هنگام انتخاب ابزار حرارتی به چه نکاتی توجه کنیم؟ |

درک اینکه بازدیدکنندگان در یک وب سایت چه می کنند ، برای بسیاری از صاحبان وب سایت موهبت الهی است. این اطلاعات را در مورد اقدامات مختلفی که آنها هنگام مرور وب سایت در تلاش برای یافتن چیزی که از آن لذت می برند ، انجام می دهد. داده های جمع آوری شده از این بازدیدها ما را قادر می سازد تا به طریقی از آنها استفاده کنیم که می تواند وب سایت ما را بسیار بهبود بخشد. بینش به دست آمده از این ابزارها می تواند مزایایی را برای بازدیدهای بعدی سایر مشتریان بالقوه بسیار بهتر ایجاد کند.

یکی از ابزارهای بسیاری که محبوب و مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است نقشه های حرارتی است. آنها برای بسیاری از صاحبان وب سایت های تجارت الکترونیک نعمتی را ارائه کرده اند که به آنها کمک کرده است فروشگاه های خود را به روشی که هرگز در نظر نگرفته اند ، بهبود بخشند.

بازار نقشه های حرارتی با گذشت زمان افزایش یافته است ، بنابراین انتخاب افراد برای یکی از آنها چالش برانگیزتر است.

همه این ابزارهای حرارتی وب سایت در بازار به یک اندازه یکسان نیستند. برخی از آنها بهتر از دیگران توسعه یافته اند ، در حالی که برخی دیگر برای نیازهای خاص شما مناسب تر هستند. همه چیز به الزامات شما و ارزشی که از به کارگیری این ابزار به دست می آورید برمی گردد. اما با توجه به تعداد ابزارهای نقشه برداری حرارتی ،

این می تواند برای اکثر مردم یک تلاش بزرگ باشد ، به خصوص اگر شما در این زمینه تازه کار هستید.

این مهم است که بدانید هنگام انتخاب یک ابزار حرارتی باید به دنبال چه چیزی باشید. به این ترتیب ، می توانید از انتخاب یک ابزار نقشه حرارتی که تنها نیمی از ویژگی های مورد نیاز شما را تولید می کند ، اجتناب کنید و در عوض یکی را انتخاب کنید که به شما در دستیابی به اهداف کلی شما کمک کند.

برای این پست ، بیایید ببینیم که هنگام انتخاب ابزار نقشه حرارت باید به دنبال چه چیزی باشید.

راحتی در استفاده

فناوری به بسیاری از ما راه هایی را برای بهبود زندگی روزمره خود ارائه کرده است ، چه از نظر تجاری و چه از جنبه شخصی امور. این امکان را برای افرادی با حتی کمترین مهارت یا دانش تکنولوژیکی ایجاد کرده است که تنها با چند کلیک یک وب سایت ایجاد کرده و یک تجارت آنلاین ایجاد کنند. شرکت های تجاری اطمینان داده اند که استفاده از فناوری آنها بسیار آسان است به طوری که حتی کسانی که تجربه کمی در زمینه فناوری دارند می توانند کسب و کار رویایی خود را شروع کنند.

به همین دلیل ، یکی از اولین معیارها برای انتخاب یک ابزار حرارتی معتبر وب سایت باید سهولت استقرار آن در کنار سهولت استفاده باشد. همه کسانی که از نقشه حرارتی وب سایت استفاده می کنند از نظر فنی ماهرترین افراد نیستند. همانطور که در بالا ذکر شد ، همه کسانی که اقدام به راه اندازی یک کسب و کار آنلاین می کنند از دانش فنی ابزارهای پیچیده برخوردار نیستند. این امر همچنین شامل افرادی می شود که به عنوان بخشی از تیم بازاریابی یا فروش خود از آنها استفاده می کنید.

بنابراین ، هنگام انتخاب یک ابزار نقشه حرارتی برای وب سایت خود ، باید اطمینان حاصل کنید که حتی شخصی با مهارتهای فنی کمی می تواند از آن به راحتی استفاده کرده و در تمام مراحل خود بدون تلاش زیاد تلاش کند. اگر فکر می کنید به جای استفاده از ابزار ، بیشتر وقت خود را صرف یادگیری نحوه عملکرد آن کنید ، می توانید از زمان و منابع زیادی استفاده کنید. فراموش نکنیم که کارکنان شما نیز از این ابزار برای بهبود وب سایت شما استفاده می کنند. اگر آنها با آن دست و پنجه نرم می کنند ، این نشان دهنده یک مشکل احتمالی در آینده است. بعلاوه ، اگر چیزی نیاز به پیکربندی داشته باشد یا یک مشکل فنی رخ دهد ، این می تواند زمان تیم شما را در تلاش برای رفع مشکل در صورتی که قادر به ساختن سرفصل یا داستان ابزار نیستند ، خراب کند.

