6 مرحله آسان برای شروع یک LLC در مونتانا

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

می توان بدون ایجاد یک ساختار قانونی رسمی ، یک تجارت را اداره کرد. اما مزایای تشکیل LLC بسیار بیشتر از زمان و هزینه ای است که در این راه صرف خواهید کرد. این راهنما همه آنچه را که باید در مورد شروع LLC بدانید ، از جمله یک مرور مرحله به مرحله از این روند ، بررسی می کند.

چرا راه اندازی LLC در مونتانا ارزش آن را دارد

در ابتدا ، خوشحال خواهید شد بدانید که مونتانا یکی از بهترین ایالت ها برای شروع LLC است. نرخ مالیات بر فروش 0، است ، در حالی که نرخ مالیات بر درآمد فردی بین 1 and تا 6.9 depending بسته به درآمد شما است. همچنین میانگین نرخ موثر مالیات بر دارایی 87/0 درصد است.

برای مقایسه ، نیوجرسی 6.625 درصد نرخ مالیات بر فروش دارد. علاوه بر این ، نرخ مالیات بر درآمد فردی در نیوجرسی بسته به درآمد بین 3.5 تا 10.75 درصد متغیر است. در نهایت ، متوسط ​​نرخ موثر مالیات بر دارایی در نیوجرسی 2.4 است.

محیط کسب و کار مطلوب مونتانا را کنار بگذاریم ، دلایل متعددی برای تشکیل LLC وجود دارد. بارزترین مزیت راه اندازی LLC حفاظت از مسئولیت شخصی است. تجارت شما به عنوان یک شخص حقوقی مجزا از شما تلقی می شود. این بدان معناست که شما هیچ مسئولیتی در قبال ضرر ، بدهی یا دعوای تجاری نخواهید داشت. علاوه بر این ، دارایی های شخصی شما از تعهدات قانونی LLC شما در امان خواهد بود.

علاوه بر این ، LLC یک انتخاب مناسب برای صاحبان مشاغل کوچک است که به خودمختاری اهمیت می دهند. شما مجبور نیستید تصمیمات خود را از طریق یک هیئت مدیره اجرا کنید ، که در یک شرکت صادق است. حتی در مواردی که چندین عضو وجود دارد ، یک LLC توسط یک قرارداد عملیاتی اداره می شود. این سند نقش ، مسئولیت ها و تعهدات هر یک از اعضا را بیان می کند و ساختار کسب و کار شما را به روشی که برای شما مناسب است بسیار ساده تر می کند.

در نهایت ، اعضای LLC از مالیات گذرنامه برخوردار می شوند. این بدان معناست که سود شما در سطح شرکت مشمول مالیات نمی شود. در عوض ، اعضا فقط در اظهارنامه مالیات بر درآمد فردی گزارش سود می دهند. این تنظیم به شما امکان می دهد از مالیات مضاعف جلوگیری کنید. برعکس ، شرکت ها در سطح شرکت ها و دوباره در سطح سهامداران مالیات می گیرند.

در حالی که LLC اغلب بهترین گزینه برای صاحبان مشاغل کوچک است ، این ساختار تجاری محدودیت هایی دارد. به عنوان مثال ، LLC ها نمی توانند سهام و اوراق قرضه منتشر کنند. این وضعیت جذب سرمایه گذاران را با مشکل مواجه می کند. می توانید پست ما را در مورد LLC در مقابل Corporation برای جزئیات بیشتر در مورد معایب LLC ها و اینکه آیا ساختار شرکت مناسب تر است ، بررسی کنید.

سرمایه گذاری مورد نیاز برای راه اندازی LLC در مونتانا

در بیشتر موارد ، راه اندازی LLC در مونتانا ساده است. دو سرمایه گذاری مهم زمان و پول است.

بارزترین هزینه شروع LLC هزینه ثبت نام است. به عنوان مثال ، مونتانا 70 دلار برای ارسال مقاله سازمان به وزیر امور خارجه هزینه می کند.

این روند حدود یک هفته طول می کشد. اما اگر 20 دلار اضافی برای زمان برگشت 24 ساعته بپردازید ، می توانید کار را سریعتر کنید. اگر 100 دلار اضافی برای تسریع روند پرداخت کنید ، می توانید این زمان را به یک ساعت کاهش دهید.

