بررسی VIVAHR – خوب و بد برای سال 2021

افشا: این محتوا توسط خواننده پشتیبانی می شود، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

وقتی ابزار ساده، مقرون به صرفه و شهودی را در یک ابزار نرم افزار ردیابی متقاضی (ATS) قرار دهید، ابزاری مانند VIVAHR را دریافت می کنید. همه چیزهایی را که نیاز دارید و هیچ چیزی که ندارید ارائه می کند، بنابراین یک تجربه استخدام ساده دارید که تمام وقت و انرژی شما را نمی گیرد. در زیر به برخی از بهترین ویژگی های آن عمیق تر می پردازیم.

VIVAHR را با بهترین نرم افزار ردیابی متقاضی مقایسه کنید

اگر سیستم ردیابی متقاضی را می‌خواهید که به اصول اولیه پایبند باشد و مجموعه‌ای از ابزارهای اضافی را خارج از فرآیند استخدام اضافه نکند، VIVAHR درست است. وقتی نوبت به ایجاد و مدیریت یک فرآیند استخدامی ساده، سرراست و نتایج به دست می‌آید، به سادگی اجرا می‌شود.

اگرچه VIVAHR به دلیل محدودیت‌های محدود در لیست ویژگی‌های خود، در لیست بهترین نرم‌افزار ردیابی متقاضیان ما قرار نگرفت، اما همچنان ابزاری محکم برای کسب‌وکارهایی است که در سادگی و مقرون به صرفه بودن رشد می‌کنند. این موارد ضروری را به شما ارائه می دهد تا به شما کمک کند فرآیند استخدام را سریعتر پشت سر بگذارید بدون اینکه شما را با پیچیدگی های زیاد سنگین کند.

همیشه ایده خوبی است که بقیه انتخاب های ما را بررسی کنید تا مطمئن شوید که انتخاب بهینه را انجام می دهید. ما ساعت ها به تحقیق، مقایسه و آزمایش برخی از بهترین ابزارهای موجود در بازار می پردازیم تا مطمئن شویم برخی از بهترین گزینه ها را در اختیار شما قرار می دهیم. تمام انتخاب های برتر ما را اینجا ببینید.

VIVAHR: خوب و بد

هر ابزاری که استفاده می کنید مجموعه ای از مزایا و معایب خود را دارد. در نهایت، این در مورد یافتن یک ابزار بی عیب و نقص نیست، بلکه بیشتر در مورد یافتن این است که آیا یک ابزار برای نحوه عملکرد کسب و کار شما مناسب است یا خیر. در زیر به برخی از بهترین و نه چندان عالی ویژگی‌های VIVAHR اشاره می‌کنیم.

خوب

همکاری تیمی: استخدام نباید یک فرآیند مجزا باشد. VIVAHR به شما امکان می دهد یک فرآیند استخدام مشترک با کارت امتیازات و ویژگی های کنترل دسترسی ایجاد کنید تا هر ذینفع در مورد اینکه بهترین نامزد را چه کسی تخمین می زند، نظر داشته باشد.

آگهی استخدام با یک کلیک: از زحمت ارسال شغل به هر تابلوی شغلی تک تک خود را نجات دهید. ویژگی ارسال شغل با یک کلیک VIVAHR به شما امکان می دهد شغل خود را در یک لحظه در بیش از 50 تابلوی شغلی پست کنید.

تگ سفارشی رزومه: پیگیری رزومه ها بر این اساس می تواند با برچسب های سفارشی انجام شود. VIVAHR به شما این امکان را می دهد که در حین بررسی رزومه ها، برچسب های سفارشی ایجاد کنید تا بتوانید بعداً به راحتی نامزدها را طبقه بندی و پیدا کنید.

پایگاه داده کاندیدا: آیا تعداد زیادی کاندیدا برای کار درخواست داده اند؟ می‌توانید به راحتی از طریق آنها جستجو کنید و در پایگاه داده سازمان‌یافته نامزد چه کسی درخواست داده است.

