افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.
برای شروع LLC در واشنگتن ، باید یک گواهی تشکیل را به وزیر امور خارجه واشنگتن ارائه دهید. اما این همه آن نیست – چندین نکته ظریف دیگر را نیز باید در نظر داشته باشید تا از شروع خوب کسب و کار خود اطمینان حاصل کنید. راهنمای گام به گام زیر را دنبال کنید تا امروز یک واشنگتن LLC تشکیل دهید و سفر کارآفرینی خود را آغاز کنید.
چرا راه اندازی LLC در واشنگتن ارزش آن را دارد
واشنگتن LLC شکل انعطاف پذیر سازماندهی شرکتی را ارائه می دهد.
به جای اینکه فرایندهای شکل گیری مشاغل خسته کننده و بوروکراتیک شوند ، دولت خدمات تشکیل و ثبت نام آنلاین را ارائه می دهد. واشنگتن به شما اجازه می دهد تا گواهی تشکیل خود را بصورت آنلاین ، از طریق پست یا شخصاً ارسال کنید ، به شما این امکان را می دهد که سند را مطابق بودجه و راحتی خود ثبت کنید.
علاوه بر این ، مجبور نیستید صورتجلسه ها یا مصوبات شرکت را حفظ کنید و کار را برای شما آسان تر کنید.
ثبت یک تجارت جدید در واشنگتن همچنین شما را واجد شرایط چندین نوع فروش و استفاده از معافیت مالیاتی می کند. تمام زیان ها ، سود و هزینه های تجاری شما از طریق شرکت به اعضای جداگانه منتقل می شود ، به این معنی که می توانید از مالیات مضاعف پرداخت مالیات شرکت و مالیات شخصی جلوگیری کنید.
علاوه بر این ، می توانید روش های مختلف تقسیم سود بین اعضا را انتخاب کنید.
شما همچنین مسئول بدهی LLC خود نیستید. اگر یک EIN و یک قرارداد عملیاتی دارید ، مدرک محکمی برای حمایت از وضعیت مسئولیت محدود شرکت خود خواهید داشت.
سرمایه گذاری مورد نیاز برای راه اندازی LLC در واشنگتن
شما باید 200 دلار بپردازید تا گواهی تشکیل LLC خود را نزد وزیر امور خارجه واشنگتن ارسال کنید. علاوه بر این ، شما باید هزینه سالانه و حق امتیاز را که باید سالانه تا پایان ماه تشکیل LLC تشکیل شود ، ثبت کنید. این هزینه 60 دلار است.
همه واشنگتن LLC ها باید یک نماینده ثبت شده را تعیین کنند تا محل تماس آنها نیز باشد.
یا می توانید خود را تعیین کنید یا از خدمات نمایندگی تعدیل شده شخص ثالث استفاده کنید. اگر تصمیم بگیرید شخص دیگری را استخدام کنید ، این هزینه برای شما هزینه دارد ، که از خدمات به خدمات دیگر متفاوت است. به عنوان مثال ، استفاده از ZenBusiness برای خدمات نمایندگی ثبت شده از 39 دلار برای اولین سال شروع می شود ، به علاوه هزینه های دولتی.
برای تشکیل LLC خارجی در واشنگتن ، هنگام ثبت آنلاین گواهی تشکیل خود باید 200 دلار یا در صورت ارسال نامه از طریق پست ، 180 دلار بپردازید.
هزینه های تشکیل پرونده LLC شامل موارد زیر است:
- گزارش اولیه – 30 دلار در صورت آنلاین یا 10 دلار از طریق پست
- رزرو نام LLC – 30 دلار
- ثبت نام LLC خارجی – 30 دلار
- نام Doing Business As (DBA) – 24 دلار
- کپی سند معتبر – 20 دلار
- گواهی وجود – 20 دلار
بسته به موقعیت و موقعیت تجاری شما ، ممکن است مجبور شوید هزینه های اضافی را نیز برای اخذ مجوزها و مجوزهای فدرال ، ایالتی و قانونی لازم برای فعالیت قانونی در این ایالت بپردازید.
