند ، مانند مالیات بر گذر ، اما تفاوت ها زیاد است. این عوامل می توانند تأثیرات بلندمدتی بر وضعیت مالی و سلامت هر شرکتی داشته باشند.

مشارکت ساده ترین راه برای ایجاد یک کسب و کار با دو یا چند شریک است و نیازی به کاغذبازی نیست. مشارکت عمومی به شماره شناسایی کارفرما ، که EIN نیز نامیده می شود ، از IRS نیاز دارد. این باعث می شود این ساختار راهی سریع و آسان برای شروع باشد.

چند گزینه مختلف برای مشارکت وجود دارد. در مشارکت عمومی ، شرکا از حقوق مساوی در تصمیم گیری های شرکت برخوردارند. بدهی نیز تقسیم می شود و می تواند مستقیماً بر دارایی های شخصی همه شرکا تأثیر بگذارد.

در یک LP یا مشارکت محدود، دو نوع شریک وجود دارد. شریک عمومی مالکیت را بر عهده می گیرد و مسئولیت شخصی دارد. شرکای محدود منابع خود را در تجارت سرمایه گذاری می کنند اما برای آن تصمیم نمی گیرند. آنها همچنین هیچ گونه مسئولیت شخصی ندارند.

یک LLP یا مشارکت با مسئولیت محدود، مانند LP است ، اما در این ساختار شریک محدود مقدار کمی مسئولیت شخصی دارد.

یک LLLP نیز مانند LP است ، اما در a مشارکت محدود با مسئولیت محدود، هر دو شرکای عادی و محدود ، مسئولیت شخصی دارند. LLLP یک گزینه عالی برای محافظت از دارایی های شخصی است ، اما آنها جدیدترین ساختار مشارکت هستند و در هر ایالت گزینه ای نیستند.

شرکتهای با مسئولیت محدود جایگزین جذابی برای مشارکت هستند. یک LLC اغلب به دلیل رویکرد آن به مالیات ، بدهی و عملیات ، جذاب ترین گزینه برای شرکا محسوب می شود. در یک LLC ، اگر شخصی با مشاغل خود مشکلی داشته باشد ، صاحبان آن مسئولیت مالی شخصی ندارند.

نکات سریع برای درک LLC در مقابل مشارکت

برای درک بهتر اینکه ساختارهای مشارکت و LLC منحصر به فرد هستند ، ما سه حوزه سریع را بیان کردیم که می تواند تصمیم نهایی شما را هدایت کند. اینها می توانند به شما کمک کنند تعیین کنید که مناسب استارتاپ جدید شما کدام است.

1. تفاوتهای بدهی را بیاموزید

تفاوت اصلی بین مشارکت در مقابل LLC در مسئولیت شخصی است.

برخی از استارتاپ ها با خطرات واضح و آشکاری شروع می شوند که نیاز به حفاظت از دارایی ها دارند. به عنوان مثال ، اکثر فروشگاه های آجر و ملات با خطر شکایت از دادخواست مواجه می شوند و سقوط 85 درصد از ادعاهای کامپوزیت کارگران را تشکیل می دهد.

به نظر می رسد سایر مشاغل دارای ریسک کمی هستند ، اما مالکیت معنوی و نقض ادعاهای قراردادی باعث بسته شدن شرکت هایی شده است که شروع به کار کردند. ممکن است بخواهید ارزیابی ریسک را برای صنعت خود تکمیل کنید تا شما و شرکای خود تمام اطلاعات مورد نیاز خود را برای بهترین تصمیم گیری داشته باشید و با انتخاب ساختار شرکتی خود ، انتظارات و رسیدگی به خطرات احتمالی را داشته باشید.

LLC ها قدیمی ترین و مطمئن ترین روش برای صاحبان مشاغل جدید برای جدا کردن دارایی های شخصی خود از دارایی های شرکت هستند.