همچنین باید نماینده ثبت شده تعیین کنید. هزینه یک نماینده ثبت شده در مونتانا بین 50 تا 300 دلار در سال است. با تعیین خود به عنوان نماینده ثبت شده می توانید این هزینه را کاهش دهید. به طور مشابه ، شما همچنین می توانید یکی از اعضای LLC را به عنوان نماینده ثبت شده تعیین کنید.

هزینه نهایی خدمات حقوقی یا خدمات تشکیل LLC است. البته این هزینه اختیاری است. شما می توانید فرایند تشکیل LLC را خودتان انجام دهید. اما من اکیداً توصیه می کنم از خدمات تشکیلاتی مانند Northwest Registered Agent استفاده کنید. علیرغم نام ، این سرویس تشکیل دهنده همه کارها را برای شما انجام می دهد ، از جمله بایگانی اساسنامه ، پرداخت هزینه های مربوطه و عمل به عنوان نماینده ثبت شده شما.

نورث وست از خدمات بایگانی 100 دلار بدون هزینه تشکیل پرونده ایالت استفاده می کند. همچنین 125 دلار دیگر برای خدمات نمایندگی ثبت شده در Northwest پرداخت خواهید کرد. بنابراین ، مبلغ کل شما با احتساب هزینه تشکیل پرونده دولتی به 295 دلار می رسد. همچنین امکان پرداخت 32 دلار در ماه وجود دارد.

6 مرحله برای شروع یک LLC در مونتانا

تشکیل LLC در مونتانا بسیار ساده است. در اینجا نحوه تکمیل فرآیند آورده شده است.

مرحله 1 – یک سرویس تشکیل LLC را انتخاب کنید

من به شدت توصیه می کنم از یک سرویس تشکیل LLC برای مسئولیت فرایند تشکیل پرونده استفاده کنید. هزینه آن بیشتر از مسیر DIY است. اما سرمایه گذاری ارزشمندی است. سرویس تشکیل به شما کمک می کند تا خطاهای تشکیل دهنده را که می تواند روند را به تاخیر انداخته یا متوقف کند حذف کنید. این سرویس همچنین دارای تماس هایی با وزیر امور خارجه است تا اطمینان حاصل شود که روند بدون مشکل پیش می رود.

برای این مرحله ، من Northwest را به دلایل مختلف توصیه می کنم. در مرحله اول ، Northwest دست شما را در طول فرایند نگه می دارد ، از جمله تأیید موجود بودن نام کسب و کار شما ، تهیه مقالات سازمان و ثبت اسناد خود با وزیر امور خارجه.

حساب Northwest شما همچنین دارای بسیاری از ابزارهای ارزشمند است که در طول و پس از فرآیند تشکیل LLC به آنها نیاز دارید. به عنوان مثال ، Northwest حداقل یک سال نماینده ثبت شده شما خواهد بود. این سرویس همچنین به شما در تنظیم یک قرارداد عملیاتی و حتی دریافت شماره شناسایی کارفرما کمک می کند.

در نهایت ، بهترین قسمت با Northwest فرم سفارش ساده آن است. هیچ افزایش قیمت گیج کننده ای وجود ندارد و می توانید بلافاصله شروع کنید.

کافی است برای انتخاب بسته خود به این لینک بروید.

از شما خواسته می شود نوع مشاغلی را که می خواهید راه اندازی کنید انتخاب کنید. انتخاب کنید LLCبه بعد ، انتخاب کنید مونتانا از منوی کشویی در نهایت ، تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید صورت حساب دریافت کنید و کلیک کنید ادامه هیدبه

سپس ، به سادگی اطلاعات صورت حساب را برای ایجاد حساب خود ارائه دهید.

مرحله 2 – LLC خود را نامگذاری کنید

قبل از اینکه بتوانید آن را با وزیر امور خارجه ثبت کنید ، باید یک نام منحصر به فرد برای LLC خود داشته باشید. اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، نامی برای شرکت خود انتخاب کنید. به یاد داشته باشید ، نام شرکت شما باید شامل نوعی از کلمات “شرکت با مسئولیت محدود” یا “شرکت محدود” باشد. همچنین می توانید به جای آن از اختصارات مانند LC ، LLC یا LLC استفاده کنید.

همچنین ، مطمئن شوید که نام قبلاً گرفته نشده است. برای تعیین اینکه آیا شرکت دیگری از نام تجاری که انتخاب کرده اید استفاده می کند ، می توانید از جستجوی تجاری مونتانا دیدن کنید.

