خرید جی پی اس خودرو با بهترین قیمت

و حتی روی دوچرخه هم نصب کرد و لحظه به لحظه عملیات ردیابی رو انجام داد و روی نقشه زنده جهانی موقعیت اون رو مشاهده بکنید. GPS خودرو یا سامانه موقعیت یاب جهانی چیست و چطور به این قدرت رسیده در طی این مقاله تاریخچه GPS و GPS خودرو را gps خودرو مشهد بررسی میکنیم. نصب ردیاب خودرو به صورت صحیح و اصولی، کار دشوار و بسیار پیچیدهای نیست ولی حقیقتاً ما به شما پیشنهاد میکنیم تا برای عملکرد صحیح ردیاب خودرو و همچنین جلوگیری از ایجاد مشکلات پیشبینی نشده بر روی خودروی خود، نصب ردیاب خودرو را به یک نصاب حرفهای ردیاب خودرو و یا نمایندگیهای معتبر بسپارید.

ردیاب با استفاده از ماهواره های GPS موقعیت خود را پیدا می کند و با اینترنت سیمکارت دستگاه اطلاعات را به سرور ارسال می کند. ردیاب خودرو سخت افزاری است که از دو بخش اصلی تشکیل شده :ماژول جی پی اس (GPS) و ماژول جی پی آر اس (GPRS). تکنولوژی اتصال جی پی آر اس باعث انتقال سریعتر و ارزانتر دادهها میشود و انتقال اطلاعات از یک تلفن همراه به تلفن همراه دیگر را امکانپذیر میکند.

GPS خودرو شما رو راهنمایی میکند تا به مقصد خود برسید. به هر حاال پس از تمام شدن باتری ماشین و باتری ردیاب ، ردیاب تا مدت زمانی بدون اینها کار خواهد کرد . با خرید یکی از این مدل های ردیاب به شما دسترسی کامل سامانه ردیابی آنلاین تقدیم خواهد شد که از طریق این سامانه می توانید ردیاب خودتون رو کنترل کرده و اطلاعات جامعی رو مشاهده کنید. این شرکت در سال 1396 آغاز به کار کرده و در زمینه تولید انواع ردیابها و خدمات ردیابی خودرو، ردیاب موتور سیکلت، ردیاب انسان و ناوگان حمل و نقل فعالیت میکند.

و به دلیل عدم نیاز به سیمکشی اضافی، می توان آن را در هر جای خودرو نصب و مخفی کرد تا از دید سارقان در نهان باشد. به تمام این مزایا خطر سرقت ماشین و از دست رفتن همیشگی آن را نیز اضافه کنید . ماهوارههای جی پی اس هر در شبانه روز دو بار به دور کره زمین میچرخند و سیگنالهای اطلاعاتی را به زمین ارسال مینمایند. به طور کلی، تعرفه نیکان جی پی اس برای انجام این کار، بین 40 الی 60 هزار تومان متغیر است.