بهترین نرم افزار مدیریت سرب در مقایسه با Crazy Egg

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

دست از انداختن ثروت اندکی بردارید. از نرم افزارهای مدیریت سرب استفاده کنید تا از فرصت های موجود در خط فروش خود استفاده کنید. ساعت ها تحقیق دقیق ما را به این سمت سوق داد ارائه دهنده توصیه شده ما برای بیشتر ، HubSpotبه آنها ابزارهایی برای یادگیری آسان دارند ، رابط کاربری دارای منحنی یادگیری خرد است و HubSpot آموزش باورنکردنی در مورد پرورش سرب ارائه می دهد که شما یا تیم شما را از مبتدی تا پیشرفته می برد.

به

بهترین نرم افزار مدیریت سرب برای اکثر

لوگوی HubSpot

HubSpot

بهترین برای اکثر

برای یک گزینه مدیریت همه جانبه سرب که در واقع ساده است ، HubSpot بهترین گزینه است.

HubSpot به تیم فروش شما کمک می کند تا با بسته شدن چشم بهمن از سرنخ ها را مدیریت کند. آنچه آنها را به گزینه اصلی تبدیل می کند ، سهولت استفاده برای کاربران غیر فنی است. علاوه بر این ، آنها منابع واضحی دارند که به شما کمک می کند تا با هرگونه سرنخ که به شما می رسد در ارتباط باشید.

آیا به دنبال راهی هستید تا روند فروش خود را به درآمد تبدیل کنید؟ Hubspot با استفاده از این نرم افزار رایگان gen lead به تیم شما این قدرت را می دهد که مشتی پول نقد تولید کند. Plus HubSpot استاد بازخورد بصری است. کل قیف فروش خود را در یک گزارش دقیقه به دقیقه با داشبورد بصری خیره کننده آنها مشاهده کنید. رفتارهای رهبری را پیگیری کنید ، آنها را واجد شرایط کنید و در حالی که فعالیت های فروش را به صورت خودکار انجام می دهید ، رهبری خود را در یک مکان سازماندهی کنید تا نیازی به تعجب نداشته باشید که از کجا آمده اند.

بهترین گزینه های نرم افزار مدیریت سرب که باید در نظر بگیرید

  1. Hubspot – برای اکثر بهترین است
  2. Zoho – بهترین گزینه برای سفارشی سازی
  3. Monday.com – بهترین برای سازماندهی تیم های بزرگ
  4. Pipedrive – بهترین برای گردش کار متمرکز
  5. HelloLeads – بهترین گزینه برای مدیریت برنامه های موبایل

چه زمانی سرمایه گذاری در نرم افزار مدیریت رهبری منطقی است؟

نرم افزار Lead Management به شما امکان می دهد هسته آینده فروش خود را پیش بینی کرده و تغییر دهید. بنابراین هر شغلی که قصد رشد و توسعه دارد ، باید در نرم افزارهای مدیریت سرمایه گذاری سرمایه گذاری کند.

آن را مانند مدیریت شیفت در کافی شاپ تصور کنید. داشتن یک یا دو مشتری در یک زمان می تواند آسان به نظر برسد ، اما اگر ده ، یا صد ، یا هزار مشتری وارد شوند چه اتفاقی می افتد؟ در برخی موارد ، دیگر نمی توانید همه آنها را فوراً خدمت کنید.

افزایش مشتریان می تواند مشابه باشد. پس از تعداد معینی ، نمی توانید همه آنها را فوراً سرو کنید. وقتی شروع به دریافت سوالات ، بازدیدکنندگان یا سفارشاتی می کنید که نمی توانید آنها را اداره کنید ، بسیاری از مشتریان ناراضی می شوند و آنجا را ترک می کنند.

بنابراین اگر می خواهید از سر خوردن سرنخ هایی که بودجه بازاریابی خود را صرف آن می کنید جلوگیری کنید ، به یک ابزار مدیریت سرب نیاز دارید که وظیفه ضبط همه سرنخ های شما ، پیگیری رفتار آنها ، تعیین صلاحیت آنها و آماده سازی آنها را برای فروش دارد. قبل از اینکه تیم فروش بتواند مسئولیت را بر عهده بگیرد.

