راهنمای کامل مکان های تجاری

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

یکی از هیجان انگیزترین جنبه های شروع یک کسب و کار ، یافتن مکان مناسب است. اما هرچقدر هم که هیجان انگیز باشد ، یک تصمیم بسیار مهم نیز هست. همانطور که مشاهده خواهید کرد ، موقعیت یک کسب و کار می تواند موفقیت آن را تعیین کند.

این راهنما هر عاملی را که هنگام انتخاب محل کسب و کار باید با جزئیات دقیق در نظر بگیرید ، پوشش می دهد. ما همچنین مراحل انتخاب مکان را به صورت مرحله به مرحله با شما آشنا می کنیم. با همه این اطلاعات ، انتخاب مکان مناسب برای شرکت شما دشوار خواهد بود.

چرا مکان کسب و کار شما بسیار مهم است

بدست آوردن مکان مناسب که از آن می توانید یک تجارت موفق را اداره کنید بسیار مهم است.

اول ، موقعیت مکانی شما بر هزینه ها و درآمد عملیاتی تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، برخی از مشاغل برای به دست آوردن سود به میزان مشخصی از ترافیک پای پیاده نیاز دارند.

به طور مشابه ، انتخاب مکانی در منطقه ای که نشان دهنده نام تجاری یا تصویر شرکت شما باشد ، مشتریان بیشتری را جذب می کند. مانند قرار دادن کسب و کار شما در منطقه ای که بازار هدف شما در آن قرار دارد.

علاوه بر این ، مکان مناسب حتی می تواند به شما در جذب استعدادهای برتر به کسب و کار شما کمک کند.

در نهایت ، تغییر مکان می تواند برای کارکنان و مشتریان گران و ناراحت کننده باشد. بنابراین شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا منطقه را برای اولین بار درست کنید.

4 فاکتور برای انتخاب محل کسب و کار

هنگام انتخاب مکان تجاری مناسب ، بیشتر از آنچه که قبلاً تصور می کردید باید به آن فکر کنید. در اینجا ، ما لیستی طولانی از عواملی را که باید در نظر داشته باشید ، ترسیم می کنیم تا بتوانید مکان مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کنید.

1. نیازهای نیروی انسانی

به طور طبیعی ، شما می خواهید استعدادهای برتر بیایند و در تجارت شما کار کنند. بنابراین اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که آیا این مکان برای کارکنان بالقوه جذاب است یا خیر.

آیا برای پرسنل راحت خواهد بود؟ آیا ایستگاه های حمل و نقل عمومی در این نزدیکی وجود دارد؟ آیا جای پارک برای کسانی که رانندگی می کنند وجود دارد؟ این که بتوانید به راحتی به منطقه خود برسید ، بر پذیرفتن یک کارمند بالقوه در کار تأثیر می گذارد.

همچنین ، افراد صنعت شما دوست دارند در چه مکانی مشغول به کار شوند؟ به عنوان مثال ، وقتی به استارتاپ های مدرن فکر می کنید ، به فضاهای باز و مشارکتی در فضاهای خنک فکر می کنید ، مانند انبارهای تغییر یافته در محله های شیک.

این که آیا به کارگران با مهارت های تخصصی نیاز دارید نیز می تواند یک عامل باشد. برخی مناطق ممکن است به دلیل غلظت بالای کارگران با مهارت های خاص مشهور باشند. و در سوی دیگر موارد ، ممکن است مناطقی با شکاف مهارت وجود داشته باشد که می خواهید از آنها اجتناب کنید.

به عنوان مثال ، یک مطالعه LinkedIn نشان داد که بسیاری از متخصصان در اقتصاد ، سیاست و امنیت در واشنگتن تخصص دارند ، اما افراد بسیار کمی با مهارت های فروش ، تولید و مدیریت مراقبت های بهداشتی وجود دارد.

شما همچنین باید هزینه های نیروی کار مربوط به یک منطقه را در نظر بگیرید زیرا گاهی اوقات از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است.

2. نیازهای مشتری

انواع خاصی از مشاغل ، مانند رستوران ها و خرده فروشی ، تردد زیاد را تقاضا می کنند. بنابراین ، برای قرار گرفتن در خیابان اصلی به محل کسب و کار نیاز دارید.

