راهنمای کامل هویت برند

بعضی اوقات مردم یک کسب و کار محلی را با ظاهر نمای مغازه به خاطر می آورند. در یک جامعه کوچک ، همه می دانند که اکثر فروشگاه های محلی چه چیزی را می فروشند و وقتی آن را می فروشند چقدر خوب هستند. اما با گسترش جوامع از نظر فیزیکی و دیجیتالی ، رقابت و بازارهای بزرگ ، مشاغل کوچک را به فکر ایجاد برند می کشاند.

برندسازی از زمان مصریان باستان وجود داشته است و با گذشت زمان ایده برندسازی از مالکیت به هویت تبدیل شد. امروزه بسیاری از مصرف کنندگان هویت شخصی خود را با معروف ترین مارک های تجاری ، از جمله نایک ، اپل و دیور ، پیوند می دهند.

دنیای دیجیتال بزرگترین رقابت شما را در مجاورت شما قرار می دهد. با یک نام تجاری عالی ، یک کسب و کار می تواند به سرعت چشم انداز ایده آل کسب و کار خود را بیان کند و مشتریان را از خرید مشتاق کند.

این راهنمای کامل برای هویت برند به شما کمک می کند تا بلوک های اصلی هویت نام تجاری را درک کنید. این مقاله نحوه ایجاد و به روز رسانی نام تجاری بصری شما را بررسی می کند و راه هایی را برای بهبود نام تجاری شما در آینده ارائه می دهد.

چرا هویت برند بسیار مهم است

95 درصد تصمیمات خرید ناخودآگاه است و بیشتر این نشانه ها به اطلاعات بصری متکی است. مشتری در عرض چند ثانیه می داند که می خواهد از یک وب سایت خرید کند. این تصمیم بیشتر بر اساس نام تجاری وب سایت و هویت بصری آن است.

هویت برند قوی مانند سبک شخصی عالی است. به عنوان مثال ، یک نماد مد مانند مگان مارکل یا بیانسه هر روز یک طراح یکسان نمی پوشد. انتخاب هایی که او انجام می دهد حس سبک خود را از بسته به شکلی جذاب ، جالب و به یاد ماندنی جدا می کند. احساس سبک او نیز ثابت است و این ثبات باعث ایجاد اعتماد می شود و باعث می شود مخاطبانش مشتاقانه پیش بینی کنند که در آینده چه خواهد کرد.

هویت برند نحوه تصور افراد از یک نام تجاری و نحوه نمایش یک کسب و کار در خاطرات آنها است. این شخصیت بصری یک کسب و کار است و هویت نام تجاری چیزی است که بسیاری از مشتریان از آن برای تصمیم گیری در مورد ارزش خرید از یک شرکت استفاده می کنند.

هویت اصلی برند شامل

  • طراحی لوگو
  • پالت رنگ
  • تایپوگرافی
  • سبک تصویرسازی یا عکاسی
  • طراحی وب سایت
  • هویت رسانه های اجتماعی

هویت برند قوی ، خریداران مناسب را به محصولات شما متصل می کند ، تبلیغات شفاهی ایجاد می کند و یک تجارت را از رقبای مشابه متمایز می کند.

هویت برند عالی فریبنده است. مردم را به خود می کشاند و میل ایجاد می کند. اما هویت بصری همچنین به مشتریان نشان می دهد که آیا می توانند به یک نام تجاری اعتماد کنند یا خیر. چه در حال خرید سرویس ایمیل یا هدفون ، نظافت منزل یا جدیدترین برنامه تلفن باشیم ، قبل از اینکه بخواهیم برای محصولات یا خدمات خود پول مبادله کنیم ، به شواهدی نیاز داریم که نشان می دهد شرکت در حال فروش محصولی است که انتظارات ما را برآورده می کند. هویت برند می تواند احساساتی را که منجر به خرید می شود القا کند و همچنین منطقی را که می گوید خرید ارزش سرمایه گذاری دارد را تقویت کند.

یک نام تجاری بزرگ می تواند رشد را سه برابر سریعتر از حد متوسط ​​تسریع کند. بودجه ای که یک کسب و کار در بازاریابی محتوا ، تبلیغات و SEM سرمایه گذاری می کند ، اگر هویت نام تجاری قوی نداشته باشد ، بازدهی ناچیز به همراه خواهد داشت.