از سرگیری بارگذاری خود: داوطلبانی که به فرصت های شغلی شما علاقه مند هستند می توانند رزومه خود را برای VIVAHR بارگذاری کنند تا تجزیه و تحلیل را از سر بگیرد.

کارت امتیازی سفارشی: برای سنجش میزان مناسب بودن یک نامزد برای یک شغل خاص چه می کنید؟ شما یک کارت امتیازی سفارشی نگه می دارید. ویژگی کارت امتیازی VIVAHR به شما این امکان را می دهد که در مورد نحوه وزن کردن و تجزیه و تحلیل هر نامزد احتمالی انگشت نگه دارید.

مشخصات نامزدها: هنگامی که به داشبورد VIVAHR خود وارد شدید، می‌توانید پروفایل‌های نامزد را برای پیمایش آسان‌تر در زمانی که می‌خواهید نقش جدیدی را پر کنید ایجاد کنید. این همه اطلاعات نامزد شما را در یک مکان برای مدیریت آسان تر یکپارچه می کند.

پروفایل های فرهنگی: تیم ها اغلب می توانند فرهنگ های متفاوتی داشته باشند. VIVAHR به شما امکان می دهد اولویت های فرهنگی را برای هر فرصت شغلی تعیین کنید تا با یافتن نامزدهایی متناسب با خرده فرهنگ های خاص، فرآیند استخدام شما با دقت بیشتری انجام شود.

ارسال ایمیل انبوه نامزدها: ارسال ایمیل انبوه ابزاری برای استخدام است که در زمان شما صرفه جویی می کند. به خصوص در مرحله غربالگری و مصاحبه. هنگامی که شما نیاز به ارسال یک ایمیل انبوه به نامزدهای شغلی واجد شرایط خود دارید، این کار را می توان با یک ایمیل سفارشی انجام داد.

پرسشنامه های سفارشی: VIVAHR به شما این امکان را می‌دهد تا با پرسشنامه‌های سفارشی، نامزدهای احتمالی را از قبل بررسی کنید تا زمان خود را برای نامزدهایی که مناسب نیستند تلف نکنید.

صفحه مشاغل با برند: یک وب‌سایت حرفه‌ای مارک‌دار می‌تواند تا آنجا که کیفیت نامزدهایی را که جذب می‌کنید بالا ببرد. VIVAHR به شما این امکان را می‌دهد تا با یک صفحه مشاغل با برند قابل تنظیم، بهترین‌هایی را که شرکت شما ارائه می‌دهد، در کانون توجه قرار دهید.

خط لوله استخدام سفارشی: هیچ یک از خطوط لوله استخدام دقیقاً مشابه نیستند. VIVAHR به شما این امکان را می‌دهد تا نحوه انجام فرآیند جذب نامزدهای علاقه‌مند را در حین بررسی آنها و یافتن بهترین گزینه برای مصاحبه نهایی خود سفارشی کنید.

تماس موفقیت آمیز 30 دقیقه ای: VIVAHR یک تماس موفقیت آمیز 30 دقیقه ای را به همه کاربران جدید خود بدون توجه به برنامه ای که انتخاب می کنید ارائه می دهد تا به شما کمک کند تا فوراً از آن استفاده کنید. در پایان تماس، شما باید بتوانید به طور یکپارچه مشاغل و نامزدها را بررسی کنید.

آموزش داخلی: VIVAHR یک پایگاه دانش آنلاین و همچنین ویدیوهای آموزشی ارائه می دهد تا بتوانید به راحتی پاسخ سؤالات خود را بیابید و در هر بخشی از فرآیند دچار مشکل شوید. اگر این کار نکرد، تیم پشتیبانی اختصاصی آن را می توان از طریق برنامه یا از طریق ایمیل در دسترس قرار داد.

فرآیند بازپرداخت انعطاف پذیر: گرچه برنامه‌های VIVAHR سالانه است، اما در کار حبس کردن شما نیست. اگر احساس می‌کنید سیستم و ابزارهای آن برای شما کار نمی‌کنند، برای بازپرداخت با شما کار می‌کند. آنها حتی استخراج داده های خود را از سیستم آن برای شما آسان می کنند تا بتوانید بدون دردسر اضافی به کار خود ادامه دهید.

