بررسی Rocket Lawyer – The Good and Bad برای 2021

افشا: این محتوا توسط خواننده پشتیبانی می شود، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

راکت وکیل با بیش از 25 میلیون کاربر ثبت شده یکی از معتبرترین خدمات حقوقی آنلاین در بازار امروز است. این شرکت به خود می بالد که به راحتی مشتریان را با هر شکلی از کمک حقوقی که نیاز دارند – تشکیل کسب و کار، خدمات نمایندگی ثبت شده، یا کمک های حقوقی تولید کننده، مرتبط می کند. همچنین به کاربران امکان دسترسی به وکلای بسیار با تجربه و واقعی را برای راهنمایی حقوقی دقیق می دهد. چه بخواهید ازدواج کنید، چه ملکی داشته باشید یا یک کسب و کار راه اندازی کنید، همیشه می توانید به وکیل راکت برای کمک حقوقی مطمئن و سریع اعتماد کنید.

مقایسه وکیل موشکی با بهترین خدمات حقوقی آنلاین

وکیل راکت راه های مختلفی را برای ایجاد اسناد حقوقی و دریافت مشاوره حقوقی در اختیار افراد و صاحبان مشاغل قرار می دهد سریع. دسترسی سریع به وکلا و مشاوره آنها از طریق تلفن، ایمیل یا چت – یا در صورت نیاز، با یک وکیل واقعی برای صحبت و مشاوره در مورد مسائل شما دریافت می کنید.

به همین دلیل است که Rocket Lawyer در رتبه بندی ما برای بهترین خدمات حقوقی آنلاین در رتبه اول قرار دارد. ما فکر می‌کنیم که به دلیل ارائه کمک‌های حقوقی شخصی و تجاری و همچنین طیف متنوعی از منابع برای هر مشتری، انتخاب عالی برای اکثر افراد خواهد بود.

با این حال، Rocket Lawyer تنها گزینه ای نیست که باید در نظر بگیرید. بر اساس تجربیات خودمان در زمینه خدمات حقوقی آنلاین و تحقیقات بازار، فهرستی از شش بهترین خدمات حقوقی آنلاین را گردآوری کردیم. برای یافتن بهترین تطابق خود، تمام انتخاب های برتر ما را ببینید.