به طور کلی ، منطقی است جایی باشید که بازار هدف شما زمان خود را در آن می گذراند. برای مثال دیگر ، اگر مشاغل B2B را اداره می کنید ، ایده خوبی است که مکانی در مجتمع های اداری و موارد مشابه پیدا کنید. به این ترتیب ، برای مشتریان راحت است که به صورت داخلی از شما دیدن کنند و بالعکس.

همچنین باید فضای یک مکان خاص را در نظر بگیرید. فرض کنید شما امیدوار هستید که یک بوتیک یا یک کسب و کار خلاق را اداره کنید. ممکن است بخواهید چیزی را در منطقه هنری محلی پیدا کنید.

ایده خوبی است که در مورد جمعیت شناسی یک منطقه تحقیق کنید. شاید بازار هدف شما شامل خانواده های جدید یا هزاره ها یا هر چه که باشد باشد. ممکن است مکانی نزدیک به محل زندگی بازار هدف خود پیدا کنید ، یعنی جایی که تقاضای بیشتری برای محصولات یا خدمات شما وجود خواهد داشت.

شما همچنین باید راحتی مشتری ، به عنوان مثال ، پارکینگ و نیازهای دسترسی را در نظر بگیرید.

3. مناسب بودن سایت یا ساختمان

مناسب بودن مکان فیزیکی به نیازهای کسب و کار شما بستگی دارد.

آنچه را که برای کار نیاز دارید در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، ممکن است به فضای ذخیره سازی انبار ، دفتر کارگران و فضای مناسب برای ملاقات با مشتریان نیاز داشته باشید.

همچنین ، ممکن است قوانین منطقه بندی در مناطق خاصی وجود داشته باشد که مانع فعالیت شرکت شما در آن مکان شود. بنابراین باید تحقیقات خود را انجام دهید.

در صورت اتکا به خدمات حمل و نقل ، دسترسی آسان تأمین کنندگان به محل کسب و کار شما ممکن است ضروری باشد.

یکی دیگر از عواملی که باید مورد توجه قرار گیرد ، تصویر یک مکان است. فرض کنید شما به مشتریان بالایی توجه دارید. در این مورد ، شما نیاز به یک سایت مجلل یا مجلل دارید که مناسب تجارت شما باشد.

علاوه بر این ، در نظر بگیرید که آیا مکانی برای توسعه دارد. به سادگی ، اگر انتظار دارید تجارت شما به سرعت رشد کند ، ممکن است به فضای بیشتری نیاز داشته باشید.

باید بررسی کنید که آیا رقبایی در این نزدیکی وجود دارند یا خیر. ممکن است خوشحال باشید که جایگزین خود را به مشاغل محلی موجود ارائه دهید. یا ممکن است بخواهید پایگاه مشتری خود را در جایی دیگر ایجاد کنید.

همچنین آیا مشاغل مشابه یا مکمل در این نزدیکی وجود دارد؟ اگر بازار هدف شما به طور مرتب از آن مشاغل بازدید می کند ، ممکن است آنها نیز با شما برخورد کنند.

4. مسائل مالی

این که آیا می توانید یک محل تجاری خاص را تهیه کنید ، بدیهی است که عامل مهمی است. البته مکان های خرید شده گران تر هستند. شما باید تعادل مناسب از نظر مقرون به صرفه بودن و مناسب بودن را پیدا کنید.

بسته به نوع شغلی که قصد راه اندازی آن را دارید و مقررات محلی ، هنگام انتخاب مکان خاصی ممکن است مزایای مالیاتی وجود داشته باشد. به طور مشابه ، اگر در منطقه خاصی باز شوید ، ممکن است از مشوق های دولتی بهره مند شوید.

بنابراین ، قطعاً ارزش تحقیق درباره مقررات مالی محلی و صحبت با سایر صاحبان مشاغل محلی در شرایط مشابه برای کسب اطلاعات بیشتر را دارد.

نحوه انتخاب محل کسب و کار

همانطور که می بینید ، هنگام تصمیم گیری در مورد محل کسب و کار ، عوامل زیادی باید در نظر گرفته شود. شما می توانید (و باید) وارد ریزگردها شوید.

در زیر مراحل اساسی وجود دارد که به شما در انتخاب مکان مناسب برای کسب و کار شما کمک می کند.