روی سرعت وب سایت تأثیر نمی گذارد

سرعت وب سایت شما برای موفقیت کلی آن بسیار مهم است. اگر صفحات شما خیلی آهسته بارگیری شوند ، احتمالاً بازدیدکنندگان برگه را بسته و به وب سایت دیگری منتقل می شوند. در حقیقت ، اکثر مردم این روزها انتظار دارند وب سایت ها در کمتر از دو ثانیه بارگیری شوند. اما با معرفی ابزارهای نقشه حرارتی می تواند به طور بالقوه بر سرعت بارگذاری وب سایت شما تأثیر بگذارد.

متأسفانه ، کدهای شخص ثالث به سرعت وب سایت آسیب می رسانند. به ویژه اگر برنامه های شخص ثالث دیگری را از قبل بر روی سایت خود نصب کرده اید. هرچه ابزارهای بیشتری در وب سایت خود نصب کرده باشید ، احتمال اینکه سرعت وب سایت شما کاهش یابد بیشتر است.

ابزار نقشه حرارتی که برای نصب روی وب سایت خود انتخاب می کنید باید سبک باشد ، زیرا کد آن زیاد نیست و در نتیجه سرعت بارگذاری وب سایت شما را کند می کند.

همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، مصرف کنندگان سرعت بارگذاری یک وب سایت را جدی می گیرند. اگر ابزار نقشه حرارتی که انتخاب می کنید باعث کند شدن وب سایت شما شود ، مشتریان آینده ای را که از سرعت بارگذاری وب سایت شما ناامید می شوند ، از دست خواهید داد.

فرصت تبدیل آنها به مشتریان پولی در این مرحله از دست می رود.

اگر صفحه وب بارگیری شود یا خراب شود و منجر به تجربه کاربری وحشتناک شود ، سناریوی بدتر خواهد بود. این اتفاق در وهله اول تمام دلیل حتی استفاده از ابزار نقشه حرارتی را از بین می برد.

قابلیت تقسیم بندی

تقسیم بندی معمولاً به محدود کردن داده ها با یک نقطه قطع خاص اشاره دارد. به عنوان مثال ، اگر می خواهید “بازدیدکنندگان اولین بار” را با “بازدیدکنندگان مکرر” مقایسه کنید ، ابزار انتخابی نقشه گرمایی شما باید دارای قابلیت تقسیم بندی باشد.

با داشتن این عملکرد تقسیم بندی ، می توانید از آن برای بهبود درک الگوهای رفتاری که مشخصه مشتریان تکراری است ، استفاده کنید.

تجزیه و تحلیل کاربرانی که در مقایسه با کاربرانی که این کار را انجام نداده اند ، داده های بسیار روشنی در اختیار شما قرار می دهد. توانایی مقایسه این دو می تواند به شما در شناسایی الگوهای رفتاری بازدیدکنندگانی که وب سایت شما را بر اساس داده هایی که به دست آورده اید تبدیل کرده و بهبود می بخشد ، کمک کند ، که به نرخ تبدیل بالاتری منجر می شود. هنگام انتخاب ابزار نقشه حرارتی ، باید اطمینان حاصل کنید که دارای عملکرد تقسیم بندی گسترده ای است تا بتوانید راه حل های شخصی سازی شده برای آن بخش ها را تنظیم کنید.

ذخیره سازی داده ها را تجزیه و تحلیل کرد

همانطور که به راه اندازی کمپین های نقشه برداری حرارتی ادامه می دهید ، داده هایی را ذخیره می کنید که می تواند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد وب سایت شما مورد استفاده قرار گیرد. داده های گذشته را می توان برای مقایسه با داده های فعلی که جمع آوری کرده اید استفاده کرد. داشتن داده های تاریخی برای بهبود وب سایت شما و اطمینان از پشتوانه این تصمیمات با داده های غنی بسیار مهم است. به علاوه ، داشتن توانایی تجزیه و تحلیل بیش از یک صفحه به طور کلی به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارد.

