6 مرحله آسان برای شروع یک LLC در می سی سی پی

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

یک شرکت با مسئولیت محدود (LLC) یکی از ساده ترین واحدهای تجاری برای تشکیل و نگهداری است. صاحبان مشاغل می سی سی پی می توانند LLC خود را در عرض چند دقیقه راه اندازی کنند و به آنها این امکان را می دهد تا در اسرع وقت یک تجارت قانونی را اداره کنند. با این حال ، بسیاری نمی دانند هنگام شکل گیری یکی از کجا شروع کنند. به همین دلیل است که ما این راهنمای مفصل را با هر مرحله ایجاد کرده ایم تا یک Mississippi LLC راه اندازی شود.

چرا راه اندازی LLC در می سی سی پی ارزشش را دارد

گذشته از یک مالکیت انحصاری ، LLC ساده ترین واحد تجاری است که تشکیل می شود. برخلاف ساختارهای پیچیده تر مانند شرکت ها و مشارکت ها ، یک LLC دارای مفاد و مقررات مالیاتی متعددی نیست. استارتاپ ها این مدل کسب و کار را به طور مکرر انتخاب می کنند زیرا می توانند به سرعت آن را بدون نیاز به یک متخصص حقوقی برای راه اندازی آن راه اندازی کنند.

اکثر ایالت ها فرآیند تشکیل LLC را ساده می کنند تا بتوانید آن را به تنهایی انجام دهید. می سی سی پی نیز از این قاعده مستثنی نیست. می توانید تمام هزینه های مربوط به LLC خود را در وب سایت وزیر امور خارجه می سی سی پی ثبت نام کنید ، تمدید کنید و پرداخت کنید.

LLC ها مزایای متعددی برای شرکت ها ارائه می دهند ، مانند یک شرکت منتقل شده ، که از مالیات بر درآمد و سود سهامداران جلوگیری می کند. یک LLC همچنین تجارت و دارایی های شخصی شما را جدا نگه می دارد ، در صورتی که کسب و کار شما در مسائل حقوقی درگیر شود ، از جریان نقدی و دارایی های شخصی شما محافظت می کند.

علاوه بر این ، می سی سی پی یکی از ارزان ترین ایالت ها برای تشکیل LLC است. در حال حاضر ، ایالت برای راه اندازی اولیه 50 دلار هزینه تشکیل پرونده و بدون هزینه سالانه یا دوساله نیاز دارد. این نسبت به سایر ایالت ها مانند کالیفرنیا بسیار مقرون به صرفه است ، که از LLC ها می خواهد هزینه سالانه 800 دلار را پس از هزینه تشکیل پرونده اولیه 70 دلار بپردازند.

سرمایه گذاری مورد نیاز برای راه اندازی LLC در می سی سی پی

به دلیل سادگی ساختار LLC ، لازم نیست نگران باشید که تشکیل آن باعث به تعویق انداختن تجارت شما یا تداخل در بودجه شما ، به ویژه در می سی سی پی می شود. این ایالت به شما امکان می دهد LLC خود را به صورت آنلاین با استفاده از یک پرسشنامه دیجیتالی که تمام جزئیات مورد نیاز برای راه اندازی قانونی کسب و کار خود را می طلبد ، ثبت کنید.

صاحبان مشاغل می سی سی پی با تنها 50 دلار هزینه اولیه برای تشکیل پرونده ، می توانند تجارت خود را با قیمت مناسب تشکیل دهند. هیچ هزینه سالانه یا دوسالانه LLC وجود ندارد که باید نگران آن باشید. شما همچنین باید 25 دلار برای رزرو نام تجاری خود بپردازید و باید بین 99 تا 300 دلار در سال برای خدمات نمایندگی ثبت شده هزینه کنید ، که می سی سی پی به داشتن LLC ها نیاز دارد. در نهایت ، ثبت گزارش سالانه LLC شما 25 دلار هزینه دارد.

اگر مطمئن نیستید که خودتان این کار را انجام می دهید ، می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. Incfile فقط هزینه تشکیل پرونده می سی سی پی را برای طرح اصلی نقره ای خود شامل می شود ، که شامل تهیه و تنظیم مقالات سازمان شما و جستجوهای نامحدود نام تجاری است. همچنین یک سال خدمات نمایندگی ثبت شده رایگان دریافت می کنید و در هزینه های اولیه راه اندازی صرفه جویی می کنید.

مهم ترین مقالات پیشنهادی  The ultimate Deal On Local Personal Classifieds

6 مرحله برای شروع یک LLC در می سی سی پی

در زیر ، یک راهنمای گام به گام برای شروع LLC خود در می سی سی پی پیدا کنید.

