راهنمای کامل ایده های تجاری کم هزینه

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

وقتی به راه اندازی یک کسب و کار فکر می کنید ، ممکن است ذهن شما فوراً متقاعد شود که سرمایه گذاران را متقاعد می کند که به شما پول بدهند یا از وام های تجاری بزرگ استفاده کنند. اما حقیقت این است که این روزها برای راه اندازی یک کسب و کار به یک تن پول نیاز ندارید.

برخی از ایده های کسب و کار نیاز به هزینه های سربار کمی دارند. مواردی که با آنها می توانید در طول زمان رشد کرده و به موفقیت بزرگی دست پیدا کنید.

در اینجا ما بهترین ایده های تجاری کم هزینه را به همراه استراتژی هایی برای موفقیت در شما به اشتراک می گذاریم.

هنگام راه اندازی یک کسب و کار کم هزینه چه نکاتی را باید در نظر گرفت

ایده تجاری شما باید هزینه راه اندازی کمی داشته باشد. این بدان معناست که برای شروع نیازی به خرید تجهیزات گران قیمت ، تعداد زیادی سهام ، اجاره دفتر و غیره ندارید.

این باید شغلی باشد که بتوانید در طول زمان گسترش دهید ، مشاغلی که با شما رشد می کند. به عبارت دیگر ، شما برای شروع به بودجه زیادی احتیاج ندارید ، اما در عوض ، مقدار زیادی سرمایه وارد مشاغل خود می کنید و سپس با شروع سود ، می توانید سرمایه گذاری مجدد کرده و رشد کنید.

علاوه بر این ، این باید یک انتقال آسان از کاری باشد که اکنون انجام می دهید. به عنوان مثال ، ممکن است مهارت ها یا دارایی های خاصی داشته باشید که می تواند به شما در راه اندازی کسب و کار کمک کند. بنابراین ، نیازی به آموزش ، خرید تجهیزات گران قیمت یا استخدام کمک خارجی ندارید.

حتی ممکن است تصمیم بگیرید که کسب و کار کم هزینه خود را به عنوان یک شلوغی جانبی شروع کنید. شما درآمد عادی خود را از دست نخواهید داد و می توانید تمام وقت را آماده کنید.

5 ایده ایده آل برای مشاغل کم هزینه

صدها راه وجود دارد که می توانید بدون بودجه زیاد یک کسب و کار راه اندازی کنید. اما اینها ایده هایی هستند که به احتمال زیاد سریعتر موفقیت را برای شما به ارمغان می آورند.

1. خدمات مستقل

فرصت های زیادی برای شروع یک تجارت آزاد به صورت آنلاین یا خارج از جهان در سراسر جهان وجود دارد.

شما می توانید یک طراح گرافیک مستقل ، نویسنده یا توسعه دهنده وب در بخش آنلاین امور انتخاب کنید. به صورت حضوری ، شما می توانید یک آرایشگر ، عکاس یا مدرس آزاد حرفه ای شوید.

هر چه را انتخاب کنید ، در حالی که کار مورد علاقه خود را انجام می دهید ، رئیس خود می شوید.

ممکن است چند هزینه جزئی در بر داشته باشد. همه چیز بستگی به نحوه انتخاب شما برای بازاریابی دارد. همچنین ممکن است برای مدیریت مشاغل مستقل خود به نرم افزار نیاز داشته باشید. به علاوه ، هزینه تجهیزات یا مواد بستگی به صنعتی دارد که تصمیم دارید در آن فعالیت کنید. به عنوان مثال ، به عنوان یک نویسنده مستقل ، واقعاً فقط به یک لپ تاپ و وای فای خوب نیاز دارید. یک معلم ممکن است به کتابها و مطالب خاصی نیاز داشته باشد. از سوی دیگر ، یک عکاس باید روی تجهیزات دوربین و نرم افزارهای ویرایش با کیفیت خوب سرمایه گذاری کند.

اما به عنوان یک فریلنسر ، شما احتمالاً اکثر کارها را ابتدا برای خودتان انجام می دهید ، شاید در خانه خود. بنابراین ، سربار بسیار کمی وجود دارد.

برای شروع ، باید مهارت ها و علاقه های خود را در نظر بگیرید تا یک ایده تجاری آزاد ارائه دهید. سپس ، بستری برای بازاریابی خدمات خود مانند وب سایت ، صفحه فیس بوک یا صفحه LinkedIn پیدا کنید. شما می خواهید یک نمونه کار آنلاین برای نمایش کار خود ایجاد کنید.