در مشارکت ، هر شریک از نظر قانونی مسئول تصمیمات و اقدامات دیگر شرکا است و این مسئولیت می تواند تأثیر منفی فوری بر شرکا داشته باشد. تنها نوع مشارکتی که این سطح از مسئولیت شخصی را ندارد LLLP است.

در حالی که محبوبیت LLLP در حال افزایش است ، این ساختار تجاری به اندازه ای جدید است که قوانین مبهمی در برخی ایالت ها وجود دارد و در برخی دیگر حتی یک گزینه نیست. LLC ها همچنین در هر ایالت گزینه ای نیستند ، اما این ساختار از سال 1977 وجود دارد ، بنابراین بهترین ساختار برای محافظت از دارایی های شخصی بدون ثبت شرکت است.

2. وارد امور مالی شوید

هر دو شرکت مشارکت و LLC از مالیات گذرنامه برخوردار هستند. این بدان معناست که تجارت مالیات نمی پردازد اما شرکای فردی آن را پرداخت می کنند. این امر به مشاغل کوچک کمک می کند تا از مالیات مضاعف اجتناب کنند زیرا شرکت ها دو بار مالیات می گیرند – یکبار بر درآمد شرکت و دوباره برای درآمد سهامداران خود. در گذر ، سود و زیان مستقیماً به شرکا یا اعضا منتقل می شود.

وقتی از اصول مالیات LLC و مشارکت فراتر می روید ، در هر ایالت قوانینی وجود دارد و همچنین مقررات مالیاتی فدرال که می تواند بر ترازنامه شما تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، مشارکت های عمومی معمولاً تابع قوانین اوراق بهادار نیستند ، اما ممکن است یک LP یا LLP باشد.

اگر به ساختار LLC تمایل دارید ، این راهنمای کامل نحوه عملکرد مالیات LLC یک منبع مفید است. به منابع IRS برای مشارکت نگاهی بیندازید. اگر احساس نمی کنید که درک کاملی از این مقررات دارید ، برای کمک با یک متخصص مالیاتی صحبت کنید.

3. شرکای خود را بررسی کنید

تعداد شرکای تجاری که قصد دارید داشته باشید نیز بر انتخاب صحیح مشارکت یا LLC تأثیر می گذارد. مشارکت ها محدودیتی برای تعداد شرکایی که می توانند در برخی از کشورها داشته باشند ، دارند. همچنین مقرراتی وجود دارد که مشخص می کند چه کسی می تواند شریک باشد.

در عین حال ، LLC ها از اکثر این محدودیت ها عاری هستند. در بسیاری از ایالات ، یک شرکت ، نهاد خارجی یا حتی LLC دیگر می توانند به عنوان عضو LLC جدید خدمت کنند. اگر انتظار دارید که استارتاپ شما به سرعت رشد کند یا می خواهید تعداد زیادی از اعضا را برای جبران هزینه ها مشارکت دهید ، یک LLC می تواند بهترین گزینه شما باشد.

4. تصمیم بگیرید که در پایان چه اتفاقی می افتد

دلایل زیادی برای از بین بردن مشارکت مشاغل وجود دارد و دلایل زیادی نیز وجود دارد که ممکن است شریک با عجله از این شرکت خارج شود. وقتی شرکتی تازه شروع به کار می کند ، تصور پایان کار اشتباه است ، اما این عامل تفاوت واضح دیگری بین مشارکت و LLC است.

در ساختار مشارکت ، تجارت به همه شرکای خود وابسته است. در بیشتر موارد ، وقتی شریکی تجارت خود را ترک می کند ، معمولاً نیاز به تعطیلی و اصلاح دارد. اگر توافق نامه کتبی در دسترس نباشد ، روند از مقررات ایالتی پیروی می کند. اکثر ایالت ها از قانون مشارکت یکنواخت برای کنترل انحلال مشارکت عمومی و مسئولیت محدود استفاده می کنند.

در یک LLC ، توافقنامه عملیاتی فرایند خروج از اعضا را پوشش می دهد. به این ترتیب ، تجارت می تواند به پیشرفت خود ادامه دهد.

