آشنایی و مقایسه انواع لوله های ترموپلاستیکی

کلیه لوله های فولادی و آهنی گالوانیزه در شاخه های 6 متری و دو سر دنده با قططر ٌٍ اینچ تا 8 اینچ تولید می گردند . در مقالهای جداگانه در مورد «لوله گالوانیزه چیست؛ کاربرد و ویژگی های آن» صحبت کردیم. نصب میگردد. لوله خرطومی در متریال های مختلف تولید میشود که متناسب با نیاز مصرف کننده خریداری میشود. یکی از مسائل تولید لوله به ای روش این است که در لوله درزدار قطر لوله همان قطر ورق فلزی اولیه خواهد بود، اما در این روش قطر لوله با تغییر زاویه ورق تغییر خواهد کرد.

در این لوله ها معمولا0 قطر اسمی است که بزرگتر از قطر داخلی و کوچکتر از قطر خارجی است همچنین در بازار این لوله ها را بر اساس نمره می شناسند . همچنین از لوله استیل به عنوان یک مسیر فلزی توخالی برای انتقال سیالات و مواد جامد پودری شکل در صنایع استفاده میشود.

این نوع لوله در مکان های مختلف به منظور انتقال آب گرم یا سرد کاربرد دارد، از جمله سیستم های گرمایش از کف و سیستم های تهویه مطبوع ساختمان. لوله جوشی یا درزدار را بر اساس نوع جوش و مکانیزم جوشکاری به انواع زیر دستهبندی میکنند. افست یا دو خم در تغییر امتداد لوله های افقی و قائم سیستم لوله کشی فاضلاب به کار می رود وبا مقادیر انحراف مختلف تولید می شوند . لوله شکسته باشد یا حتی دارای ترک مویی حزیی باشد صدای ضربات به صورت بم که اصطلاحا0 صدای »مرده چدن« نام دارد شنیده می شود .

در برار نیروهای خارجی دارای مقاومت کمتری هستند . ۱- در برابر فشار وارده به جدارههای خارجی دارای مقاومت و استحکام خوبی هستند لوله های بدون درز مانیسمان . مواد PE100 مشکی یا پلیاتیلن CRP100B یا یک پلیاتیلن سنگین (HDPE) که با دارا بودن ESCR بالا و مقاومت هیدروستاتیک بلند مدت بالا جهت تولید لولههای فشار بالا یا (لوله پلیاتیلن pe100 مشکی) جهت مصارف گاز، آب آشامیدنی، کشاورزی و فاضلاب مناسب است. 45 درجه – زانوی روپیچ و توپیچ 90 درجه یا چپقی – زانوی روپیچ توپیچ 45 درجه و زانوی تبدیل می باشد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از لوله سیاه بدون درز اهواز دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.