بد

معیارهای گزارش دهی محدود: بسته به اینکه می‌خواهید گزارش‌های شما چقدر عمیق یا سفارشی باشد، ویژگی گزارش‌های VIVAHR می‌تواند کمی محدود باشد، اگرچه می‌توانید گزارش‌های اولیه‌تر را بدون مشکل اجرا کنید.

فاقد اپلیکیشن موبایل: برخلاف سایر ابزارهای ردیابی متقاضی، VIVAHR همراه با اپلیکیشن موبایل ارائه نمی شود. این ممکن است کاری را که می‌توانید در حال حرکت انجام دهید، محدود کند، اگر به آن تکیه می‌کنید. اگرچه همیشه می توانید از طریق هر دستگاهی به وب سایت آن دسترسی داشته باشید.

سفارشی سازی صفحه حرفه ای محدود: اگرچه VIVAHR دارای گزینه ای برای ایجاد یک صفحه مشاغل است، اما در مورد اینکه چقدر عمیق می توانید آن را سفارشی کنید کمی محدود است. اگرچه در بیشتر موارد، این می تواند یک موضوع ترجیحی باشد.

قیمت گذاری و گزینه های VIVAHR

اگر قصد استفاده از VIVAHR را ندارید، باید از 7 روز آزمایشی رایگان آن استفاده کنید. این یکی از بهترین راه‌ها برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا واقعاً آن را دوست دارید یا خیر، زمانی است که به طور مستقیم از نحوه استفاده از داشبورد آن مطلع شوید.

در غیر این صورت، قیمت های آن به شرح زیر است:

  • شروع – 65 دلار در ماه صورتحساب سالانه
  • رشد – 115 دلار در ماه صورتحساب سالانه
  • حرفه ای – 199 دلار در ماه صورتحساب سالانه
  • شرکتی – برای دریافت قیمت با تیم فروش تماس بگیرید

VIVAHR به دلیل ساده و مقرون به صرفه بودن پیشرفت می کند. در حالی که سایر نرم‌افزارهای ردیابی متقاضی ممکن است برای همان ویژگی‌های برنامه رشد خود دو برابر هزینه دریافت کنند، VIVAHR برای آگهی‌های شغلی نامحدود از ۱۱۵ دلار در ماه شروع می‌شود.

با این حال، اگر یک استارت‌آپ کوچک‌تر هستید و تعداد زیادی آگهی‌های شغلی خالی برای رسیدگی به آن ندارید، برنامه شروع ماهانه 65 دلاری آن ممکن است به شما کمک کند بدون پرداخت هزینه‌ای، کار را انجام دهید. برنامه سالانه.

اکنون، تا زمانی که شروع به بررسی سطح رشد آن نکنید و فراتر از آن، دسترسی به ابزارهای استخدامی پیشرفته‌تر، از جمله امکان ارسال تعداد نامحدود فرصت‌های شغلی را دریافت کنید. اگرچه، اگر می‌خواهید به ادغام آن با Zapier، ویژگی‌های همکاری تیمی، پروفایل‌های فرهنگی یا توانایی سفارشی‌سازی خط لوله استخدام خود دسترسی داشته باشید، به دنبال پرداخت حداقل 115 دلار در ماه هستید.

به خاطر داشته باشید که می توانید برنامه ماهانه یا سالانه را انتخاب کنید. با برنامه سالانه می توانید 17% پس انداز کنید. اگر از نرم افزار VIVAHR راضی نیستید، می توانید بدون دردسر درخواست بازپرداخت کنید. بنابراین برنامه سالانه قطعا راهی برای رفتن است.