شماره 1 – نام کسب و کار خود را انتخاب کنید

هنگام تشکیل پرونده ، به نامی برای LLC خود احتیاج دارید ، بنابراین محکم کردن نام کسب و کار شما باید اولین گام شما باشد. با نوشتن چند ایده از نامهای تجاری که دوست دارید شروع کنید. می سی سی پی از LLC ها می خواهد که شرکت با مسئولیت محدود ، LLC یا LLC را در نام کسب و کار خود قرار دهند ، بنابراین مطمئن شوید که نام هایی که انتخاب می کنید با افزودن به خوبی کار خواهند کرد.

با در دست داشتن لیست مدعیان احتمالی نام خود ، برای انجام جستجوی نام به وب سایت وزیر امور خارجه می سی سی پی مراجعه کنید. این ابزار رایگان به شما امکان می دهد نامهای تجاری را که قبلاً در ایالت وجود دارد جستجو کنید و اطمینان حاصل کنید که نام منحصر به فردی برای کسب و کار خود دارید. می سی سی پی نام تجاری یا نامهای تکراری را که ممکن است با یک شرکت موجود اشتباه گرفته شود ، مجاز نمی داند.

می سی سی پی همچنین به LLC های خود اجازه نمی دهد که نام یک عضو یا مدیر یا کلماتی را که می تواند نوع مشاغل آن را اشتباه بگیرد ، مانند مشارکت یا شرکت ، درج کنند.

قبل از تصمیم گیری در مورد نام تجاری نهایی خود ، پیشنهاد می کنیم چند مرحله دیگر را برای تعیین اینکه آیا انتخاب شما بهترین انتخاب است ، انجام دهید. ابتدا ، دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده را جستجو کنید تا مطمئن شوید نام تجاری یا بخشی از نام تجاری شما قبلاً علامت تجاری نداشته است. این می تواند به شما در جلوگیری از مشکلات قانونی بعدا کمک کند.

همچنین ، بررسی کنید که آیا نام دامنه ای برای لیست کوتاه نام تجاری شما موجود است یا خیر. نام های طولانی می توانند به نام دامنه طولانی تبدیل شوند ، که به خاطر سپردن آنها برای افراد چالش برانگیز است. با این حال ، نامهای کوتاهتر ممکن است قبلاً به عنوان دامنه استفاده شوند. قبل از ثبت نام در وضعیت ، با ثبت کننده دامنه تماس بگیرید تا ببینید آیا نام کسب و کار شما به عنوان یک دامنه در دسترس است یا خیر.

شماره 2 – ساختار LLC را تشکیل دهید

در مرحله بعد ، شما به طور قانونی LLC خود را با تشکیل پرونده های خود تشکیل می دهید. ابتدا باید یک نماینده ثبت شده را نام ببرید. می سی سی پی به نمایندگی ثبت شده نیاز دارد تا ارتباطات تجاری خود را در مورد LLC شما دریافت کند ، و هنگام تشکیل پرونده LLC باید یک نماینده آماده داشته باشید.

می توانید به تنهایی یک نماینده ثبت شده در می سی سی پی را جستجو کنید یا از یک سرویس تجاری مانند Incfile برای ارائه خدمات برای شما استفاده کنید. هزینه اکثر نمایندگان ثبت شده حداقل 50 دلار است ، اما پرداخت 99 تا 300 دلار در سال متداول تر است.

اگر برای ثبت اسناد تجاری خود از Incfile استفاده می کنید ، در اولین سال خدمات نمایندگی ثبت شده را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. پس از آن ، این سرویس سالانه 119 دلار تجدید می شود.

شما می توانید مقالات LLC خود را از طریق درگاه وب سایت وزیر امور خارجه می سی سی پی تنظیم کنید. برای دسترسی به پورتال ، انتخاب واحد تجاری ، ثبت نام نام تجاری و ثبت اسناد خود ، یک حساب ثبت کنید. زمانی که پرونده شما پذیرفته شده است ، دولت به شما اطلاع می دهد و زمانی که زمان تمدید از طریق حساب پورتال شما فرا رسیده است ، یادآوری هایی را به شما ارسال می کند.

مهم ترین مقالات پیشنهادی  16 54 48 88

ثبت اسناد LLC لزوما پیچیده نیست ، اما می تواند به شما آرامش بدهد که یک شرکت باتجربه از شما مراقبت کند. Incfile راه اندازی کسب و کار شما را با رعایت دستورالعمل های می سی سی پی در چند دقیقه آسان می کند.