1. نیازهای عملیاتی خود را مشخص کنید

شما باید نیازهای کسب و کار خود را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که امکانات و امکانات مناسب را در اختیار دارید. در غیر این صورت ، این شرکت نمی تواند از پتانسیل کامل خود استفاده کند.

همچنین ممکن است هزینه های مربوط به دستیابی به موارد اضافی که نیاز دارید افزایش یابد. به عنوان مثال ، اگر نتوانید ملک مقرون به صرفه ای با امکانات موجود در آن پیدا کنید ، مجبور به نصب امکانات دیگر در محل شوید.

نیازهای عملیاتی شما به ابزارها و منابعی که برای خدمت به مشتریان ، کارکنان خانه و تبدیل ورودی به خروجی نیاز دارید اشاره دارد. به عبارت دیگر ، آنچه شما برای تبدیل نیروی کار ، سرمایه یا مواد اولیه به کالا یا خدمات نیاز دارید.

فهرستی جامع از نیازهای خود تهیه کنید. هر مکانی هر ویژگی را که نیاز دارید نخواهد داشت ، بنابراین لیست خود را به ترتیب اهمیت تنظیم کنید.

در اینجا چند نمونه از ویژگی ها و امکاناتی که ممکن است نیاز داشته باشید آورده شده است:

  • انبار ، به عنوان مثال ، انبار با امنیت بالا ، سردخانه ، انبار
  • فضای ملاقات برای کارکنان و/یا مشتریان
  • اینترنت پرسرعت
  • منطقه ای برای اتاق استراحت
  • فضای اداری ، به عنوان مثال ، طرح باز یا غلاف
  • قسمت پذیرش
  • دسترسی آسان برای تامین کنندگان
  • آشپزخانه صنعتی
  • حمام های متعدد برای اندازه کارکنان شما

در مجموع ، تا آنجا که می توانید در مورد الزامات کسب و کار خود دقیق باشید.

2. نوع محل کسب و کار را در نظر بگیرید

با توجه به نیازهای عملیاتی خود ، می توانید اساسی ترین تصمیم را بگیرید: به چه نوع مکان تجاری نیاز دارید. این یک تصمیم حیاتی است زیرا به شما کمک می کند تا جستجوی مکان خود را محدود کرده و رقم بالایی را در مورد هزینه یک مکان تعیین کنید.

انواع اصلی مکان های تجاری عبارتند از:

  • خرده فروشی – ویترین مغازه ، محل مرکز خرید ، کیوسک ، محل فرودگاه ، مکان های رویداد
  • تجاری – فضای اداری ، مجموعه اجرایی ، پارک تجاری
  • صنعتی – انبار ، کارخانه ، تولید
  • مهمان نوازی – اقامت ، هتل ، رستوران

اینها انواع اصلی مکان هایی هستند که می توانید به عنوان نقطه شروع برای جستجوی خود استفاده کنید. البته می توانید در مورد امکانات و ویژگی های هر مکان به جزئیات دقیق تری برسید.

همچنین ممکن است بخواهید به خاطر داشته باشید که این روزها اشکال جدیدی از مکان های تجاری در دسترس است. اگر برای کسب و کار شما مناسب است ، می توانید فضاهای مشترک ، فضاهای مشاغل و سایر گزینه های خلاقانه تر را در نظر بگیرید.

3. بودجه خود را مشخص کنید

بودجه شما بخشی جدایی ناپذیر از بودجه کلی کسب و کار شما است. این بودجه شامل سرمایه ، درآمد پیش بینی شده و هزینه ها می شود. اگر امیدوار هستید که وام تجاری یا سرمایه گذاری دریافت کنید ، باید بودجه خود را تعیین کنید.

به یاد داشته باشید که وقتی صحبت از محل کسب و کار می شود ، هزینه های متغیر و هزینه های ثابت وجود خواهد داشت. به عنوان مثال ، این متغیرها شامل هزینه های خدمات و نگهداری می شود. بنابراین باید این هزینه ها را در بودجه خود لحاظ کنید.

هزینه ماهانه ثابت یک مکان بستگی به نوع محل ، اندازه و منطقه دارد. همچنین باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید اجاره دهید یا خرید کنید ، سپس بازپرداخت اجاره یا وام مسکن را در بودجه خود لحاظ کنید.

هر یک از این گزینه ها مزایا و معایبی دارد. اگر تصمیم به خرید دارید ، یک عملیات طولانی مدت برای تجارت خود خواهید داشت که می توانید با محدودیت های کمتری آن را تغییر دهید.