این به شما این امکان را می دهد تا خیلی سریعتر به همه مشتریان خود خدمات رسانی کنید ، و این باعث می شود که در هنگام انتظار برای پاسخ به آنها ، ناامید شوید.

شماره 1 – Hubspot – بهترین برای بیشتر

لوگوی HubSpot

HubSpot

بهترین برای اکثر

برای گزینه مدیریت همه جانبه سرب که در واقع ساده است ، HubSpot بهترین گزینه است.

CRM Hubspot همه نرم افزارهای بازاریابی و فروش شما در یک پلت فرم است. در هسته اصلی خود ، Hubspot ساده ساخته شده است و بدون این که کاربرانش را تحت فشار قرار دهد ساخته شده است.

بسیاری از توصیفات مشتری موافق هستند که Hubspot CRM رابط کاربری و تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهد. این امکان پیاده سازی سریع و سهولت استفاده را برای بسیاری از کاربران صرف نظر از سطح بازاریابی و/یا دانش فنی آنها فراهم می کند.

با استفاده از Hubspot ، می توانید با توجه به فرصت های فروش و بازاریابی ، تبدیل سرنخ را بهینه کنید.

بسته رایگان CRM Hubspot برای همیشه حاوی مقدار کافی از خواسته های شما در مورد مدیریت رهبری است.

این نرم افزار می تواند ایمیل ها را به طور خودکار ضبط ، ثبت و پیگیری کند و حداکثر یک میلیون مخاطب را در پایگاه داده تجاری خود ذخیره کند. بعلاوه ، لازم نیست CRM را برای ایمیل و تماس با مشتریان احتمالی خود رها کنید.

Hubspot منابع رایگان زیادی را برای کمک به حداکثر استفاده از هر قیف فروش ارائه می دهد.

به خصوص اگر تازه از نرم افزارهای مدیریت سرب استفاده می کنید ، Hubspot بهترین گزینه برای تبدیل شدن به یک متخصص مدیریت سرنخ است.

شماره 2 – Zoho – بهترین برای سفارشی سازی

لوگوی Zoho

زهو

بهترین گزینه برای سفارشی سازی

برای سفارشی کردن مدیریت سرنخ خود حتی با یک برنامه رایگان ، Zoho را امتحان کنید.

CRM Zoho یک CRM سنتی تر از HubSpot است ، اما تنوع گزینه های سفارشی سازی را حتی برای کاربران رایگان ارائه می دهد.

برای گزینه های پولی ، کاربران می توانند نماهای سفارشی اضافه کنند ، دکمه های سفارشی اضافه کنند ، زمینه های شرطی را ویرایش کنند و طرح بندی صفحه را تغییر دهند. سفارشی سازی CRM شما – به ویژه هنگامی که منابع لازم برای این کار را دارید – مفید خواهد بود تا بسته به اولویت های کاربران ، فرآیند مدیریت رهبری شما را کارآمدتر و راحت تر استفاده کنید.

Zoho برای چهار ردیف اشتراک خود دو گزینه پرداخت دارد. کاربران می توانند ماهانه نسبت به سالانه (با هزینه کمی بیشتر برای کاربر) پرداخت کنند. این برای مشاغل مفید است که هنوز در حال آزمایش آنچه برای آنها مفید است بدون نیاز به تعهد به برنامه های سالانه هستند.

به عنوان یک امتیاز ، Zoho CRM همچنین شامل یک دستیار فروش با هوش مصنوعی به نام Zia است که به دستورات صوتی پاسخ می دهد.

شماره 3 – Monday.com – بهترین ها برای سازماندهی تیم های بزرگ

لوگوی Monday.com

Monday.com

برای سازماندهی تیم های بزرگ بهترین است

حتی وقتی همه از راه دور هستند ، Monday.com کل تیم فروش را در جریان کارهای منطقی پروژه جمع آوری می کند که مدیریت رهبری را آسان می کند.

کارایی و سازماندهی تیم هسته اصلی Monday.com است. ارتباطات بین بخش ها و تخصیص وظایف یک عامل موفقیت است که اغلب نادیده گرفته می شود. و به همین دلیل است که Monday.com به لیست ما می آید.

