فروش ردیاب خودرو در کرج و تهران

ردیابی و مدیریت ناوگان حمل و نقل ، مدیریت کارمندان و پرسنل ، کنترل فرزندان به صورت نامحسوس ، کنترل سیستم پخش محصولات آرایشی و بهداشتی یا محصولات غذایی و … حالت دوم به کاربران این امکان را می داد که همه اتومبیل ها را از طریق یک حساب به راحتی کنترل و مدیریت کنند. شما می توانید این سیستم را کنترل کنید پیغام شما به شماره تلفنی که از قبل در ردیاب تعریف کرده اید ارسال گردد .

با استفاده از نرم افزار ردیاب همگام از هر دستگاه تلفن همراه یا رایانه ای ، می توانید محدوده جغرافیایی ، روشن شدن ، سرعت ، توقف ، حرکت ، دستکاری و بسیاری دیگر از هشدارها را ایجاد کنید. سیستم های ردیاب جی پی اس استفاده شده در ناوگان تجاری برای انتقال داده هایی مانند موقعیت مکانی ، سرعت حرکت ، جهت حرکت ، باز بودن درب ، بسته بودن درب ، روشن بودن وسیله ای که ردیاب بر روی آن سوار است ( مانند اتومبیل ، کامیون ، خاور ، مینی بوس ، اتوبوس ، تریلی ، هلیکوپتر ، هواپیما ، قطار و …) و همچنین خاموش بودن وسیله ای که ردیاب بر روی آن سوار است برنامه ریزی شده است.

دستگاه های ردیاب خودرو می توانند تنظیم و پیکربندی شوند تا برای رویدادهای مهمی مانند سرعت بالا ، حرکت خودرو ، وارد شدن ضربه به خودرو ، روشن شدن خودرو ، باز شدن در خودرو و مواردی از این دست هشدار صادر کنند. این اپلیکیشن به طور مداوم امکان آپدیت و به روز رسانی را دارا می باشد و تیم مجرب و حرفه ای وایزر تمام تلاش خود را به کار بسته تا امکانات این نرم افزار وایزر را ارتقاء بخشد.

بعنوان جایگزین ، اطلاعات ورودی دستگاه ردیاب از طریق درگاه GSM / GPRS شبکه تلفن همراه می تواند به طور مستقیم برای انتقال اطلاعات به یک کامپیوتر مرکزی اقدام نمایند. بخش پایانی به طور اختصاصی به توسعه ردیاب خودرو و پیشرفت های آن در طول 5 سال اختصاص یافته است. ردیاب آهنربایی خودرو طیف وسیعی راه برای محافظت از وسیله نقلیه در صورت سرقت ارائه میدهد و ما با افتخار می گوییم که بسیاری از وسایل نقلیه به سرقت رفته ، مجهز به ردیاب خودرو گروه مهندسی همگام (اجاره ردیاب) به صاحب خود بازگشته و اکثر یافته شدگان در طی 24 ساعت ابتدایی سرقت بود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد %link1% لطفا به بازدید از وب سایت ما.