اما اگر تصمیم به اجاره دارید ، هزینه های اولیه کمتری وجود دارد و به احتمال زیاد هیچ مسئولیتی در قبال نگهداری عمومی اموال نخواهید داشت. شما باید تصمیم بگیرید که بهترین استراتژی برای کسب و کار شما کدام است.

اگر به دنبال وام مشاغل کوچک برای کمک به هزینه های یک ملک تجاری هستید ، ممکن است بخواهید تحقیقات خود را به صورت آنلاین آغاز کنید. Lendio یک بازار وام است که دارای بیش از 75 ارائه دهنده است.

شما می توانید در عرض چند دقیقه ثبت نام کنید و کارشناسان آن به شما کمک می کنند تا وام مناسب کسب و کار خود را تهیه کنید. این شامل طیف وسیعی از گزینه های تأمین مالی از وام های رهنی تجاری تا وام های SBA تا خطوط اعتباری است.

4. در مورد منطقه تحقیق کنید

آخرین کاری که باید انجام دهید تحقیق در مورد برخی از عناصر مهم در مورد منطقه ای است که در آن به دنبال آن هستید. به این ترتیب ، شما می توانید انتخاب مکان خود را اصلاح کرده ، مکانی را انتخاب کنید که بیشترین مشتری را برای شما به ارمغان بیاورد و بیشترین اهمیت را برای تجارت شما داشته باشد. به

در حال حاضر ، شما باید مخاطبان هدف خود را بشناسید. به جمعیت شناسی یک منطقه معین نگاه کنید تا ببینید چقدر به خوبی مشتریان هدف شما را منعکس می کند.

شما می توانید بسیاری از اطلاعات مربوطه را از طریق وب سایت اداره سرشماری ایالات متحده پیدا کنید. برای یافتن سن ، سطح درآمد و سایر ویژگی های اجتماعی ، بر اساس شهر ، کد پستی یا ایالت جستجو کنید. وب سایت های دولت محلی نیز این نوع اطلاعات را حمل می کنند.

در حالت ایده آل ، مکانی را انتخاب می کنید که تقاضا برای خدمات یا محصولات شما زیاد باشد در حالی که رقابت کم است.

در مرحله بعد ، برای اطلاع از مقررات ، قوانین منطقه بندی ، مالیات و مزایا یا مشوق ها ، باید از وب سایت های دولت محلی دیدن کنید. مراقب هر چیزی باشید که ممکن است مانع عملیات شود یا در آینده منجر به مسائل حقوقی یا مالی شود.

همچنین ایده خوبی است که در مورد فروشندگان و تامین کنندگان محلی تحقیق کنید. شما می توانید با نزدیک کردن تأمین کنندگان ، هزینه های عملیاتی را کاهش دهید. علاوه بر این ، تقویت روابط شخصی با فروشندگان و تأمین کنندگان محلی آسان تر است.

مراحل بعدی

اکنون می دانید که هنگام انتخاب مکان برای کسب و کار خود باید به چه عواملی توجه کنید. بعلاوه ، شما تمام عناصری را که به طور خاص برای تجارت شما مهم هستند ترسیم کرده اید. بنابراین می توانید جستجوی سایت های تجاری را آغاز کنید ، شاید با کمک یک کارگزار املاک تجاری.

همچنین ممکن است بخواهید از یک وکیل برای کمک به شما در این سفر کمک بگیرید. آنها می توانند در مورد محدودیت های قانونی و مسائل مالیاتی مربوط به خرید ملک تجاری راهنمایی کنند.

آنها همچنین قبل از امضای خط نقطه ای به اسناد قانونی رسیدگی می کنند و به شما در مورد قراردادها مشاوره می دهند. به راهنمای ما در مورد بهترین خدمات حقوقی آنلاین نگاهی بیندازید تا ارائه دهندگانی را که خدمات مقرون به صرفه تری را ارائه می دهند بدون از بین بردن این رویکرد شخصی بسیار مهم ارائه دهید.

یکی دیگر از مراحل مهم در خرید ملک تجاری ، بیمه است. ما تعداد زیادی از ارائه دهندگان را مورد بررسی قرار دادیم تا بهترین طرح های بیمه تجاری را برای انواع مختلف مشاغل ارائه دهیم.

شکار ملک مبارک!