Rocket Lawyer: The Good and the Bad

خوب

  • کاربر پسند: استفاده از Rocket Lawyer بسیار ساده است، به خصوص برای کسانی که به خوبی در قانون مسلط نیستند. شما می توانید فرم مورد نظر خود را برای ایجاد انتخاب کنید، به یک سری سوالات پاسخ دهید و سیستم اسناد قانونی مورد نیاز را به طور خودکار ایجاد می کند. علاوه بر این، تمام اسناد شما توسط وکیلی که مفاد لازم را بررسی و ویرایش می کند، به صورت حرفه ای بررسی می شود. امضای اسناد نهایی ساده و سریع است و می توان آن را به صورت PDF یا سند Word قابل ویرایش دانلود کرد. همچنین کلیه اسناد حقوقی آنلاین برای دانلود فوری موجود می باشد. بنابراین می توانید اسناد و امضای الکترونیکی را بدون منتظر ماندن برای دریافت اسناد از طریق نامه ویرایش کنید.
  • خدمات حقوقی آنلاین سریع: بسیاری از خدمات حقوقی آنلاین به شما امکان می دهند با وکیل از طریق تلفن صحبت کنید، اما فقط تعداد کمی مانند Rocket Lawyer پرسش و پاسخ آنلاین را ارائه می دهند. شما می توانید هر گونه سوال حقوقی را بصورت آنلاین بپرسید و به لطف وکلای “در حال حاضر” Rocket Lawyer از یک وکیل با تجربه پاسخ دریافت کنید. این وکلا مشاوره حقوقی دقیق و قابل اعتمادی را ارائه می دهند و از طیف وسیعی از تخصص ها، از جمله قوانین تجارت، مالکیت معنوی و قراردادها می آیند. این کمک حقوقی سریع می تواند مزیت قابل توجهی برای کارآفرینان و صاحبان مشاغلی باشد که نمی توانند وقت خود را برای تماس با یک وکیل اختصاص دهند.
  • فرم ساز بصری: فرم ساز بصری Rocket Lawyer ایجاد اسناد و قراردادهای قانونی سفارشی را بسیار آسان می کند. کاربران باید به یک سری سوالات در مورد کسب و کار خود پاسخ دهند، و زمانی که پاسخ دادند، یک سری پنجره های پاپ آپ روی صفحه نمایش آنها ظاهر می شود که قوانین ایالت شما را برای آنها توضیح می دهد. این تضمین می‌کند که فرم شما با قوانین ایالتی مطابقت دارد و در دادگاه باقی می‌ماند.
  • دفاع از اسناد: ویژگی Document Defense همگام با فرم ساز بصری کار می کند. اگر قراردادهای سفارشی را روی Rocket Lawyer ایجاد می‌کنید و طرف دیگر درگیر شرایط قرارداد را رعایت نمی‌کند یا اعتبار آن را به چالش می‌کشد، می‌توانید فوراً از یک وکیل کمک حقوقی دریافت کنید. یک وکیل از طرف شما درخواست نامه ای را تنظیم می کند و طرف مقابل را تشویق می کند تا از شرایط قرارداد پیروی کند.
  • پیشنهاد آزمایشی رایگان: Rocket Lawyer هفت روز اول را به صورت رایگان ارائه می‌کند و به شما زمان کافی می‌دهد تا ویژگی‌هایی را که ارائه می‌کنند کشف کنید و تصمیم بگیرید که آیا رابط و خدمات آنها را دوست دارید یا خیر. شما همچنین می توانید از این زمان برای صحبت با چند وکیل مختلف استفاده کنید و مناسب برای کسب و کار خود بیابید – همه اینها بدون پرداخت هیچ پولی! به خاطر داشته باشید که هفت روز از نظر حقوقی و تجاری تقریباً چیزی نیست، بنابراین باید سریع عمل کنید.
  • ساعات خدمات مشتری در دسترس: اگر در منطقه زمانی غیر از زمان شرقی زندگی می کنید، دریافت خدمات مشتری می تواند دردسرساز باشد. خوشبختانه، این مشکل با پشتیبانی مشتری Rocket Lawyer نخواهد بود. آنها از ساعت 9 صبح به وقت شرقی تا 9 شب باز هستند، به این معنی که اگر در سواحل اقیانوس آرام زندگی می کنید، همچنان می توانید تا ساعت 6 بعد از ظهر اقیانوس آرام با آنها تماس بگیرید. علاوه بر این، نمایندگان خدمات مشتری بسیار کارآمد هستند و ابتکار عملی واقعی برای حل مشکلات تماس گیرنده انجام می دهند. به علاوه، لازم نیست نگران زمان نگهداری طولانی باشید. طولانی ترین زمانی که باید برای آن صبر کنید 10 دقیقه است که به طور قابل توجهی کمتر از زمان انتظار 40-45 سایر خدمات حقوقی آنلاین است.
  • اپلیکیشن Rocket Lawyer: اگرچه وب سایت Rocket Lawyer برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است، برنامه رایگان آن برای کاربران اندروید و آیفون قابل ذکر است. این برنامه به سرعت و به راحتی روی تلفن دانلود می شود و به شما امکان می دهد اسناد را خارج از دفتر ایجاد کنید و سوالات حقوقی را برای مشاوره ارسال کنید. بسیاری از مشتریان از نحوه دسترسی آنها به اسناد خود در هر کجا که هستند ستایش کرده اند.

بد

  • خدمات ارزان تر در دسترس: خدمات حقوقی Rocket Lawyer در مقایسه با رقبای خود، مطمئناً در سمت تندتر این طیف قرار دارد. به عنوان مثال، اشتراک ماهیانه 39.99 دلاری آن گرانتر از 31.25 دلار LegalZoom است، علیرغم اینکه هر دو سرویس خدمات مشابهی را در بسته های خود ارائه می دهند. خدمات اولیه تشکیل پرونده Rocket Lawyer’s LLC 99 دلار هزینه دارد که به طور قابل توجهی بیشتر از هزینه سایر خدمات حقوقی آنلاین مانند LegalZoom و Incfile است. با این حال، بسیاری از مردم با توجه به کیفیت بالا و سریع بودن خدمات، از قیمت تندتر آن ناراحت نیستند.
  • اطلاعات کارت اعتباری را در حین ثبت نام می گیرد: حتی اگر Rocket Lawyer یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه را ارائه می دهد، برای دسترسی به اسناد خود باید اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کنید. این بدان معناست که پس از پایان دوره آزمایشی به طور خودکار 39.99 دلار از شما کسر می‌شود، مگر اینکه یادتان باشد دوره آزمایشی را لغو کنید. این می‌تواند برای افرادی که نمی‌خواهند اطلاعات کارت اعتباری خود را بدون اطمینان از اینکه می‌خواهند به Rocket Lawyer ارائه دهند، معامله‌شکنی باشد.
  • جداسازی خدمات LLC دشوار است: برخلاف بسیاری از رقبای خود، RocketLaywer یک بسته LLC اساسی ارائه نمی دهد. در حالی که بسته های آن شامل خدمات بایگانی LLC هستند (به زیر مراجعه کنید)، آنها همچنین شامل مواردی هستند که برای تشکیل پرونده LLC خاص یا ضروری نیستند، مانند خدمات وکالت و اسناد قانونی. اگر فقط به دنبال پرونده اولیه LLC هستید، RocketLawyer ممکن است بیش از آنچه نیاز دارید به شما بدهد.