اگر پشتیبانی اختصاصی مشتری برای شما عامل مهمی است، این ویژگی تا زمانی که برای طرح‌های حرفه‌ای یا شرکتی آن ثبت‌نام نکنید، ارائه نمی‌شود. در درازمدت، استفاده از مزیت آزمایشی رایگان برای هر سطحی که به آن علاقه دارید، همیشه سودمند است. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات نحوه عملکرد VIVAHR، یک نسخه نمایشی درخواست کنید.

VIVAHR چگونه رتبه بندی می کند

ممکن است تعجب کنید که VIVAHR چگونه با سایر انتخاب های برتر ما در فضای نرم افزار ردیابی متقاضی مطابقت دارد. VIVAHR خود را به عنوان بهترین ابزار ردیابی متقاضیان برای تیم هایی که به یک ابزار ساده و مقرون به صرفه نیاز دارند که به صرفه جویی در وقت آنها کمک می کند و فرآیند استخدام آنها را ساده می کند، قرار داده است. تا آنجا که این وعده پیش می رود، عملی می شود.

اما وقتی آن را با سایر ابزارهای ATS داخلی تر مقایسه می کنید، قطعاً به دلایل واضح، کوتاهی می کند. ابزارهای نرم افزاری ردیابی متقاضیان قوی مانند Greenhouse یا Jobvite مجموعه گسترده تر و متنوع تری از ابزارها را ارائه می دهند که نیازهایی را که در طول فرآیند استخدام برآورده می کنند خاص تر می شوند.

به عنوان مثال، Jobvite ابزارهای خاصی را برای استخدام سربازان کهنه سرباز، استخدام در کالج، تنوع و گنجاندن، و حتی رویدادهای استخدام ارائه می دهد. از سوی دیگر، گلخانه برای شرکت هایی ساخته شده است که به استخدام نامزدهای شغلی در مقیاس ادامه می دهند و زمان و منابع زیادی را برای ایجاد یک فرهنگ شرکتی خاص سرمایه گذاری می کنند.

اگر می خواهید قدمی فراتر بردارید، ابزاری مانند Recruiterbox ابزارهای استخدام مشابه VIVAHR را ارائه می دهد. اما از آنجایی که Recruiterbox قیمت های خود را به طور عمومی فهرست نمی کند، تشخیص اینکه کدام یک معامله بهتر است در نگاه اول دشوار است. به غیر از نیاز به تعیین اینکه کدام یک برای بودجه شما بهتر است، آنها می توانند کم و بیش به جای یکدیگر کار کنند.

هیچ یک از این ابزارها لزوماً به لحاظ سلسله مراتبی بهتر از بقیه نیستند. بلکه هر یک از آنها نیازهای متفاوتی را برای صنایع و مشاغل مختلف تامین می کند. VIVAHR یک گزینه عالی برای مشاغل کوچک و در حال رشد است که شیوه های استخدام ساده تری دارند.

برخی از صنایعی که بهترین خدمات را ارائه می دهد عبارتند از:

  • خودرو
  • تمیز کردن
  • تکنسین برق
  • درب گاراژ
  • تهویه مطبوع
  • محوطه سازی
  • کنترل آفات
  • لوله کشی
  • سقف سازی

هر کاری که انجام می‌دهید، می‌خواهید فهرست انتخاب‌های برتر ما را بررسی کنید تا درباره بهترین ابزارها بیشتر بدانید. برای کمک، در اینجا یک مرور کلی وجود دارد:

خلاصه

به طور کلی VIVAHR یک سیستم ردیابی متقاضیان مستحکم برای مشاغل کوچک و متوسط ​​است که به ابزاری نیاز دارند که فرآیند استخدام آنها را تسهیل کند و آن را برای بهتر شدن تغییر دهد. هنگامی که مجموعه داوطلبان خود را متمرکز کنید، بتوانید رزومه ها را تجزیه و تحلیل کنید، و از ویژگی ارسال شغل با یک کلیک آن استفاده کنید، مطمئناً روند استخدام را تسریع کرده و در زمان و انرژی صرفه جویی خواهید کرد.

آیا می خواهید VIVAHR را امتحان کنید؟ از اینجا با آن شروع کنید.