نکات سریع برای بهبود هویت نام تجاری خود امروز

تصمیمات برندسازی بر نحوه ایجاد وب سایت ، طراحی کارت ویزیت و بسته بندی تأثیر می گذارد. و هر شغلی دارای هویت نام تجاری است ، درست مانند هر شخصی یک کمد پر از لباس.

بسیاری از مردم کمی از همه چیز را انتخاب می کنند تا زمانی که “گنجه” آنها به هم ریخته الهامات و ایده های ناهماهنگ باشد. برای مشاغلی که ممکن است به معنی لوگو طراحی شده توسط یک دوست ، صفحه اصلی با الهام از تبلیغات مورد علاقه یا سبک عکس یک رقیب هوشمند باشد. این ایده های نامربوط به گونه ای در هم می ریزند که اغلب برای بینندگان جذاب نیست. این رویکرد برای نام تجاری ، پتانسیل و ارزش تجارت شما را محدود می کند.

این نکات سریع می تواند جادویی و ثبات را به هر مارکی اضافه کند. آنها می توانند به شما کمک کنند جلای مورد نیاز برای راه اندازی یک تجارت موفق را امروز اضافه کنید.

1. كمك و چشم انداز جديد بگيريد

بسیاری از صاحبان مشاغل موفق آنقدر مشغول سایر بخش های کسب و کار هستند که هویت بصری در لیست کارهای آخر قرار می گیرد.

اگر زمان پاکسازی هویت نام تجاری شما رسیده است ، بهترین مکان برای شروع کمک خارجی است. اگر لوگوی شما نیاز به بازسازی دارد ، طراح را استخدام کنید. از ایده های جدید لوگو و دید متناوب درباره هویت برند خود الهام بگیرید.

اگر آرم خود را دوست دارید ، یک تصویرگر پیدا کنید که بتواند آن سبک را در مجموعه ای از تصاویر سفارشی برای استفاده در وب سایت ، کانال های اجتماعی و وبلاگ قرار دهد.

ایجاد علامت تجاری برجسته با عکاسی سهام دشوار است ، بنابراین یک عکاسی سریع بعد از ظهر را با یک عکاس حرفه ای ترتیب دهید.

برای افزایش فروش و آگاهی تنها چند ساعت طول می کشد تا یک نام تجاری به روز شود.

2. رنگ را ببینید

رنگ یک تأثیرگذار قوی است. 85 درصد از مصرف کنندگان می گویند رنگ دلیل اصلی انتخاب یک محصول خاص است و رنگ باعث افزایش 80 درصدی برند می شود. برای به روز رسانی رنگ ها برای یک نام تجاری ، عاقلانه است که در مورد تأثیر رنگ بر خلق و خو و احساسات فکر کنید.

به عنوان مثال ، رنگ زرد شاد و نشاط آور است. همچنین می تواند احساس ناامیدی و عصبانیت را برانگیزد. رنگ زرد رنگی محبوب برای مارک های غذایی مانند مک دونالد ، لیس و شیریوس است. این رنگ انتخابی برای MailChimp ، Post-It و DHL است. در مقابل ، آبی یک رنگ آرام ، مطمئن و مطمئن است که برای شرکت های فناوری و کارآفرینی مانند فیس بوک و IBM و ارائه دهندگان خدمات قدیمی مانند Prudential محبوب است. اما آبی نیز می تواند سرد و دور به نظر برسد. مدتی را صرف نگاه کردن به این موضوع کنید که چگونه لوگوهای زرد احساسات متفاوتی را نسبت به رنگ های آبی ایجاد می کنند و ممکن است تعجب کنید که رنگ آنها چقدر با احساسات شما در مورد شرکت های آنها مطابقت دارد.

این راهنمای رنگ می تواند به شما در یافتن رنگ های مناسب برای هویت نام تجاری شما کمک کند:

بهترین پالت های رنگی وب سایت برای افزایش تعامل در سال 2020

6 رنگ ثابت شده برای افزایش فروش

بهترین رنگ برای وب سایت ها برای ترافیک مگا ، نرخ تبدیل و فروش

رنگ راهی عالی برای ایجاد تغییر بزرگ و سریع در نام تجاری شما است. رنگ ها و ترکیب های مختلف را آزمایش کنید.

در مرحله بعد ، رنگ های جدید خود را به اشتراک بگذارید و به نظرات گاه به گاه دوستان و همکاران خود با دقت گوش دهید. این بازخورد می تواند به تیم شما ایده ای در مورد ارتباطات ناخودآگاه مشتریان با دیدن رنگهای شما بدهد.