در نهایت ، رزرو نام LLC خود را در نظر بگیرید. فرآیند تشکیل پرونده ممکن است کمی طول بکشد ، به خصوص اگر گزینه سریع را انتخاب نکنید. با این حال ، شما فقط باید 10 دلار هزینه بپردازید تا نام خود را تا 120 روز رزرو کنید. سپس ، می توانید وقت خود را برای ثبت مشاغل خود به سلیقه خود اختصاص دهید. برای رزرو نام باید یک حساب ePass Montana ایجاد کنید.

متناوبا ، می توانید از نماینده ثبت شده Northwest درخواست کنید تا نام را برای شما رزرو کند. می توانید این کار را از حساب Northwest که در اولین مرحله ایجاد کرده اید انجام دهید.

مرحله 3 – نماینده ثبت شده را انتخاب کنید

با توجه به کد مونتانا 35-7-144 ، شما باید یک نماینده ثبت شده تعیین کنید. نماینده ثبت شده به عنوان نقطه تماس بین تجارت شما و وزیر امور خارجه عمل می کند. آنها اسناد قانونی مانند اعلامیه های مالیاتی ، اعلامیه های انطباق و ارائه اسناد فرایند را به نمایندگی از کسب و کار شما دریافت می کنند.

اگر Northwest را در مرحله قبل انتخاب کرده اید ، این سرویس قبلاً در بسته شما گنجانده شده است. اکثر خدمات تشکیلات دیگر نیز حداقل به مدت یک سال به عنوان نماینده ثبت شده شما عمل می کنند.

با این حال ، شما هنوز هم می توانید انتخاب کنید که نماینده ثبت شده خود باشید. همچنین می توانید یکی از دیگر اعضای LLC (مالکان) را بعنوان نماینده ثبت شده تعیین کنید. این نوع عامل به عنوان عامل جدید شناخته می شود.

یکی از مزایای استخدام نمایندگی تجاری ثبت شده مانند Northwest ، حفظ حریم خصوصی است. آدرسی که در اسناد تشکیلات خود ذکر کرده اید اطلاعات عمومی خواهد بود. اگر نمی خواهید آدرس کسب و کار خود را عمومی کنید ، این می تواند مشکل ساز باشد. بدتر از همه ، ممکن است شما مشاغل خود را در خارج از خانه خود اداره کنید.

در هر صورت ، مطمئن شوید که نماینده ثبت شده مقیم مونتانا است. نماینده همچنین باید برای دریافت نامه قانونی در آدرس ذکر شده در تمام ساعات کاری معمول در دسترس باشد. باز هم ، اینها الزامات وزیر خارجه است.

مرحله 4 – پیش نویس یک قرارداد عملیاتی

برای ثبت LLC خود با وزیر امور خارجه نیازی به توافقنامه عملیاتی ندارید. شما حتی در مورد الزامات قانونی برای تشکیل LLC به هیچ وجه نیازی به توافقنامه عملیاتی ندارید. اما این سند در این مرحله از شکل گیری کسب و کار بسیار توصیه می شود.

توافقنامه عملیاتی فقط سندی است که جزئیات نحوه عملکرد کسب و کار شما را توضیح می دهد. این جزئیات عبارتند از:

  • تعداد اعضا
  • سرمایه گذاری هر یک از اعضا
  • حق رای
  • حل اختلاف
  • تقسیم سود و زیان بین اعضا
  • انتقال علاقه عضویت
  • انحلال تجارت

همچنین ممکن است برای افتتاح حساب بانکی شرکت به توافقنامه عملیاتی نیاز داشته باشید. با این حال ، نیازی نیست که قرارداد اجرایی خود را همراه با اساسنامه ثبت کنید.

ما یک راهنمای عالی داریم که به شما در تهیه یک قرارداد عملیاتی کمک می کند. Northwest همچنین به شما کمک می کند تا یکی را به عنوان بخشی از بسته خود تهیه کنید. شما یک الگوی توافقنامه عملیاتی آماده استفاده را دریافت خواهید کرد تا مطمئن شوید هیچ جزئیات مهمی را از دست ندهید.

مرحله 5 – فایل مقالات سازمان

وقت آن است که کسب و کار خود را به صورت رسمی ثبت کنید. برای انجام این کار ، باید فرم مقاله سازمان را پر کرده و آن را نزد وزیر امور خارجه ارسال کنید.