5 گام برای راه اندازی LLC در واشنگتن
در زیر ، ما یک راهنمای گام به گام ایجاد کرده ایم تا نحوه شروع LLC در واشنگتن را به شما نشان دهد.
مرحله 1: نامی برای واشنگتن LLC خود انتخاب کنید
انتخاب نام LLC خلاق و منحصر به فرد اولین قدم برای تشکیل یک شرکت در واشنگتن است. شما می خواهید یک نام تجاری داشته باشید که نه تنها با الزامات نامگذاری واشنگتن مطابقت داشته باشد ، بلکه توسط مشتریان بالقوه نیز به راحتی قابل جستجو باشد.
طبق قوانین ایالت واشنگتن ، نام واشنگتن LLC شما باید از دستورالعمل های زیر برخوردار باشد:
- نام LLC باید متمایز از سایر LLC های واشنگتن ، شرکت ها و مشارکت ها باشد
- نام LLC باید عبارت “شرکت با مسئولیت محدود” یا یکی از اختصارات آن (LLC یا LLC) را شامل شود
- نام LLC نمی تواند شامل کلماتی باشد که می تواند شرکت شما را با یک سازمان دولتی (خزانه داری ، FBI ، وزارت خارجه و غیره) اشتباه بگیرد.
- اگر نام LLC شامل کلمات محدود شده (بانک ، وکیل ، دانشگاه ، و غیره) است ، باید مدارک اضافی را تنظیم کنید و یک فرد دارای مجوز ، مانند پزشک یا وکیل را شامل شوید.
همچنین باید اطمینان حاصل کنید که نامهای فهرست کوتاه شما قبلاً توسط هیچ کسب و کار دیگری انتخاب نشده اند. برای اطلاع از اینکه نام LLC انتخابی شما در دسترس است یا خیر ، نام LLC را در واشنگتن شرکت ها و سیستم تشکیل پرونده های خیریه جستجو کنید.
قبل از حرکت به مرحله بعدی ، همچنین توصیه می کنیم بررسی کنید که آیا نام تجاری شما به عنوان دامنه وب موجود است یا خیر. امروزه ، حضور قوی در اینترنت بسیار مهم است و اگر URL کسب و کار شما با نام LLC شما مطابقت داشته باشد ، بسیار خوب است. ممکن است بخواهید دسته های موجود در رسانه های اجتماعی را نیز بررسی کنید.
مرحله 2: تعیین نماینده ثبت شده در واشنگتن
قانون ایالت واشنگتن داشتن نمایندگی ثبت شده را برای هر واحد تجاری اجباری کرده است. این می تواند یک فرد یا نهاد باشد که به عنوان نقطه تماس بین شما و ایالت واشنگتن برای ارائه فرایند و سایر اسناد قانونی عمل می کند.
به عبارت دیگر ، یک نماینده ثبت شده به نمایندگی از شرکت شما عمل می کند.
نماینده ثبت شده شما همچنین باید دارای اقامت واشنگتن در قالب یک آدرس دائمی در ایالت باشد و مجاز به انجام تجارت در آنجا باشد.
در حالی که می توانید خود را به عنوان نماینده ثبت شده شرکت خود لیست کنید ، اما به طور کلی توصیه نمی شود. به عنوان مثال ، اگر با یک پرونده شکایت شده اید ، واقعاً نمی خواهید این مدارک را در حضور مشتریان و کارمندان خود دریافت کنید. علاوه بر این ، حضور هر روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر برای رعایت قانون واقع بینانه نیست.
با در نظر گرفتن این نکته ، استخدام خدمات نمایندگی ثبت شده شخص ثالث-خدمات قابل اعتماد ، مقرون به صرفه و ارائه خدمات نمایندگی ثبت شده در سراسر کشور منطقی تر است.