قیمت گذاری و گزینه های وکیل موشکی

برنامه ها و خدمات راکت وکیل با رویکرد سنتی رقبای خود متفاوت است. می توانید بین اشتراک ماهانه 39.99 دلاری حق بیمه انتخاب کنید یا هزینه خدمات را جداگانه پرداخت کنید.

در اینجا چیزی است که با تبدیل شدن به یک عضو ممتاز بدست می آورید:

  • اسناد حقوقی (ایجاد، امضا، اشتراک گذاری و دانلود اسناد) — رایگان

Document Defense® در اسناد Rocket Lawyer — رایگان

سوالات حقوقی خود را از یک وکیل بپرسید – رایگان

مشاوره 30 دقیقه ای در مورد هر موضوع حقوقی جدید — رایگان

ثبت نام مقرون به صرفه – برای اعضای جدید رایگان است. 25% تخفیف پس از آن (به استثنای هزینه های دولتی)

خدمات نمایندگی ثبت شده مقرون به صرفه – 25٪

اکنون بیایید هزینه های قابل پرداخت را در صورتی که عضو نیستید بررسی کنیم:

  • اسناد حقوقی (ایجاد، امضا، اشتراک گذاری و دانلود اسناد) – 39.99 دلار برای هر سند

Document Defense® در اسناد Rocket Lawyer – 9.99 دلار برای هر سند

سوالات حقوقی خود را از یک وکیل بپرسید – 49.99 دلار برای هر سوال

مشاوره 30 دقیقه ای در مورد هر موضوع حقوقی جدید – 59.99 دلار برای هر مشاوره

تشکیل پرونده مقرون به صرفه – 99.99 دلار (به استثنای هزینه های ایالتی)

خدمات نمایندگی ثبت شده مقرون به صرفه – 149.99 دلار

خدمات Rocket Lawyer LLC

Rocket Lawyer یک جایگزین مقرون به صرفه است که به شما امکان می دهد یک LLC را بدون درگیر کردن یک وکیل سنتی گران قیمت راه اندازی کنید.

برای شروع فقط باید به چند سوال مرتبط با کسب و کار پاسخ دهید و Rocket Lawyer تمام کارهای اداری شما را انجام خواهد داد. این شرکت حتی اسناد را از طرف شرکت شما ثبت می کند. پس از تکمیل فرآیند، نسخه های سخت خود را از طریق پست دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید مستقیماً از داشبورد Rocket Lawyer به اسناد LLC خود دسترسی داشته باشید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات Rocket Lawyer’s LLC، سطح بالای تخصص ارائه شده است.

می‌توانید به متخصصان بسیار با تجربه LLC که قبلاً با هزاران کسب‌وکار کار کرده‌اند، تلفن دسترسی داشته باشید. هر یک از آنها می توانند مشاوره حقوقی روشنگر و دقیقی برای حل مشکلات شما ارائه دهند.

هزینه خدمات اطلاعات LLC 99.99 دلار به اضافه هزینه های ایالتی است. با این حال، اگر برای عضویت حق بیمه Rocket Lawyer ثبت نام کنید، می توانید آن را به صورت رایگان دریافت کنید. همچنین می‌توانید از Rocket Lawyer برای دریافت EIN خود استفاده کنید، مشروط بر اینکه هزینه افزودنی 59.99 دلار را بپردازید.