Incfile سه طرح ارائه می دهد: نقره ای که به غیر از هزینه تشکیل پرونده دولتی رایگان است ، طلا به مبلغ 202 دلار به علاوه هزینه تشکیل پرونده دولتی و پلاتین به مبلغ 352 دلار به علاوه هزینه تشکیل پرونده دولتی. شما آماده سازی اولیه و تشکیل پرونده ، جستجوی نامحدود نام و خدمات نمایندگی ثبت نام رایگان با Silver را دریافت خواهید کرد.

طلا یک قرارداد عملیاتی رایگان ، تنظیم حساب بانکداری تجاری ، مشاوره مالیاتی مشاغل و داشبورد آنلاین را اضافه می کند. با استفاده از Platinum ، تسریع در تشکیل پرونده ، الگوهای قرارداد تجاری و نام دامنه را دریافت خواهید کرد.

مزیت استفاده از سرویسی مانند Incfile برای تشکیل پرونده کسب و کار شما این است که در هر مرحله به شما کمک می کند. همچنین اعلان هایی درباره کسب و کار خود دریافت خواهید کرد ، مانند زمان سررسید گزارش سالانه شما و زمان تمدید مجوزهای تجاری خود.

شماره 3 – دریافت شماره شناسایی کارفرما (EIN)

EIN یک شماره مالیاتی فدرال است که برای مشاغل استفاده می شود. برای شناسایی شرکت برای اهداف مالیاتی و قانونی ، مشابه شماره تامین اجتماعی شخص عمل می کند.

LLC های تک عضوی لزوماً نیازی به اخذ EIN ندارند مگر اینکه قصد داشته باشید کارمند داشته باشید یا بخواهید بعنوان یک شرکت مالیاتی بعنوان یک شرکت خصوصی مالیات بگیرید. LLC های چند نفره برای دریافت EIN در هر ایالت مورد نیاز هستند.

اما حتی اگر نیازی به دریافت EIN ندارید ، به هر حال باید آن را در نظر بگیرید. بدون استفاده از EIN ، باید شماره امنیت اجتماعی خود را در اسناد تجاری قرار دهید و آن را در معرض فروشندگان ، مشتریان و سایر مخاطبین تجاری قرار دهید. با داشتن EIN ، شماره امنیت اجتماعی شما محافظت می شود. اگر در آینده کارکنان خود را استخدام می کنید یا می خواهید یک حساب بانکی مخصوص کسب و کار باز کنید ، به یک EIN احتیاج خواهید داشت.

برخی از خدمات تشکیل واحد تجاری – از جمله Incfile – هزینه ای را برای دریافت EIN از طریق آنها با برخی برنامه ها به شما اضافه می کنند. با این حال ، نیازی به پرداخت هزینه EIN ندارید. برای دریافت یکی ، به وب سایت IRS مراجعه کرده و مراحل درخواست را تکمیل کنید. سریع و رایگان است.

اگر می خواهید EIN دریافت کنید ، این کار را همراه با ثبت اسناد تجاری خود انجام دهید تا به راحتی به اسناد اضافه شود. در غیر این صورت ، بعداً باید اسناد خود را اصلاح کنید.

شماره 4 – تهیه یک قرارداد عملیاتی

می سی سی پی نیازی به LLC ها برای توسعه یا ثبت یک قرارداد عملیاتی ندارد. با این حال ، اگر یک عضو دیگر در LLC شما مشارکت داشته باشد ، داشتن این ایده هنوز هم ایده خوبی است.

یک قرارداد عملیاتی اطلاعات مهم مربوط به کسب و کار شما ، و افرادی که درگیر آن هستند و سیاست های آن را شرح می دهد. در اینجا برخی از نکات کلیدی که در قرارداد عملیاتی خود گنجانده اید آورده شده است:

  • نام و اطلاعات تماس هر یک از اعضا
  • نحوه درگیر شدن هر یک از اعضا در LLC شما و عناوین رسمی
  • حقوق و مسئولیت های هر یک از اعضا ، از جمله مالک
  • سیاست ها و قوانین مربوط به پذیرش اعضای جدید
  • قوانین جلسات تجاری و یادداشت ها
  • هدف کسب و کار شما
  • اختیارات رای اعضا
  • نحوه تقسیم سود و زیان
  • چگونه اعضا هر مشکلی را که در تجارت ایجاد می شود حل می کنند
  • روشهای انحلال

چرا همه این اطلاعات مهم است؟ اساساً ، این ثابت می کند که LLC شما یک تجارت مشروع است که جدا از شخص شما است. اگر به طور اتفاقی درگیر مسائل حقوقی شدید ، توافقنامه عملیاتی نشان می دهد که شما یک مدل تجاری مدون دارید که باید به عنوان یک نهاد جداگانه از خود با آن رفتار کنید. همچنین به شما در کاهش خطرات و برنامه ریزی برای آینده کمک می کند.

