راهنمای کامل ایده های تجاری سنتی

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

بسیاری از انواع مشاغل سالهاست که وجود دارند ، ایده های سنتی که امتحان شده و واقعی هستند. آنها کسانی هستند که مردم صرف نظر از اینکه در کجا زندگی می کنند و چه کاری انجام می دهند.

در این نوع مشاغل امنیت بیشتری نسبت به کسب و کارهای نوآورانه وجود دارد که می تواند خطرناک باشد. بنابراین ، اگر به فکر راه اندازی یک شرکت سنتی هستید که به شما امکان می دهد مراحل بسیاری از مشاغل قبلی را دنبال کنید ، خوش شانس هستید.

ما این راهنما را برای کمک به شما در پیشبرد ایده های تجاری سنتی برای کمک به پیشرفت کسب و کار خود آماده کرده ایم.

چرا ایده های تجاری سنتی بسیار مهم هستند

ایده های تجاری سنتی بسیار مهم هستند زیرا شامل انواع شرکت هایی هستند که بسیاری از ما برای زندگی خود نیاز داریم. آنها شامل مواردی مانند:

  • دندانپزشکان ، پزشکان و دامپزشکان
  • رستوران ها
  • خدمات حقوقی
  • داروخانه ها
  • فروشگاه های مواد غذایی
  • مکانیک
  • سازندگان خانه
  • پاک کننده ها
  • مربیان ، معلمان و آمادگی آزمون
  • متخصصان مراقبت از چمن
  • طراحان
  • حیوانات خانگی و خانه نشین

مشاغل سنتی معمولاً فروشگاه ها ، رستوران ها ، خدمات و آژانس هایی هستند که به این زودی ها از بین نمی روند. آنها محصولات یا خدماتی را ارائه می دهند که سالها پیش مرتبط بوده و امروزه نیز به همان اندازه مرتبط هستند.

یکی از مشاغل سنتی که بسیاری از مردم با آن موفق شده اند ، راه اندازی یک کسب و کار تدریس خصوصی است. هزینه های راه اندازی آن حداقل است و فقط نیاز به زمان برای توسعه برنامه های درسی و برنامه های آموزشی دارد. یک نکته کلیدی مورد نیاز برای این تجارت سنتی ، سطح تحصیلات مناسب برای آموزش دیگران در موضوعات خاص است. از آنجا می توان کسب و کاری ایجاد کرد که همیشه مورد نیاز باشد. مردم به یادگیری ادامه خواهند داد و مردم برای یادگیری در زمینه ها و موضوعات خاص به مبارزه ادامه خواهند داد.

نکات سریع برای ارائه ایده های تجاری سنتی

اگر مطمئن نیستید که از کجا با تجارت سنتی خود شروع کنید ، نکات زیر به شما کمک می کند.

این نکات به سادگی و به آسانی قابل استفاده است تا به شما کمک کند ایده تجاری خود را بیابید و توسعه دهید. آنها به زمان زیادی نیاز ندارند و به عنوان پایه ای برای شروع مشاغل سنتی شما عمل می کنند.

نکته 1 – از اشتیاق خود درآمد کسب کنید

برای شما غیرممکن است که همه کارهایی را که به عنوان یک کارآفرین انجام می دهید دوست داشته باشید. ممکن است بدبینانه به نظر برسد ، اما بخشهایی از اداره یک تجارت وجود دارد که شما دوست نخواهید داشت. و اشکالی ندارد! با این حال ، اگر قصد دارید زمان و انرژی زیادی را صرف ساختن یک شرکت کنید ، باید ایده ای باشد که در کل از انجام آن لذت خواهید برد.

به عنوان مثال ، اگر شما عاشق سگ هستید اما از همه حیوانات دیگر متنفر هستید ، ممکن است کلینیک دامپزشکی برای شما خوب عمل نکند. برای موفقیت کلینیک دامپزشکی شما باید عاشق و مراقب همه حیوانات باشید.

در عوض ، شروع یک تجارت راه رفتن سگ را در نظر بگیرید. این امر باعث می شود عشق شما به سگ ها درخشان شود و یک تجارت سنتی است که خدمات مورد نیاز بسیاری را ارائه می دهد.

وقت بگذارید و فکر کنید که به چه چیزی علاقه دارید و چگونه دیگران قبلاً برخی از این علاقه ها را به مشاغل سودآور تبدیل کرده اند. از گام هایی که آنها برای راهنمایی شما برداشته اند استفاده کنید تا اشتیاق خود را به سود تبدیل کنید.

نکته 2 – یک شکاف پیدا کنید

مشاغل سنتی بر اساس کارهایی است که قبلاً انجام شده است. به عبارت دیگر ، مشاغل سنتی امتحان شده و واقعی هستند و موفقیت آنها ثابت شده است.

نیازی به این نیست که با فکر کردن در خارج از چارچوب برای یک ایده تجاری منحصر به فرد ، که قبلاً انجام نشده است ، دیوانه شوید. در عوض ، به دنبال مشاغلی باشید که در جاهای دیگر وجود دارند اما هنوز در جامعه شما ایجاد نشده اند یا می توانند بهتر انجام شوند. شکافی را که می توانید پر کنید در منطقه خود مشخص کنید.

این موارد می تواند پارگی برف یا مراقبت از چمن باشد ، یا می توانید بزرگتر فکر کنید و راه اندازی رستورانی را که غذاهایی سرو می کند که می دانید مردم دوست خواهند داشت ، در نظر بگیرید.

مشاغل سنتی برای ارائه خدمات یا خدماتی به مردم که بخشی ضروری از زندگی است ، ایجاد شده است ، بنابراین فکر کنید که جامعه شما به چه چیزی نیاز دارد و چگونه می توانید آن محصول یا خدمات را در اختیار آنها قرار دهید.

نکته 3 – درباره رقابت خود تحقیق کنید

اگر مسیر شروع یک تجارت سنتی را دنبال می کنید ، مطمئناً رقابت خواهید داشت.

اما نگران نباشید – این یک چیز خوب است. شما می توانید ببینید دیگران چه کار می کنند ، و چه کار می کند و چه کار نمی کند.

یکی دیگر از زمینه های مورد بررسی ، مرورها است. به Glassdoor ، Yelp ، Google و هر سایت دیگری سر بزنید تا نظرات واقعی مشتریان را بیابید تا ببینید مردم در مورد شرکت های موجود چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند.

برای کمک به انجام تحقیقات خود در مورد رقابت خود ، می توانید از ابزارهایی برای به دست آوردن اطلاعات دقیق مورد نیاز خود استفاده کنید. در حالی که یک جستجوی Google اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان می دهد وب سایت های رقیب خود و صفحات رسانه های اجتماعی را ردیابی کنید ، اما اگر انتظار دارید بهتر از رقبای خود عمل کنید ، به اطلاعات بیشتری از آن نیاز دارید.

SpyFu یکی از ابزارهای مورد علاقه ما برای تحقیق در زمینه رقابت است. این منبعی است که به شما امکان می دهد مواردی مانند:

  • هر مکانی که یک دامنه در Google نشان داده می شود
  • هر کلمه کلیدی که یک رقیب در Google Ads خریداری کرده است
  • هر رتبه ارگانیک
  • هر تنوع آگهی
  • هر تغییری در تبلیغات هر زمان صرف می شود

با استفاده از SpyFu ، می توانید موفقیت ها و شکست های رقبای خود را ببینید و از آنها درس بگیرید تا از اشتباهات مشابه اجتناب کنید و ببینید چه چیزی به خوبی کار می کند.

لیست ابزارهای موجود با خرید SpyFu طولانی است و به شما در ایجاد یک تجارت سنتی موفق کمک می کند.

SpyFu سه برنامه قیمت گذاری ارائه می دهد:

پایه ای. در صورت صورتحساب سالانه 33 دلار در ماه شامل نتایج جستجوی نامحدود ، صادرات نامحدود داده ، PDF نامحدود مرور کلی دامنه ، 250 راهنمای فروش و مخاطب دامنه ، 5000 رتبه بندی کلمات کلیدی هفتگی ردیابی شده ، و 10000 نتایج لیست برتر است.

حرفه ای. در صورت صورتحساب سالانه 58 دلار در ماه شامل همه چیز در بسته Basic به علاوه 500000 سرنخ فروش و مخاطبین دامنه ، 15000 رتبه بندی کلمات کلیدی هفتگی ردیابی شده ، 50.000 نتیجه لیست برتر ، 10.000 ردیف API بازگردانده شده و گزارش مارک تجاری سفارشی.

تیم در صورت صورتحساب سالانه 199 دلار در ماه شامل همه موارد موجود در بسته حرفه ای به علاوه 2،000 سرنخ فروش و مخاطبین دامنه ، 40،000 رتبه بندی کلمات کلیدی هفتگی ردیابی شده ، 75000 نتیجه لیست برتر و پنج ورود کاربر.

نکته 4 – برون سپاری کنید

به عنوان یک صاحب مشاغل سنتی ، مهم است که نقاط قوت خود را بشناسید. و احتمالاً نقاط قوت شما شامل همه جنبه های اداره یک کسب و کار نمی شود.

به جای صرف وقت و انرژی برای یادگیری تخصص در همه امور در کسب و کار خود ، دیگران را برای کمک به شما استخدام کنید.

اگر با همه موارد حسابداری مهارت ندارید ، قبول کنید که نباید حسابداری را انجام دهید و در عوض یک حسابدار و/یا یک حسابدار استخدام کنید. این کار را به متخصصان بسپارید و خودتان را از سردرد نجات دهید.

اگر نمی دانید چگونه قرارداد بنویسید ، یک وکیل استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. اگرچه ممکن است هزینه آن زیاد به نظر برسد (مخصوصاً در ابتدای راه اندازی) ، اما نوشتن این قراردادها توسط یک حرفه ای از ابتدا به جای این که مجبور به رفع اشتباهات در خط مقدم باشید ، در زمان و استرس زیادی صرفه جویی می کند. به

نقاط قوت و ضعف خود را بپذیرید و بپذیرید. از نقاط قوت خود برای ایجاد مشاغل خود استفاده کنید و بقیه را به متخصصان واگذار کنید.

نکته 5 – طرح کسب و کار بنویسید

اگر در نوشتن برنامه های تجاری کاملاً مسلط هستید یا احساس می کنید که می توانید به تنهایی کار خود را انجام دهید ، به دنبال آن باشید.

این بخش مهمی از راه اندازی کسب و کار سنتی شما است و ایجاد یک قالب با استفاده از الگو آسان تر است. به عنوان مثال ، اگر تصمیم به افتتاح یک رستوران مکزیکی دارید ، احتمالاً یک نمونه طرح تجاری قوی برای این نوع مشاغل خاص پیدا خواهید کرد. این یکی از بهترین بخش های انتخاب دویدن با ایده تجاری سنتی است.

با این حال ، اگر هنوز هم احساس می کنید که نوشتن یک طرح تجاری بسیار زیاد است ، این کار را به وکیل واگذار کنید که تجربه نوشتن آنها یا نرم افزارهایی مانند Enloop یا LivePlan را دارد.

استراتژی های بلند مدت برای ایده های تجاری سنتی

نکات سریع بالا مواردی هستند که می توانید در حال حاضر برای شروع تجارت سنتی خود انجام دهید.

با این حال ، چیزهای بیشتری از آن وجود دارد. استراتژی های بلند مدتی برای موفقیت در کسب و کار شما وجود دارد. این کارها از طرف شما زمان و تلاش بیشتری را می طلبد و ممکن است بلافاصله بازدهی آنها را مشاهده نکنید. اما ارزش وقت و انرژی را دارند.

فقط مطمئن باشید وقتی از مزایای این استراتژی ها بلافاصله استفاده نمی کنید ، ناامید نشوید – این استراتژی ها به مرور زمان اتفاق می افتند.

استراتژی 1 – انتظار اشتباهات را داشته باشید

به عنوان یک صاحب مشاغل ، فضای زیادی برای خطا وجود دارد.

راه اندازی و توسعه یک کسب و کار موفق بسیار است و شما در این راه ناگزیر یک یا دو اشتباه خواهید کرد.

بنابراین ، شما باید بپذیرید که اشتباهات رخ خواهد داد و آنها را به گونه ای اداره کنید که کل تجارت شما را از تعادل خارج نکند.

به عنوان مثال ، فرض کنید شما یک رستوران مکزیکی باز می کنید. اما تامین کننده محصول شما قابل اعتماد نیست و به طور مداوم محصولات شما را دیر تحویل می دهد ، سپس تشخیص دهید که در انتخاب تامین کننده خود اشتباه کرده اید. بلافاصله شروع به رفع خطا کنید.

به دنبال تأمین کننده هایی باشید که سایر رستوران های آن منطقه با آنها کار می کنند و به آنها اعتماد دارند و در عوض به کار با آن شرکت روی می آورند.

با تنظیم فرآیندهای بازبینی که به شما کمک می کند تصمیمات درست بعدی را بگیرید ، از اشتباهات خود استفاده کنید. با به روز نگه داشتن برنامه تجاری خود ، می توانید جلسات منظمی را برای بررسی اعداد ، استراتژی و موارد دیگر برپا کنید.

این به شما کمک می کند عملکرد شرکت خود را پیگیری کنید و به شما امکان می دهد بر اساس نتایج تصمیم گیری کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد تا خود را برای اشتباهات آماده کنید نه اینکه مجبور شوید در صورت وقوع آنها واکنش نشان دهید.

استراتژی 2 – آمادگی برای رشد

امیدواری در راه اندازی تجارت سنتی شما این است که با گذشت زمان رشد خواهد کرد. مطمئناً نمی خواهید دو سال پیش از شروع در همان مکانی باشید.

بنابراین ، شما باید کسب و کار خود را برای رشد آماده کنید. طرح کسب و کار شما در اینجا نقش کلیدی دارد. اگرچه هنگام راه اندازی شرکت ، طرح کسب و کار خود را می نویسید ، اما باید با توسعه کسب و کار خود آن را تطبیق داده و برای بازتاب آن ، تجدید نظر کنید.

ابزاری که می تواند به شما در انجام این کار کمک کند LivePlan است. LivePlan ابزارهای لازم را برای پیش بینی رشد کسب و کار شما در اختیار شما قرار می دهد ، بنابراین می دانید برای چه چیزی باید آماده شوید. با استفاده از آن ، شما بودجه و پیش بینی ایجاد می کنید تا در برابر رقابت بررسی کنید تا ببینید کجا ایستاده اید.

LivePlan همچنین با QuickBooks متصل می شود تا بتوانید مقایسه کنید رشد واقعی شما با رشد پیش بینی شده شما چگونه است. این به شما امکان می دهد فوراً ببینید آیا اهداف فروش خود را برآورده کرده اید و در بودجه خود باقی مانده اید یا خیر. اینها همه کلید رشد و موفقیت کسب و کار شما هستند.

استراتژی 3 – نیازهای مشتریان خود را تغییر دهید

اگرچه مشاغل سنتی در ارائه کالاها و خدمات معمولی به مردم ریشه دارند ، اما باید توجه داشت که نیازهای مشتریان در طول زمان تغییر می کند.

شما باید با آن تغییرات تکامل پیدا کنید. بهترین راه برای انجام این کار ایجاد شخصیت های خریدار برای مشتریان نمونه است. برای انجام این کار ، یک پروفایل برای یک مشتری فرضی ایجاد می کنید. بیایید نام یکی را سالی بگذاریم. سالی 43 ساله است ، تحصیلات دانشگاهی دارد و دوست دارد هفته ای یک بار برای صرف غذا در رستورانی با قیمت متوسط ​​بیرون برود. هر گونه اطلاعات جمعیتی دیگری که می توانید برای مشتریان فرضی ایجاد کنید به شما امکان می دهد تا نیازهای سالی را با تغییر آنها پیش بینی کنید تا رستوران مکزیکی شما بتواند آنها را برآورده کند.

شاید سالی از خوردن غذاهای سنتی مکزیکی لذت می برد. شما می توانید چند مورد “شیک” در منوی خود ارائه دهید که سالی ممکن است نتواند آنها را در جاهای دیگر پیدا کند. این باعث می شود که مشتریان مانند او برای موارد بیشتر برگردند. با این حال ، با افزایش سن ، سالی ممکن است متوجه شود غذاهای سنتی مکزیکی ترجیح او هستند و اقلام شیک ممکن است مانند گذشته اهمیت نداشته باشند.

توجه به تغییرات در نیازها و ترجیحات مشتریان شما برای موفقیت و رشد تجارت شما حیاتی است. همچنین به ایجاد وفاداری به نام تجاری کمک می کند.

مراحل بعدی

همانطور که تجارت شما رشد می کند ، باید وب سایت خود را در کنار آن توسعه دهید. اگر در ایجاد وب سایت تازه کار هستید ، ما فقط مقاله را برای شما آماده کرده ایم. برای آشنایی با نحوه ایجاد یک وب سایت عالی اینجا را کلیک کنید.

بخش دیگری از تجارت سنتی رو به رشد شما یک فرآیند عالی استخدام است. برای استخدام بهترین کارکنان برای مشاغل خود ، ممکن است بخواهید نرم افزارهای استخدام را پیاده سازی کنید. این به شما امکان می دهد نامزدهای واجد شرایط ، کارکنان کشتی را پیدا کرده و به مدیریت م themثر آنها کمک کنید. این مقاله را که گزینه های برتر ما برای جذب نرم افزار را در بر می گیرد را بخوانید تا ابزار مناسب شما را بیابید.