خدمات شرکت وکیل موشکی

خدمات شرکت Rocket Lawyer مشابه خدمات LLC آن است. می توانید از این سرویس برای تشکیل یک شرکت S Corp، C Corp یا غیرانتفاعی استفاده کنید.

باز هم، تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای شروع به چند سوال ساده در مورد کسب و کار خود پاسخ دهید. البته، این سؤالات کمی با سؤالات شرکت های LLC متفاوت است، اما هنوز اطلاعات عمومی است. علاوه بر این، شما همچنین به کارشناسان ادغام در وکیل موشکی دسترسی دارید، که در صورت نیاز به کمک اضافی در طول فرآیند ثبت نام، می تواند مفید باشد.

Rocket Lawyer همچنین می تواند به شما در سازماندهی امور مالی شرکت جدیدتان کمک کند. با ارائه تعداد اولیه سهامی که می خواهید منتشر کنید، از جمله ارزش اولیه آنها، و اطلاعات مربوط به سهامداران شرکت شما (درصد حقوق صاحبان سهام و جزئیات شخصی آنها)، Rocket Lawyer این اطلاعات را بر این اساس در اسناد شرکت شما اضافه می کند.

هزینه خدمات شرکت Rocket Lawyer 99 دلار است، اما در صورت ثبت نام برای عضویت ممتاز، می توانید آن را به صورت رایگان دریافت کنید. شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از Rocket Lawyer به عنوان نماینده ثبت شده استفاده کنید یا خیر. این یک سرویس اضافی است که بعداً با جزئیات بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

اگر انتخاب می‌کنید که به‌عنوان یک شرکت S مشمول مالیات شوید، می‌توانید از Rocket Lawyer بخواهید که فرم انتخابات شرکت S شما را با 69 دلار رسیدگی کند. خدمات EIN با قیمت 59.99 دلار در دسترس است.

خدمات نماینده ثبت شده وکیل موشک

Rocket Lawyer خدمات نمایندگی ثبت شده را در تمام 50 ایالت ارائه می دهد. اگر در حال حاضر از آنها برای تشکیل یک LLC یا شرکت استفاده می کنید، استفاده از این سرویس واقعاً بی دردسر است.

این بسته شامل خدمات زیر می باشد:

  • اطلاعات شخصی خود را خصوصی نگه دارید
  • محل تماس رسمی برای اسناد مالیاتی و حقوقی
  • حصول اطمینان از رعایت
  • پذیرش و اخطار برای هر سرویس فرآیند
  • دسترسی آنلاین به اطلاعیه های حقوقی
  • اعلان های ایمیل سریع

هزینه این سرویس 149.99 دلار در سال است، اما شما می توانید آن را با نرخ تخفیف 111.99 دلار با عضویت حق بیمه Rocket Lawyer دریافت کنید.

چگونه وکیل موشکی رتبه بندی می کند

راکت وکیل قطعا یکی از بهترین خدمات حقوقی آنلاین است که می توانید به آن اعتماد کنید و آن را به بهترین انتخاب ما تبدیل کرده است. این خدمات طیف متنوعی از تشکیل کسب و کار، تشکیل پرونده، و خدمات نمایندگی ثبت شده را ارائه می دهد که اگر به دنبال کمک حقوقی قابل اعتماد هستید، آن را به یک راه حل جامع تبدیل می کند. در حالی که قیمت آن در مقایسه با سایر خدمات مانند LegalZoom و IncFile کمی گران‌تر است، اما اگر سطح تخصص روی میز را در نظر بگیرید ارزش آن را دارد.

برخی از بهترین خدمات حقوقی آنلاین موجود در بازار با جزئیات بیشتر به شما کمک می کنند تا بهترین مناسب برای کسب و کار و بودجه خود را پیدا کنید.

خلاصه

Rocket Lawyer قطعا مورد تایید Crazy Egg است!

این یک گزینه عالی برای افرادی است که به مشاوره حقوقی تخصصی یکباره نیاز دارند یا می خواهند اسناد قانونی تهیه شود. طرح عضویت ممتاز با طیف گسترده ای از خدمات ارائه می شود که می تواند ابزار ارزشمندی برای مشاغل کوچک و متوسط ​​باشد. راکت وکیل با خدمات باورنکردنی به مشتریان و لیست بلندبالایی از ویژگی ها، به راحتی خود را از رقبای خود متمایز می کند.