تعهد یکی دیگر از عوامل مهم موفقیت مالی است. 23 درصد از مشاغل به دلیل نداشتن تیم مناسب شکست می خورند. اگر احساس می کنید تعهد شما نسبت به شرکای شما قوی تر است ، LLC نیز می تواند گزینه بهتری باشد.

استراتژی های بلند مدت برای درک LLC در مقابل مشارکت

تشکیل LLC یا مشارکت لازم نیست یک تصمیم سریع باشد و بسیاری از مشاغل با نتایج ناامیدکننده به این تصمیم می شتابند. این استراتژی ها به شما کمک می کند یک پایه قوی ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که درک می کنید کدام ساختار مشارکت برای شرکت شما مناسب است.

1. آهسته شروع کنید

LLC ها هزینه و مدارک مورد نیاز بیشتری نسبت به مشارکت دارند. همچنین ممکن است ایده خوبی باشد که ابتدا تجارت خود را به صورت مشارکتی اداره کنید ، سپس بعداً به عنوان LLC درخواست دهید. به این ترتیب می توانید خطرات و مزایایی را که برای ایالت و صنعت شما اعمال می شود ارزیابی کنید.

در این مرحله ، شما همچنین می خواهید صورت سود و زیان خود را پیگیری کنید. نرم افزار حسابداری می تواند به شما کمک کند تا زمانی که تصمیم درستی برای تشکیل کسب و کار نگرفته اید ، سوابق شفاف و منظمی داشته باشید.

بسیاری از شرکتها همچنین به عنوان LLC در یک ایالت ثبت نام می کنند و در ایالت دیگر برای مزایای مالی فعالیت می کنند. این انتخاب فرایندهای مدیریت را پیچیده تر می کند. صاحبان LLC غالباً برای حفظ نیازهای مختلف دولتی به کمک خارجی نیاز دارند.

قبل از تکمیل مدارک خود ، به بررسی هزینه های دولتی ، مجوزها و مقررات خاص بپردازید. این تحقیقات می تواند به شما نشان دهد که این یک اقدام هوشمندانه برای ایجاد مشارکت با مسئولیت محدود به دلیل مقررات در صنعت شما است. همچنین می تواند شما را به سمت تشکیل LLC در دلاور به دلیل دور برگشت سریع در Chancery Court راهنمایی کند.

اگر استارتاپ شما از نظر نیروی انسانی کم است ، به خدمات تشکیل کسب و کار مراجعه کنید. آنها دارای تجربه قوی در جزئیاتی هستند که ممکن است در اوایل به آنها توجه نکنید. اگر در یک جدول زمانی دقیق هستید ، این خدمات نیز می تواند مفید باشد.

2. توافق نامه کتبی را امضا کنید

در یک LLC ، هر یک از اعضا مالک بخشی از تجارت هستند و با پیروی از یک توافقنامه عملیاتی ، آن را حفظ می کنند. برخی از اعضای LLC تجارت را مدیریت می کنند ، در حالی که برخی دیگر استخدام مدیر را انتخاب می کنند.

توافق برای مشارکت لازم نیست ، اما بسیار مفید است. این اسناد مکتوب در صورت بروز اختلاف یا س questionsالات فوری بعداً کمک می کند. بسیاری از ایالت ها نیز قوانین پیش فرض دارند که اگر شرکا بدون توافق کتبی فعالیت کنند ، اعمال می شوند. به همین دلیل اکثر مشارکت ها دارای قرارداد مشارکت هستند.

این موافقت نامه ها اسناد جامعی هستند که تصمیمات اساسی و عمیق را در مورد موارد زیر شرح می دهند:

  • کسب و کار چگونه پیش خواهد رفت
  • چه کسی جنبه های مختلف تجارت را اداره می کند
  • نحوه تصمیم گیری در آینده

این توافقنامه ها از نظر قانونی لازم الاجرا هستند. جمله بندی دقیق برای محافظت از شرکا یا اعضا مهم است. به عنوان مثال ، اکثر موافقت نامه ها درصد مالکیت را مشخص می کنند. همچنین ایده خوبی است که تقسیم سود و زیان را مشخص کنید زیرا این درصدها نباید یکسان باشد.