اگر این برداشت های اولیه با روشی که می خواهید مشتریان هویت برند شما را به خاطر بسپارند مطابقت نداشته باشد ، به صفحه طراحی برگردید.

3. با فونت ها آزمایش کنید

حروف تایپ یک راه سریع و ساده برای به روز رسانی و تقویت مجدد هویت نام تجاری است.

یک قلم منسوخ شده می تواند مشتریان را در مورد کیفیت و قابلیت اطمینان وب سایت و مارک تجاری زیر سوال ببرد. قبل از هرگونه تغییر اساسی ، تحقیق کنید ، آزمایش کنید و بازخورد بگیرید. تغییر فونت serif مانند گرجستان به فونت sans-serif مانند Futura نه تنها می تواند سایت شما را جذاب تر کند ، بلکه می تواند با سهولت خواندن سایت شما ، تجربه کاربری را نیز بهبود بخشد.

4. با اجتماعی شروع کنید

وب سایت و لوگو مهمترین عناصر یک هویت بصری هستند. اما وقتی یک کسب و کار قصد دارد هویت نام تجاری خود را تغییر دهد ، کانال های اجتماعی هوشمندترین مکان برای شروع است.

کانال های اجتماعی که مشتریان بیشتر وقت خود را آنلاین می گذرانند. همچنین کانالی است که هر تیمی بیشترین زمان را برای ایجاد محتوای بصری برای آن اختصاص می دهد. این بدان معناست که می توانید از رسانه های اجتماعی خود برای آزمایش و دریافت بازخورد بلادرنگ از مخاطبان خود استفاده کنید.

چه در حال آزمایش رنگ جدید باشید و چه سبک عکاسی خود را تغییر دهید ، فیدهای اجتماعی مکان مناسبی برای شروع این فرایند است. یک نظرسنجی سریع در استوری های اینستاگرام امتحان کنید یا ایده های جدید هویت نام تجاری را در یک ویدیوی زنده در فیس بوک معرفی کنید. کار هویت نام تجاری خود را در کانالی شروع کنید که بیشترین مخاطب را در آن جذب کرده اید.

اگر برای یک کسب و کار جدید در حال توسعه هویت نام تجاری هستید ، سیستم عامل هایی مانند Pinterest و Instagram به شما این امکان را می دهند که در یک نگاه ببینید هویت برند شما چگونه به نظر می رسد.

برخی از بزرگترین شکست های نام تجاری ناشی از نزدیک بودن بیش از حد طراح به پروژه است. هنگامی که ما زمان زیادی را صرف کار بر روی یک پروژه می کنیم ، به راحتی می توان تصور کرد که مخاطبان ما پروژه را همانطور که ما می بینیم ، مشاهده می کنند. ارائه تصویری بزرگ از هویت برند جدید شما می تواند به شما در درک احساس مشتریان در مورد هویت جدید شما کمک کند.

هنگامی که تیم شما با هویت بصری جدید همراه شد ، الگوهایی برای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. این امر باعث می شود سریع و ساده هویت نام تجاری خود را در کانال های اجتماعی خود به روز کنید و به روز کنید. الگوها همچنین روند پس از ایجاد را تسریع می کنند. به این ترتیب تیم می تواند زمان بیشتری را صرف تهیه محتوای هوشمند و مرتبط کند تا ایجاد و زمان بندی پست ها.

هنگامی که فیدهای اجتماعی خود را به روز می کنید ، به روز رسانی سایر دارایی ها با هویت نام تجاری جدید بسیار آسان تر است.

استراتژی های بلند مدت برای موفقیت در برندسازی

هویت برند واقعاً موفق ، اثر انگشت یک کسب و کار است و اصلاح کامل آن به کار طولانی مدت نیاز دارد. این استراتژی ها به شما کمک می کند تا هویت نام تجاری خود را ایجاد کنید که در طول زمان برای تجارت شما مفید خواهد بود.