با این اوصاف ، ممکن است برخی از مشکلات با استفاده از ابزار نقشه برداری حرارتی در راه وجود داشته باشد. همه ابزارهای نقشه برداری حرارتی دارای محدودیت های ذخیره داده و تعداد صفحاتی هستند که کاربر می تواند تجزیه و تحلیل کند. دوره ذخیره سازی و میزان داده هایی که مجاز به بررسی آن هستید بسته به قیمتی که برای پرداخت انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود. برخی از برنامه های قیمت ممکن است برای شما بسیار گران باشد ، به خصوص اگر شما یک تجارت کوچک با مقدار محدودی پول هستید.

به همین دلیل ، می خواهید قیمت ابزارهای مختلف نقشه حرارتی را که انتخاب می کنید ، دوباره بررسی کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که موردی که انتخاب می کنید نه تنها با محدوده قیمت شما مطابقت دارد بلکه همه چیز مورد نیاز شما را نیز ارائه می دهد. برخی از ابزارهای نقشه حرارتی برای مشاغل کوچک مناسب ترند ، در حالی که برخی دیگر بیشتر به سمت شرکت ها هستند.

برای سهولت کار ، پیشاپیش تصمیم بگیرید که قصد دارید چند صفحه را با ابزار نقشه حرارتی خود تجزیه و تحلیل کنید و مقدار داده ای را که می خواهید ذخیره شود ذخیره کنید.

ثبت رفتار دقیق

ابزارهای Heatmap برای ردیابی الگوهای رفتاری بازدیدکنندگان از وب سایت شما ساخته شده اند. ابزاری که انتخاب می کنید باید عملکردی برای ثبت دقیق این رفتارها داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که داده های جمع آوری شده بصیرت انگیز و مفید است.

بهترین ابزارهای حرارتی وب سایت اطمینان می دهد که الگوهای رفتاری ثبت شده بازدیدکنندگان شما نه تنها در سطح صفحه بلکه در سطح عناصر نیز هستند. داشتن توانایی ردیابی و ثبت این کلیک ها در سطح ابتدایی ، درک بهتری از آنچه نیاز به بهبود دارد به شما ارائه می دهد.

با داشتن این اطلاعات ، می توانید طرح های وب پاسخگو را بهتر مدیریت کنید و پشتیبانی از دستگاه های مختلفی را که مجهز به اندازه و وضوح صفحه نمایش متفاوت هستند ، بهبود بخشید. به این ترتیب ، می توانید اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان می توانند بدون در نظر گرفتن دستگاهی که برای این کار استفاده کرده اند ، به صورت یکپارچه به سایت شما دسترسی پیدا کنند.

ردیابی کلیک ها

یکی دیگر از ویژگی های ارزشمندی که هر ابزار حرارتی باید داشته باشد ، قابلیت ردیابی کلیک های انجام شده توسط بازدیدکنندگان است. مناطقی که روی صفحه کلیک می کنند ، به شما اطلاع می دهد که مناطق کدام صفحه بهتر عمل می کنند و کدامیک از آنها نیاز به بهبود دارند. این بینش می تواند برای بهبود صفحه شما یا حذف مواردی که به اندازه کافی برای شما کار نمی کنند ، مورد استفاده قرار گیرد. گذشته از این ، ابزار نقشه حرارتی که انتخاب می کنید باید به دنبال ردیابی کلیک بر روی عناصر پنهان باشد که هر جا که بازدیدکننده روی چیزی نشان می دهد یا روی آن کلیک می کند ، فعال می شود. این شامل نوارهای ناوبری جمع شونده ، منوهای کشویی ، ستون های فرعی ، ورود به سیستم و موارد دیگر است. بدون داشتن توانایی ردیابی کلیک ها و رفتار پیمایش برای این عناصر خاص ، ممکن است برخی از داده های ارزشمند را از دست بدهید.

قابلیت اشتراک گذاری یا بارگیری

داده هایی که از ابزار نقشه گرمایی شما به دست می آید باید توسط تیم شما به خوبی مورد استفاده قرار گیرد. این داده ها به دست افرادی می رسد که شما مسئول استفاده از آنها هستید تا راه هایی را برای بهبود وب سایت خود یا ارائه راه حل های جدید برای یک مشکل پیدا کنید.

به هر حال ، هرچه بیشتر به جمع آوری داده های جمع آوری شده بپردازید ، احتمال بیشتری وجود دارد که یکی از آنها ایده جدیدی ارائه دهد یا چیزی را که دیگران نادیده گرفته اند تشخیص دهد.