برای به دست آوردن اولین مشتریان مستقل خود ، به دنبال تخته های مشاغل مستقل مخصوص صنعت باشید. با مشتریان بالقوه و همکاران مستقل خود که می توانند ارجاع دهند ، ارتباط برقرار کنید. بسته به بودجه بازاریابی شما ، ممکن است بخواهید تبلیغات محلی بگذارید ، بروشورها را پخش کنید و غیره.

2. فروش در بازارهای آنلاین

امروزه ، بازارهای آنلاین مختلف به مردم توجه می کنند ، مانند آمازون و eBay. اما خدمات کوچکتری نیز وجود دارد که اقلام بیشتری را ارائه می دهند ، مانند Depop برای لباس های دست دوم ، یا محلی ، مانند Facebook Marketplace برای شهر شما.

شما می توانید خرید و فروش مجدد اقلام دست دوم در بازارهای آنلاین را انتخاب کنید ، که اگر بدانید کجا باید نگاه کنید و برای محیط زیست خوب است ، ارزان است. از طرف دیگر ، می توانید محصولات عمده فروشی را ارزان و عمده خریداری کنید تا در فروشگاه آنلاین خود بفروشید. گزینه دیگر خرید مبلمان دست دوم و چرخاندن آن برای فروش مجدد است.

یک گزینه هیجان انگیز این است که کالاهای خود را مانند جواهرات ، وسایل بافتنی یا لباس های دست ساز بسازید و آنها را در بستری مانند Etsy بفروشید. این به احتمال زیاد هزینه ها را به حداقل می رساند.

نکته جالب دیگر در مورد فروش در بازارهای آنلاین این است که راه اندازی فروشگاه هیچ هزینه ای ندارد. هنگام فروش فقط هزینه پرداخت می کنید.

در حال حاضر یک پایگاه گسترده مشتری بالقوه برای شما وجود دارد. و بعداً می توانید در فروشگاه تجارت الکترونیکی خود فارغ التحصیل شوید.

برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین از این طریق ، ایده خوبی است که یک طاقچه انتخاب کنید. با وجود اینکه بازارهای بزرگ آنلاین طیف وسیعی از اقلام را ارائه می دهند ، شما هنوز هم می توانید ویترین فروشگاه خود را برای یک دسته بندی خاص یک نام معتبر قرار دهید.

سپس ، روی پلتفرم های موجود تحقیق کنید تا دریابید کجا می توانید بیشترین سود را کسب کنید. همچنین ، نحوه بهینه سازی ویترین فروشگاه و صفحات محصول خود را برای جذب بیشتر مشتریان بررسی کنید.

شما می خواهید راه های دیگری را برای هدایت ترافیک به ویترین فروشگاه آنلاین خود ، مانند رسانه های اجتماعی ، کشف کنید.

3. کارآفرینی آنلاین

کارآفرینی آنلاین چتر وسیعی از مشاغل را در بر می گیرد. همچنین می تواند شامل دریافت چندین منبع درآمد از مشاغل مختلف باشد.

ممکن است دو ایده تجاری بالا ، یعنی فروش آنلاین محصولات و فریلنسینگ را در بر بگیرد. اما شامل تعهداتی مانند وبلاگ نویسی ، ایجاد محتوا ، بازاریابی وابسته ، ورق زدن وب سایت ها ، فروش محصولات دیجیتال و موارد دیگر می شود.

حداقل هزینه راه اندازی برای چنین مواردی وجود دارد. اما برای ایجاد کارآیی کارآفرینی آنلاین ، مقدار زیادی ارزش سرمایه گذاری خواهید کرد.

مواردی مانند ایجاد محتوا یا تأثیرگذار شامل افزایش مخاطب و سپس درآمدزایی از کار شما می شود. به عنوان مثال ، شما می توانید یک وبلاگ راه اندازی کنید و پس از آن وارد بازاریابی وابسته شوید یا محصولات دیجیتالی را به مخاطبان خود بفروشید.

4. مشاوره

شما می توانید در صنایع مختلف ، از مشاغل و بازاریابی گرفته تا شیوه زندگی و مشاغل گرفته تا صنایع خلاق مانند هنر و تئاتر ، مشاغل مشاوره ای را آغاز کنید. شما ممکن است خدمات خود را به صورت مشاور بصورت آنلاین یا حضوری ارائه دهید.

بسته به صنعت ، انواع خدماتی که ارائه می دهید می تواند شامل برنامه ریزی استراتژی ، مدیریت پروژه ، مشاوره ، آموزش و مربیگری باشد.

سربار بسیار کمی برای این نوع مشاغل مورد نیاز است. باز هم ، بستگی به این دارد که چقدر برای بازاریابی مشاغل خود نیاز دارید ، آیا برای انجام کار خود به ابزار یا نرم افزار نیاز دارید و هزینه سفر اگر بطور شخصی مشورت می کنید بستگی دارد.