هنگامی که شروع به کار بر روی توافقنامه خود می کنید ، تصویر واضح تری از تصمیماتی که باید با شرکای خود اتخاذ کنید ، خواهید داشت. این تصمیمات عبارتند از:

  • مشارکت های شریک
  • بدهی های شریک
  • روند جدید شریک
  • قراردادهای عدم افشای اطلاعات و عدم رقابت

این فرایند همچنین روشن می کند که چگونه این انتخاب ها می توانند بر نتایج کسب و کار تأثیر بگذارند. آنها همچنین اطمینان خواهند داد که همه در مورد آنچه شما و شرکایتان از این اقدام پس خواهند گرفت روشن هستند.

ایجاد قرارداد مشارکت یا توافقنامه عملیاتی کار زیادی است. برخی از شرکا ممکن است احساس کنند که نیازی به نگرانی در مورد این نوع جزئیات ندارند. اما برای تغییر مسیر یک کسب و کار تنها به یک اختلاف نظر یا گام اشتباه نیاز است.

برای ساده سازی روند ، با یک قالب شروع کنید. در مرحله بعد ، مدتی را صرف بررسی گزینه های خود برای بخش هایی از قرارداد کنید که در آن س questionsال یا نگرانی دارید.

به عنوان مثال ، روشهای ملاقات ممکن است برای یک LLC جدید فقط با سه شریک سر و صدای زیادی به نظر برسد. در عین حال ، تعیین قوانین اولیه برای امکان وتو و رویه های رای دهی می تواند در وقت شما صرفه جویی کرده و بحث های آینده را محدود کند. این امر به ویژه هنگامی اهمیت دارد که شما و شرکای خود باید سریع تصمیم بگیرید.

هنگامی که شما و شرکای خود یک طرح کلی دارید ، می توانید قرارداد مشارکت خود را تکمیل کنید. LLC ها الزامات قانونی بیشتری برای توافقات عملیاتی ، تشکیل کسب و کار و نگهداری دارند. ایده خوبی است که برای تکمیل قرارداد عملیاتی خود از وکیل یا خدمات تشکیل شرکت استفاده کنید.

3. با سرمایه گذاران تماس بگیرید

نکته مهم دیگر این است که چگونه می خواهید برای شرکت خود سرمایه جمع آوری کنید.

برخی از مشاغل خانگی هستند و قصد دارند همینطور بمانند. اکثر LLP ها گروهی از متخصصان مانند دندانپزشکان ، پزشکان یا وکلا هستند. اما استارتاپ هایی که چشم به رشد ملی یا بین المللی دارند معمولاً به بودجه ای فراتر از فروش مستقیم نیاز خواهند داشت.

هر دو LLC و LLP می توانند اعضا یا شرکای خود را برای کمک به تزریق سرمایه پذیرفته باشند. موفقیت آنها در این مورد بستگی به این دارد که ساختار مشارکت چقدر از اعضای شخصی در برابر خطرات شخصی محافظت می کند. شرکتها بیشترین جذابیت را برای سرمایه گذاران دارند. معمولاً انتقال LLC ها به S Corp یا C Corp بیشتر از LP ها ، LLP ها یا مشارکت های عمومی است.

مراحل بعدی

هنگامی که درک روشنی از ساختار مشارکت مناسب برای کسب و کار خود پیدا کردید ، وقت آن است که مراحل بعدی را تکمیل کنید. برای انتخاب یک نام تجاری و ایجاد نام تجاری خود برای ارتقاء قدرت وارد شوید. شما یک پایه قوی برای کسب و کار خود ایجاد کرده اید ، اکنون وقت آن است که استارتاپ جدید خود را به جهان معرفی کنید.