1. بیانیه ماموریت خود را دوباره مرور کنید

در هر طرح تجاری اولیه ، رهبران چشم انداز آینده شرکت را ارائه می دهند. تغییرات در این بیانیه در طول زمان طبیعی است و تجدید نظر در بیانیه ماموریت گامی مهم در جهت ایجاد هویت نام تجاری موثر است. همانطور که تیم شما این بیانیه قدرتمند را مرور می کند ، از خود بپرسید:

  • از زمانی که کسب و کار خود را شروع کرده اید ، در مورد صنعت و جامعه خود چه آموخته اید؟
  • اهداف و دیدگاه شما چگونه تغییر کرده است؟
  • چه نوع بازخوردی از مشتریان خود دریافت کرده اید؟
  • این بازخورد چگونه بر برنامه شما برای آینده تأثیر می گذارد؟

هویت بصری برند شما با ارزشهای اصلی شما و احساسی که این ارزشها در مردم ایجاد می کند شروع می شود. اگر هنوز صدا و لحن برند را توسعه نداده اید ، ایده خوبی است که قبل از بازسازی هویت برند ، روی این بخش از نام تجاری خود کار کنید.

2. شخصیت های تجاری عالی بسازید

48 درصد از مصرف کنندگان انتظار دارند مارک ها بدانند که کیستند و با این دانش ارتباط برقرار کنند.

یک تجارت جدید بیش از هر چیزی مشتری می خواهد. این ممکن است یک تیم را به این باور برساند که شخصیت خریدار ایده آل مربوط به هر کسی است. اما در دنیای تجارت رقابتی ، م effectiveثرترین روش برای جذب مخاطب هدف قرار دادن گروه خاصی از افراد است.

اگر قبلاً مشتری ایده آل خود را با جزئیات توضیح نداده اید ، این راهنمای ایجاد پرسنل خریدار مکانی عالی برای شروع است.

3. یک پوشه الهام بخش یا یک فایل کشویی بصری ایجاد کنید

توسعه هویت نام تجاری معتبر زمان بر است ، بنابراین در این روند عجله نکنید. هنگامی که ما در حال توسعه یک نام تجاری جدید برای تجارت الکترونیک بودیم ، روند کار با طراح بسیار سریع پیش رفت. ما نتایج فوق العاده ای گرفتیم زیرا تصاویری واضح برای ارتباط دادن با ظاهر و احساس مورد نظر خود داشتیم.

ما این را در دست داشتیم زیرا یک پوشه الهام بخش ایجاد کردیم. ما تصاویر ، عکس ها ، لوگوها ، پست های رسانه های اجتماعی و سایر تصاویری را که تیم برای آنها الهام بخش بود ذخیره کردیم.

هر چند ماه یکبار به صورت تیمی این الهام بصری را مرور می کردیم. این امر ما را بر آخرین روندها تیز و به روز نگه می داشت. همچنین به ما کمک کرد چشم انداز خود را برای این برند تازه و جاری نگه داریم. این همچنین ایده خوبی برای آماده سازی برای تغییر نام تجاری آینده است.

4. یک راهنمای هویت نام تجاری ایجاد کنید

پس از تکمیل عناصر اصلی هویت نام تجاری شما ، به راحتی می توانید تصور کنید که کار را تمام کرده اید. اما شرایطی پیش می آید ، مانند استخدام کارآموز بازاریابی یا راه اندازی کانال جدید ، که داشتن راهنمای جامع هویت برند ضروری است.

راهنمای برند شما باید جزئیات مربوط به هر قسمت از هویت برند شما را شامل شود:

  • هویت برند بایدها و نبایدها
  • اندازه و نسبت مناسب برای همه لوگوها و تصاویر
  • الزامات فضای سفید
  • تنوع رنگ ، شامل نام و شماره Pantone ، رنگهای چاپ شده در CMYK ، و کدهای RGB و hex برای رنگهای دیجیتال
  • راهنمای تهیه و ویرایش عکاسی و تصاویر ، از جمله نمونه های مورد علاقه
  • دستورالعمل های قلم که شامل نحوه استفاده از فونت انتخابی شما در زمینه های مختلف است.

پس از تکمیل راهنمای خود ، از ابزارهای گوش دادن اجتماعی استفاده کنید تا هویت مارک به روز شده خود را اصلاح کنید. این امر باعث می شود تا تصاویر شما قدیمی نشوند.

مراحل بعدی

اکنون که برای ساختن بهترین هویت برند برای کسب و کار خود به آنچه نیاز دارید ، وقت آن رسیده است که روشهای جدیدی را که در مورد نام تجاری خود فکر می کنید در استراتژی های بازاریابی و فروش خود به کار بگیرید. وقت آن است که دوباره قیف فروش خود را مرور کنید. زمان مناسب برای بهینه سازی وب سایت شما است. هویت نام تجاری جدید خود را در جهان قرار دهید و بگذارید درخشان شود.