به همین دلیل ، شما باید اطمینان حاصل کنید که ابزار نقشه حرارتی که انتخاب کرده اید به شما امکان می دهد نتیجه این گزارشات نقشه حرارتی را بارگیری کرده و دارای قابلیت اشتراک گذاری باشید. با در دسترس بودن این عملکرد ، به راحتی می توانید گزارش ها را با هر یک از اعضای تیم به اشتراک بگذارید ، که منجر به نتایج بهتر همکاری می شود. افزایش سهولت باعث می شود تا کل تیم بتواند بر روی گزارش ها تمرکز کند.

به روز رسانی های مکرر

در سال های اخیر ، فناوری به طرق مختلف پیشرفت کرده است که باعث شده برخی از مشاغل در به روز ماندن دچار مشکل شوند. تقریباً همه جنبه های جامعه بشری در عصر حاضر از فناوری خاصی استفاده می کنند.

با رایج شدن دستگاه های تلفن همراه ، مردم به انواع وب سایت ها دسترسی دارند ، چه برای استفاده شخصی یا تجاری. از آنجایی که این روزها همه دستگاه ها در اندازه های مختلف صفحه نمایش ، ابعاد صفحه نمایش ، سیستم عامل و غیره عرضه می شوند ، ضروری است که با این تغییرات مکرر همراه باشید.

فراموش نکنیم که توسعه دهندگان دائماً تحت فشار توسعه دهندگان قرار می گیرند ، چه سخت افزار باشد و چه نرم افزار دستگاه تلفن همراه.

وب سایت هایی که افراد در این دستگاه های تلفن همراه به آنها دسترسی دارند نیز تحت تأثیر این به روز رسانی های مکرر قرار می گیرند. با مکرر شدن تغییرات ، یک ابزار نقشه گرمایی خوب نیز باید به روز باشد. ابزاری که انتخاب می کنید باید با این تغییرات جدید که در ویژگی های دیجیتال ایجاد می شود ، سازگار باشد. اگر توسعه دهندگان پشت ابزار ناتوان از نگه داشتن خود باشند ، می تواند ابزاری را که انتخاب می کنید کاملاً بی فایده کند زیرا سایر چیزهای اطراف آن همچنان در حال رشد است.

بنابراین ، مطمئن شوید که موردی را که انتخاب می کنید دارای گروهی از افراد است که به طور مداوم به روز رسانی و بهبود ابزار نقشه حرارتی را اختصاص داده اند.

امتحان رایگان

این روزها اکثر ابزارها یک آزمایش رایگان به کاربر ارائه می دهند تا ابزار را آزمایش کرده و ببیند آیا نیازهای او را برآورده می کند یا خیر. این برای شما مفید است زیرا اکثر ابزارهای نقشه حرارتی هزینه اجرای بالایی دارند.

شما باید اطمینان حاصل کنید که ابزاری که انتخاب کرده اید ، گزینه ای را برای امتحان آنها برای مدت محدود قبل از تصمیم گیری برای خرید ارائه می دهد. اگر این ابزار پس از معرفی نیازهای وب سایت شما را برآورده نکند ، می تواند هزینه و زمان زیادی را برای شما به دنبال داشته باشد. برای جلوگیری از این مشکل ، باید دوره آزمایشی رایگان را امتحان کنید.

مگر اینکه قبلاً تجربه استفاده از ابزارهای نقشه حرارتی را داشته باشید و ندانید که از چه نوع ابزاری می خواهید استفاده کنید ، مشکلی نیست که از یک دوره آزمایشی رایگان غافل شوید. با این حال ، اگر برای شما صادق نیست ، در دسترس بودن آزمایشی رایگان به نفع شما ضروری است.

نتیجه

ابزارهای Heatmap به عنوان یکی از بهترین روش های ممکن برای بررسی عملکرد بازدیدکنندگان ما در هنگام بازدید از وب سایت عمل می کنند. چنین اطلاعاتی می تواند به بهترین تصمیماتی که برای وب سایت خود اتخاذ کرده اید منجر شود. بهبودها و تنظیمات انجام شده توسط تیم شما ، به لطف داده هایی که جمع آوری کرده اید ، نرخ تبدیل شما را در طول زمان افزایش می دهد. اگر به دنبال یک ابزار نقشه حرارتی هستید که بتواند در این زمینه به شما کمک کند ، امروز ابزار ما را بررسی کنید!