در ابتدایی ترین سطح ، تنها چیزی که نیاز دارید زمان ، دانش و مهارت شماست.

یک راه موثر برای شروع یک مشاغل ، ایجاد یک نام تجاری شخصی است. شما باید با دقت در نظر بگیرید که چه نوع بسته های مشاوره ای را ارائه می دهید زیرا نمی توانید در مورد چنین مواردی اتفاقی باشید.

از شبکه و اتصالات موجود خود برای یافتن مشتریان مشاور استفاده کنید. همچنین ایده خوبی است که در اطراف نام تجاری شخصی خود حضور آنلاین ایجاد کنید.

5. مشاغل کوچک

ایده های زیادی برای مشاغل کوچک وجود دارد که راه اندازی آنها به طرز شگفت آوری کمی هزینه بر است. شما می توانید به عنوان یک معامله گر انحصاری با مشاغل مبتنی بر خدمات شروع کنید و در طول زمان گسترش دهید. فرض کنید شما یک ون دارید و می توانید به عنوان مثال پذیرایی یا جابجایی مبلمان را ارائه دهید.

اگر می توانید هزینه های سربار را پایین نگه دارید ، می توانید یک تجارت کوچک محصول محور را نیز راه اندازی کنید. به عنوان مثال ، ممکن است بتوانید کسب و کار پوشاک یا محصولات پخته شده را در خارج از خانه خود راه اندازی کنید. شاید برای شروع ، کالاهای خود را در بازارها و رویدادها بفروشید.

همچنین مشاغل کوچکی وجود دارد که می توانید با تجهیزات ارزان یا دست دوم شروع کنید. به عنوان مثال ، خرید یک چاپگر تجاری کوچک نسبتاً ارزان است.

برای شروع یک مشاغل کوچک کم هزینه ، باید بودجه ، مهارت ها و دارایی های خود را در نظر بگیرید ، به عنوان مثال ، آیا آشپزخانه مناسبی در خانه دارید یا ون می توانید از آن برای حمل و نقل وسایل استفاده کنید ، و غیره. ایده های تجاری شما

مطمئن شوید که بازار برای مشاغل کوچک شما وجود دارد. سپس ، با هدف قرار دادن مشتریان یا شرکت های محلی شروع کنید. با گذشت زمان ، شما باید سرمایه گذاری مجدد کرده و مشاغل کوچک خود را گسترش دهید.

5 نکته مهم برای راه اندازی یک کسب و کار کم هزینه

یک کسب و کار ارزان قیمت به اندازه هر کسب و کار دیگری دارای موفقیت است. بنابراین ، به خودتان لطف کنید و پایه های محکمی ایجاد کنید که می توانید از آن یک تجارت سودآور توسعه دهید. در اینجا نکاتی برای شروع کار آورده شده است.

1. کارهای زمینی را انجام دهید

همانطور که مشاهده کردید ، شروع یک کسب و کار کم هزینه اغلب به زمان و انرژی قابل توجهی نیاز دارد. بنابراین ، شما باید مطمئن شوید که خون ، عرق و اشک شما ارزش آن را دارد.

قبل از غواصی ، باید تحقیقات و برنامه ریزی جامعی انجام دهید. درباره بازار و رقبای خود تحقیق کنید.

آیا مشتریان بالقوه کافی برای تجارت شما وجود دارد؟ آیا کاری وجود دارد که بتوانید متفاوت انجام دهید تا به شما در رقابت با مارک های موجود کمک کند؟ آیا رقبای شما کاری را انجام می دهند که بتوانید آن را برای تقویت موفقیت پیاده کنید؟

اینها انواع سوالاتی هستند که قبل از شروع کسب و کار به پاسخ آنها نیاز دارید.

2. یک نام تجاری معتبر ایجاد کنید

این روزها بسیاری از بازارها اشباع شده اند. و بازیگران بزرگ در هر صنعت پول دارند که می توانند برای جلب مشتری به طور مداوم سرمایه گذاری کنند.

در اصل ، آنچه شما را متمایز می کند شما هستید. مردم به طور فزاینده ای توسط شرکت های بزرگ و رویکردهای روباتیک خود خاموش می شوند. آنها به دنبال یک نام تجاری معتبر هستند. آنها می خواهند پول خود را به مشاغل کوچک و کارآفرینان پرشور با داستانی برای گفتن بدهند.

در نظر بگیرید که چه چیزی شما را از بقیه متمایز می کند. این نقطه فروش منحصر به فرد شماست. USP خود را در کلیه مکالمات و مطالب بازاریابی خود به مشتریان بالقوه اعلام کنید.