Monday.com به آسانی می تواند وظایف فروش را در موقعیت های منطقی روی صفحه وب تجسم کند تا کسی خود را گم شده یا غرق در کار نبیند.

ابزار مدیریت پروژه در اینجا چه می کند؟ قالب مدیریت سرب Monday.com به طور خودکار پلت فرم را به همراه ابزار اصلی Monday.com به ابزار مدیریت سرب تبدیل می کند.

Monday.com همچنین به طور یکپارچه با ابزارهایی که قبلاً دوست داشتید کار می کند – بدون نیاز به کد نویسی!

توصیه می کنیم با یکپارچه سازی Clearbit در سیستم ، کارها را بسیار راحت تر کنید تا به طور خودکار اطلاعات مربوط به مشتریان خود را در آن جمع کنید. فقط با افزودن نام شرکت ، اطلاعات تجاری مربوط به آن شرکت به طور خودکار صفحه راهنمای شما را پر می کند-نیازی به انجام کارهای تحقیقاتی و ورود تاریخ نیست.

شماره 4 – Pipedrive – بهترین برای گردش کار متمرکز

لوگوی Pipedrive

پیپدریو

برای گردشهای کاری متمرکز بهترین است

Pipedrive به شما امکان می دهد خطوط فروش خود را از ابتدا خودکار کرده و ادغام کنید ، بنابراین داده های مشتری شما اطلاعات بیشتری را در زمان کمتر به شما می دهد.

CRM Pipedrive نام خود را برآورده می کند و از همان لحظه ورود به سیستم با یک خط فروش استاندارد شروع می کنید. این امر به فروشندگان اجازه می دهد بلافاصله شروع به وارد کردن معاملات ، وظایف و ایده های فعلی خود در پلت فرم کنند. اگر می خواهید ساختار خط لوله خود را برای یک روز تغییر دهید ، می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

با رابط کاربری ساده ، مشاغل می توانند بلافاصله ایده ها و معاملات فعلی خود را در اینجا وارد کنند ، همچنین می توانید بدون خروج از پلت فرم ایمیل ارسال کنید.

یکی از ویژگی های کلیدی Pipedrive این است که زمینه های ایمیل را قالب بندی و خودکار می کند – از جمله پر کردن اطلاعات مشتری – این بدان معناست که شما مجبور نیستید برای تایپ کردن ایمیل های با کیفیت شخصی وقت بگذارید.

شما می توانید ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث مانند Mailchimp ، Gmail ، LinkedIn و غیره را یکپارچه ادغام کنید ، بنابراین فقط به ویژگی های داخلی Pipedrive محدود نمی شوید.

در مجموع ، Pipedrive تجربه ای را ارائه می دهد که به کاربران اجازه می دهد تا بر زمینه های کلیدی مهم مانند ایجاد فرصت های فروش بر اساس داده های ارائه شده و پرورش سرپرست تمرکز کنند.

شماره 5 – HelloLeads – بهترین برنامه برای مدیریت برنامه های موبایل

لوگوی HelloLeads

HelloLeads

بهترین گزینه برای مدیریت برنامه های موبایل

با HelloLeads ، اولین برنامه مدیریت تلفن همراه مدیریت سرنخ ، اکنون همه سرنخ های شما در جیب شما هستند هر کجا که می روید.

در حالی که فروشندگان همیشه روی پای خود هستند (به معنای واقعی کلمه و مجازی) این منطقی است که بخواهید به همه چیز در کف دست خود دسترسی داشته باشید.

HelloLeads در نسخه های برنامه های تلفن همراه سیستم های مدیریت سرب با ردیابی سرنخ ، مدیریت فروش و ویژگی های ارتباطی پیشتاز است. بیشتر.

یافتن سرنخ در نزدیکی شما از طریق نقشه گوگل و ثبت موقعیت مکانی امکان پذیر است. همچنین می توانید از طریق فرم ها ، با اسکن کدهای QR ، کارت های ویزیت یا وارد کردن فایل های اکسل ، سرنخ اضافه کنید.