ما استفاده از ZenBusiness را به شدت توصیه می کنیم. این یکی از بهترین خدمات نمایندگی ثبت شده آنلاین است که می تواند به راحتی تمام مکاتبات شما با وزیر امور خارجه را اداره کند. همچنین می تواند تمام اسناد حقوقی و مالیاتی شما را فوراً مدیریت و ابلاغ کند.
مرحله 3: گواهی تشکیل واشنگتن LLC خود را ثبت کنید
این مرحله ای است که شما امور را رسمی می کنید. همچنین باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید LLC شما تحت مدیریت اعضا باشد یا مدیر.
گواهی تشکیل سند رسمی است که به طور رسمی LLC شما را به عنوان یک شخص حقوقی شناخته شده در واشنگتن تأسیس می کند. برای تکمیل سند به طور کلی به جزئیات زیر نیاز دارید:
- نام و آدرس نماینده ثبت شده
- آدرس دفتر اصلی و اطلاعات تماس
- مدت زمان کسب و کار
- تاریخ لازم الاجرا شدن کسب و کار شما
- مجری که LLC را تشکیل می دهد و گواهی تشکیل را امضا می کند
- استاندار تعیین شده
- ماهیت کسب و کار
- آدرس بازگشت برای تشکیل پرونده
سپس گواهی تشکیل خود را نزد وزیر امور خارجه واشنگتن تسلیم می کنید. این را می توان به صورت آنلاین یا از طریق پست انجام داد.
برای ارسال آنلاین گواهینامه تشکیل خود ، از واشنگتن و سیستم خیریه Filing System دیدن کنید. می توانید فرم خود را پر کرده و فایل کنید و هزینه 200 دلار را بصورت آنلاین پرداخت کنید.
اگر تصمیم دارید نامه گواهی تشکیل خود را از طریق پست ارسال کنید ، باید فرم را بارگیری و چاپ کنید ، سپس آن را پر کرده و به آدرس زیر ارسال کنید:
وزیر امور خارجه
بخش شرکت ها
صندوق پستی 40234
همچنین می توانید با مراجعه به آدرس زیر فرم را شخصاً ارسال کنید:
وزیر امور خارجه
بخش شرکت ها
801 Capitol Way S
المپیا ، WA 98501
اگر انتخاب کرده اید که ZenBusiness را به عنوان نماینده ثبت شده خود استخدام کنید ، همچنین می توانید از خدمات آن برای ارائه گواهی تشکیل خود استفاده کنید. هنگامی که دولت LLC شما را تأیید کرد ، کلیه اسناد و مدارک دولتی شما به همراه سایر اسناد مهم تجاری شما مستقیماً در داشبورد ZenBusiness شما در دسترس خواهد بود.
مرحله 4: قرارداد عملیاتی واشنگتن خود را تهیه کنید
توافقنامه عملیاتی یک سند حقوقی است که نحوه برنامه ریزی شما برای اداره تجارت ، تفکیک مسئولیت ها ، نسبت تقسیم سود و سایر اطلاعات مهم را رسمی می کند. همه اعضای LLC باید سند را تأیید و امضا کنند تا به یک قرارداد الزام آور بین آنها تبدیل شود.
افشای کامل: واشنگتن به LLC ها برای پیش نویس یک قرارداد عملیاتی نیازی ندارد. با این حال ، این چیزی است که شما نمی خواهید از آن بگذرید.
می بینید ، توافقنامه عملیاتی به عنوان اثبات این امر است که همه صاحبان مشاغل در رابطه با مشاغل در یک صفحه هستند و خطرات درگیری در آینده را کاهش می دهند. همچنین ، به عنوان اثبات اینکه تجارت شما واقعاً یک واحد تجاری جداگانه است ، به حفظ مسئولیت محدود LLC شما کمک می کند.
