افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.
اگر به دنبال راه اندازی یک LLC در میشیگان هستید ، این مقاله به تمام سوالات شما پاسخ می دهد و روند تشکیل LLC را در مراحل آسان دنبال می کند.
در چند سال گذشته ، تعداد فزاینده ای از مشاغل کوچک ، کارآفرینان و حتی فریلنسرها شرکت های LLC را در سراسر ایالات متحده تشکیل می دهند.
در حالی که تشکیل LLC دارای مزایای طولانی مدت مختلفی برای تجارت شما است ، اما شامل چندین جنبه قانونی است که قبل از تصمیم گیری باید به آنها توجه کنید.
از آنجا که این مقاله بر تشکیل LLC میشیگان متمرکز است ، هزینه ها ، قوانین و مراحل مربوط به آن ایالت را پوشش می دهیم.
بیایید شروع کنیم.
چرا راه اندازی LLC در میشیگان ارزش آن را دارد
میشیگان دارای یک اکوسیستم استارتاپی پر جنب و جوش است که اخیراً یکی از موفق ترین تک شاخ های خود ، Duo Security را تولید کرده است که بعداً توسط سیسکو خریداری شد.
جمعیت تحصیل کرده و باهوش در زمینه فناوری ، میشیگان را به مکانی امیدوارکننده برای شرکت ها ، استارتاپ ها و کارآفرینان جدید تبدیل کرده است.
احتمالاً به همین دلیل است که بسیاری از مشاغل کوچک تصمیم می گیرند شرکت های جدیدی را در آنجا راه اندازی کنند تا فرایندهای خود را رسمی کرده و برای رشد برنامه ریزی کنند.
اما چرا یک LLC را شروع کنید؟ بگذار توضیح بدهم.
یک شرکت با مسئولیت محدود (LLC) به دلیل انعطاف پذیری که برای مشاغل کوچک و استارتاپ های جدید ارائه می دهد ، یکی از محبوب ترین ساختارهای تجاری در ایالات متحده است. یک LLC یک محدودیت تجاری ترکیبی را دنبال می کند که مزایای هر دو شرکت و مشارکت را ترکیب می کند.
در صورت شکست کسب و کار صاحب LLC مسئولیت محدودی دارد ، که یکی از مهمترین دلایلی است که استارتاپ ها این ساختار تجاری را انتخاب می کنند. اما مانند مشارکت ، LLC ها از سود خود “عبور” می دهند تا به عنوان بخشی از درآمد شخصی مالکان مالیات شوند.
یکی از بزرگترین مزایای LLC این است که به شما امکان می دهد به عنوان یک فرد مجری یا یک تیم کوچک فعالیت کنید اما از یک تجارت ثبت شده استفاده کنید.
این یکی از مهمترین دلایلی است که چرا استارتاپ ها ، فریلنسرها ، کارآفرینان و مشاغل کوچک LLC را بر سایر ساختارهای تجاری انتخاب می کنند.
مانند بسیاری از ایالات دیگر در ایالات متحده ، میشیگان یک عضو یا مالک LLC را به رسمیت می شناسد. این بدان معناست که شما می توانید بدون درخواست تأیید هیئت مدیره یا شرکا تصمیمات مالی و اداری خود را اتخاذ کنید ، که در سایر ساختارهای تجاری صادق است.
این امر امکان کنترل بیشتر و تصمیم گیری سریعتر را فراهم می کند که برای استارتاپ ها و شرکت های کوچک بسیار مهم است.
یکی دیگر از عواملی که مشاغل کوچک و کارآفرینان را به سمت تشکیل LLC جذب می کند ، محافظتی است که از صاحبان شرکت ارائه می دهد. برخلاف یک مالکیت انحصاری (و چندین ساختار تجاری دیگر) ، صاحب LLC مسئولیت محدودی در قبال بدهی ها و تعهدات قانونی شرکت خود دارد.
در ساختار LLC ، دارایی های مالک جدا از شرکت است. سرمایه گذاری آنها در شرکت ممکن است در صورت ورشکستگی یا بدهی تحت تأثیر قرار گیرد ، اما دارایی های شخصی آنها مانند خانه ، ماشین یا هر دارایی دیگر کاملاً از بدهی های شرکت آنها جدا است.
با این حال ، شما ممکن است در برخی موارد شخصاً مسئول باشید ، مانند تضمین شخصی بدهی تجاری ، آسیب رساندن به شخص ثالث به دلیل اقدامات شما ، یا عدم رعایت مسئولیت های خود در LLC.
همچنین ، بسیاری از اسناد و تشریفات قانونی مورد نیاز برای شرکتهای استاندارد در مورد LLC صدق نمی کند. این امر راه اندازی LLC را برای مشاغل کوچک و کارآفرینان بسیار ساده تر و مقرون به صرفه می کند.
به عنوان مثال ، شرکتها باید جلسات هیئت مدیره را انتخاب کنند ، اعضای شرکت را انتخاب کنند ، اساسنامه ایجاد کنند ، جلسات سهامداران را برگزار کنند و غیره.
هیچ کدام از این موارد برای LLC صدق نمی کند. در عوض ، یک LLC فقط باید نام کامل ، لیست اعضا ، مدت فعالیت ، آدرس و مقالات سازمان را به همراه هزینه ثبت نام به بخش شرکت های میشیگان ارسال کند.
سرمایه گذاری مورد نیاز برای راه اندازی LLC در میشیگان
راه اندازی LLC در میشیگان نسبت به بسیاری از نقاط دیگر ایالات متحده نسبتاً ارزان تر است.
اگر قصد دارید LLC را در میشیگان تشکیل دهید ، باید مقالات سازمان را به بخش شرکت های میشیگان ارائه دهید ، که هزینه آن 50 دلار است. علاوه بر این هزینه ، شما همچنین باید یک اظهارنامه سالانه به ایالت میشیگان بپردازید ، که هزینه آن 25 دلار است. در صورت تاخیر در ارسال ، باید 25 دلار هزینه اضافی برای تأخیر ارسال کنید.
این تمام هزینه های دولت است.
با این حال ، چندین هزینه اختیاری برای دریافت و نگهداری LLC در میشیگان وجود دارد.
به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید یک نماینده مقیم را برای مدیریت اسناد قانونی و هماهنگی با نهادهای دولتی مربوطه از طرف شما استخدام کنید.
ZenBusiness ، سرویسی که توصیه می کنیم ، گزینه ای عالی برای خدمات نمایندگی مقیم ، به علاوه بسیاری از خدمات دیگر مربوط به تشکیل و مدیریت LLC است.
برنامه اولیه آن 39 دلار در سال هزینه دارد و خدمات تشکیل پرونده ، الگوی توافقنامه عملیاتی و خدمات نمایندگی مقیم را ارائه می دهد.
با این حال ، برنامه Pro آنها بهترین ارزش را با 149 دلار در سال ارائه می دهد و از تمام الزامات LLC شما ، از جمله خدمات سریع تسلیم پرونده ، شماره شناسه کارفرما (EIN) و رعایت نگراني مراقبت می کند.
برای خدمات کاملاً مدیریت شده ، می توانید از طرح Premium آنها با 249 دلار در سال ، از جمله ثبت دامنه و طراحی وب سایت استفاده کنید.
به طور کلی ، این یک سرویس قابل اعتماد است که تمام اسناد و مدارک قانونی راه اندازی LLC در میشیگان را بر عهده می گیرد و به شما امکان می دهد تا بر عملیات تجاری خود تمرکز کنید.
5 گام برای شروع یک LLC در میشیگان
اکنون که مزایای شروع LLC در میشیگان را درک کرده اید ، مراحل آن را مورد بحث قرار دهیم.
مرحله 1: نام خود را در میشیگان LLC بگذارید
اولین قدم برای راه اندازی LLC در میشیگان ، انتخاب نام یک شرکت تجاری است. نام کسب و کار شما باید با قوانین ایالت میشیگان مطابقت داشته باشد و با چشم انداز بلند مدت برند شما مطابقت داشته باشد. بعلاوه ، نباید باعث ایجاد سردرگمی در بین مخاطبان مورد نظر شما شود زیرا با برندها یا مشاغل دیگر شباهت دارد.
در اینجا مواردی که هنگام نامگذاری LLC خود در میشیگان باید در نظر بگیرید وجود دارد.
1. قوانین نامگذاری LLC را در میشیگان دنبال کنید.
- نام شما باید عبارت “شرکت با مسئولیت محدود” یا یکی از اختصارات آن (LLC یا LLC) را شامل شود.
- نام شما نمی تواند شامل کلماتی باشد که می تواند LLC شما را با یک سازمان دولتی (FBI ، خزانه داری ، وزارت خارجه و غیره) اشتباه بگیرد.
- کلمات محدود (به عنوان مثال ، بانک ، وکیل ، دانشگاه) ممکن است مستلزم داشتن مدارک قانونی اضافی و یک فرد دارای مجوز ، مانند پزشک یا وکیل ، بخشی از LLC شما باشند.
می توانید لیست کامل قوانین نامگذاری میشیگان LLC را در وب سایت اداره مجوز و امور تنظیمات میشیگان پیدا کنید.
2. نام تجاری مورد نظر خود را با استفاده از جستجوی نام LLC در وب سایت اداره مجوز و مقررات میشیگان (LARA) جستجو کنید تا مطمئن شوید هیچ مشاغل فعلی در میشیگان با این نام وجود ندارد.
اگر یک میشیگان LLC قبلاً نام مورد نظر شما را دارد ، باید نام دیگری را برای تجارت خود انتخاب کنید.
به طور مشابه ، اطمینان حاصل کنید که هیچ کسب و کار دیگری در ایالات متحده نام دلخواه شما را علامت تجاری نکرده است.
3. در نهایت ، مطمئن شوید که می توانید بدون تغییر دامنه .com نام تجاری مورد نظر خود را پیدا کنید. این یک الزام قانونی نیست ، اما باید آن را در نظر بگیرید زیرا به طور قابل ملاحظه ای روی نمای جستجو و تصویر مارک شما تأثیر می گذارد.
همچنین ، جستجوی سریع نام مورد نظر خود را در گوگل انجام دهید تا مطمئن شوید هیچ چیز مضری با آن مرتبط نیست.
مرحله 2: نماینده ثبت شده را انتخاب کنید
نماینده ثبت شده یا نماینده مقیم یک شخص یا نهاد تجاری است که تمام مکاتبات دولتی را به نمایندگی از تجارت شما مدیریت می کند. این شامل دریافت اسناد مالیاتی ، اعلامیه های قانونی و مدیریت سایر اسناد دولتی مورد نیاز برای مدیریت LLC شما می شود.
ایالت میشیگان از LLC ها می خواهد که یک نماینده مقیم برای مدیریت امور از طرف آنها تعیین کنند. می توانید شخصی از شرکت خود را به عنوان نماینده مقیم معرفی کنید یا یک ارائه دهنده خدمات خارجی مانند ZenBusiness استخدام کنید.
با این حال ، اطمینان حاصل کنید که خدماتی که به عنوان نماینده مقیم خود تعیین می کنید مقیم میشیگان است یا دارای اختیار قانونی برای انجام تجارت در ایالت میشیگان است.
اگر در میشیگان اقامت دارید ، خودتان می توانید این کار را مدیریت کنید ، همیشه بهتر است یک ارائه دهنده خدمات حرفه ای استخدام کنید تا این موارد را برای شما مدیریت کند. زیرا مدیریت تمام اسناد و الزامات قانونی می تواند بخش قابل توجهی از زمان شما را بگیرد.
مرحله 3: مقالات سازمان را تشکیل دهید
برای ثبت LLC خود در میشیگان ، باید مقالات سازمان را با استفاده از فرم 700 – مقالات سازمان در بخش شرکتهای میشیگان ثبت کنید. می توانید فرم را به صورت آنلاین ، پست یا حضوری ارسال کنید.
این بسته به ماهیت و وضعیت موجود کسب و کار شما ، یک مرحله کمی پیچیده است. به عنوان مثال ، اگر شما یک LLC موجود در خارج از میشیگان دارید و می خواهید عملیات خود را در ایالت میشیگان گسترش دهید ، به عنوان یک LLC خارجی درخواست می کنید.
بعلاوه ، شما همچنین باید تصمیم بگیرید که آیا به عنوان LCC تحت مدیریت اعضا یا مدیر مدیریت درخواست دهید.
بنابراین بهتر است از یک مشاور مانند ZenBusiness استفاده کنید تا این مرحله را برای شما انجام دهد.
مرحله 4: یک توافقنامه عملیاتی ایجاد کنید
یک قرارداد عملیاتی مالکیت ، نقشها و روشهای عملیاتی LLC را مشخص می کند. این یک سند قانونی است که باعث شفافیت عملیات AB LLC می شود و از درگیری بین اعضا جلوگیری می کند.
با این حال ، ایالت میشیگان از نظر قانونی برای ثبت LLC نیازی به توافقنامه عملیاتی ندارد. اما داشتن آن به دلیل مزایای آن یک عمل خوب است.
مرحله 5: شماره شناسنامه کارمند (EIN) دریافت کنید
شماره شناسایی کارمند (EIN) ، همچنین شماره شناسایی کارفرمای فدرال (FEIN) یا شماره شناسایی مالیات فدرال (FTIN) نامیده می شود ، یک شماره نه رقمی است که توسط سرویس درآمد داخلی (IRS) تعیین شده است.
IRS از EIN برای اهداف مالیاتی LLC استفاده می کند. این در اصل یک شماره تامین اجتماعی برای LLC است.
اگر در حال حاضر یک تجارت مالکیت منحصر به فرد با EIN دارید ، باید یک LLC جدید خود تهیه کنید.
می توانید از EIN برای بازکردن حساب های بانکی تجاری ، تشکیل و مدیریت مالیات های ایالتی و فدرال و استخدام کارکنان جدید استفاده کنید.
مراحل بعدی
پس از اتمام این مراحل و پرداخت 50 دلار هزینه ایجاد LLC ، LLC شما آماده عملیات در میشیگان است.
با این حال ، برای اطمینان از مطابقت با سایر الزامات قانونی خاص ایالت ، توصیه می کنیم با تیم ZenBusiness (یا هرگونه خدمات حقوقی دیگر به انتخاب خود) در تماس باشید.
پس از تشکیل LLC ، مراحل بعدی ایجاد وب سایت شما و ایجاد دارایی های نام تجاری آنلاین شما است تا بتوانید یک تصویر تجاری محکم و معتبر ایجاد کنید.