به عنوان یک برنامه تلفن همراه ، در هر زمان و هر مکان ، راحتی ، کارآیی و بهره وری را در مدیریت مشتریان خود به دست می آورید.

با HelloLeads ، موارد زیر را دریافت می کنید:

  • ارتباط فوری با سرنخ ها
  • با استفاده از اطلاعات ارزش افزوده سرنخ خود ، بینش عمیق تری کسب کنید
  • پیگیری یادآوری ها ،
  • ادغام تقویم Google ، ادغام فیس بوک ، ادغام WhatsApp
  • اطلاعات فروش خود را در هر کجا که هستید ، در هر مکان و هر زمان حمل کنید
  • مدیریت تیم فروش ، پیگیری عملکرد تیم ، گزارشات هفتگی ، تجزیه و تحلیل

روش انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت سرب

مدیریت سرپرست نیازی به احساس علم موشک ندارد. در عوض ، باید احساس کنید که پنجره ای را برای همه چیزهایی که در فرآیندهای فروش شما اتفاق می افتد باز کنید.

سهولت راه اندازی و پیاده سازی

توجه به این نکته ضروری است که افرادی که از این سیستم های مدیریت سرب استفاده خواهند کرد ، افراد غیر IT هستند. بنابراین ، سهولت راه اندازی بدون در نظر گرفتن استعداد فنی ، عامل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

هرچه منحنی یادگیری طولانی تر باشد ، تیم های شما می توانند نتیجه بیشتری داشته باشند. نرم افزاری را بیابید که برای تیم های شما به عنوان یک کار اضافی برای ورود و مدیریت مشتریان و تاریخ خود احساس نمی شود.

در پایان روز ، نرم افزار مدیریت سرور شما باید به سادگی به مشتریان این امکان را بدهد تا فرصت ها را در هر خط لوله مشاهده کنند – و تنها در چند کلیک ممکن.

سفارشی سازی

وقتی صحبت از مدیریت رهبری می شود ، یک راه حل مناسب برای همه وجود ندارد.

به دنبال یک نرم افزار مدیریت سربی باشید که به شما امکان می دهد داشبورد خود را با توجه به اهداف ، سازمان و روند ترجیحی خود سفارشی کنید.

نرم افزار متناسب با اولویت شما به شما این امکان را می دهد تا به طور م strategiesثر استراتژی های بهتری را ارائه کرده و اولویت ها را بهتر مدیریت کنید.

ادغام برنامه ها

به احتمال زیاد ، شما قبلاً برنامه های فروش دارید که برای شما مناسب است. آنچه خراب نشده را رها نکنید و ببینید آیا ابزارهایی که دوست دارید (به عنوان مثال برنامه های ایمیل ، تولیدکنندگان سرور ، ردیاب های وظیفه و غیره) به راحتی می توانند در سیستم مدیریت سرنشین ادغام شوند.

کاری را که برای شما مفید است ، برای شما بهتر انجام دهید.

لوگوی HubSpot

HubSpot

بهترین برای اکثر

برای گزینه مدیریت همه جانبه سرب که در واقع ساده است ، HubSpot بهترین گزینه است.

خلاصه

هنگامی که صحبت از استفاده از شهود در تصمیم گیری در مورد فروش می شود ، خطر شکست زیاد است.

با در دسترس بودن ابزارهای مدیریتی ، هیچ بهانه ای برای عدم سرمایه گذاری در نرم افزارهای مدیریت سرب وجود ندارد.

اگر به تازگی شروع کرده اید ، باید به CRM Hubspot مراجعه کنید. از منابع رایگان فروش و بازاریابی آن نهایت استفاده را ببرید تا شما را از دست دادن کارهای دستی راحت تر کرده و وارد اتوماسیون و استراتژی های داده محور شوید.

این که بدانید سرنخ های شما در چه مرحله ای هستند و اطمینان حاصل کنید که آنها تحت نظر هستند برای موفقیت تیم شما بسیار مهم است.

اکنون شما لیستی از همه چیز برای شروع استراتژی های فروش بهتر و کمپین های بازاریابی را در اختیار دارید ، شما در راه کسب و کار بهتر هستید.