ردیاب شخصی پرسنلی افراد – ایران رهیاب

توضیحاتی در مورد دستگاه ردیاب شخصی GT800، آیا شما نیز به دنبال خرید و استفاده از بهترین و با دقت ترین انواع ردیاب شخصی هستید؟ برای اطلاع از قیمت دستگاه ردیاب فندکی یا ردیاب های خودرو پیشرفته مناسب برای خودرو شخصی با ما در تماس باشید. این ردیاب باتوجه به ظاهر کوچکش امکانات پیشرفته ای داردو پاسخگوی تمام نیاز های یک خریدار است و به خاطر ابعاد کوچکش در جیب یا کیف هر شخصی ویا هرجای خودرو جا میشود.این ردیاب نیاز به نصب ندارد و فاقد هر گونه سیم کشی است و از کوچکترین نمونه انواع ردیاب هاست . جی پی اس خودرو یا همان ردیاب ماشین وسیله ای کوچک، کاربردی و سیمکارت خور است که مانند دزدگیر داخل وسیله نقلیه نصب می شود و با اتصال به سامانه جهانی GPS به صاحب خودرو این امکان را میدهد تا بتواند از موقعیت وسیله نقلیه خود در هر نقطه مکانی و زمانی آگاه شود و به کمک اپلیکیشن یا از طریق اس ام اس کنترل آن را به دست بگیرد.

این ردیاب با قابلیت نصب مغناطیسی می تواند امنیت کامل اتومبیل را تامین کند. در حال حاضر با نصب انواع ردیاب اتومبیل می توان موقعیت دقیق خودرو را تعیین کرد. فقط کافی است یک سیم کارت را داخل ردیاب قرار داده و دستگاه را به سیمکشی خودرو متصل کنید. قیمت دستگاه های ردیاب خودرو ویگو GT800 دستگاه GPS به طور کلی به نسبت قیمت های سرسام آور واسطه ها بسیار مناسب است. فناوری جی پی اس به یک تکنولوژی رایج در بین دستگاه های دیجیتال تبدیل شده است. با خرید یک ردیاب از خودرو و اشخاص بیمار یا فرزندان محصل خود محافظت میکنید.

در جی پی اس ردیابی افراد GR600 یک میکروفون باکیفیت برای شنود و ضبط صدای محیط نیز در نظر گرفتهشده است. 16 mm و وزن 33 گرم دارای قابلیت ردیابی دقیق و شنود می باشد.چون این ردیاب ابعاد کوچکی دارد از آن میتوان برای ردیابی کودکان ،حیوانات خودرو و اموال خود استفاده کرد. برخی اوقات ردیابی با امکانات کمتر می تواند به خوبی نیازهای ما را برطرف کند.

دسگتاه جی پی اس خوردو GM3000 قابلیت شنود داشته و توسط شش آهنربای بسیار قدرتمند به خودرو وصل میگردد؛ همچنین قابلیت نگهداری شارژ را تا به مدت دوازده الی پانزده ماه دارد. همچنین اگر به دنبال خرید جدیدترین ردیاب خودرو هستید و میخواهید اینترنتی خرید نمایید، حتماً به فروشگاه آنلاین ایسام سری بزنید و با نمونههای جدید موجود در این فروشگاه اینترنتی آشنا شوید. IR160 یکی از پرفروش ترین محصولات موجود در مجموعه ایران رهیاب بوده و مدت زمان 12 ماهه ای برای گارانتی آن در نظر گرفته شده است. یکی دیگر از موارد استفاده ردیاب اشخاص که منع قانونی ندارد، خرید ردیاب برای مراقبت از سالمندان و بیماران است.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد خرید gps شخصی لطفا به بازدید از وب سایت ما.