اگر از خدمات تشکیل دهنده استفاده نمی کنید ، می توانید این کار را با ایجاد یک حساب ePass Montana انجام دهید. شما باید مقالات را به صورت آنلاین ثبت کنید. هیچ گزینه ای برای ارسال نامه در فرم های شما وجود ندارد. برخی از اطلاعاتی که باید در اساسنامه سازمان ارائه دهید عبارتند از:

  • نام LLC و آدرس پستی
  • مشخصات نماینده ثبت شده
  • نوع LLC
  • هدف LLC
  • نوع مدیریت LLC
  • لیست اعضای LLC
  • تعیین قبیله ای
  • نام و آدرس مدیریت

اگر به Northwest اجازه دهید پیش قدم شود ، دیگر نگران ایجاد یک حساب ePass یا ثبت سند نباشید. در عوض ، سرویس تشکیل پرونده اطلاعات شما را بررسی کرده و در صورت هرگونه سوال با شما تماس می گیرد. سپس ، Northwest به نمایندگی از شما مقالات سازمان را با وزیر امور خارجه تکمیل ، پردازش و ارسال می کند.

همچنین می توانید هنگام سفارش از حساب Northwest خود وضعیت سفارش را بررسی کنید.

مرحله 6 – منتظر گواهینامه خود باشید

تنها چیزی که باقی می ماند این است که منتظر تایید وزیر خارجه باشیم. در صورتی که اساسنامه را به درستی تهیه و ثبت کرده باشید ، نباید مشکلی ایجاد شود. سپس ، یک گواهی نامه از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد که تأیید می کند LLC شما با موفقیت شکل گرفته است.

به طور معمول ، گواهینامه خود را ظرف پنج تا هشت روز کاری دریافت خواهید کرد ، اگرچه همیشه می توانید هزینه بیشتری برای پردازش سریع پرداخت کنید. در نهایت ، به محض دریافت نورث وست از وزیر امور خارجه ، ایمیلی با اسناد ثبت شده دریافت خواهید کرد.

برای درخواست شماره شناسایی کارفرما (EIN) ، حساب بانکی تجاری و مجوزهای کسب و کار به این گواهی احتیاج دارید.

مراحل بعدی

LLC شما در حال حاضر یک نهاد تجاری قانونی است. اما چند کار دیگر برای انجام دادن باقی مانده است. واضح ترین مرحله بعدی درخواست شماره کارفرما است. این شماره برای همه LLC ها الزامی است به جز LLC های تک نفره. برای عملکردهای مهم تجاری ، از جمله ثبت اظهارنامه مالیاتی ، پرداخت مالیات بر درآمد و افتتاح حساب های بانکی تجاری ، به این شماره نیاز دارید.

نماینده ثبت شده Northwest یک EIN را به عنوان یک سرویس اضافی ارائه می دهد. شما فقط باید هزینه کمی پرداخت کنید ، و این سرویس به شما کمک می کند تا EIN خود را بدست آورید. در غیر این صورت ، می توانید برای دریافت EIN خود به صورت رایگان در وب سایت IRS اقدام کنید.

در نهایت ، شما باید گزارش های سالانه خود را برای LLC خود ثبت کنید. این مرحله تضمین می کند که شما در موقعیت خوبی با وزیر امور خارجه قرار دارید. همچنین ، گزارش سالانه به روز رسانی سوابق LLC شما با وزیر امور خارجه کمک می کند. این گزارش باید تا 15 آوریل هر سال ارائه شود و هزینه تشکیل پرونده 20 دلار است.

دوباره ، Northwest ارائه گزارش سالانه را به عنوان یک سرویس اضافی ارائه می دهد. فراموش کردن ارائه گزارش سالانه خود می تواند عواقب جدی داشته باشد. به عنوان مثال ، عدم پرونده سازی تا 1 دسامبر به این معنی است که LLC شما به طور خودکار منحل می شود. به طور مشابه ، از دست دادن مهلت 15 آوریل جریمه 35 دلاری را در پی دارد. بهتر است اجازه دهید نورث وست این پروسه را از طرف شما انجام دهد.

در زیر دو پست دیگر Crazy Egg مربوط به این موضوع وجود دارد که ممکن است برای شما مفید باشد: