راهنمای کامل برای حفظ LLC شما

تبریک می گویم! شما مقالات سازمان خود را ثبت کرده اید ، یک نماینده ثبت شده تعیین کرده اید ، هزینه های مورد نیاز را پرداخت کرده اید و شما صاحب افتخار شرکت با مسئولیت محدود خود هستید!

اکنون وقت آن است که از نگهداری آن مطمئن شوید.

احتمالاً شما یک ساختار تجاری LLC را برای مزایای مالیاتی و بدهی انتخاب کرده اید ، اما اگر LLC شما ضعیف باشد و نتوانید در برابر بررسی آن ایستادگی کنید ، نمی تواند به شما کمک کند. در این مقاله ، ما برخی از راه ها را بررسی می کنیم تا مطمئن شویم LLC شما به اندازه کافی قوی است تا بتواند حفاظت مورد نظر خود را ارائه دهد.

چرا حفظ LLC شما بسیار مهم است

LLC ها به عنوان یک ساختار تجاری ، برای شرکت های کوچکتر جذابیت خاصی دارند زیرا از حمایت های قانونی یک شرکت با مزایای مالیاتی یک مالکیت انحصاری یا مشارکت برخوردارند.

دقیقاً نمی دانید منظورش چیست؟ بیایید نگاه دقیق تری داشته باشیم.

اگر شما یک مالک انحصاری یا یک شرکت مشارکت هستید ، هیچ تفکیک قانونی بین کسب و کار شما و دارایی های شخصی شما وجود ندارد. این بدان معناست که در صورت شکایت مشتری یا ناتوانی در پرداخت طلبکاران ، دارایی های شخصی شما – پس اندازها ، حسابهای بازنشستگی ، حتی خانه شما – به طور بالقوه برای بازپرداخت بدهی ها ضبط می شود. LLC با محدود کردن بدهی های مربوط به تجارت فقط به دارایی های شرکت شما از دارایی های شخصی شما محافظت می کند-از این رو واژه “مسئولیت محدود” نامیده می شود.

از سوی دیگر ، اگر شرکت شما یک شرکت سهامی باشد ، هم مشاغل شما و هم پولی که خودتان پرداخت می کنید مشمول مالیات می شوند – در اصل ، سود شما دو برابر مالیات می شود. بر خلاف شرکت ها ، LLC ها مالیات نمی گیرند. در عوض ، پول به اظهارنامه مالیاتی شخصی مالکان (که به عنوان “مالیات بر گذر” شناخته می شود) “منتقل می شود” و مالکان مالیات بر درآمد شخصی را برای هرگونه سود پرداخت می کنند.

تفاوت های مالیاتی و بدهی متفاوت است ، بنابراین ارزش مشاوره مالیاتی و/یا وکیل در مورد وضعیت خاص خود را دارد. با این حال ، نکته مهمی که باید درک شود این است که LLC یک شخص حقوقی جدا از صاحبان آن است. داشتن LLC شروع خوبی است ، اما حفظ آن نیز به همان اندازه مهم است. به عنوان مثال ، در صورت ورشکستگی ، ممیزی مالیاتی یا شکایت ، باید بتوانید به دادگاه یا IRS ثابت کنید که با شرکت خود به عنوان یک تجارت رسمی رفتار می کنید ، نه یک صندوق کسری شخصی.

اگر نمی توانید شواهدی را نشان دهید که LLC شما یک تجارت واقعی است ، می توانید مزایای بسیار زیادی را که قرار است ارائه دهید از دست بدهید. اگر LLC شما منحل شود ، این مزایا را از دست خواهید داد ، که در صورت عدم ارائه گزارش های سالانه و پرداخت هزینه های مربوطه ممکن است رخ دهد.

خوشبختانه حفظ LLC کار سختی نیست. در زیر چند نکته سریع برای اطمینان از اینکه LLC شما از وضعیت خوبی برخوردار است آورده شده است.

نکات سریع برای حفظ و نگهداری LLC خود از همین امروز

ثبت کسب و کار خود به عنوان LLC اولین قدم حیاتی برای راه اندازی کسب و کار شما است – اما این تنها مورد نیست. مراحل زیر همیشه از نظر قانونی لازم نیست بنابراین گاهی اوقات نادیده گرفته می شوند. با این حال ، آنها برای حفظ وضعیت خوب LLC شما ضروری هستند.

حتی اگر LLC شما قبلاً تشکیل شده است ، این کارها را در اسرع وقت انجام دهید ، به طور ایده آل قبل از شروع به کار با مشتریان یا مشتریان. هر یک از آنها به قدرت LLC شما کمک می کند و به آن کمک می کند تا در مواجهه با هرگونه چالش مقاومت کند. پاداش: همه آنها شیوه های تجاری خوبی هستند که به هر حال باید انجام دهید.

تنظیم حساب بانکی جداگانه

به خصوص اگر شما یک نمایش یک نفره (با نام مستعار ، LLC تک نفره) با یک مدل تجاری ساده ، مانند مشاغل آزاد یا مشاوره ، استفاده از حساب بانکی شخصی خود برای اهداف شرکت وسوسه انگیز است.

اما در حالی که ترکیب مالی شخصی خود با LLC شما از نظر فنی غیرقانونی نیست ، ایده خوبی نیست.

به هر حال ، کل هدف LLC این است که دارایی های شخصی خود را از تجارت خود جدا کنید. اگر وجوه شخصی و تجاری خود را با هم مخلوط کنید ، یک دادگاه می تواند تصمیم بگیرد که LLC شما یک شخص حقوقی جداگانه نیست. این شما را در معرض از دست دادن حفاظت از مسئولیت LLC قرار می دهد – و در نتیجه ، دارایی های شخصی شما را در معرض خطر قرار می دهد.

حسابهای بانکی جداگانه نیز ثبت و رعایت مالیات را ساده می کند. اگر تا به حال تحت حسابرسی قرار گرفته اید ، یک حساب تجاری جداگانه و خوب نگهداری شده در وقت و تشدید شما در معاملات با IRS صرفه جویی می کند.

خوشبختانه افتتاح حساب تجاری آسان است. اکثر بانک ها و اتحادیه های اعتباری به شما امکان می دهند به محض داشتن نام تجاری و EIN ، یکی از آنها را باز کنید (می توانید با ثبت نام آنلاین یک EIN بلافاصله از IRS دریافت کنید). پس از راه اندازی ، با حساب بانکی مشاغل خود طوری رفتار کنید که شغل شما به آن بستگی دارد – زیرا به نوعی این کار را انجام می دهد.

در اینجا چند نکته برای نگهداری خوب حساب تجاری وجود دارد:

  • هزینه های تجاری خود را جبران کنید و رسیدهای خود را نگه دارید
  • معاملات خود را ثبت کنید و بتوانید دلیل خریدهای تجاری را ثبت کنید
  • از حساب تجاری خود برای پرداخت قبوض شخصی استفاده نکنید
  • برای استفاده شخصی پول نقد برداشت نکنید
  • یک کارت اعتباری تجاری تهیه کنید و از آن فقط برای هزینه های تجاری استفاده کنید

ایجاد یک قرارداد عملیاتی LLC

برخی از ایالت ها ، اما نه همه آنها ، از LLC ها می خواهند که یک قرارداد عملیاتی داشته باشند ، اما چه لازم باشد و چه نباشد ، این یک حرکت هوشمندانه است ، به خصوص اگر با یک یا چند نفر وارد تجارت شده اید.

یک قرارداد عملیاتی مسئولیت های هر یک از اعضا را مشخص می کند ، اینکه هر شخص چه دارایی هایی را در تجارت مشارکت داده است ، ساختار مالکیت چگونه است ، چگونه پول جمع آوری و توزیع می شود ، فرایند شما برای افزودن و حذف اعضا چگونه است و تحت چه شرایطی و چگونه شرکت شما حل شود

این سه عملکرد اساسی را انجام می دهد:

  1. این توافقنامه های شفاهی بین شما و شرکای شما را روشن و رسمی می کند تا بعداً سوء تفاهم ایجاد نشود.
  2. این به شما امکان می دهد قوانین خود را تنظیم کنید. بدون آن ، LLC شما از قوانین ایالت شما برای اداره LLC ها استفاده می کند ، که اغلب مبهم هستند و ممکن است برای شرکت شما مناسب نباشد.
  3. این شرکت با تقویت این که کسب و کار شما به عنوان یک LLC فعالیت می کند ، نه یک شرکت خصوصی یا مشارکت ، از وضعیت مسئولیت محدود شرکت شما محافظت می کند.

قرارداد اجرایی شما یک سند قانونی است ، بنابراین گرفتن کمک وکیل در تنظیم آن سرمایه گذاری خوبی است.

خط مجوزها و مجوزها

الزامات دقیق مجوزها و مجوزهای مورد نیاز برای کسب و کار شما بسته به منطقه و صنعت شما متفاوت است ، اما این وظیفه شماست که بدانید به کدام نیاز دارید ، مطمئن شوید که آنها را دارید و آنها را به روز نگه دارید.

اگر مجوزها یا مجوزهای صحیح و معتبر نداشته باشید ، ممکن است وضعیت LLC خود را از دست بدهید و خود را در معرض جریمه یا حتی اتهامات قانونی قرار دهید – بنابراین تا زمانی که همه چیز لازم را ندارید کار را شروع نکنید!

DBA خود را دریافت کنید

اگر LLC خود را تشکیل داده اید اما می خواهید با نام دیگری تجارت کنید ، باید یک “انجام کسب و کار به عنوان” (DBA) ، که گاهی اوقات “نام ساختگی” نامیده می شود ، ثبت کنید.

به عنوان مثال ، مالک Agnes Johnson Media LLC ممکن است ترجیح دهد تجارت خود را با عنوان “عکاسی عروسی خوشحال” انجام دهد. اگر وی بدون ثبت نام برای DBA تجارت خود را با آن نام انجام دهد ، خطر LLC خود را باطل می کند.

خوشبختانه روند ثبت DBA معمولاً ساده و ارزان است. الزامات دقیق متفاوت است ، اما در بیشتر موارد ، می توانید دریابید که چه مراحلی را باید از آژانس دولتی که در آن LLC خود را ثبت کرده اید بردارید. فراموش نکنید که باید DBA خود را به طور منظم (معمولاً سالانه) تمدید کنید.

DBAs همچنین به شما امکان می دهد بیش از یک کسب و کار را بدون ثبت نام برای LLC کاملاً جدید اداره کنید. به عنوان مثال ، با فرض اینکه مجوزها و مجوزهای مناسب را داشته باشد ، فقط با ثبت DBA های بیشتر می تواند شرکتهای “کیک عروسی خوشبخت” و “ترتیب گلهای خوشبخت” را ایجاد کند.

استراتژی های بلند مدت برای حفظ LLC شما

برای حرکت به جلو ، شما باید برخی از مراقبت های منظم را انجام دهید تا LLC خود را در وضعیت خوبی نگه دارید. اینها وظایفی مداوم هستند که به شما کمک می کنند LLC خود را در وضعیت خوبی نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که نه از طریق بی دقتی حل شده و نه تا حدی ضعیف شده است که بی فایده است.

گزارش سالانه خود را ثبت کنید

اگر LLC خود را به تازگی ایجاد کرده اید ، نیازی به گزارش سالانه حداقل برای یک سال ندارید – اما اکنون زمان آن است که مطمئن شوید در تقویم وجود دارد.

اکثر ایالت ها از LLC ها می خواهند که یک گزارش سالانه ارائه دهند ، که گاهی اوقات به عنوان بیانیه اطلاعات (SOI) نیز نامیده می شود. تعداد انگشت شماری از ایالت ها فقط هر دو سال یکبار به SOI شما نیاز دارند و اگر در پنسیلوانیا ثبت نام کرده اید ، ممکن است فقط هر 10 سال یک بار نیاز به ثبت پرونده داشته باشید.

سالانه یا نه ، گزارش شما به وزیر امور خارجه شما ارسال می شود. معمولاً می توان آن را به صورت آنلاین انجام داد ، اما هزینه و شرایط دقیق برای تشکیل پرونده از ایالت به ایالت دیگر متفاوت است. برخی از ایالت ها قبل از سررسید گزارش شما ، یادآوری ارسال می کنند ، اما در نهایت ، مسئولیت شما این است که مطمئن شوید پرونده ثبت می شود. اگر مهلت را از دست دادید ، ممکن است مجبور شوید هزینه دیرکرد را بپردازید.

آن را بیش از حد از دست بدهید ، و ممکن است LLC شما به طور خودکار منحل شود.

اگر شرکتی را برای تشکیل LLC خود استخدام کرده اید ، بررسی کنید که آیا گزارش شما را برای شما ارسال می کند (و بپرسید چقدر هزینه دارد) یا آیا خودتان باید این کار را انجام دهید. در هر صورت ، در حال حاضر ، در حالی که به این موضوع فکر می کنید ، زمان سررسید گزارش بعدی خود را بیابید و تاریخ را در تقویم خود قرار دهید تا مطمئن شوید که به موقع ثبت می شود.

به نظر می رسد بسیار رسمی و ترسناک است ، اما گزارش سالانه شما مانند نامه ای به سهامداران نیست که در آن جزئیات تمام کارهایی که کسب و کار شما در یک سال گذشته انجام داده است. این واقعاً فرصتی برای تأیید یا به روز رسانی موارد زیر است:

  • آدرس اصلی کسب و کار شما
  • نام و آدرس اعضا و مدیران شما
  • شماره های شناسایی مهم برای تجارت شما ، مانند شماره نهاد دولتی شما
  • هدف کسب و کار شما
  • فهرستی از امضا کنندگان مجاز
  • اطلاعات نماینده ثبت شده شما

بنابراین آن را عرق نکنید – فقط مطمئن شوید که کار تمام شده است!

سوابق مفصل را حفظ کنید – و آنها را در جایی که می توانید پیدا کنید ، نگه دارید

بار دیگر ، نگهداری صورتجلسات و سایر سوابق شرکت یک شرط قانونی نیست ، اما یک راه خوب برای محافظت از خود است.

به یاد داشته باشید که در صورت شکایت ، ورشکستگی یا هر موقعیت دیگری که دارایی های شرکت شما در معرض خطر باشد ، مهم این است که بتوانید ثابت کنید که LLC شما یک شخص جداگانه از شخص شما است – یعنی ، این یک تجارت واقعی است ، نه فقط یک خلأ مالیاتی. ثبت منظم سوابق با محافظت از مسئولیت شخصی شما در صورت شکایت ، نشان می دهد که با شرکت خود مانند کسب و کار خود رفتار می کنید.

سوابق مالی مفصل و جامع همچنین رسیدگی به مالیات را آسان می کند و در صورت نیاز به وام برای کسب و کار شما ضروری خواهد بود.

شما باید کپی موارد زیر را در محل کسب و کار خود داشته باشید و همچنین در ابر پشتیبان گیری کنید تا بتوانید سریع و آسان دست خود را روی آنها بگذارید:

  • مقالات سازمان LLC
  • قرارداد عملیاتی LLC
  • لیستی از همه اعضای LLC شما ، و همچنین آدرس ها ، مشارکت ها و سهام آنها
  • نامه تأیید EIN
  • صورتجلسه ملاقات یا سایر سوابق مورد نیاز در قرارداد اجرایی
  • کلیه صورتهای مالی و سوابق مالیاتی
  • کلیه مجوزها و مجوزهای تجاری

مالیات خود را بپردازید

همانطور که در بالا ذکر شد ، در مورد اکثر شرکت های با مسئولیت محدود ، مالکان مالیات پرداخت می کنند نه خود شرکت.

با توجه به این ، متغیرهای زیادی وجود دارد ، بسته به اینکه شما یک LLC تک یا چند نفر هستید ، نحوه تنظیم قرارداد عملیاتی شما ، آیا شما مسئول مالیات حقوق هستید ، اگر کالاها و خدمات مشمول مالیات را می فروشید ، و جایی که شما در آن قرار دارید

پرداخت مالیات به طور کامل و به موقع می تواند به حفظ وضعیت خوب LLC شما و همچنین جلوگیری از مشکلات IRS کمک کند. برای اطمینان از انجام تعهدات خود ، باید با یک متخصص مالیاتی واجد شرایط مشورت کنید. آن شخص همچنین می تواند به شما کمک کند از هرگونه کسر مالیات یا اعتباراتی که LLC شما واجد شرایط است استفاده کنید.

مراحل بعدی

انجام اقدامات لازم برای اطمینان از حفظ وضعیت LLC شما این امکان را برای شما فراهم می کند تا بر مدیریت کسب و کار خود تمرکز کنید بدون اینکه نگران احتمال از دست دادن بدهی و مزایای مالیاتی باشید که برای آن ثبت نام کرده اید.

به یاد داشته باشید ، الزامات از ایالت به ایالت دیگر و شرکت به شرکت دیگر متفاوت است. این هوشمندانه است که در هر زمان که سوالی دارید یا به راهنمایی احتیاج دارید ، با یک وکیل تجاری واجد شرایط مشورت کنید. تخم مرغ دیوانه دارای راهنمای خدمات حقوقی آنلاین است که می تواند در صرفه جویی در هزینه شما نسبت به وکلای سنتی کمک کند.

همچنین ممکن است راهنمای ما برای بهترین بیمه تجاری و بهترین کارت های اعتباری برای مشاغل مفید باشد.

حالا برو کسب و کار خود را بساز!