در اینجا لیستی از راهنمای رایج در مورد توافقنامه عملیاتی است:
- محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت
- نام و آدرس هر عضو (و مدیر ، در صورت وجود)
- مشارکت مالی اعضا یا درصد سود شرکت
- حقوق و مسئولیت های هر یک از اعضا
- اختیارات رای هر عضو
- نحوه تخصیص سود و زیان
- قوانین برگزاری جلسات و اخذ رای
- مراحل پذیرش اعضای جدید
- مقررات خرید یا خرید و فروش که مواردی را نشان می دهد که وقتی یک عضو می خواهد سود خود را بفروشد ، بمیرد یا از کار بیفتد
- روشهای انحلال
همچنین می توانید از الگوی توافقنامه عملیاتی ZenBusiness استفاده کنید.
مرحله 5: سایر الزامات مالیاتی و مقررات را رعایت کنید
ممکن است مجبور باشید الزامات مالیاتی و مقررات اضافی را رعایت کنید. اینها ممکن است شامل موارد زیر باشد:
- EIN را بدست آورید: اگر LLC شما دارای بیش از یک عضو است ، حتی اگر کارمندی نداشته باشد ، باید برای شماره شناسایی کارفرما (EIN) اقدام کنید. از طرف دیگر ، اگر شما یک LLC تک نفره هستید ، تنها در صورتی اجباری می شود که کارمند داشته باشید یا تصمیم بگیرید که به عنوان یک شرکت مشمول مالیات شوید. برای دریافت EIN برای واشنگتن LLC ، به وب سایت IRS بروید و برنامه آنلاین EIN را تکمیل کنید. نیازی به پرداخت هیچگونه هزینه ثبت نام نیست.
- درخواست مجوزهای تجاری: همه مشاغل ملزم به دریافت مجوز تجارت دولتی تحت قوانین ایالت واشنگتن هستند. همچنین ممکن است به مجوزهای شهرستان ، شهرستان یا سایر مجوزهای تجاری محلی نیاز داشته باشید. برای بررسی الزامات مجوز کسب و کار برای محل کسب و کار خود ، به جادوگر مجوز کسب و کار واشنگتن از درآمد مراجعه کنید. می توانید در اینجا ثبت نام کنید و مجوز ایالت خود و همچنین سایر مجوزهای ایالتی و ایالتی را دریافت کنید. بسته به شغل شما ممکن است به مجوز حرفه ای نیز احتیاج داشته باشید.
- ثبت نام در اداره درآمد واشنگتن: مشاغلی با درآمد 12000 دلار یا بیشتر – یا که طبق قانون برای اخذ مالیات بر فروش ملزم شده اند – باید در اداره درآمد واشنگتن ثبت نام کنند. در حالی که واشنگتن هیچ گونه مالیات بر درآمد برای افراد یا مشاغل وضع نمی کند ، مالیات بر مشاغل و مشاغل را بر درآمد ناخالص مشاغل اعمال می کند.
مراحل بعدی
و به این ترتیب شما یک LLC را در واشنگتن راه اندازی می کنید.
با لیست کوتاه نامهای LLC خود که مطابق دستورالعمل نامگذاری واشنگتن هستند شروع کنید. سپس تصمیم بگیرید که آیا می خواهید نماینده ثبت شده شخص ثالث را استخدام کنید یا خیر (توصیه می کنیم این کار را انجام دهید!). پس از اتمام پرکردن گواهی تشکیل و تکمیل سایر الزامات ایالتی ، در نهایت شرکتی خواهید داشت که واشنگتن رسماً آن را به عنوان یک شخص حقوقی به رسمیت می شناسد!
اگر همه اینها ترسناک است ، می توانید برای به دست آوردن خدمات حقوقی آنلاین استخدام کنید. اکثر آنها بسته های جامعی را ارائه می دهند که شامل تشکیل کسب و کار ، خدمات نمایندگی ثبت شده و سایر تشریفات است. همچنین ، اکثر این خدمات بسیار مقرون به صرفه هستند و به شما آرامش بیشتری می دهند ، بدون قیمت زیاد.