همچنین ، بدانید که شما به عنوان یک تجارت به چه معنا هستید ، یعنی ارزش های خود را. باز هم اطمینان حاصل کنید که مشتریان یا مشتریان بالقوه این موارد را می دانند تا آنها را به کسب و کار شما جذب کنند.

3. سازماندهی کنید

به طور طبیعی ، مجموعه ای از وظایف در راه اندازی یک تجارت وجود دارد. این امر به ویژه در مورد شرکت های کم هزینه صادق است ، زیرا احتمالاً بیشتر کارهای پا را خودتان انجام می دهید.

شما باید کلاه زیادی بر سر داشته باشید و حسابدار ، بازاریاب ، مدیر مشاغل ، پشتیبانی مشتری و موارد دیگر باشید. بنابراین ، بسیار مهم است که شما از ابتدا سازماندهی شده و البته ، منظم بمانید تا بتوانید بسیاری از وظایف را انجام دهید.

یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار استفاده از ابزار مدیریت پروژه است. ابزاری مانند دوشنبه به شما در مدیریت برنامه ریزی و راه اندازی کسب و کار شما کمک می کند.

با استفاده از آن ، می توانید از آن برای حفظ تقویم خود ، پیگیری پروژه ها ، ایجاد لیست کارها و موارد دیگر استفاده کنید. همچنین می توانید از دوشنبه برای همکاری آسان با دیگران در زمان استخدام کارکنان یا کارگران قراردادی استفاده کنید.

4. همه چیز را ضبط و پیگیری کنید

ممکن است این یک تجارت کم هزینه باشد ، اما هنوز باید یک تجارت مشروع باشد. بنابراین ، شما باید همه کارهایی را که انجام می دهید پیگیری و ضبط کنید. این امر همچنین به شما در تصمیم گیری های تجاری آگاهانه کمک می کند.

اول ، شما باید درآمدها و خروجی های خود را ردیابی کنید. شما باید این کار را برای اهداف مالیاتی انجام دهید. اما همچنین در مورد نحوه عملکرد کسب و کار شما ، اگر از بودجه خود به طور م usingثر استفاده می کنید و اگر فرصت هایی برای سرمایه گذاری مجدد وجود دارد ، بینش مالی اساسی به شما می دهد.

همچنین ایده خوبی است که معیارهای تجاری خاص و داده های مربوطه را ردیابی کنید. برای ارائه تنها یک مثال ، باید تعداد مشتریان بالقوه ای را که بدون خرید از وب سایت شما بازدید کرده اند ، پیگیری کنید. ممکن است فرصت هایی برای جلب توجه مجدد آنها ایجاد شود ، یا شاید سد راه ها مانع از تماس آنها با شما شود.

5. ارائه یک تجربه عالی

تجربه ای که مشتریان از کسب و کار شما دارند همه چیز است. این نکته مهم دیگری است که کسب و کار شما را از دیگران متمایز می کند.

به عنوان یک کسب و کار کوچکتر ، شما هر فرصتی را برای ارائه یک تجربه عالی از مشتری دارید. آیا فکر می کنید نام های بزرگ صنعت شما وقت دارند تا خدمات شخصی به همه ارائه دهند؟ جواب منفی. اما شما می توانید ، و این به شما در حفظ مشتریان و تشویق وفاداری کمک می کند.

جنبه های زیادی برای ایجاد تجربه مثبت مشتری وجود دارد. اول ، باید اطمینان حاصل کنید که خدمات یا محصول ارائه شده شما درجه یک است.

همچنین باید پشتیبانی سریع و حمایتی از مشتری را ارائه دهید. آماده پاسخگویی به همه سوالات در مورد کاری که انجام می دهید باشید.

همانطور که در بالا ذکر شد ، جدا کردن کسب و کار خود از روبات های شرکتی و شخصی سازی خدمات خود بسیار مهم است. این شامل هر چیزی می شود ، از شخصی سازی ارتباطات گرفته تا فراتر رفتن و ارائه موارد اضافی مفید و توصیه هایی که مشتریان ممکن است در جاهای دیگر پیدا نکنند.

مراحل بعدی

گام منطقی بعدی برای شما توسعه یک ایده تجاری ارزان قیمت است که برای شما منطقی است. سپس ، باید تحقیقات مناسب را انجام دهید تا ببینید آیا کسب و کار شما به پرواز در می آید.

هنگامی که آماده شروع به کار هستید ، باید راهنمای ما را برای بهترین سازندگان وب سایت رایگان بررسی کنید. این یکی از راه های پایین نگه داشتن هزینه های شماست! و به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که برای تبلیغ تجارت خود به قطعه املاک آنلاین خود نیاز دارید.