قیمت گوشیهای سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۳ آبان ۱۴۰۰

آیفون تنها یک گوشی موبایل نیست بلکه یک دوربین حرفهای است که میتواند انگیزهی عکاسی و فیلمبرداری را ایجاد کند. آیفون ۸ پلاس قادر است همزمان با ثبت ویدیوی 4K، تصاویری با رزولوشن ۸ مگاپیکسل ثبت کند. استفاده از این تکنولوژی در گوشی های آیفون باعث افزایش میزان امنیت آن شده است. حالت سینماتیک آیفون قابلیتی از این گوشی جدید شرکت اپل است، که با استفاده از آن می توان میزان دریچه دیافراگم را کنترل کرده و میزان وضوح پس زمینه را کنترل نمود.

امروزه طیف وسیعی از مردم از شبکه های اجتماعی استفاده نموده و اطلاعات خود را از طریق تصویر با یکدیگر به اشتراک می گذارند که تقاضا برای گرفتن عکس های با کیفیت را افزایش داده است. همچنین جدیدترین نسخه نرم افزار شرکت اپل تحت عنوان iOS در سری های قبل قابل به نصب و به کارگیری بوده که این امر برای استفاده از گوشی آیفون در گذر زمان را گوشی آیفون 7 پلاس 256 گیگ سهولت می بخشد.

شاید آیفون 13 نسبت به سری های قبل گوشی شرکت اپل جهشی بزرگ در ارتقا عملکرد و ارائه امکانات را برای طرفدارانش فراهم نیاورده است. گلکسی S۲۱ اولترا نسخه ۵G به طور میانگین ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد و نسبت به روز قبل حدود ۴۰۰ هزار تومانی گران شده است. نسخه ۱۲۸ گیگابایت این گوشی با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز ۹ میلیون و ۳۰ هزار تومان فروخته میشود. البته باید به این تلاش شرکت آمریکایی هم اشاره داشته باشیم که با انتقال بلندگوی مکالمه به بخش بالایی فریم، اپل توانست اندازهی ناچ را تا حد چشمگیری در سری آیفون ۱۳ کاهش دهد و به نظر میرسد سال آینده و با ورود سری آیفون ۱۴ به صورت کلی شاهد حذف آن هم باشیم.

از نظر نرم افزاری نیز گوشی های فیک دارای سیستم عامل اندروید هستند در صورتی که آیفون اصلی به سیستم عامل انحصاری خود یعنی IOS مجهز می باشد. در این میان قدرت دوربین آیفون یکی از مهم ترین عواملی است که در خرید گوشی به آن توجه می شود. گرچه آیفون از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند، نگهداری شارژ گوشی از مهم ترین ویژگی های آن محسوب شده که افزایش 10 تا 20 درصدی درآخرین مدل آیفون قابل توجه است. این اولین بار است که شرکت اپل در مدل آیفون پرو 13 نرخ به روز رسانی 120 (120 هرتز) را برای نمایشگر خود ارائه داده که نسبت به رقیب همیشه در صحنه خود یعنی سامسونگ، یک رکورد محسوب می شود.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد گوشی آیفون 4 دست دوم لطفا از سایت ما دیدن کنید.