مهم ترین مقالات پیشنهادی  انواع، مزایا، راهنمای خرید، بورس فروش و قیمت آجر نما نسوز

شما می توانید نمونه قرارداد های عملیاتی آنلاین را به صورت الگو برای دلخواه خود پیدا کنید. با این حال ، اگر قبلاً از طرح Incfile’s Gold یا Platinum استفاده می کنید ، این سرویس به شما کمک می کند تا قرارداد عملیاتی خود را تکمیل و ثبت کنید.

شماره 5 – یک حساب بانکی تجاری دریافت کنید

مانند یک قرارداد عملیاتی ، حساب بانکی تجاری چیزی نیست که می سی سی پی از شما بخواهد برای LLC خود داشته باشید. اما این چیز دیگری است که می تواند تجارت شما را روان تر کند.

اگر حسابدار دارید ، احتمالاً قبلاً به مزایای داشتن حساب بانکی تجاری اشاره کرده اند تا اینکه درآمد کسب و کار خود را از طریق حساب های شخصی خود منتقل کنید. جدا نگه داشتن منابع مالی شما نشان می دهد که کسب و کار شما یک نهاد جداگانه است ، که در صورت داشتن یک مشکل حقوقی در کسب و کار شما مهم است.

بعلاوه ، زمان مالیات فرا می رسد ، شما قدردانی می کنید که مجبور نیستید تمام سوابق شخصی خود را برای جمع آوری اطلاعات درآمد و هزینه برای تشکیل مالیات بر مشاغل خود ، غربال کنید.

راهنمای ما برای بهترین حساب های بانکی تجاری می تواند به شما کمک کند تا حساب مناسب با نیازهای تجاری خود را پیدا کنید. ما Novo را به عنوان یک گزینه عالی برای اکثر مشاغل توصیه می کنیم زیرا رایگان ، ساده برای استفاده و ادغام با ابزارهای مالی برتر مانند QuickBooks و Gusto است.

شماره 6 – گزارش سالانه گزارشات LLC

می سی سی پی از LLC ها می خواهد که گزارش سالانه خود را به وزیر امور خارجه می سی سی پی ارائه دهند. این گزارشات در روز مالیات ، 15 آوریل هر سال ، تسویه می شود.

گزارش سالانه به عنوان راهی برای به روز نگه داشتن اطلاعات تجاری شما در هر سال عمل می کند. در آن ، نام کسب و کار و اطلاعات تماس خود ، هدف کسب و کار خود ، اعضای LLC و اطلاعات نماینده ثبت شده خود را لیست می کنید. همچنین باید نام و آدرس شخصی که گزارش را تهیه می کند ذکر کنید.

از دست دادن مهلت ارسال گزارش سالانه شما می تواند منجر به انحلال LLC شما در ایالت می سی سی پی شود. خوشبختانه ثبت آن آسان است. می توانید گزارش خود را در وب سایت وزیر امور خارجه ثبت کنید یا از حساب Incfile خود برای انجام این کار با راهنمایی استفاده کنید. می سی سی پی برای گزارش های سالانه 25 دلار دریافت می کند.

مراحل بعدی

بسته به اهداف تجاری شما ، چندین مرحله دیگر وجود دارد که ممکن است بخواهید پس از تشکیل LLC خود انجام دهید. ابتدا ، اگر می خواهید نام تجاری خود را علامت تجاری کنید ، در نظر بگیرید. این می تواند حرکت خوبی برای محافظت از نام تجاری شما و جلوگیری از ظاهر شدن نام های تجاری مشابه باشد. همچنین می توانید برای محافظت از مدل و هدف تجاری خود ، تجارت خود را علامت تجاری کنید.

اگر LLC شما کارمند استخدام می کند ، شروع به کار با نرم افزار HR را در نظر بگیرید تا به شما در جذب و مدیریت کارکنان خود کمک کند.

و ، اگرچه شما به تازگی Mississippi LLC خود را راه اندازی کرده اید ، اما ایده خوبی است بدانید که چگونه در صورت نیاز LLC خود را منحل کنید. از راهنمای گام به گام انحلال ما دیدن کنید تا به شما در آماده سازی برای آینده کمک کند.